Dostawa igieł i zestawów do znieczuleń

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa igieł i zestawów do znieczuleń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-12-09
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00292830
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa igieł i zestawów do znieczuleń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa igieł i zestawów do znieczuleń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdc590a6-51e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018821/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.124 Dostawa igieł do znieczuleń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.med.torun.pl; http://miniportal.uzg.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.KomunikacjapomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,wniosków,zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwemminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuapa.gov.pl/wps/portal.2.Zamawiający możerównieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej:dzp@med.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyużyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie korzystaniaz miniPortau orazRegulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w zakresie, wjakim określajązasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniaelektronicznych dokumentówi informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz doformularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB. 3.ZainteresowanyzłożeniemofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymiwprzywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne zakceptacjąwarunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych Regulaminów.4.Szczegółoweinstrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez Urząd ZamówieńPublicznych,MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Cyfryzacji) dostępne sąnastronie:https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: dokumentów: W przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w rozdziale IX, ust.7pkt.2 oraz załączniku nr 1 do SWZ (próbki) przekazuje się je Zamawiającemuzapośrednictwemoperatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. –Prawopocztowe, osobiścielub za pośrednictwem posłańca. Przedmiotowy środek dowodowy musizostaćprzekazanyZamawiającemu do terminu upływu składania ofert

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochronyosóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływutakichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz.UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:administratoremPani/Pana danychosobowych jest Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika wToruniu, ul.Batorego 17/19, 87-100Toruń; inspektorem ochrony danych osobowych w SpecjalistycznymSzpitaluMiejskim im. M.Kopernika w Toruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniemoudzielenie zamówienia publicznego nr sprawy SSM.DZP.200.45.2021 prowadzonymwtrybiepodstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96ust.3 ustawyzdnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579i2018),dalej„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczastrwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy;obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiemstawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp; wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanewsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− napodstawieart.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawieart.16RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODOprawożądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku zart. 17 ust. 3lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszeniadanychosobowych, o którym mowa wart.20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowychjest art. 6 ust.1 lit cRODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.152.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa igieł i zestawów do znieczuleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 33171300-2 - Zestawy do znieczuleń miejscowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141321-6 - Igły do znieczulania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniuzzastrzeżeniemjednak, że zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 30%.Wprzypadkuniewykorzystania przez Odbiorcę w całości przedmiotu umowy Dostawcynieprzysługuje żadneroszczenie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: -art. 108 ust. 1 pkt1 i 2 uPzp,-art.108ust.1pkt4uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środkakarnego,sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, b) oświadczenia wykonawcy,wzakresieart. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrozumieniuustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r.poz.1076 i1086), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczeniedo udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejOgłoszenie nr 2021/BZP00050441 zdnia 2021-05-102021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu -Zamówienieudzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275pkt 1 ustawy - Dostawy grupykapitałowejwraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, ofertyczęściowej lubwniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcynależącego dotej samej grupy kapitałowej, według wzorustanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,c)odpisu lub informacjiz Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp,sporządzonych nie wcześniejniż3miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;d)oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych woświadczeniu, o którym mowa wart.125ust. 1 uPzp, w zakresiepodstaw wykluczenia z postępowaniawskazanych przez zamawiającego,o których mowa w:-art.108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4uPzp, dotyczących orzeczenia zakazuubiegania się ozamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego,-art. 108 ust. 1 pkt5uPzp,dotyczącychzawarciaz innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłóceniekonkurencji,-art. 108 ust. 1pkt 6uPzp,-art. 109 ust. 1 pkt. 6uPzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) opisy lub katalogi bądź karty techniczne oferowanych przez Wykonawcę towarów,potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę towary odpowiadają określonym przezZamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, 2) próbki w ilości po 1 szt. dla następujących pozycji załącznika cenowego tj. dla pozycji nr I,III.1, IV ( próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numerkatalogowy zaoferowany w formularzu cenowym), 3) n/w dokumenty:a. w przypadku oferowania wyrobów medycznych klasy I, które posiadają deklarację zgodnościEC(WE), poświadczającą zgodność z dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r.dotyczącą wyrobów medycznych, wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r.: deklaracjizgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta, poświadczającą zgodność oferowanegowyrobu z dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznychoraz oświadczenie wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawicielaproducenta, w języku polskim , że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przeddniem 26 maja 2021 r.;b. w przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych – tj.korzystających z okresów przejściowych: deklaracji zgodności oferowanych wyrobów,wystawiona przez producenta, poświadczającej zgodność wyrobów z wymaganiami dyrektywynr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych oraz oświadczeniadostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w językupolskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, o którym mowa www. przepisie oraz certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przezjednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca1993 r c. w przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjętych punktami a lub b: deklaracjizgodności, wystawionej przez producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów zwymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobówmedycznych oraz w przypadku wyrobów klasy innej niż klasa I: certyfikatu odnoszącego się dooferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiamirozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) opisy lub katalogi bądź karty techniczne oferowanych przez Wykonawcę towarów,potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę towary odpowiadają określonym przezZamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, 2) próbki w ilości po 1 szt. dla następujących pozycji załącznika cenowego tj. dla pozycji nr I,III.1, IV ( próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numerkatalogowy zaoferowany w formularzu cenowym), 3) n/w dokumenty:a. w przypadku oferowania wyrobów medycznych klasy I, które posiadają deklarację zgodnościEC(WE), poświadczającą zgodność z dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r.dotyczącą wyrobów medycznych, wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r.: deklaracjizgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta, poświadczającą zgodność oferowanegowyrobu z dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznychoraz oświadczenie wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawicielaproducenta, w języku polskim , że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przeddniem 26 maja 2021 r.;b. w przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych – tj.korzystających z okresów przejściowych: deklaracji zgodności oferowanych wyrobów,wystawiona przez producenta, poświadczającej zgodność wyrobów z wymaganiami dyrektywynr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych oraz oświadczeniadostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w językupolskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, o którym mowa www. przepisie oraz certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przezjednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca1993 r.c. w przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjętych punktami a lub b: deklaracjizgodności, wystawionej przez producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów zwymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobówmedycznych oraz w przypadku wyrobów klasy innej niż klasa I: certyfikatu odnoszącego się dooferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiamirozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwozłożyćwrazzofertą.2) O iledotyczy - W odniesieniu do warunku udziału wpostępowaniudotyczącegozdolności technicznejlub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegającysię oudzieleniezamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzywykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W tymprzypadku,wykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, zktóregowynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy.3)Wykonawcy występującywspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, o których mowa wniniejszym rozdziale SWZ,z tym, że oświadczeniewstępne wymienione w ust. 1 niniejszegorozdziału SWZ(oświadczeniewg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ) oraz dokumentywskazane w ust.8 pkt3niniejszego rozdziałuSWZ(dokumenty potwierdzające brak przesłanek dowykluczeniawykonawcy) składa każdyWykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumentyluboświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału w postępowaniu określonychprzezZamawiającego mogą byćskładane wspólnie.4) Zamawiający nie zastrzegaobowiązkuosobistego wykonania przezposzczególnych wykonawców wspólnie ubiegających sięoudzielenie zamówienia publicznegokluczowych zadań dotyczących przedmiotowegozamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania został określony wzałącznikunr2 do SWZ w paragrafie 5 oraz w paragrafie 12

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.