Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Zdrowia w Dobieszynie. Część I sprzęt stomatologiczny i dodatkowy. Część II klimatyzacja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stromiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaski 4
1.5.2.) Miejscowość: Stromiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-804
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 619 10 20
1.5.8.) Numer faksu: 48 619 10 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstromiec@ugstromiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstromiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Zdrowia w Dobieszynie. Część I sprzęt stomatologiczny i dodatkowy. Część II klimatyzacja
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91438fc3-2819-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003818/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Zdrowia w Dobieszynie. Część I sprzęt stomatologiczny i dodatkowy. Część II klimatyzacja
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ugstromiec.naszbip.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZWZ.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt stomatologiczny :
UNIT STOMATOLOGICZNY
PANEL LEKARZA:
ustawienie dla lekarza lewo/ praworęcznego
panel sterowania z wyświetlaczem parametrów pracy (mikrosilnik, turbina, skaler)
moduł ze strzykawką
moduł turbiny ze światłem
moduł mikromotoru ze światłem
moduł ze skalerem piezoelektrycznym
lampa polimeryzacyjna LED
3- drożna dmuchawko- strzykawka
komplet końcówek do turbiny i mikromotoru
uchwyt z dużą tacka
PANEL ASYSTY:
dwa rękawy ssące
ślinociąg
INNE:
Moduł spluwaczki: misa z napędem elektrycznym
Lampa operacyjna regulacja intensywności w zakresie od 3 000 do 50 000 luksów, praca głowicy w trzech płaszczyznach, bezdotykowa obsługa)
zagłówek z blokadą i pracą w dwóch płaszczyznach
sterownik nożny progresywno- naciskowy
poduszka pedodontyczna
system ssący mokry lub suchy
separator amalgamatu
monitor
kompresor z osuszaczem powietrza
krzesełko asysty
krzesełko lekarza
- APARAT RTG parametry:
generator wysokiej częstotliwości
napięcie lampy 60 kV a 70 kV
ognisko 0.4 (IEC 336)/ 0,7
czas ekspozycji regulowany stopniowo
odległość ognisko- twarz 20-30 cm
długość ramienia od 200mm
natężenie podczas ekspozycji 7mA
- RADIOWIZJOGRAFIA CYFROWA:
min rozdzielczość 25pl/mm
moduł Wifi i USB
regulator ostrości
- AUTOKLAW STOMATOLOGICZNY SPEŁNIAJĄCY NORMĘ EN 13060
Zewnętrzna wytwornica pary(generator) – para wytwarzana na zewnątrz kotła autoklawu w wewnętrznej wytwornicy pary
panel wokół kotła ze stali nierdzewnej
pojemność komory min 18 litrów
wyświetlacz ciekłokrystaliczny
czujnik jakości wody
system Process Controller
elektro-magnetyczny zamek zabezpieczający przed przypadkowym otwarciem drzwi komory
demontowalna pokrywa na wodę
filtr zanieczyszczeń wewnątrz kotła
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 35100000-5
Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
CPV: 39330000-4
Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia dezynfekujące
- ZASILACZ AWARYJNY (UPS)
Moc wyjściowa 6000VA
Porty zasilania: 4x IEC320 C19, 6x IEC320 C13, 1 x Hard Wire 3-wire (1PH+N+G)
Złącza komunikacyjne: 1x USB, Smart Slot, 2x RJ-45
Powiadamianie o przewidywanych awariach,
Powiadomienie o rozłączeniu akumulatora
Bezobsługowy akumulator
- ROTUJĄCE URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI POMIESZCZEŃ METODĄ ZAMGŁAWIANIA- SUCHA MGŁA
rotacja urządzenia 360o
opóźniony start
regulowana prędkość obrotowa
powierzchnia dezynfekcji min.900m3
substancja aktywna : nadtlenek wodoru
4.2.6.) Główny kod CPV: 33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Klimatyzacja w systemie MRV
1. Jednostka zewnętrzna - 1 szt.:
moc chłodnicza - 18 kW
moc grzewcza - 20 kW
zasilanie - 400 V
2. Jednostki wewnętrzne kasetonowe - 4 szt.:
moc chłodnicza - 2,2 kW
moc grzewcza - 2,5 kW
3. Jednostka wewnętrzna kasetonowa - 1 szt.:
moc chłodnicza - 2,8 kW
moc grzewcza - 3,2 kW
4. Jednostki wewnętrzne kasetonowe - 2 szt.:
moc chłodnicza - 3,6 kW
moc grzewcza - 4,0 kW
Dla części 2 zamówienia wymagana wizja lokalna
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni