Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego zestawu do detekcji spektralnej zawierającego: kamerę EMCCD wraz z oprogramowaniem, spektrograf, komputer i monitor dla Politechniki Poznańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616653538
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.karczewska@put.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego zestawu do detekcji spektralnej zawierającego: kamerę EMCCD wraz z oprogramowaniem, spektrograf, komputer i monitor dla Politechniki Poznańskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8562305a-7ffd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.put.poznan.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://login.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy:„Formularzzłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.2)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, znajdującego się odadresem:(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznejplatformyusług administracji publicznej (ePUAP), znajdujące się podadresem:https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie przepisów RozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osóbfizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) Wykonawca oświadcza, żezostałpoinformowany o tym, iż:1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska zsiedzibąPl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 6653639,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, którynadzorujeprawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IODmożnakontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,3) Dane osobowebędąprzetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu: a) dysponowaniadanymiosobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lubnegocjacjioraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osobyfizycznewskazane do kontaktów roboczych,b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążącychnaadministratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; zobowiązkuarchiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) wykonanie zadaniarealizowanego winteresie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalnościnaukowej,Ogłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienieudzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyświadczeniu usługbadawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,d) w celu ustalenia,dochodzenia lubobrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiącychprawnie uzasadnionyinteres administratora,4) Źródłem danych osobowych może być osoba, którejdane dotyczą, ale równieżStrona umowy. Przetwarzane będą następujące kategorie danych: daneosobowe reprezentantów,pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne danekontaktowe niezbędne dojej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko, emailsłużbowy, nr telefonu,stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.5) Odbiorcamidanych mogą być:a) organypubliczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione napodstawie przepisów prawa lubwykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramachsprawowania władzypublicznej,b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych zPolitechnikąPoznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest PolitechnikaPoznańska, wszczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę informatyczną,6)Administrator będzieprzechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowaniaczynności z udziałem osób,których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciemumowy i jej wykonywania, przezokres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. Wprzypadku potrzeby ustalenia,dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu realizacji niniejszejumowy, do czasuprzedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji,zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa,7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych,osobom,których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO) następująceuprawnienia:prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania,usunięcia,przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do PrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciegoluborganizacji międzynarodowej,9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędnedozawarcia oraz realizacji umowy,10) Dane osobowe nie będą przetwarzane wsposóbzautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD/ZP/14/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu do detekcji spektralnej dlaPolitechniki Poznańskiej zawierającego:- Kamerę EM- CCD wraz z oprogramowaniem(tzw. EMCCDcamera)- Spektrograf obrazowy (tzw. Imaging spectrograph)- Komputer i monitor
4.2.6.) Główny kod CPV: 33114000-2 - Urządzenia do spektroskopii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
33151300-6 - Spektrografy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofertbędzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanieuznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7