Dostawa endoprotez stawu kolanowego, implantów chirurgicznych, siatek, pinów do artrodez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa endoprotez stawu kolanowego, implantów chirurgicznych, siatek, pinów do artrodez oraz zestawów do szycia łąkotek z podziałem na 6 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIława
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-02-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-01
  • Numer ogłoszenia509519-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 509519-N-2019 z dnia 2019-02-01 r.

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie: Dostawa endoprotez stawu kolanowego, implantów chirurgicznych, siatek, pinów do artrodez oraz zestawów do szycia łąkotek z podziałem na 6 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51087919600000, ul. ul. Gen. Wł. Andersa  3 , 14200   Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 449 601, e-mail dzp@szpital.ilawa.pl, faks 896 492 425.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ilawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital.ilawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.ilawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres
Adres:
ul. Andersa 3, 14-200 Iława

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu kolanowego, implantów chirurgicznych, siatek, pinów do artrodez oraz zestawów do szycia łąkotek z podziałem na 6 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Numer referencyjny: 5/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu kolanowego, implantów chirurgicznych, siatek, pinów do artrodez oraz zestawów do szycia łąkotek z podziałem na 6 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 5/2019) Część nr 1 IMPLANTY CHIRURGICZNE Część nr 2 ENDOPROTEZA JEDNOPRZEDZIAŁOWA STAWU KOLANOWEGO DO ZASTOSOWANIA DLA PRZEDZIAŁU PRZYŚRODKOWEGO I BOCZNEGO DLA KOLAN LEWYCH I PRAWYCH Część nr 3 ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO Część nr 4 ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTEK Część nr 5 MEMBRANY Część nr 6 BIOWCHŁANIALNE PINY DO ARTRODEZ Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Liczba części – 6 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale XVIII SIWZ oraz w załączniku nr 2 Formularz cenowy. 2. Kody CPV: 33183200-8 Protezy ortopedyczne 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33184100-4 - Implanty chirurgiczne 33141770-8 -Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Obowiązki Wykonawcy : Część nr 1 IMPLANTY CHIRURGICZNE 1. Wykonawca wypożyczy na czas trwania umowy instrumentarium niezbędne do zaimplantowania. 2. Wykonawca zapewni serwis instrumentarium przez okres trwania umowy . 3. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy ( bank implantów) w pełnym zakresie wymiarowym. 4. Wykonawca naprawi uszkodzone elementy instrumentarium oraz wymieni zużyte lub uszkodzone elementy instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od zgłoszenia (koszt naprawy, wymiany wliczony w cenę implantów). 5. Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz użyczone instrumentarium w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 6. Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych implantów udokumentowanego certyfikatem i punktami szkoleniowymi 7. Koszt wypożyczenia instrumentarium, serwisu, depozytu, napraw i szkoleń wliczony w cenę implantów. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego możliwość wykonania badania TK i rezonansu magnetycznego z dostarczanymi implantami. Część nr 2 ENDOPROTEZA JEDNOPRZEDZIAŁOWA STAWU KOLANOWEGO DO ZASTOSOWANIA DLA PRZEDZIAŁU PRZYŚRODKOWEGO I BOCZNEGO DLA KOLAN LEWYCH I PRAWYCH 1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2. Wypożyczenie na czas trwania umowy piły oraz wiertarki akumulatorowej, niezbędnych do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w czasie nieprzekraczającym 48 godzin, wliczone w cenę endoprotez). 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi(pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Szkolenie personelu w zakresie procedur i technik operacyjnych Część nr 3 ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO 1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2. Wypożyczenie na czas trwania umowy piły oraz wiertarki akumulatorowej, niezbędnych do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w czasie nieprzekraczającym 48 godzin, wliczone w cenę endoprotez). 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Szkolenie personelu w zakresie procedur i technik operacyjnych. Część nr 4 ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTEK 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy elementów składowych szwu łąkotkowego w ilości 2 typoszeregów- pełen zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego. Część nr 6 BIOWCHŁANIALNE PINY DO ARTRODEZ 1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w pinów. 2. Wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia. 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi.

II.5) Główny kod CPV: 33183200-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH-KONTRAHENCI Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3. 2. W Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie, powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: abi@szpital.ilawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom świadczącym na rzecz Powiatowego Szpitala w Iławie usługi serwisowe: oprogramowania, sprzętu informatycznego, na podstawie zawartych z tymi podmiotami rzeczowych umów powierzenia danych osobowych. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spoza Unii Europejskiej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez: • umowy - 10 lat • dokumentacja postępowania przetargowego – 5 lat • faktury VAT – 5 lat • dokumentacja postępowania przetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej, przechowywana jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z UE. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.1. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, zażąda: Dla zadania nr 1 Dokument potwierdzający możliwość wykonania badania TK i rezonansu magnetycznego z dostarczanymi implantami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. Dokumenty wymagane 1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: IMPLANTY CHIRURGICZNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca wypożyczy na czas trwania umowy instrumentarium niezbędne do zaimplantowania. 2. Wykonawca zapewni serwis instrumentarium przez okres trwania umowy . 3. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy ( bank implantów) w pełnym zakresie wymiarowym. 4. Wykonawca naprawi uszkodzone elementy instrumentarium oraz wymieni zużyte lub uszkodzone elementy instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od zgłoszenia (koszt naprawy, wymiany wliczony w cenę implantów). 5. Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz użyczone instrumentarium w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 6. Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych implantów udokumentowanego certyfikatem i punktami szkoleniowymi 7. Koszt wypożyczenia instrumentarium, serwisu, depozytu, napraw i szkoleń wliczony w cenę implantów. 8. Zamawiajacy wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego możliwość wykonania badania TK i rezonansu magnetycznego z dostarczanymi implantami. I. Gwóźdź tytanowy do bliższej nasady kości udowej, rekonstrukcyjny do złamań przezkretarzowych. Gwóźdź o anatomicznym kącie ugięcia 6 stopni, w przypadku gwoździ długich krzywa ugięcia 1500mm, możliwość blokowania statycznego lub dynamicznego w części dalszej. Możliwość zastosowania zwykłej śruby doszyjkowej o przekroju 11mm z gwintem owalnym lub śruby doszyjkowej z ostrzem heliakalnym(spiralno-nożowym), z wewnętrznym mechanizmem blokującym, zapobiegającym rotacji głowy kości udowej. Śruby o długości od 70mm-100mm z przeskokiem co 5mm. Sterylne. Gwóźdź posiada wewnętrzny mechanizm blokujący, zapobiegający rotacji śruby doszyjkowej. Gwóźdź dostępny w długościach: - 170mm, średnica 10,11,12mm, kąt 125, 130, 135 stopni, uniwersalny do prawej i lewej kończyny - 235 mm, średnica 10,11,12mm, kąt 125, 130, 135 stopni, uniwersalny do prawej i lewej kończyny - 300-460 mm, średnica 10, 11, 12 mm oraz 14 mm w wersji prawy i lewy Zaslepka daje mozliwość przedłużenia gwoździa o 15mm. W komplecie gwóźdź, śruba doszyjkowa, śruba blokująca, zaślepka 1. Gwóźdź krótki Szt. 35 2. Gwóźdź długi Szt. 10 3. Śruba doszyjkowa Szt. 45 4. Śruba blokująca Szt. 45 5. Zaślepka kaniulowana w długościach od 0-15 mm Szt. 45 6. Ostrze spiralno-nożowe o dł. od 45-100 mm Szt. 5 II Płyta stalowa anatomiczna do bliższej nasady kości udowej. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością , blokująco-kompresyjna do bliższej nasady kości udowej. Na trzonie płyty otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaślepek/przejściówek, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowania śrub blokujących lub korowych/gąbczastych(kompresja międzyodłamowa). W głowie płyty otwory prowadzące śruby blokujące pod różnymi katami o średnicy 5,0 oraz 7,3 mm. W części dalszej płytki otwory owalne gwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/gabczastych 4,5/5,0 mm. Śruby blokowane w płycie lite i kaniulowane(5,0/7,3mm), samogwintujące oraz samotnące/samogwintujące z gniazdami sześciokątnymi i gwiazdkowymi wkręcane przy pomocy śrubokręta dynamometrycznego 4,0Nm. Płyty w wersji z hakiem i bez haka na krętarz większy. - płyta z hakiem dł. 133-385mm, od 2-16 otworów w trzonie i 2 otwory w głowie płytki, płyty uniwersalne - płyta bez haka dł. 139-391 mm, od 2-16 otworów w trzonie i 3 otwory w głowie płytki, prawe i lewe Szt. 5 III Płyta stalowa anatomiczna do kłykci kości piszczelowej/udowej wprowadzana techniką minimalnie inwazyjną, anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco- kompresyjna do dalszej nasady kości udowej/bliższej nasady kości piszczelowej. Na trzonie płyty otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaślepek/przejściówek, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowania śrub blokujących lub korowych/gąbczastych(kompresja międzyodłamowa. W głowie płyty otwory prowadzące śruby blokujące pod różnymi katami w różnych kierunkach – 5,0/7,3mm. W części dalszej płytki otwory owalne gwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/gąbczastych 4,5/5,0mm. Śruby blokowane w płycie lite i kaniolowane(5,0/7,3mm), samogwintujace oraz samotnące/samogwintujące z gniazdami sześciokątnymi i gwiazdkowymi wkręcane przy pomocy śrubokręta dynamometrycznego 4,0Nm. Śruby kompresyjne kaniulowane konikalne o średnicy5,0/7,3mm oraz nakładki kompresyjne kaniulowane do śrub konikalnych 5,0, umożliwiające kompresje międzykłykciową. Instrumentarium wyposażone w przezierne dla promieni RTG celowniki mocowane do płyty umożliwiające wkręcanie śrub przez płytę. W opcji płyty do dalszej nasady kości udowej boczne. Długość płyt od 170-458 mm, od 6-22 otworów w trzonie i 5 otworów w głowie płytki, prawe i lewe. Materiał stal. Szt. 5 IV Płyty stalowe proste wygięte anatomicznie, blokująco-kompresyjne niskoprofilowe oraz o zmniejszonym kontakcie z kością. Płyty wyposażone w otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaślepek/przejściówek, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowania śrub blokujących lub korowych/gąbczastych. Płyty wyposażone w podłużny otwór blokująco-kompresyjny, który umożliwia elastyczność pionowego pozycjonowania płytki. Otwory owalne gwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych /gąbczastych4,5/5,0mm. Śruby blokujące wkręcane przy pomocy śrubokręta dynamometrycznego 4,0Nm. Śruby blokowane w płycie samogwintujące i samotnące/samogwintujące z gniazdami sześcikątnymi i gwiazdkowymi. Instrumentarium wyposażone w prowadnice do techniki małoinwazyjnej 1. Płyta szeroka, dł. 116-440mm, 6-24 otworowa, płyta wygięta szeroka, dł. 229-336mm, 12-18 otworowa – wybór śródoperacyjny Szt. 10 2. Śruba blokująca Ø 5,0 mm, samogwintująca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3,5mm Szt. 100 3. Śruba blokująca Ø 7,3 mm, samogwintująca, śruba blokująca kaniulowana LCP Ø 5,0 lub 7,3 mm, śruba konikkalna Ø 5,0 lub 7,3mm – wybór śródoperacyjny Szt. 10 4. Śruba korowa Ø 4,5 mm, samogwintująca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3,5mm stal Szt. 120 V System kabli ortopedycznych z zaciskami. Dostępne 2 średnice kabli: 1,0 oraz1,7mm. Implanty wykonane ze stali nierdzewnej implantowej. Wszystkie kable wyposażone w pojedynczy zacisk. Instrumentarium wyposażone w narzędzia do przewlekania, napinania oraz obcinania kabli. Instrumentarium ma zawierać tymczasowe wielorazowe zaciski umożliwiajace prawidłowe ustawienie zespolenia zaciski oraz możliwość mocowania do płytek poprzez trzpienie kostne, trzpienie łączone z gniazdem w główce śruby oraz trzpienie z oczkiem okrągłym i szerokim wkręcanym w nagwintowany otwór w płycie typu LCP Szt. 50 1. Pozycjoner kabla płyt LCP 4,5/5,0. Stal. Szt. 50 VI System LAP do stabilizacji złamań okołoprotezowych. Płyta pozwalająca na wielopłaszczyznową stabilizację w obrębie trzpienia protezy przy pomocy śrub blokowanych/korowych. Płyta współpracująca z płytami LCP szerokimi, wygiętymi, płytami do bliższej i dalszej nasady kości udowej. Płyta wyposażona 2 4 ramiona z możliwością ich odcięcia. Śruby blokowane, samogwintujące oraz samotnące/samogwintujące z gniazdami sześcikątnymi i gwiazdkowymi wkręcane przy pomocy śrubokręta dynamometrycznego. Materiał stal. Instrumentarium wyposażone w śrubokręt dynamometryczny, celownik do płyt oraz szczypce tnące. 1. Płyta Lap do płyt LCP 4,5/5,0 mm Szt. 3 2. Śruby mocujące płytę Szt. 3 3. Śruba blokujaca LCP Ø 3,5 mm, samogwintujaca , gniazdo śrubokręta sześciokątne 2,5 mm Szt. 15 VII Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco-kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej. W głowie płyty otwory prowadzące śruby blokujace pod różnymi katami o Ø 5,0 mm. W części dalszej płytki otwory owalnegwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/gąbczastych 4,5/5,0 mm. - płyty do osteotomii bliższej nasady kosci piszczelowej boczne, dł. 102mm, 3 otwory w trzonie i 5 otworów w głowie płytki, prawe i lewe. - płyty do osteotomii bliższej nasady kosci piszczelowej przyśrodkowe, dł. 115 i 112mm, 4 otwory w trzonie i 4 otwory w głowie płytki, płyty uniwersalne. - płyty LCP dalszy koniec kości udowej, tytan Szt. 6 1. Śruba do blokowania w płytce Ø 5,0 mm,samogwintująca, samotnąca, gwintowana główka, dł. 14-90mm, gniasdo sześciokątne i gwiazdkowe, tytan Szt. 30 2. Śruba korowa średnica 4,5 mm.,samogwintująca, dł. od 14 do 110 mm, tytan, gniazdo sześciokątne. Szt. 15 3. Śruba blokująca LCP śr. 5,0mm, samotnąca, Szt. 8 4. Rozpórka LCP otwór w płycie z. 5,0mm, materiał: tytan, gniazdo ześciokątne Szt. 3 VIII Gwóźdź tytanowy odpiętowy. Gwóźdź anatomiczny umożliwiający wykonanie pełnej artrodezy stawu skokowego. Gwóźdź wygięty pod kątem 12stopni w części bliższej. Wielopłaszczyznowe blokowanie gwoździa. Możliwość blokowania gwoździa w kości piętowej przy pomocy ostrza spiralo-nożowego i śrub o śr. 6,0mm blokowanych kątowo przy pomocy zaślepki. Możliwość blokowania śrubą w części bliższej gwoździa śrubami 5,0mm prostopadle przez kość piszczelową oraz skośnie przez kość skokową. Otwór dynamizacyjny w części bliższej gwoździa. Ramię celownika umożliwiające blokowanie wszystkich otworów w gwoździu. Średnice : 10, 12,13mm i długości 150,180 i 240mm. Śruby blokujące z gniazdem gwiazdkowym. (w standardzie: Gwoźdź+2szt. Śruby blokujące 5,0mm + 2szt. Śruby blokujące 6,0mm+zaślepka) 1. Gwóźdź do artrodezy stawu skokowego, kaniulowany, sterylny Szt. 2 2. Śruba blokująca śr. 5,0mm i 6,0mm, gniazdo śrubokręta gwiazdkowe T25 Szt. 10 3. Zaślepka gwoździa z gniazdem gwiazdkowym T25 Szt. 2 4. Ostrze spiralno-nożowe, złote, do gwoździ śródszpikowych Szt. 1 IX Płyty do stabilizacji złamań w obrębie miednicy. Płytka rekonstrukcyjna o niskim profilu blokująco-kompresyjna do złamań miednicy. Otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaślepek/przejściówek, blokująco – kompresyjne z możliwością zastosowania śrub blokujących lub zwykłych (kompresja międzyodłamowa). „Koralikowy” kształt płyty – owalne obrysy poszczególnych segmentów płyty, wszystkie krawędzie zaokrąglone. Otwory gwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/miednicznych 3.5mm. Śruby blokujące wkręcane za pomocą śrubokręta dynamometrycznego 1,5Nm. Śruby blokowane w płycie samogwintujące i samotnące/samogwinujące z gniazdami sześciokątnymi i gwiazdkowymi. Materiał stal. Kompletne instrumentarium wyposażone w specjalistyczne narzędzia do nastawiania fragmentów miednicy, kompresji oraz podważki dostosowane do operacji miednicy. Różne typy płyt: - płyty proste, długość od 3 do 20 otworów, od 39 do 260mm, - płyty wygięte łukowate, długość od 6 do 16 otworów, od 78 do 208mm, - płyty wygięte typu „J”, długość od 10 do 16 otworów, od 130 do 208mm, prawe/lewe, - płyty do spojenia łonowego, otwory umożliwiające przeprowadzenie nici oraz drutów Kirschnera, długość od 4 do 6 otworów, od 57 do 78 mm. 1. - Płyta do spojenia łonowego, anatomiczna 4 otworowa dł. 57mm, 6 otworowa dł. 78mm - Płyta LCP/DCP 4 otworowa dł. 57mm, 6 otworowa dł. 78 mm . wybór śródoperacyjny Szt. 2 2. Płyta sprężysta do miednicy 1,2,3, otworowa dł. 19,5mm Szt. 3 3. - Płyta rekonstrukcyjna niskoprofilowa prosta stal od 3 otoworowa do 20-sto otworowa - Płyta rekonstrukcyjna niskoprofilowa zaokrąglona (mały promień R88, 108) stal od 6 do 16-sto otworowa - Płyta rekonstrukcyjna niskoprofilowa prosta, szeroko-kątowa stal od 3 do 20-sto otworowa. Wybór śródoperacyjny Szt. 3 4. Płyta LCP rekonstrukcyjna prosta stal od 3 do 20 otworów Szt. 3 5. Płyta LCP rekonstrukcyjna, zaokrąglona typu J, stal, od 10 do 16-sto otworowa Szt. 3 6. Płytka rekonstrukcyjna o niskim profilu blokująco - kompresyjna czworoboczna do złamań miednicy, Otwory okrągłe i podłużne dopasowane do śrub korowych o średnicy 3,5mm. „Koralikowy” kształt płyty – owalne obrysy poszczególnych segmentów płyty, wszystkie krawędzie zaokrąglone. Płyta dopasowana anatomicznie, ze wstępnym ugięciem 90st. dopasowanym do krawędzi miednicy. Płyty w 3 rozmiarach: krótkim (z jednym podłu nym otworem), średnim i długim (z dwoma podłużnymi otworami po jednym na każdym z ramion płyty). Płyta wyposażona w otwory do drutów Kirschnera. Śruby korowe samogwintujące z gniazdami sześciokątnymi gwiazdkowymi. Materiał stal. Płyty w opakowaniach sterylnych. Szt. 1 7. Śruba korowa 3,5mm - samogwintująca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 2.5, stal, długość 10-50mm stopniowane co 2mm, 55m, 60mm Szt. 30 8. Śruba do miednicy 3,5mm, korowa, samogwintująca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 2.5, stal; długość: 40-150mm stopniowane co 5mm Szt. 30 9. Śruba blokująca LCP śr. 3,5mm, samotnąca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 2.5mm, stal, długość: 10-95mm Szt. 30 X. PŁYTKI DO STOPY 1. Płytka o kształcie X, koniczyny , płyty proste i typu L, T - typu VA LCP blokująco - kompresyjna zmiennokatowa do złamań i rekonstrukcji w obrębie kości stopy i śródstopia, Płyty wyposażone w otwory zbudowane z czterech kolumn gwintowanych z min. czterema zwojami gwintu z możliwoscia zastosowania śrub blokowanych zmiennokatowo z odchyleniem od osi w każdym kierunku 15stopni.W części trzonowej płyty otwory gwintowane lub dwubiegunowe z możliwością użycia śrub korowych i blokowanych (w tym zmiennokatowych). Śruby blokujące ze stożkowym gwintem na główce wkręcane za pomocą śrubokręta dynamometrycznego 0,8/1,2Nm. W części środkowej płyta wyposażona w dwa specjalne otwory w tym jeden podłu ny przeznaczone do kompresji z wykorzystaniem kompresyjnych drutów Kirschnera oraz szczypiec kompresyjnych. Mo liwosc zastosowania śrub blokowanych w płycie 2.4/2.7 wprowadzanych w osi otworów w głowie płyty. Śruby blokowane w płycie samogwintujace z gniazdami gwiazdkowymi. Instrumentarium wyposażone w specjalne narzędzia do kompresji z drutami kompresyjnymi, mini rozwieracz kostny do utrzymywania i rozwierania klina oraz narzędzia do kształtowania płyty. Materiał stal /tytan. Płyty X – płyty X w rozmiarach 23,5x15mm, 27x18mm, 32x20mm i 36x20mm. Płyta prosta 2 i 4 otwory –płyta o długości 27 i 40mm Płyta L 2 i 4 otwory – płyta o długości 37, 44 i 62mm Płyta T 2 i 4 otwory –płyta o długosci 38, 45 i 64mm Płyta T 4 otwory –płyta o długości 42mm, z elementem klinowym podtrzymujacym nastawienie kości o szerokości 0-7mm Płyta o kształcie koniczyny 2 i 4 otwory –płyta o długości 38, 45 i 64mm Szt. 6 2. Płytka o kształcie anatomicznym do korekcji palucha sztywnego - typu VA LCP blokująco - kompresyjna zmiennokątowa do złamań i rekonstrukcji w obrębiekości stopy i śródstopia w tym korekcji palucha sztywnego, Płyty wyposażone w otwory zbudowane z czterech kolumn gwintowanych z min. czterema zwojami gwintu z możliwością zastosowania śrub blokowanych zmiennokątowo z odchyleniem od osi w każdym kierunku 15stopni.W częsci trzonowej płyty otwory gwintowane lub dwubiegunowe z możliwością użycia śrub korowych i blokowanych (w tym zmiennokątowych). Śruby blokujące ze stożkowym gwintem na główce wkręcane za pomocą śrubokręta dynamometrycznego 0,8/1,2Nm. W części środkowej płyta wyposażona w dwa specjalne otwory w tym jeden podłużny przeznaczone do kompresji z wykorzystaniem kompresyjnych drutów Kirschnera oraz szczypiec kompresyjnych. Możliwość zastosowania śrub blokowanych w płycie 2.4/2.7 wprowadzanych w osi otworów w głowie płyty. Śruby blokowane w płycie samogwintujące z gniazdami gwiazdkowymi. Instrumentarium wyposażone w specjalne narzędzia do kompresji z drutami kompresyjnymi oraz rozwiertaki kuliste wklęsłe i wypukłe do przygotowania przed fuzją powierzchni stawowych. Materiał stal /tytan. Płyty anatomiczne MTP – płyty w rozmiarach małym,średnim (zgięcie grzbietowe 0, 5 i 10 stopni) oraz dużym ( zgięcie grzbietowe 5 stopni), długość 42, 52 i 57mm Płyty anatomiczne MTP – płyty w wersji rewizyjnej (zgięcie grzbietowe 0 stopni), długość 53 mm. Szt. 6 3. Płytka o kształcie anatomicznym do korekcji palucha koślawego w obrębie stawu stępowo-śródstopnego - typu VA LCP blokująco - kompresyjna zmiennokątowa do złamań i rekonstrukcji w obrębie kości stopy i śródstopia w tym korekcji palucha koślawego, Płyty wyposażone w otwory zbudowane z czterech kolumn gwintowanych z min. czterema zwojami gwintu z możliwością zastosowania śrub blokowanych zmiennokątowo z odchyleniem od osi w każdym kierunku 15stopni.W częsci trzonowej płyty otwory gwintowane lub dwubiegunowe z możliwością użycia śrub korowych i blokowanych (w tym zmiennokątowych). Śruby blokujące ze stożkowym gwintem na główce wkręcane za pomocą śrubokręta dynamometrycznego 0,8/1,2Nm. W części środkowej płyta wyposażona w dwa specjalne otwory w tym jeden podłużny przeznaczone do kompresji z wykorzystaniem kompresyjnych drutów Kirschnera oraz szczypiec kompresyjnych. Możliwość zastosowania śrub blokowanych w płycie 2.4/2.7 wprowadzanych w osi otworów w głowie płyty. Śruby blokowane w płycie samogwintujące z gniazdami gwiazdkowymi. Instrumentarium wyposażone w specjalne narzędzia do kompresji z drutami kompresyjnymi. Materiał stal /tytan. Płyty anatomiczne TMT – płyty w rozmiarach krótkim, długim, oraz typu T o długościach 39,43 i 48 mm Szt. 6 3. Stalowe śruby korowe samogwintujące o średnicy 2,7mm i długościach 10-40mm, stal Szt. 50 4. Stalowe śruby blokowane zmiennokątowe +/- 15 stopni, samogwintujące o średnicy 2,7mm i długościach 10-60mm, stal Szt. 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
teremin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ENDOPROTEZA JEDNOPRZEDZIAŁOWA STAWU KOLANOWEGO DO ZASTOSOWANIA DLA PRZEDZIAŁU PRZYŚRODKOWEGO I BOCZNEGO DLA KOLAN LEWYCH I PRAWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania konieczne: 1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2. Wypożyczenie na czas trwania umowy piły oraz wiertarki akumulatorowej, niezbędnych do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w czasie nieprzekraczającym 48 godzin, wliczone w cenę endoprotez). 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi(pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Szkolenie personelu w zakresie procedur i technik operacyjnych 1. Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego cementowa w wersji przyśrodkowej i bocznej Część udowa, piszczelowa anatomiczna, wkładka polietylenowa anatomiczna niezwiązana z komponentem piszczelowym- ruchoma wkładka Kpl. 28 2. Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego bezcementowa Część udowa bezcementowa, piszczelowa bezcementowa anatomiczna, wkładka polietylenowa anatomiczna niezwiązana z komponentem piszczelowym- ruchoma wkładka Kpl. 3 3. Ostrze oscylacyjne i posuwisto zwrotne Szt. 62 4. Ostrze półkolite, łódeczkowe pod kil piszczeli Szt. 5 5. Cement kostny z Gentamycyną 1x40g Szt. 30 6. Zestaw do próżniowego mieszania cementu, pojedynczy Szt. 30 7. Cement kostny z gentamycyną i klindamycyną 40g Szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8, 33169000-2, 33162000-3, 33184100-4, 33141770-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2. Wypożyczenie na czas trwania umowy piły oraz wiertarki akumulatorowej, niezbędnych do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w czasie nieprzekraczającym 48 godzin, wliczone w cenę endoprotez). 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi(pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Szkolenie personelu w zakresie procedur i technik operacyjnych 1. Część udowa anatomiczna - prawa/ lewa. Dostępna w 8 rozmiarach dla każdej ze stron, z zachowaniem lub usunięciem więzadła PCL, wykonana ze stopu kobalt-chrom, z możliwością użycia podkładek dystalnych, posterior Szt. 50 2. Część udowa anatomiczna - prawa/ lewa. Dostępna w 8 rozmiarach dla każdej ze stron, z zachowaniem lub usunięciem więzadła PCL, wykonana ze stopu metalu (ZrNb), którego zewnętrzna warstwa jest przekształcona w ceramikę; przeznaczona dla pacjentów uczulonych na metal Szt. 5 3. Wkładka uniwersalna, polietylenowa: *w wersji CR lub CR pogłębionej o wysokościach 9, 11, 13, 15, 18, 21 mm sterylizowana EtO * przystosowana do tylnej stabilizacji o wysokościach 9, 11, 13, 15, 18, 21, 25 mm sterylizowana EtO Szt. 50 4. Taca piszczelowa tytanowa anatomiczna - prawa/lewa, dostępna w 8 rozmiarach dla każdej ze stron, gładko polerowana ze specjalnym mechanizmem zatrzaskowym, z możliwością rozbudowy o trzpień i połowiczą podkładkę Szt. 50 5. Rzepka cementowa, polietylenowa w czterech rozmiarach, metalowy pierścień RTG Szt. 3 6. Część udowa anatomiczna prawa i lewa w wersji z wycięciem tylnego więzadła krzyżowego i tylną stabilizacją lub półzwiązana wykonana ze stopu metalu, dostępna w 8 rozmiarach dla każdej ze stron Szt. 2 7. Część udowa anatomiczna prawa i lewa w wersji z wycięciem tylnego więzadła krzyżowego i tylną stabilizacją lub półzwiązana wykonana ze stopu ZrNB dla uczulonych na metal pacjentów dostępna w 8 rozmiarach dla każdej ze stron Szt. 2 8. Cześć piszczelowa anatomiczna prawa i lewa zapewniająca lepsze pokrycie płaszczyzny plateau piszczelowego, tytanowa, gładko polerowana dla zmniejszenia zużycia i wydzielania dla organizmu polietylenu z mechanizmem zatrzaskowym dla wkładki polietylenowej, mocowanie podkładek śrubami, dostępna w 8 rozmiarach do każdej ze stron Szt. 4 9. Wkładka polietylenowa z tylną stabilizacją lub półzwiązana dostępna w co najmniej8 grubościach Szt. 4 10. Trzpień udowy lub piszczelowy, tytanowy o długości 120 lub 160mm Szt. 8 11. Trzpień offsetowy zmieniający oś trzpienia lub kąt względem implantu- 2mm, 4mm, 6mm. tytanowy Szt. 8 12. Podkładki udowe tytanowe, dystalne tylne i łączone „L”, mocowane do komponentu udowego Szt. 10 13. Podkładki piszczelowe, tytanowe lub klinowe mocowane do komponentu piszczelowego szt 10 14. Śruba ewentualniwelementy do mocowania podkładek Szt. 3 15. Ostrze jednorazowe do stosowanego napędu Szt. 50 16. Cement z antybiotykiem 1x40 g Szt. 50 17. Jednorazowe końcówki do pulsacyjnego oczyszczania kości Szt. 50 18. Zestaw do próżniowego mieszania cementu Szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8, 33141770-8, 33184100-4, 33184100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTEK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy elementów składowych szwu łąkotkowego w ilości 2 typoszeregów- pełen zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego 1 Sterylna igła z oczkiem do szycia łąkotki, kompatybilna z zestawem z pozycji nr 1( w opakowaniu 6 szt.) Szt. 24 2 Jednorazowe 2 sterylne igły połączone ze sobą niewchłanialną nicią 2. Szt. 10 3. Nici polietylenowe, grubość 2 o podwyższonej wytrzymałości, sterylne pakowane pojedynczo Szt. 24 4. Zestaw do szycia łąkotek pozwalający na szycie techniką ALL INSIDE. System składający się z dwóch implantów PEEK, połączonych za pomocą polietylenowego, niewchłanialnego wzmocnionego szwu 2-0. szew posiada samozaciskowywęzeł umożliwiający zmniejszenie dystansu pomiędzyimplantami, . Implanty załadowane są rzędowo w pojedynczą półotwartą jednorazową igłę.. igła z podziałką posiada regulowany ogranicznik zabezpieczający jej zbyt głębokie wbicie w łąkotkę. Igła wypychana za pomocą spustu na rękojeści. Kąty zagięcia igieł 0, 12, 27 stopni Szt. 15 5. Obcinacz nici oraz spychacz węzłów wraz z dołączonąkaniulą do prowadzenia igły. Prosty. Szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8, 33162000-3, 33141770-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: MEMBRANY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Membrana posiadająca rejestracje w leczeniu ubytków chrzęstnych oraz chrzęstno-kostnych, stanowiąca podłoże dla mezenchymalnych komórek macierzystych ludzkiego szpiku kostnego, zbudowana z kwasu hialuronowego. Wymiary membrany 2 x 2 cm, grubość 2 mm, czas biodegradacji do 24 tygodni. Brak określonej lewej i prawej strony.Przy leczeniu ubytków ogniskowych ( ubytków otoczonych granicą zdrowej chrząstki) zgodnie z IFU nie wymaga dodatkowej fiksacji. Szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8, 33141770-8, 33184100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: BIOWCHŁANIALNE PINY DO ARTRODEZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: 1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w pinów. 2. Wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia. 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi. 1. Biowchłanialny (PGLA) pin przeznaczony do reinsercji odłamów kostno-chrzęstnych artrodez, osteotomii palucha koślawego. Rozmiary: 1,5x 50mm; 1,5x 60mm; 1,5x 70mm. Wybór śródoperacyjny Szt. 20 2. Biowchłanialny (PGLA) pin przeznaczony do reinsercji odłamów kostno-chrzęstnych artrodez, osteotomii palucha koślawego. Rozmiary: 2,0x20mm; 2,0x30mm; 2,0x40mm; 2,0x 50mm; 2,0x 60mm; 2,0 x 70mm. Wybór śródoperacyjny Szt. 20 3. Biowchłanialny (PGLA) pin przeznaczony do reinsercji odłamów kostno-chrzęstnych artrodez, osteotomii palucha koślawego. Rozmiary:2,7 x 50mm; ;2,7x 70mm. Wybór śródoperacyjny Szt. 10 4. Biowchłanialny (PGLA) pin przeznaczony do reinsercji odłamów kostno-chrzęstnych artrodez, osteotomii palucha koślawego. Rozmiary:3,2 x 70mm. Szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8, 33169000-2, 33184100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych- Barczewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iława: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1345 N odc. Lubawa – Mortęgi - granica powiatu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iława: Budowa drogi wraz z uzbrojeniem w rejonie SSE w Iławie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa endoprotez do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup i dostawa leków
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI