IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zostały szczegółowo określone w SIWZ, wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-04, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Aparaty RR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 1 – Aparaty RR, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ- załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Głowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 2, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dozowniki tlenu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 3, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Piłki Gigllego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 4, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Igła Verresa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 5, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Materace na łóżka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 6, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Materace p/odleżynowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 7, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 8, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 9, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Podkłady żelowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 10, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Balkonik, kule |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 11, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Butelka Habermana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 12, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Laryngoskop |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 13, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Okłady żelowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 14, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Węże silikonowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 15, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Elektrody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 16, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Laktatory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 17, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik nr 1C do siwz. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Nebulizatory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 18, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Materace OIOM |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 19, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ- załłącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Ostrze piły |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 20, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190008-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Torba med. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 21, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Wózek zabiegowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 22, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Pasy unieruchamiające |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 23, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Czyściki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 24, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Wózek pod kardiomonitor |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 25, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Stolik pod aparaturę medyczną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr26, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Wózek do transportu pacjenta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 27, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Ramka na karty gorączkowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 28, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Szafy med. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr29, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Kable |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 30, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Narzędzia chirurgiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 31, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 2 SIWZ - załącznik nr 1B do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Kozetka lek. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 32, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.