Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły W Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwinoujście
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-03
  • Numer ogłoszenia568818-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568818-N-2020 z dnia 2020-08-03 r.

Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o.: Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły W Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 81204667000000, ul. ul. Mieszka I  7 , 72-600  Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3267345, , e-mail zampub@szpital-swinoujscie.pl, , faks 91 3214174.
Adres strony internetowej (URL): https://szpital-swinoujscie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.szpital-swinoujscie.pl/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, sekretariat pok. 2.010

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły W Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu
Numer referencyjny: ZP/10/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, z podziałem na 32 zadania (pakiety), zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem w pkt III ppkt 2 i 3 SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: Zostały określone w SIWZ i pzp.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek udziału w postępowaniu, dotyczący:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOcena spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII ppkt 2 oraz ppkt 4 lit. b SIWZ.
Informacje dodatkowe Zostały określone w SIWZ i pzp.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe Zostały określone w SIWZ i pzp.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zostały określone w SIWZ i pzp.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń lub dokumentów:a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń lub dokumentów:b) uprawnienia do wykonywania określonej działalności (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnienia, Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, a w przypadku braku takiego obowiązku - oświadczenia Wykonawcy, że do prowadzonej działalności przepisy nie wymagają szczególnych uprawnień;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń lub dokumentów:c) oświadczenia, że dostarczany asortyment spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) oraz posiada aktualne świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu lub świadectwo jakości lub świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywna opinię o wyrobie medycznym lub deklaracje zgodności CE, jeżeli ww. ustawa nakłada obowiązek posiadania przedmiotowych dokumentów (załącznik nr 3 do SIWZ);d) Zamawiający wezwie także Wykonawcę do złożenia: kart katalogowych produktów, kart charakterystyki (w przypadku, gdy dla danych towarów nie są opracowane karty charakterystyki należy dołączyć inne dokumenty tożsame z kartami np. ulotkę, broszurę, itp.) oferowanych towarów w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD/DVD lub Pen Drive (w języku polskim), celem zweryfikowania, czy oferowane towary są zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;e) w zakresie zadania nr 31 Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia oświadczenia producenta dotyczącego wykonania pasywacji wraz z opisem procesu, a także oświadczenie producenta dotyczące spełnienia odporności na korozję zgodnie z normą DIN_EN_ISO 13402;f) w zakresie zadania nr 31 Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia informacji producenta oferowanych narzędzi chirurgicznych odnośnie materiału użytego do produkcji instrumentów chirurgicznych z zakresem twardości stali użytych do produkcji dla poszczególnych grup narzędzi chirurgicznych;g) w zakresie zadania nr 31 Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy, na każdym etapie postępowania, do dostarczenia próbek w postaci narzędzi w celu weryfikacji parametrów zaoferowanych produktów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zostały określone w SIWZ i pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zostały szczegółowo określone w SIWZ, wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zostały określone w SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Aparaty RR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 1 – Aparaty RR, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ- załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Głowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 2, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 3 Nazwa: Dozowniki tlenu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 3, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 4 Nazwa: Piłki Gigllego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 4, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 5 Nazwa: Igła Verresa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 5, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 6 Nazwa: Materace na łóżka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 6, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 7 Nazwa: Materace p/odleżynowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 7, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 8 Nazwa: Rolki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 8, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 9 Nazwa: Tace
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 9, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 10 Nazwa: Podkłady żelowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 10, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 11 Nazwa: Balkonik, kule
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 11, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 12 Nazwa: Butelka Habermana
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 12, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 13 Nazwa: Laryngoskop
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 13, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 14 Nazwa: Okłady żelowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 14, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 15 Nazwa: Węże silikonowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 15, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 16 Nazwa: Elektrody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 16, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 17 Nazwa: Laktatory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 17, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik nr 1C do siwz. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 18 Nazwa: Nebulizatory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 18, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 19 Nazwa: Materace OIOM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 19, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ- załłącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 20 Nazwa: Ostrze piły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 20, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190008-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 21 Nazwa: Torba med.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 21, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 22 Nazwa: Wózek zabiegowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 22, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 23 Nazwa: Pasy unieruchamiające
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 23, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 24 Nazwa: Czyściki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 24, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 25 Nazwa: Wózek pod kardiomonitor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 25, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 26 Nazwa: Stolik pod aparaturę medyczną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr26, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 27 Nazwa: Wózek do transportu pacjenta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 27, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 3 SIWZ - załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 28 Nazwa: Ramka na karty gorączkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 28, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 29 Nazwa: Szafy med.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr29, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 30 Nazwa: Kable
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 30, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 31 Nazwa: Narzędzia chirurgiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 31, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt 2 SIWZ - załącznik nr 1B do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.


Część nr: 32 Nazwa: Kozetka lek.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego Im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu zwanego dalej towarem lub produktem, w zakresie zadania (pakietu) nr 32, zgodnie z opisem i wymaganiami oraz w ilościach wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis zawarty w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zostały określone w SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby, Pani doświadczonej przy opiece osoby starszej - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby, Pani doświadczonej przy opiece osoby starszej z problemami psychicznymi, mobilnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI