IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - istotne warunki umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. ustawy, tj. m.in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 2) Za tajemnicę przedsiębiorstwa uznaje się tylko takie informacje, które łącznie spełniają trzy przesłanki: a) są nieujawnione do wiadomości publicznej, b) posiadają wartość gospodarczą (na przykład informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa) c) przedsiębiorca podjął co do nich niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. W związku z przytoczoną powyżej definicją, Wykonawca musi wykazać na etapie składania oferty (jeśli zastrzegł jakieś informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa), że zastrzeżone informacje rzeczywiście stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający będzie miał prawo do odtajnienia tych informacji. 4) W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-24, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski. Oferty muszą być złożone w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z wymogami SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
zadanie 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rurka intubacyjna zbrojona-silikonowana z atraumatycznym wykończeniem wszelkich elementów, z otworem Murphego, z mankietem niskociśnieniowym, z wyraźnym i nieścieralnym oznaczeniem głębokości w postaci pełnego oringu - rozmiar, j.m. , ilość zgodnie z opisem w zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 689,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
zadanie 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawka dwuczęściowa lub trzyczęściowa z zakończeniem luer, wykonana z wysokiej jakości PP i/lub PE ,w pełni przezroczysty cylinder z wyraźną , trwałą skalą pomiarową ,bezskokowy przesuw tłoka ,skala przedłużona o min. 10 % od pojemności nominalnej, wyraźny pierścień zabezpieczający przed wysunięciem tłoka , tłok idealnie dopasowany do cylindra ,logo lub nazwa producenta na cylindrze strzykawki ,opakowanie zbiorcze a 100 szt (Dopuszcza się inną wielkość opakowania pod warunkiem przeliczenia ilości) - rozmiary, j.m. , ilości zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33140000-0, 33141310-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 60240,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
zadanie 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Worek do stomii odpuszczalny standardowy z miękką i bardzo dobrze przylegającą płytką typu convex z 5 nacięciami dopasowująca się do kształtów ciała wspomagając zapobieganie podciekaniu i podrażnieniu skóry , płytka wzbogacona o ekstrakt z aloesu , chroni skórę wokół stomii rozmiar 13-25 mm, beżowy , op a 10 szt - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 944,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
zadanie 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Worek do stomii odpuszczalny standardowy z miękką i bardzo dobrze przylegającą płytką typu convex. Z 5 nacięciami dopasowująca się do kształtów ciała wspomagając zapobieganie podciekaniu i podrażnieniu skóry, płytka wzbogacona o ekstrakt z aloesu, chroni skórę wokół stomii rozmiar 13-38 mm,beżowy, op a 10 szt - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 944,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
zadanie 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Półpierścień hydrokoloidowy wzbogacony aloesem do zabezpieczania skóry wokół stomii, op a 30 szt. - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 467,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
zadanie 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czujnik adhezyjny jednorazowy LNOP do pulsoksymetrów typu Radical Masimo - Neo-L, neonatologiczny do 3kg, posiadający powłokę rewitalizującą, z 6-cio stykowy zatrzaskiem - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 660,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
zadanie 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym, prowadnicą i tasiemkami mocującymi - wykonana z medycznej odmiany PCV silikonowanego, atraumatyczna - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 388,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
zadanie 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Układ oddechowy anestetyczny pediatryczny, składający się z dwóch rur o długości 1,6m z łącznikiem kątowym posiadającym port luer zabezpieczony niezdejmowanym koreczkiem oraz dodatkowej gałęzi 0,8m i worka oddechowego 1l. Rury karbowane o średnicy 15mm, układ zabezpieczony kapturkiem - mikrobiologicznie czysty lub sterylny, pakowany pojedynczo - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2277,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
zadanie 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dren typu trokar do drenażu klatki piersiowej dla pediatrii, długość 8cm, przeźroczysty, z bocznym otworem, skalowany co 1cm, wygodny uchwyt, łącznik luer-lock - rozmiar, j.m., ilość - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 261,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostaw |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
zadanie 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompres hemostatyczny z aktywnego kolagenu+ryboflawina - rozmiar, j.m., ilość - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
zadanie 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymazówka sucha jałowa 165 mm*12 mm, z naklejką -miejsce do opisania- j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 522,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
zadanie 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patyczki drewniane do wymazów dł. 20cm - opakowanie po 200 sztuk - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 225,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
zadanie 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kanka doodbytnicza z PCV z atraumatycznym zakończeniem - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 168,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
zadania 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówki sterylne, okrągłodenne z korkiem, 5ml-z materiałów nie wchodzących w reakcję z formaliną - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 550,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
zadanie 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik na kał z łopatką jałowy – op a 50 szt - j.m., ilość zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 863,25
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
zadanie 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pętla nylonowa , zaciskowa o średnicy 12 mm do podwiązywania żylaków jednorazowa ,kompatybilna z narzędziem wielorazowym HX 21 MINI – LOOP op a 10 szt. - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
zadanie 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawica diagnostyczna, syntetyczna nitrylowa - bezpudrowa, wzmocniona - do procedur wysokiego ryzyka z udziałem środków chemicznych, mankiet równomiernie rolowany, teksturowana powierzchnia na opuszkach palców, długość min. 305mm, średnia grubość pojedynczej ścianki palce/dłoń/makiet 0,15/0,12/0,10mm, rozciągliwość min. 540%, średnia siła zerwania wg normy EN 455-2 przed/po starzeniu 12/11N, do oferty dołączone wyniki badań na brak przenikania min. dla alkoholu min. 70% na okres min. 60min., na formalinę min. 10% na okres min. 240min - rękawice zgodne z normą EN 455-1,2,3 i EN 374, AQL 1.5 G1 fabrycznie oznakowany na opakowaniu jednostkowym, opakowanie jednostkowe i zbiorcze oznaczone fabrycznie ponadto min. numerem katalogowym, numerem LOT i rozmiarem - op. a 50szt. - rozmiar, j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141420-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1647,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
zadanie 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dren do przetoczeń płynów infuzyjnych przez pompę -kompatybilny z pompą typu Volumat Agilla, całkowita długość linii 285 cm, długość komory 65 mm filtr 15um, skalibrowana, silikonowa część pompująca, zacisk chroniący przed niekontrolowanym przepływem, wykonane z PCV i silikonu,bez zawartości ftalanów DEHP i lateksu, objętość napełnienia 25 ml - j.m., ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7880,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
zadanie 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Jednorazowy zestaw do opaskowania żylaków przełyku zawierający: standardową nakładkę na endoskop wykonaną z przeźroczystego poliwęglanu zapewniającego szerokie pole widzenia (dodatkowo dostępne zestawy z nakładką typu np. OptiView), z nałożonymi elastycznymi opaskami o wysokiej jakości, głowicą do uwalniania opasek, i efektywnym jednokierunkowym mechanizmem zrzucającym opaski; cewnikiem do przeprowadzania nici; igłą do przepłukiwania. Nasadka z 6 opaskami. Zestawy dostępne w kilku wersjach pozwalających na ich zastosowanie do endoskopów o różnych średnicach. Zakres kompatybilności: 8,6mm-l4 mm włącznie, minimum 4 zakresy średnic zestawów typu np. Opti-View oraz minimum 3 zakresy średnic zestawów z nakładką standardową. Opakowanie zawiera 1 zestaw." - j.m., ilość zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 48600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
zadanie 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy stapler skórny z 35 zszywkami powleczonymi teflonem, posiadający lekką konstrukcję oraz umożliwiający zakładanie zszywek pod kątem /możliwość zakładania zszywek z uwzględnieniem różnej grubości skóry/, wskaźnik ilości zszywek pozwalający na kontrolowanie zużycia - ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. UWAGA – ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WSZYSTKIE ŁADUNKI BYŁY W PEŁNI KOMPATYBILNE DO OFEROWANYCH STAPLERÓW I POCHODZIŁY OD TEGO SAMEGO PRODUCENTA.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33914000-0, 33141121-4, 33141120-7, 33141125-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1148,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
zadanie 21 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 10 x 16 cm (lewa).Do laparoskopii - ilość zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33911400-0, 33141121-4, 33141120-7, 33141125-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3420,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
zadanie 22 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 10 x 16 cm (prawa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33914000-0, 33141121-4, 33141120-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 950,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
zadanie 23 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 8 x 13 cm (lewa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33914000-0, 33141125-2, 33141121-4, 33141120-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2850,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
zadanie 24 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lekka siatka polipropylenowa do przepuklin pachwinowych o anatomicznym kształcie z rusztowaniem zapewniającym pamięć kształtu w rozmiarze 8 x 13 cm (prawa). Do laparoskopii - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33914000-0, 33141121-4, 33141120-7, 33141125-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4560,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
zadanie 25 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatka polipropylenowa lekka 6x11cm lub 15x10 cm, wielkość porów 1,5x1,7mm, gramatura 37g/m2, grubość 0,5mm. Zamawiający określi wielkość siatki przy składaniu zamówienia - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33914000-0, 33141121-4, 33141120-7, 33141125-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
zadanie 26 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatka polipropylenowa lekka 15x15cm, wielkość porów 1,5x1,7mm, gramatura 37g/m2, grubość 0,5mm - ilość sztuk zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33914000-0, 33141121-4, 33141120-7, 33141125-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
98,00 |
termin dostawy |
2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: