DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-04-21
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031282
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3957428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.ejanicka@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b63df7a3-9b52-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital.wroc.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN 05/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 482000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Układ oddechowy do oddychania ogrzanym i nawilżonym powietrzem z samonapełniającą siękomorą. szt. 300 Kaniula donosowa do nosowej wentylacji wysokoprzepływowej dla dorosłych szt.640

4.2.5.) Wartość części: 129800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Maska ustno nosowa do wentylacji nieinwazyjnej, bez portu wydechowego. Wyposażona w:obrotowe, bez przeciekowe kolanko wykonane z wytrzymałego plastiku, silikonową podporęczołową zapewniająca oparcie maski na twarzy pacjenta -szt. 500 i Układ pasywny - obwód pacjenta dorespiratora, 22 mm, jednorazowy, nienagrzewalny jednotorowy, z pasywnym zaworemwydechowym i filtrem antybakteryjnym /antywirusowym, o długości minimum 190 cm, gotowy doużycia - szt. 600

4.2.5.) Wartość części: 260625,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Igła iniekcyjna jednorazowa luer, cienkościenna o wysokim współczynniku penetracji tkanek,wykonana z wysokiej jakości stali medycznej, kolorowy kod nasadek identyfikujący rozmiar,standardowe długości dla poszczególnych średnic - opakowanie zbiorcze a 100 szt. /wskazaneopakowanie jednostkowe i zbiorcze kodowane kolorystycznie - op.700

4.2.5.) Wartość części: 2800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewnik Foley - pediatryczny z prowadnicą, 2-drożny, lateks silikonowany, plastikowa zastawkazwrotna, pojemność balonu do 3ml -pakowane w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzneopakowanie folia-papier szt. 300

4.2.5.) Wartość części: 480,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyrząd do przetoczeń krwi, elastyczna komora kroplowa o dł. min. 9cm, dren dł. min. 150cm,filtr transfuzyjny min. 200μm, odpowietrznik z klapką, rolkowy regulator przepływu - opakowanieoznaczone kolorem czerwonym, bez zawartości ftalanów szt. 17000

4.2.5.) Wartość części: 10370,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewnik - dla dorosłych - do podawania tlenu - dwulufowy /wąsy tlenowe/ delikatna,atraumatycznie wykonana część donosowa, dren o dł. 1,8-2,1m - mikrobiologicznie czysty lubsterylny, pakowany pojedynczo szt. 4000

4.2.5.) Wartość części: 2480,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sonda do karmienia pediatryczna, do długotrwałego utrzymania, wykonana z medycznejodmiany PCV /wolna od ftalanów DEHP/ - kolorowy konektor typu luer z zatyczką, pasekkontrastowy RTG, skalowanie min. od 5 do 25cm od części proksymalnej sondy - szt.1000

4.2.5.) Wartość części: 490,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Linia z przetwornikiem podwójnym do pomiaru ciśnienia metodą bezpośrednią o częstotliwościpowyżej 200 Hz. - szt. 200 i Mocowanie typu klamerka umożliwiające mocowanie do 6 czujników ciśnieniakrwawego/rzutu serca/strzykawek do pobierania krwi w układzie zamkniętym - szt. 5

4.2.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zastawka wydechowa jednorazowego użytku z rurą oddechową kompatybilna z aparatemCarina (posiadanym przez Zamawiającego) do wentylacji inwazyjnej pacjentów dorosłych ipediatrycznych o objętości oddechowej wynoszącej co najmniej 100 ml. Długość 150 cm.Mikrobiologicznie czysty. Opakowanie zbiorcze zawiera 10 sztuk - szt. 150

4.2.5.) Wartość części: 12150,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

150 szt. - Jednorazowy układ oddechowy z wbudowaną zastawką wydechową i czujnikiem ciśnienia,przeznaczony do przewodzenia gazów medycznych pomiędzy respiratorami ratunkowymi itransportowymi typu Oxylog VE300 (bez opcji Plus – posiadanymi przez Zamawiającego) apacjentem, dla pacjentów dorosłych o objętości oddechowej wynoszącej co najmniej 100 mL.Długość 1,8m. Przeznaczony tylko do jednorazowego użycia. mikrobiologicznie czysty,opakowanie zbiorcze zawierające 5 sztuk.

4.2.5.) Wartość części: 13950,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do pomiaru ciśnienia śródbrzusznego zintegrowany z zestawem do godzinowej zbiórkimoczu .Zamknięty system do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodąmanometryczną ( fabrycznie połączony zestaw do godzinowej zbiórki moczu z linią pomiarową,sterylny, w jednym opakowaniu co zapewnia utrzymanie systemu zamkniętego - szt.100

4.2.5.) Wartość części: 29500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Strzykawka Luer 3-częściowa, w pełni kompatybilna do pompy * jednorazowego użytku. Tłokstrzykawki posiada podwójne gumowe uszczelnienie wykonane z syntetycznego materiałupozbawionego lateksu. Strzykawka posiada bezpieczną blokadę tłoka zapobiegającąniekontrolowanemu wysunięciu się tłoka z komory strzykawki .Strzykawka posiada owalnyożebrowany kołnierz komory zapewniający pewny uchwyt i zapobiegający obracaniu się w ręce.Strzykawka idealnie przeźroczysta z czarną wyraźną i czytelną skalą, wolna od PCV -wykonanaz polipropylenu .ZAKOŃCZENIE -Luer -połączenie wtykowe do igieł iniekcyjnych (stożek), igłajest „wtykana” w strzykawkę. Opakowanie a 100 szt . - szt. 1000

4.2.5.) Wartość części: 1750,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:• są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju,w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mającychsiedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisanido Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENT potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego zrejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacjao Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lubnazwy własne w braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta/oświadczeniaproducenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów technicznoużytkowychopisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 SWZ w zależności, na którezadania zostanie złożona oferta jeżeli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynikapotwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów Wykonawca załączykarty techniczne producenta oferowanych produktów,UWAGA-Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji z Załącznika 1do SWZ dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lubnazwy własne w braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta/oświadczeniaproducenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów technicznoużytkowychopisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 SWZ w zależności, na którezadania zostanie złożona oferta jeżeli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynikapotwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów Wykonawca załączykarty techniczne producenta oferowanych produktów,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, októrym mowa w rozdz. VII.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

16. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenienie wyższej niż zaoferowana w przetargu, i pod warunkiem przesłania próbek nowegoasortymentu do Zamawiającego oraz dokumentów producenta potwierdzających, że nowyasortyment spełnia wymagania zamawiającego określone w SIWZ oraz użytkowe niezbędne dlaZamawiającego2) zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostaławybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował wofercie, która została wybrana jako najkorzystniejsza,3) zmiany numerów katalogowych, zmiany konfekcjonowania sprzętu przy czym cenajednostkowa nie może ulec zmianie,4) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana cenyproducenta lub zastanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie;5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionegow załączniku do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca niemógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, podwarunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkowąnetto i brutto, pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu do Zamawiającego orazdokumentów producenta potwierdzających, że nowy asortyment spełnia wymaganiazamawiającego określone w SIWZ oraz użytkowe niezbędne dla Zamawiającego6) zmiany cen jednostkowych opakowań sprzętu objętego umową w przypadku zmiany wielkościopakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności wstosunku do ceny objętej umową.7) wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającegowartości umowy8) zmiany cen w umowie w przypadku zmiany stawki VAT.Zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostanie niezmieniona.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego Wrocław ul. Koszarowa 5

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie manicure hybrydowego - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie manicure hybrydowego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.