Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 15 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-30
  • Numer ogłoszenia535832-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535832-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 15 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 32638000000000, ul. ul. Doświadczalna  4 , 20-290  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 7445061 w. 110, e-mail ebronisz@ipan.lublin.pl, faks 817 445 067.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ipan.lublin.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://portal.smartpzp.pl/iapan

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://portal.smartpzp.pl/iapan

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/iapan

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 15 części
Numer referencyjny: A-2401-16/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 15 części”Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:Część 1: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważneCzęść 2: Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne Część 3: Dostawa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne Część 4: Dostawa odczynników według katalogu EURx lub równoważneCzęść 5: Dostawa odczynników według katalogu ABO lub równoważneCzęść 6: Dostawa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważneCzęść 7: Dostawa odczynników według katalogu CytoGen - Polska lub równoważneCzęść 8: Dostawa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważneCzęść 9: Dostawa worków strunowychCzęść 10: Dostawa akcesoriów chromatograficznych do chromatografu Shimadzu GC14ACzęść 11: Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważneCzęść 12: Dostawa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważneCzęść 13: Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważneCzęść 14: Dostawa szuflady do mycia kolb miarowych do posiadanej zmywarki Miele 7883CDCzęść 15: Dostawa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąkSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.15 do SIWZ.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, aprobaty lub specyfikacje techniczne - należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne

II.5) Główny kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38437000-7
33793000-5
18424300-0
38000000-5
18143000-3
33631600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30
14

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oferty: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawyPzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.l lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt VII.B.2 SIWZ stosuje się.W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty – bez wzywania do ich przedłożenia przez Wykonawcę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
C. NA POTRZEBY OCENY OFERT OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy/ Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.15 do SIWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia);3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII.A.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt VI.4 lit. a) SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznikach nr 1.1 -1.15) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne.7) W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.D SIWZ wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca składa wterminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych;d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny;f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową;g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy;h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy;i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia;k) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego (https://portal.smartpzp.pl/iapan) lub w przypadku wyboru składania oferty w formie pisemnej należy ją złożyć w Instytucie Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4, 20–290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat),- w terminie do dnia 08.05.2020 roku do godziny 10:00Godziny pracy sekretariatu – od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.O terminie złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji w Systemie Platformy. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert w formie pisemnej ma data i godzina wpływu oferty do sekretariatu Instytutu, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom. 2. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej oraz pisemnej nastąpi w dniu 08.05.2020 roku o godzinie 10:15 w siedzibie w siedzibie Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A pok. Nr 10 A. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważne:1 zlewki ze szkła borokrzemowego (1000ml) z wylewem i podziałką, niski profil - 20 szt.2 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 10ml - 5 szt.3 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 25ml - 5 szt.4 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 50ml - 5 szt.5 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 100ml - 5 szt.6 Zestaw łyżek pomiarowych (1ml; 2.5ml; 5ml; 15ml) - 2 szt.7 Szufelka z aluminium - obj. 18ml - 3 szt.8 Szufelka z aluminium - obj. 500-600ml - 2 szt.9 Kapsle aluminiowe ND20 z otworem 10mm, bez septy - 2000 szt.10 rękawiczki nitrylowe rozmiar S - 600 szt.11 rękawiczki nitrylowe rozmiar M - 1200 szt.12 rękawiczki nitrylowe rozmiar L - 1500 szt.13 Pipeta automatyczna regulowana 0.5-5ml, autoklawowalna bez rozkładania z blokadą nastawy objętości - 2 szt.14 Pipeta automatyczna regulowana 20-200µl, autoklawowalna bez rozkładania z blokadą nastawy objętości oraz metalowym wyrzutnikiem tipów - 1 szt.15 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 250ml - 2 szt.16 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 500ml - 2 szt.17 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 1000ml - 2 szt.18 Marker permanentny, szerokość linii 0.75mm, wododporny, szyboschnący, z możliwością uzupełnienia wkładu, czarny - 10 szt.19 Wytrząsarka typu vortex w zestawie z wkładem na 54 probówki typu eppendorf - 1 szt.20 Szpatułka z zaokrąglonym ostrzem szer ostrza 5mm, długość 130mm - 4 szt.21 Szpatułka z zaokrąglonym ostrzem szer ostrza 5mm, długość 210mm - 4 szt.22 Folia aluminiowa gr. 0.05mm, dł. 100m - 1 szt.23 miniwirówka z 2 wymiennymi rotorami na probówki reakcyjne różnej wielkości:- rotor kątowy na min. 6 probówek o poj. od 1,5 do 2,0 ml lub 6 o poj. 0,5 ml i 0,2 ml.- rotor na dwa 8-stanowiskowe paski probówek do PCR o poj. 0,2 ml.- 1 szt.24 Butelki laboratoryjne ze szkła borokrzemowego zakrętką o poj. 250 ml (10 sztuk)- 10 szt.25 Butelki laboratoryjne ze szkła borokrzemowego zakrętką o poj. 2000 ml (10 sztuk) - 10 szt.26 Statyw na probówki PCR - 2 szt.27 Wytrząsarka worteks ze standardową nasadką i platformą wytrząsrki o średnicy min.7,5 cm - 1 szt.28 Płyn do szybkiej dezynfekcji rąk, powierzchni i przedmiotów. 20 l29 Czasomierz laboratoryjny z magnesem. Odmierzanie do 99 min 59 s. Sygnalizacja dźwiękiem. - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 33793000-5, 18424300-0, 18143000-3, 33631600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne: 1 Chlorek 2,3,5-trifenylotetrazoliowy (TTC) czda 10g - 10 g;2 Strzykawka z zaworem, gazoszczelna, volume 5 mL, needle size 22 ga (bevel tip), needle L 51 mm (2 in.) - 1 szt.3 Septa do chromatografu gazowego, średnica 12.5mm - 100 szt.4 Strzykawka headspace Hamilton 1001LTN, volume 1 mL, needle size 23 ga (cone tip, side port), needle L 51 mm (2 in.) do autosamplera CTC PAL/Shimadzu AOC5000 - 2 szt.5 Strzykawka headspace Hamilton 1002LTN, volume 2.5 mL, needle size 23 ga (cone tip, side port), needle L 51 mm (2 in.) do autosamplera CTC PAL/Shimadzu AOC5000 - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 38000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne 1 Nadltenek wodoru H2O2 1L - 1 l;2 Metanol czda 2x5L - 10 l;3 Węglan wapnia CaCO3 czda - 500 g;4 Kwas solny roztwór 35-38% cz.d.a. 3x1L - 3 l;5 aceton czda- 5 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa odczynników według katalogu EURx lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu EURx lub równoważne:Simply Safe (1 ml) - 4 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa odczynników według katalogu ABO lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu ABO lub równoważne:Agaroza BASICA LE - 500 g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważne:Marker wielkości (drabinka) GeneRuler 100 bp Plus DNA Ladder, ready-to-use; 50 µl (100 aplikacji) - 2 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa odczynników według katalogu Cytogen - Polska lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednostkowa odczynników według katalogu Cytogen - Polska lub równoważne:5x FIREPol® Master Mix Ready to Load - 3 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważne:1 DNeasy PowerLyzer PowerSoil Kit (100 izolacji) - 1 opak.2 DNeasy PowerMax Soil Kit - 2 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ


Część nr: 9 Nazwa: Dostawa worków strunowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa worków strunowych:1 worki strunowe 6x8 cm -3000 szt.2 worki strunowe 16x25cm -3000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ


Część nr: 10 Nazwa: Dostawa akcesoriów chromatograficznych do chromatografu Shimadzu GC14A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa akcesoriów chromatograficznych do posiadanego chromatografu Shimadzu GC14A:1 Kolumna pakowana stalowa typu Porapak Q lub odpowiednik do Shimadzu GC14A, długość min 2.5m, mesh size 80/100 - 1 szt.2 Kolumna pakowana stalowa typu Sito molekularne 5A lub odpowiednik do Shimadzu GC14A, długość min 2.5m, mesh size 80/100 - 1 szt.3 Septy portu nastrzykowego chromatografu Shimadzu GC14A - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ


Część nr: 11 Nazwa: Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ


Część nr: 12 Nazwa: Dostawa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważne:1 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 10ul - 4800 szt.2 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 200ul - 4800 szt.3 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 1000ul - 4800 szt.4 koncówki do pipet 200ul do pipet typu gilson - 5000 szt.5 koncówki do pipet 1000ul do pipet typu gilson - 5000 szt.6 koncówki do pipet 5000ul do pipet typu gilson - 5000 szt.7 Probówki typu eppendorf 2ml - 2000 szt.8 Probówki typu eppendorf 0.2ml - 2000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 38000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 13 Nazwa: Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 14 Nazwa: Dostawa szuflady do mycia kolb miarowych do zmywarki Miele 7883CD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa szuflady do mycia kolb miarowych do posiadanej zmywarki Miele 7883CD - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.


Część nr: 15 Nazwa: Dostawa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąk :1 Półmaska filtrująca, FFP3, z zaworem - 200 sztuk2 Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym, przeznaczony do częstego stosowania, zapewniający krótkie czasy działania. Opakowanie 500 ml z pompką - 10 opakowń3 Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym, przeznaczony do częstego stosowania, zapewniający krótkie czasy działania. Opakowanie: 5 l - 2 opakowania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33631600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdzia






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs, najchętniej przed 03.05.24 r. - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs, najchętniej przed 03.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: USŁUGA UDZIELENIA KREDYTU KRÓTKOTERMINOWEGO
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa dróg gminnych w Stoczku Łukowskim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: Dostawa odczynników chemicznych i wzorców
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI