IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych;d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny;f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową;g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy;h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy;i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia;k) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-08, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego (https://portal.smartpzp.pl/iapan) lub w przypadku wyboru składania oferty w formie pisemnej należy ją złożyć w Instytucie Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4, 20–290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat),- w terminie do dnia 08.05.2020 roku do godziny 10:00Godziny pracy sekretariatu – od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.O terminie złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji w Systemie Platformy. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert w formie pisemnej ma data i godzina wpływu oferty do sekretariatu Instytutu, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom. 2. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej oraz pisemnej nastąpi w dniu 08.05.2020 roku o godzinie 10:15 w siedzibie w siedzibie Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A pok. Nr 10 A. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważne:1 zlewki ze szkła borokrzemowego (1000ml) z wylewem i podziałką, niski profil - 20 szt.2 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 10ml - 5 szt.3 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 25ml - 5 szt.4 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 50ml - 5 szt.5 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 100ml - 5 szt.6 Zestaw łyżek pomiarowych (1ml; 2.5ml; 5ml; 15ml) - 2 szt.7 Szufelka z aluminium - obj. 18ml - 3 szt.8 Szufelka z aluminium - obj. 500-600ml - 2 szt.9 Kapsle aluminiowe ND20 z otworem 10mm, bez septy - 2000 szt.10 rękawiczki nitrylowe rozmiar S - 600 szt.11 rękawiczki nitrylowe rozmiar M - 1200 szt.12 rękawiczki nitrylowe rozmiar L - 1500 szt.13 Pipeta automatyczna regulowana 0.5-5ml, autoklawowalna bez rozkładania z blokadą nastawy objętości - 2 szt.14 Pipeta automatyczna regulowana 20-200µl, autoklawowalna bez rozkładania z blokadą nastawy objętości oraz metalowym wyrzutnikiem tipów - 1 szt.15 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 250ml - 2 szt.16 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 500ml - 2 szt.17 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 1000ml - 2 szt.18 Marker permanentny, szerokość linii 0.75mm, wododporny, szyboschnący, z możliwością uzupełnienia wkładu, czarny - 10 szt.19 Wytrząsarka typu vortex w zestawie z wkładem na 54 probówki typu eppendorf - 1 szt.20 Szpatułka z zaokrąglonym ostrzem szer ostrza 5mm, długość 130mm - 4 szt.21 Szpatułka z zaokrąglonym ostrzem szer ostrza 5mm, długość 210mm - 4 szt.22 Folia aluminiowa gr. 0.05mm, dł. 100m - 1 szt.23 miniwirówka z 2 wymiennymi rotorami na probówki reakcyjne różnej wielkości:- rotor kątowy na min. 6 probówek o poj. od 1,5 do 2,0 ml lub 6 o poj. 0,5 ml i 0,2 ml.- rotor na dwa 8-stanowiskowe paski probówek do PCR o poj. 0,2 ml.- 1 szt.24 Butelki laboratoryjne ze szkła borokrzemowego zakrętką o poj. 250 ml (10 sztuk)- 10 szt.25 Butelki laboratoryjne ze szkła borokrzemowego zakrętką o poj. 2000 ml (10 sztuk) - 10 szt.26 Statyw na probówki PCR - 2 szt.27 Wytrząsarka worteks ze standardową nasadką i platformą wytrząsrki o średnicy min.7,5 cm - 1 szt.28 Płyn do szybkiej dezynfekcji rąk, powierzchni i przedmiotów. 20 l29 Czasomierz laboratoryjny z magnesem. Odmierzanie do 99 min 59 s. Sygnalizacja dźwiękiem. - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 33793000-5, 18424300-0, 18143000-3, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne: 1 Chlorek 2,3,5-trifenylotetrazoliowy (TTC) czda 10g - 10 g;2 Strzykawka z zaworem, gazoszczelna, volume 5 mL, needle size 22 ga (bevel tip), needle L 51 mm (2 in.) - 1 szt.3 Septa do chromatografu gazowego, średnica 12.5mm - 100 szt.4 Strzykawka headspace Hamilton 1001LTN, volume 1 mL, needle size 23 ga (cone tip, side port), needle L 51 mm (2 in.) do autosamplera CTC PAL/Shimadzu AOC5000 - 2 szt.5 Strzykawka headspace Hamilton 1002LTN, volume 2.5 mL, needle size 23 ga (cone tip, side port), needle L 51 mm (2 in.) do autosamplera CTC PAL/Shimadzu AOC5000 - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne 1 Nadltenek wodoru H2O2 1L - 1 l;2 Metanol czda 2x5L - 10 l;3 Węglan wapnia CaCO3 czda - 500 g;4 Kwas solny roztwór 35-38% cz.d.a. 3x1L - 3 l;5 aceton czda- 5 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników według katalogu EURx lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu EURx lub równoważne:Simply Safe (1 ml) - 4 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników według katalogu ABO lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu ABO lub równoważne:Agaroza BASICA LE - 500 g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważne:Marker wielkości (drabinka) GeneRuler 100 bp Plus DNA Ladder, ready-to-use; 50 µl (100 aplikacji) - 2 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników według katalogu Cytogen - Polska lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednostkowa odczynników według katalogu Cytogen - Polska lub równoważne:5x FIREPol® Master Mix Ready to Load - 3 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważne:1 DNeasy PowerLyzer PowerSoil Kit (100 izolacji) - 1 opak.2 DNeasy PowerMax Soil Kit - 2 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa worków strunowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa worków strunowych:1 worki strunowe 6x8 cm -3000 szt.2 worki strunowe 16x25cm -3000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dostawa akcesoriów chromatograficznych do chromatografu Shimadzu GC14A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa akcesoriów chromatograficznych do posiadanego chromatografu Shimadzu GC14A:1 Kolumna pakowana stalowa typu Porapak Q lub odpowiednik do Shimadzu GC14A, długość min 2.5m, mesh size 80/100 - 1 szt.2 Kolumna pakowana stalowa typu Sito molekularne 5A lub odpowiednik do Shimadzu GC14A, długość min 2.5m, mesh size 80/100 - 1 szt.3 Septy portu nastrzykowego chromatografu Shimadzu GC14A - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Dostawa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważne:1 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 10ul - 4800 szt.2 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 200ul - 4800 szt.3 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 1000ul - 4800 szt.4 koncówki do pipet 200ul do pipet typu gilson - 5000 szt.5 koncówki do pipet 1000ul do pipet typu gilson - 5000 szt.6 koncówki do pipet 5000ul do pipet typu gilson - 5000 szt.7 Probówki typu eppendorf 2ml - 2000 szt.8 Probówki typu eppendorf 0.2ml - 2000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy.UWAGA!!!Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Dostawa szuflady do mycia kolb miarowych do zmywarki Miele 7883CD |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa szuflady do mycia kolb miarowych do posiadanej zmywarki Miele 7883CD - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Dostawa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jednorazowa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąk :1 Półmaska filtrująca, FFP3, z zaworem - 200 sztuk2 Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym, przeznaczony do częstego stosowania, zapewniający krótkie czasy działania. Opakowanie 500 ml z pompką - 10 opakowń3 Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym, przeznaczony do częstego stosowania, zapewniający krótkie czasy działania. Opakowanie: 5 l - 2 opakowania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdzia