IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach : 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto przedmiotu umowy pozostaje bez zmian, a stosownej zmianie ulega cena brutto określona w § 2 ust. 1 umowy; 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 847), 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Końcówki z filtrem 100-1000 ul spakowane w 10 lub 5 osobnych opakowań po 96-100 szt. końcówek - 70000 szt Końcówki z filtrem 2-100 ul,spakowane w 10 lub 5 osobnych opakowań po 96 -100 szt. końcówek - 132480 szt Końcówki z filtrem 0,1-10 ul z ostrym końcem spakowane w 10 /lub 5 osobnych/ opakowań po 96-100szt końcowek, długość min 37 mm, - 128560 szt Końcówki z filtrem 20-200 ul,spakowane w 10 lub 5 osobnych opakowań po 96 -100 szt. końcówek -149760 szt Końcówki z filtrem 2-20 ul,spakowane w 10 lub 5 osobnych opakowań po 96 -100 szt. Końcówek - 2880 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1, 38437110-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Plastiki do real-time PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Optyczne probówki 0,2 ml, pojedyńcze z płaskim wieczkiem - szt. 12000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33192500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówki typu Eppendorf 0,2 ml, do PCR, cienkościenne, wolne od DNA, RNaz, Dnaz i inhibitorów PCR (potwierdzone certyfikatem) z wypukłym wieczkiem wyposażonym w tzw. safe-lock specjalny zawias ustalający położenie wieczka) wieczko wypukłe umożliwiajace opis, na ściance bocznej matowe pole do opisu,op. jednostkowe maksymalnie =1000 szt. szt. 38 000 Probówki typu Eppendorf 1,5 mL z dnem stożkowym, wolne od DNA, DNaz, RNaz i inhibitorów PCR, z płaskim wieczkiem do opisu. Na ściance bocznej matowe pole do opisu, op. jednostkowe maksymalnie =1000 szt. szt. 24 000 Statyw chłodzący na 96 probówek 0,2 ml do -20 st.C szt. 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33192500-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylne końcówki do pipet automatycznych bez filtra o pojemności 0,1 - 10µl, umieszczone w statywach (pudełkach) po 96szt, kompatybilne z pipetą automatyczną firmy Eppendorf. szt. 43 200 Sterylne końcówki do pipet automatycznych bez filtra o pojemności od 1-200µl, umieszczone w statywach (pudełkach) po 96szt, kompatybilne z pipetą automatyczną firmy Eppendorf. szt. 28 800 Sterylne, bezbarwne końcówki do pipet automatycznych bez filtra o pojemności od 100- 1000µl, umieszczone w statywach (pudełkach) po 96-100 szt, kompatybilne z pipetą automatyczną firmy Eppendorf. szt. 6 720
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówki typu Eppendorf o poj. 1,5 ml z wieczkiem do opisu o wym. max 14 mm x 16 mm wyposażonym w zamykanie typu SnapLock, z dnem stożkowym, przezroczyste, z matowym polem do opisu na ściance bocznej, z możliwością wirowania do 14 000 RCF, wolne od DNaz, RNaz i endotoksyn, z PP szt. 12 000 Probówki typu Eppendorf 0,5 mL cienkościenne, bezbarwne, do PCR wolne od DNaz, RNaz i endokoksyn, z płaskim wieczkiem do opisu wyposażonym w wydłużony "kapsel" uniemożliwiający odparowanie próbki podczas reakcji PCR op. jednostkowe maksymalnie 500-1000 szt. szt. 20 000 Próbówki typu Eppendorf o poj. 2 ml z dnem stożkowym z podziałką o podwyższonej przezroczystości z polipropyl. szt. 10 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33192500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Probówki do PCR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówki do PCR 0.2ml połączone w paski po 8 szt ze zintegrowanymi indywidualnymi płaskimi wieczkami; przezroczyste; wolne od DNAz, RNAz i endotoksyn; wytwarzane z polipropylenu o medycznym stopniu czystości; wygodne zamykanie wieczek, nie otwieranie się podczas przechowywania materiału w lodówce: nie muszą być optyczne/o niskiej retencji - 7680 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33192500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Końcówki z filtrem 0,1-10 ul z ostrym końcem spakowane w 10 /lub 5 osobnych/ opakowań po 96-100szt końcowek, długość min 40 mm, - 28800 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Statyw chłodzący |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Statyw chłodzący na 24 probówki 2 ml do - 21 st.C ( wym 11,6 cmx 8 cm )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Ocena techniczno-użytkowa |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Płytki 96 dołkowe firmy Corning lub równoważne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płytki 96 dołkowe o poj 1,1 ml, kształt dołka okrągły, dno dołka zaokraglone, przezroczyste (równoważne z nr kat firmy Corning P-DW-11-C) - 15 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Termin dostwy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Statywy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Statyw z tworzywa na 40 probówek typu Eppendorf 1,5-2,0ml, 4 rzędowy, stabilny z masywnymi ściankami - 6 szt Statyw z tworzywa, 4 rzędowy z czego 2 rzędy na probówki typu Eppendorf 1,5 - 2,0ml i 2 rzędy na probówki o poj 0,5ml, stabilny z masywnymi ścniankami - 6 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
70,00 |
Termin dostwy |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Szczotki do mycia probówek i cylindrów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczotki do mycia probówek o śred.13-15 mm, zakończone bawełnianym końcem zabezpieczającym probówkę przed stłuczeniem, z włosia naturalnego dł 280 mm. szt. 14 Szczotki do mycia probówek o śred.15-25 mm, zakończone bawełnianym końcem zabezpieczającym probówkę przed stłuczeniem, z włosia naturalnego, o dł całkowitej .270 - 310 mm szt. 10 Szczotki do mycia cylindrów, średnica 40-50 mm, długość 350 -380 mm szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Tryskawki i kanister |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tryskawka z tworzywa , z PP poj. 500 ml szt. 18 Kanister na wodę destylowaną z tworzywa sztucznego , poj 5 l szt. 24 Tryskawka z tworzywa z PP, poj. 200-250 ml, z szeroką szyją, miękkie szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Elektroniczny minutnik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroniczny minutnik/stoper z wyświetlaczem LCD, duży cyfrowy wyświetlacz, odliczanie czasu do przodu i wstecz od 99 min 59 sek., w tym zapamietywanie zaprogramowanego czasu odliczania, alarm, kieszonkowy oraz ze składaną podpórką, także mocowany magnesem, o wym 64/64 mm +/- 10%, posiadający certyfikat CE szt. 76
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Probówki zakręcane |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówki typu Eppendorff, pojemność 1,5ml, z zakręcanym korkiem przyłączonym na stałe do probówki, wykonane z PP, stożkowa podstawa, przezroczyste szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33192500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Igła motylek z drenem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła typu motylek bezpieczna ,wielkość 0,6 zapewniająca pełną ochronę przed kontaktem z krwią,wolny koniec drenu zabezpieczony kauczukową zastawką , dodatkowo motylek wyposazony w łącznik systemowy szt. 2400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33141320-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Igła motylek z drenem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła typu motylek bezpieczna ,wielkość 0,6 zapewniająca pełną ochronę przed kontaktem z krwią,wolny koniec drenu zabezpieczony kauczukową zastawką , dodatkowo motylek wyposazony w łącznik systemowy szt. 2400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33141320-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Nalepki promienioczułe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nalepki promienioczułe na składniki krwi, zawierające czujnik pod wpływem promieniowania dawką centralną 25 Gy, zmieniający barwę nalepki lub w formie napisu w języku polskim nieodwracalnie zmienia napis "NIENAPROMIENIOWANO" na "NAPROMIENIOWANO". szt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8, 38341200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Akcesoria do optyki laparoskopowej i worki do ewakuacji preparatów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogrzewacz optyki, butla wielorazowego użytku wraz z podstawą wielorazowego użytku do ogrzewacza optyki szt. 2 Uszczelki do wielorazowego ogrzewacza do optyki op. = 20 szt. szt. 40 Worek półautomatyczny, samorozprężalny, wykonany z odpornego na rozdarcia materiału NYLON RIPSTOP. Pojemność 50 ml, kompatybilny z trokarem 5 mm op. = 10 szt. szt. 50 Worek automatyczny, wykonany z odpornego na rozdarcia materiału NYLON RIPSTOP. Pojemność 1800 ml, średnica worka 115 mm, długość 260 mm, kompatybilny z trokarem 15 mm. op. = 3 szt. szt. 10 Worek półautomatyczny, samorozprężalny, wykonany z odpornego na rozdarcia materiału NYLON RIPSTOP. Pojemność 100 ml, kompatybilny z trokarem 10-11 mm op. = 10 szt. szt. 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: