Dostawa drobnego i specjalistycznego sprzętu medycznego oraz środków medycznych dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drobnego i specjalistycznego sprzętu medycznego oraz środków medycznych dla Akademii Tarnowskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-10-27
  • ZamawiającyAkademia Tarnowska
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-19
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00453166
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drobnego i specjalistycznego sprzętu medycznego oraz środków medycznych dla Akademii Tarnowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146316500

1.5.8.) Numer faksu: 146316600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego i specjalistycznego sprzętu medycznego oraz środków medycznych dla Akademii Tarnowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17456e4d-6e4c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102893/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa drobnego i specjalistycznego sprzętu medycznego oraz środków medycznych dla Akademii Tarnowskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/833811

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/atar

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-18/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Środki do dezynfekcji:
1. Płyn do dezynfekcji rąk dla alergików a 500 ml (posiadający substancje nawilżające i pielęgnujące, łagodny dla skóry rąk) - 4 szt.
2. Płyn do przemywania a 350 ml (zastosowanie w irygacji ran, zawierający w składzie chlorowodorek octenidyny) - 6 szt.
3. Płyn do dezynfekcji skóry z atomizerem 350ml - 5 szt.
4. Płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk 500 ml - 9 szt.
5. Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni ze spryskiwaczem 1l (bakteriobójczy, wirusobójczy, grzybobójczy) - 7 szt.
6. Mydło w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 500ml - 9 szt.
7. Preparat dezynfekcyjny do skóry z atomizerem a 250 ml - 4 szt.
8. Chusteczki do czyszczenia fantomów 50 szt. w opakowaniu - 1 op.
9. Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk w woreczku poj. 700ml, wkład kompatybilny z dozownikiem Medilab Dozownik Ścienny Sterisol z ramieniem plastikowym o poj. 700ml - 1 szt.
10. Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk, butelka bez pompki 1000ml - 1 szt.
11. Emulsja do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk w woreczku poj. 700ml wkład kompatybilny z dozownikiem Medilab Dozownik Ścienny Sterisol z ramieniem plastikowym o poj. 700ml - 1 szt.
12. Rivanol 0,1% płyn 100ml - 1 szt.
13. Jodyna 3% alkoholowy roztwór jodu 100ml - 1 szt.
14. 1% wodny roztwór fioletu gencjanowego - 20g - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Drobny sprzęt medyczny:
1. Pęseta jednorazowa chirurgiczna 100 szt. w opak. - 1 op.
2. Staza jednorazowa latex free 25 szt. w opakowaniu - 4 op.
3. Basen dla pacjenta dorosłego, z pokrywą - 2 szt.
4. Kaniula Dożylna w Systemie Zamkniętym do Iniekcji pod Ciśnieniem rozm. 22G - 80 szt.
5. Maska z nebulizatorem dla osoby dorosłej - 8 szt.
6. Rampa infuzyjna 3-kranikowa - 20 szt.
7. Fartuch z fizeliny niesterylny z mankietami - 8 szt.
8. Rękawiczki jednorazowe nitryl „S” po 100 szt. w op. - 30 op.
9. Rękawiczki jednorazowe nitryl „M” po 100 szt. w op. - 25 op.
10. Rękawiczki jednorazowe nitryl „L” po 100 szt. w op. - 20 op.
11. Igły iniekcyjne 0,8x40 100 szt. w opakowaniu - 4 op.
12. Igły iniekcyjne 0,6x25 100 szt. w opakowaniu - 4 op.
13. Zestaw przedłużający do wkłucia z potrójnym światłem i trzema zaworami przeciwrefluksowymi - 10 szt.
14. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 30 szt.
15. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych do pompy perystaltycznej, z pierścieniem silikonowym na komorze kroplowej (pompa ASCOR typu AP31) - 20 szt.
16. Igły iniekcyjne 1,2 x 40 mm 100 szt. w opakowaniu - 2 op.
17. Kaniula dożylna, bezpieczna (niebieska) 50 szt. w opakowaniu - 1 op.
18. Podkłady higieniczne chłonne, jednorazowe, 5 szt. w opakowaniu, rozmiar min. 40 cm x 60 cm - 4 op.
19. Zestaw do lewatywy jałowy - 20 szt.
20. Cewnik urologiczny Foleya CH14, 10 szt. w opakowaniu - 4 op.
21. Worek do lewatywy sterylny - 30 szt.
22. Żel nawilżający do cewnikowania z lidokainą (ampułkostrzykawka) - 20 szt.
23. Rękawice sterylne rozm. 6,5 50 par w opakowaniu - 4 op.
24. Rękawice sterylne rozm. 7,0 50 par w opakowaniu - 5 op.
25. Rękawice sterylne rozm. 7,5 50 par w opakowaniu - 5 op.
26. Rękawice sterylne rozm. 8,0 50 par w opakowaniu - 2 op.
27. Pojemnik na odpady medyczne twardościenny czerwony 2l - 30 szt.
28. Worki na odpady medyczne 35l 20 szt. w opak. - 3 op.
29. Worki na odpady medyczne 60l 20 szt. w opak. - 3 op.
30. Fartuch foliowy zakładany na szyję z wiązaniem z tyłu pleców 100 szt. w opakowaniu - 2 op.
31. Strzykawki 5ml, 100 szt. w op. - 2 op.
32. Strzykawki 10ml, 100 szt. w op. - 1 op.
33. Jednorazowy, jałowy zestaw do porodu - 20 op.
34. Jednorazowy, jałowy zestaw noworodkowy - 20 op.
35. Nici chirurgiczne na igle, 30 szt. w opak. - 1 op.
36. Ciśnieniomierz zegarowy z mankietem dwuwężykowym dla dorosłych + stetoskop - 1 szt.
37. Podkłady poporodowe 10 szt. w opakowaniu - 10 op.
38. Bezdotykowy termometr na podczerwień - 1 szt.
39. Dren łączący do odsysania pola operacyjnego CH24 - końcówki typu lejek-lejek - 10 szt.
40. Ceratka do nauki resuscytacji na fantomie po 36 szt. w opakowaniu (w rolce) - 10 op.
41. Opaska do mocowania rurki intubacyjnej jednoczęściowa - 20 szt.
42. Prowadnica do trudnej intubacji typu Bougie wielorazowa - 2 szt.
43. Prowadnica do rurek intubacyjnych, do ukształtowania, jednorazowa, 10 sztuk w opakowaniu - 2 op.
44. Rurka ustno – gardłowa Guedel rozm.00 - 5 szt.
45. Rurka ustno – gardłowa Guedel rozm.1 - 5 szt.
46. Rurka ustno – gardłowa Guedel rozm.3 - 5 szt.
47. Rurka ustno – gardłowa Guedel rozm.4 - 5 szt.
48. Maska krtaniowa żelowa I-GEL rozm.1 - 5 szt.
49. Maska krtaniowa żelowa I-GEL rozm.3 - 5 szt.
50. Maska krtaniowa żelowa I-GEL rozm.4 - 5 szt.
51. Koc ratunkowy srebrno - złoty - 10 szt.
52. Rurka tracheostomijna z odsysaniem znad mankietu - opakowanie 5 sztuk, rozm. 7,0 - 1 op.
53. Filtr "sztuczny nos" Trach-Vent - 10 szt.
54. Urządzenie jednorazowego użytku do określenia ciśnienia powietrza w mankiecie rurki dotchawiczej - 2 szt.
55. Manometr do kontroli pomiaru ciśnienia w mankietach rurek dotchawiczych i krtaniowych - 1 szt.
56. Sterylny zestaw do pobierania próbek i odsysania płynów z drzewa oskrzelowego z kontrolą siły odsysania - 20 szt.
57. Zamknięty system do odsysania do rurek intubacyjnych (dla dorosłych) - 10 szt.
58. Przetwornik do pomiaru krwawego ciśnienia - 8 szt.
59. Jednoczęściowe mocowanie przetworników do pomiaru IBP (pomiaru krwawego ciśnienia) na ramieniu pacjenta (jednorazowe) - 5 szt.
60. Martwa przestrzeń, rozciągliwa - 20 szt.
61. Kaniula dotętnicza z zaworem odcinającym - 20 szt.
62. Mankiet infuzyjny ciśnieniowy 0,5 L - 1 szt.
63. Zestaw do konikopunkcji dla dorosłych - 1 szt.
64. Linia monitorująca do kapnografii ze złączem Luer lock z obu stron - 10 szt.
65. Detektor CO2 jednorazowego użytku - 2 szt.
66. Kaniula dożylna, BEZPIECZNA (różowy) 50 szt. w opakowaniu - 1 op.
67. Kaniula dożylna, BEZPIECZNA (zielony) 50 szt. w opakowaniu - 1 op.
68. Igła do Odbarczania Odmy, igła dekompresyjna - 30 szt.
69. Papier do defibrylatora lifepak 50 mm x 26 m - 4 szt.
70. Aparat do pomp Infusomat Space - 20 szt.
71. Zestaw do pompy Flocare Infinity do worków / butelek - 5 szt.
72. ZESTAW GRAWITACYJNY DO PODAWANIA ŻYWIENIA (do worków Flocare) - 10 szt.
73. Zestaw PEG - Zestaw do Przezskórnej Endoskopowej Gastrostomii Ch 10, długość 40 cm - 1 szt.
74. Strzykawka Luer Lock 60ml - 20 szt.
75. Zgłębnik Gastrostomijny (G-tube) CH14 - 2 szt.
76. Zestaw do kaniulacji żyły centralnej 2-kanałowy 7F dł. 15cm - 2 szt.
77. Igły do portów 19G/20mm ze skrzydełkami - 100 szt.
78. Pinceta metalowa 145 mm (+/- 10 mm), precyzyjna, ostro zakończona lub anatomiczna o prostej, wąskiej końcówce, przeznaczona do szwów - 15 szt.
79. Pałeczka polistyrenowa 2,5x150mm z wacikiem wiskozowym jałowa pakowana indywidualnie - 100 szt. w opakowaniu - 1 op.
80. Gruszka z miękkim końcem rozmiar 7 - 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (poz. 33 i 34) określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33157110-9 - Maski tlenowe

33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Infuzje:
1. Woda destylowana 500ml z korkiem gumowym - 10 szt.
2. NaCl 0,9% amp. 10 ml opakowanie po 20 szt. - 13 op.
3. NaCl 0,9% 100 ml - 70 szt.
4. NaCl 0,9% 500 ml butelka z zakrętką - 10 szt.
5. NaCl 0,9% 250 ml - 20 szt.
6. Sól fizjologiczna 100 ampułek po 5ml w opakowaniu - 1 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33194120-3 - Artykuły do infuzji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Meble medyczne:
1. Łóżeczko noworodkowe szpitalne transportowe typu "bocian" z materacykiem - 1 szt.
2. Przewijak dla niemowląt na stoliku ze stalowych rur, łatwo zmywalna powierzchnia - 1 szt.
3. Kozetka lekarska na kółkach (z hamulcami) i regulacją wezgłowia, pokrycie z ekoskóry - 1 szt.
4. Przyjaciel stolik przyłóżkowy z regulacją wysokości blatu - 2 szt.
5. Parawan metalowy, szerokość min. 90 cm - 1 szt.
6. Stolik-wózek zabiegowy dwublatowy, szerokość min. 70cm, głębokość min. 40 cm - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33192140-5 - Kozetki psychiatryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Ogólne:
1. Czepek do mycia włosów bez spłukiwania - 9 szt.
2. Wózek na odpady 2x120L z pokrywą otwieraną pedałem - 1 szt.
3. Żelowy okład Ciepło-Zimno - 2 szt.
4. ZESTAW 4 PIŁECZEK O RÓŻNEJ TWARDOŚCI Z KOLCAMI DO MASAŻU I TERAPII - 1 op.
5. Poduszka Do Karmienia - 1 szt.
6. Naklejki na strzykawki w rolce, 1 opak. po 10 rolek, 1 rolka=min. 400 naklejek: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl - 1 op.
7. Miarka do pomiaru obwodu ciała z funkcją WHR (biodro,talia) - 2 szt.
8. Koszula dla pacjenta wiązana z tyłu rozm. XL (bawełniana) - 5 szt.
9. Koszula dla pacjenta wiązana z tyłu rozm. S lub M dla pacjenta pediatrycznego (bawełniana) - 1 szt.
10. Pianka oczyszczająco pielęgnująca - 1 szt.
11. Taśma do kinesiotapingu. Elastyczna i wodoodporna. Szerokość taśmy 2,5cm. Długość 5m. Kolor BIAŁY - 1 szt.
12. Taśma do kinesiotapingu. Elastyczna i wodoodporna. Szerokość taśmy 2,5cm. Długość 5m. Kolor CZARNY - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Specjalistyczne:
1. McCoy laryngoskop zestaw z łyżkami rozm.2-4 - 1 szt.
2. Dozownik tlenu z przepływomierzem do gniazd ściennych przystosowany do jednorazowych nawilżaczy bąbelkujących i jednorazowych pojemników z wodą destylowaną - 1 szt.
3. Kołnierz ortopedyczny regulowany DOROSŁY - 3 szt.
4. Oświetlacz Naczyniowy LEDowy - 1 szt.
5. Zestaw do stabilizacji: Deska ortopedyczna, stabilizator głowy, zestaw pasów - 1 szt.
6. Tester higieny rąk z lampą UV - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (poz. 4 i 6) określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141700-7 - Wyroby ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Defibrylator nr 1:
1. Defibrylator z kardiowersją i stymulacją przezskórną - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – USG:
1. USG przenośne z głowicą liniową (do wykorzystania przy trudnej kaniulacji) - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Wideolaryngoskop:
1. Wideolaryngoskop z łyżkami metalowymi, wielorazowego użytku, w zestawie łyżki Mac 2,3,4 - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Zaopatrzenie do masażu:
1. Parawan lekarski teleskopowy 70-200 cm mobilny z regulacją wysokości - 1 szt.
2. Podkład medyczny na rolce włóknina 50m x 70 cm (100 szt. w jednej rolce) niebieski, różowy, zielony - 5 rolek
3. Stół składany do masażu dwusegmentowy, składany stół aluminiowy - 3 szt.
4. Krzesło do masażu - 1 szt.
5. Zestaw do masażu kamieniami z podgrzewaczem - 1 szt.
6. Pistolet do masażu - 2 szt.
7. Wałek rehabilitacyjny 60x10 - 6 szt.
8. Półwałek rehabilitacyjny 60x15x10 - 6 szt.
9. Stół rehabilitacyjny SR-II Wielofunkcyjny stół rehabilitacyjny 8 sekcyjny z elektryczną zmianą wysokości leżyska do terapii manualnej - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Termin realizacji zamówienia: waga 40%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Sprzęt do pracowni umiejętności położniczych:
1. Detektor Tętna Płodu - 1 szt.
2. Pulsoksymetr - 1 szt.
3. Pompa strzykawkowa - 1 szt.
4. TENS - porodowy - 1 szt.
5. Aparat KTG - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena: waga 60%
2) Okres gwarancji: waga 20%
3) Termin realizacji zamówienia: waga 20%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu asortymentowo-cenowym. W przypadku braku wskazania okresu
gwarancji lub podania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
3) Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 5 punktów
20-24 dni - 10 punktów
15-19 dni - 15 punktów
14 dni i mniej - 20 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji (30 dni). Podanie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni spowoduje odrzucenie oferty.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 4 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
-w części 6, 7, 8, 9, 11: materiały firmowe w języku polskim np. opis techniczny, karty katalogowe, katalogi techniczne potwierdzające spełnienie przez zaoferowane urządzenia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 uzupełniony w zakresie części, na które Wykonawca składa ofertę,
2) wymagane przedmiotowe środki dowodowe (dotyczy części 6, 7, 8, 9, 11),
3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 4 do SWZ,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy),
5) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia – konsorcja, spółki cywilne).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej. Adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/atar

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI