Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 4 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyKrajowe Centrum ds. AIDS
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017893
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS

1.3.) Oddział zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 331 77 77

1.5.8.) Numer faksu: 22 331 77 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d40058-8190-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007033/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup testów przesiewowych oraz testów potwierdzenia dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

aids.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: aids.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające korzystanie z Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor min. 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer wersja min. 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej:1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym,2) podpisem zaufanym lub3) podpisem osobistym.3. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247, z późn. zm.), w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .odt, .rtf. 4. Zamawiający zaleca składanie podpisów w formacie:1) PAdES – w przypadku podpisywania dokumentów w formacie .pdf;2) XAdES – w przypadku podpisywania dokumentów w formacie innym niż .pdf – typu:a) zewnętrznego – podpisywany dokument i podpis znajdują się w osobnych plikach, które należy zawsze przekazywać łącznie,b) wewnętrznego – podpisywany dokument i podpis znajdują się w tym samym pliku.Zamawiający zaleca składanie oświadczeń i dokumentów w formacie .pdf opatrzonych podpisem w formacie PAdES. W przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formacie innym niż .pdf, Zamawiający zaleca stosowanie podpisu w formacie XAdES typu zewnętrznego – w takim przypadku należ złożyć oprócz podpisanego dokumentu także oddzielny plik z podpisem.5. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, w zależności od rodzaju, przekazywane są za pośrednictwem Platformy aids.ezamawiajacy.pl Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Każdy uczestnik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1-88).2. Dane osobowe udostępniane Zamawiającemu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia mogą dotyczyć:1) wykonawców będących osobami fizycznymi – zarówno nieprowadzącymi działalności gospodarczej, jak i prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także tworzącymi spółkę cywilną;2) osób wskazanych do kontaktu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy;3) podwykonawców będących osobami fizycznymi;4) osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i podwykonawców.3. Wykonawca będący osobą fizyczną zobowiązany jest do zapoznania się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, która stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.4. Osoba, która w ramach postępowania o udzielenie zamówienia albo na etapie realizacji umowy przekazuje Zamawiającemu dane osobowe inne niż bezpośrednio jej dotyczące, zobowiązana jest przekazać tym osobom w imieniu Zamawiającego informację o przetwarzaniu danych osobowych, która stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, wraz z przekazaniem tym osobom informacji jakie ich dane osobowe, w jakim celu i przez kogo zostały udostępnione Zamawiającemu.5. Zamawiający przypomina, że w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca powinien przekazywać tylko te dane osobowe i tylko w takim zakresie, w jakim jest to potrzebne dla celów danego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KC/AIDS/DZP/270-14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 296296,30 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173981,48 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELFA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do 3 wskazanych przez Zamawiającego laboratoriów.3. Zamawiający wymaga zaoferowania 840 testów. 4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 1/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.5. Pozostałe wymagania:• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy. 7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w 4 transzach.

4.2.5.) Wartość części: 10370,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym dziale SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym dziale SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELISA/CMIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego 7 laboratoriów.3. Zamawiający wymaga zaoferowania 13.200 testów. 4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 2/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.5. Pozostałe wymagania:• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy. 7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w 4 transzach.

4.2.5.) Wartość części: 80555,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym dziale SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym dziale SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice elektrochemiiluminescencji ECLIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego 9 laboratoriów.3. Zamawiający wymaga zaoferowania 10.500 testów. 4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 3/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.5. Pozostałe wymagania:• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy. 7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w 4 transzach.

4.2.5.) Wartość części: 80092,59 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym dziale SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym dziale SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELISA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do 1 wskazanego laboratorium.3. Zamawiający wymaga zaoferowania 288 testów. 4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,b) Testy do wykonania na mikropłytkach z odczytem na czytnikach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 4/. c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,d) Test powinien posiadać Certyfikat CE.5. Pozostałe wymagania:• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy. 7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w 3 transzy.

4.2.5.) Wartość części: 2962,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym dziale SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym dziale SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1.3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty niezależnie od siebie;6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy PZP, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2. Zamawiający nie przewiduje możliwości wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP.3. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP.4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,b) zreorganizował personel,c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.5. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 4 powyżej, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wykluczy Wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe – w zakresie części na które składana jest oferta i w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia – dokument potwierdzający dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagany zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych tj.: certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów medycznych poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe – w zakresie części na które składana jest oferta i w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia – dokument potwierdzający dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagany zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych tj.: certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów medycznych poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw wykluczenia.5. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:1) zmianę asortymentu i ilości Testów ze względu na zmianę aparatury wykorzystywanej przez Bezpośredniego odbiorcę, na którą Zamawiający nie ma wpływu, oraz zmianę nazwy lub numeru katalogowego Testów przy niezmienionej cenie i właściwościach medyczno–diagnostycznych; 2) zmniejszenie wartości niniejszej Umowy w przypadku konieczności zmniejszenia ilości Testów na skutek zmiany zapotrzebowania bezpośrednich odbiorców, na którą Zamawiający nie ma wpływu, o nie więcej niż 20% całkowitej liczby Testów określonej w Załączniku nr 1 do Umowy; 3) zmianę nazwy i numeru katalogowego Testów w przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w Umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy, wymagają zachowania, pod rygorem nieważności, formy pisemnej lub elektronicznej i muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron z zastrzeżeniem ust. 4.3. Zmiana postanowień Umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 2, nie wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy, i może być dokonana na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego przekazanego Wykonawcy w postaci elektronicznej na dane wskazane w § 5 ust. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 2 pkt 2, traktowana jest jako prawo opcji, z którego Zamawiający może skorzystać w okresie realizacji Umowy, z zastrzeżeniem że Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę o tej zmianie nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem dostawy danej transzy Testów określonym w Załączniku nr 1 do Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: aids.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI