Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA BUTELEK I SMOCZKÓW DLA NOWORODKÓW ORAZ INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000977893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: H. Kamieńskiego 73a
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-124
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713270491
1.5.8.) Numer faksu: 713270425
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wsska.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA BUTELEK I SMOCZKÓW DLA NOWORODKÓW ORAZ INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a6f9c76-9cea-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019673/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa butelek i smoczków dla noworodków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/transakcja/4456523.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wszelkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy są zobligowani przekazywać wyłącznie w formie elektronicznej za pomocą dostępnej na stronie Zamawiającego Platformy zakupowej https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw i formularza Wyślij wiadomość do zamawiającego dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. 2.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do systemu.3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.4.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania określonym w SWZ. 5.Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.6.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku określonym wyżej w pkt. 5, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 7.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw do konkretnego wykonawcy.8.Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Pozostałeszczegółowe informacje dotyczące komunikacji elektronicznej w postępowaniu zawarte są w RozdzialeIX SWZ- INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIUKTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZINFORMACJEO WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA,WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. KLAUZULA INFORMACYJNA w zakresiedanych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1),zwanym dalej „RODO", Zamawiający informuje Wykonawców, o tym że na podstawie art. 13 i/lub14RODO - Wykonawcy odpowiednio, względem osób wskazanych w pkt 4 p pkt 2) poniżejoraz Podwykonawcy/Podmiot trzeci odpowiednio, względem osób wskazanych w pkt 4 p pkt 3)poniżej:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny weWrocławiu ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław;2) inspektorem ochrony danych osobowych wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu jest Krzysztof Glubiak kontakt:iodo@wssk.wroc.pl661924273 (informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu dodanego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektoraochrony danych osobowych.);3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Szp/FZ-5/2021prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm.)zwana dalej „ustawą Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: a) napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;b) na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników.);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUnii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO; Pozostałe informacje zawarte zostały w rozdziale XXIII SWZPOUCZENIE O KLAUZULIINFORMACYJNEJ Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA W CELUZWIĄZANYM ZPOSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z warunkami określonymi w SWZ SEKCJA IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Szp/FZ-13/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Butelki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Smoczki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyrząd do cysto-resektoskopii
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyrządy do żywienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki do żywienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki pooperacyjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chusteczki do mycia i szybkiej dezynfekcji materiałów wrażliwych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o którychmowa poniżej: Cena -60%, termin dostawy -40% szczegółowe zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach zostałyokreślone przez Zamawiającego w SWZ - Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ ZPODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW ISPOSOBU OCENY OFERT.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4