IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 5 000,00pln;Pakiet nr 2 - 1 500,00pln;Pakiet nr 3 - 2 000,00pln;Pakiet nr 4 - 500,00pln;Pakiet nr 5 - 3 500,00pln;Pakiet nr 6 - 500,00pln;Pakiet nr 7 - 1 000,00pln;2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w:a) w pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 72 1130 1017 0020 1465 8420 0003 prowadzony przez Bank BGK. Na poleceniu przelewu proszę wpisać: wadium sprawa nr 19/D/2020 pakiet nr …
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
parametr ilościowy |
30,00 |
gwarancja |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-04, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja skierowana do osób fizycznych, w tym prowadzonych jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.Zamawiający informuję, że w przypadku:- osób fizycznych,- osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną,- członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osoba fizyczną,- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,przetwarza dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania.W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO,Zamawiający informuję, że:1. Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ informuje Pana/nią, że administratorem Pana/ni danych osobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 78. Adres korespondencyjny: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78.2. Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu przetargowym organizowanym przez Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie.3. Administrator danych powołał Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez: adres korespondencyjny: 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78, numer telefonu: 261 846 185, adres e-mail: edu@wckik.pl. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;9. posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. nie przysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Automatyczna prasa do preparatyki krwi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Automatyczna prasa do preparatyki krwi. Wielkość zamówienia: 2 kpl. 1) Posiada znak CE.2) Urządzenie będące wyrobem medycznym.3) Urządzenie jest fabrycznie nowe 2019 lub 2020.4) Urządzenie z napędem elektrycznym. 5) Automatyczna prasa stanowi samodzielne i niezależne stanowisko pracy.6) Automatyczna prasa umożliwiająca preparatykę krwi pełnej pobranej do różnych typów pojemników (góra-góra, góra-dół, także ze zintegrowanymi filtrami in-line) w konfiguracji potrójnej jak i poczwórnej, wszystkich producentów oferujących pojemniki w Polsce.7) Możliwość wykonania preparatyki na bazie podstawowych składników krwi, tj. np. produkcji zlewanych KKP.8) Oprogramowanie automatycznej prasy oraz system komputerowy w języku polskim.9) Krótki czas rozdziału krwi pełnej po odwirowaniu, pobranej do wszystkich typów pojemników, w tym z filtrem in-line do KKCz (nie więcej niż 3 minuty).10) Urządzenie wyposażone w system automatycznego otwierania króćców (pojemnika macierzystego, pojemnika na KKCz i pojemnika z płynem wzbogacającym).11) Urządzenie posiada funkcję dodawania roztworu wzbogacającego do KKCz w trybie automatycznym w sposób kontrolowany.12) Automatyczna prasa wyposażona w automatycznie (bez ingerencji operatora) zamykane i otwierane drzwiczki pozwalające na łatwe zawieszenie pojemnika z odwirowaną krwią bez ryzyka jego wstrząśnięcia.13) Urządzenie wyposażone w co najmniej 5 głowic zgrzewających, umożliwiających wykonywanie zgrzewów w trybie automatycznym. Cztery głowice są umieszczone powyżej pojemnika z krwią pełną i jedna poniżej. Zgrzewy szerokie z perforacją umożliwiającą łatwe rozdzielenie drenów bez użycia narzędzi.14) Urządzenie wyposażone w wagi (trzy oddzielne) do pomiaru mas otrzymywanych składników krwi z funkcją przekazywania do systemu komputerowego wagi netto bądź brutto.15) Urządzenie wyposażone w trzy niezależne ruchome elementy odpowiedzialne za rozdział krwi pełnej po odwirowaniu.16) Automatyczny test podzespołów prasy, po jej włączeniu. Automatyczna prasa posiada program codziennej kontroli wag, umożliwiający wizualizację otrzymanych wyników, generowanie raportów i ich drukowanie (przy współpracy z systemem komputerowym).17) Waga osocza z funkcją odpowietrzania pojemnika z osoczem.18) Urządzenie posiada automatyczne sprawdzanie poprawności umieszczenia drenów zestawu w poszczególnych zaciskach głowic zgodnie z wybranym programem, przed uruchomieniem procedury separacji.19) Kolorowy wyświetlacz LCD informujący o aktualnym etapie procesu separacji i wskazujący ewentualne nieprawidłowość (np. brak umieszczenia drenu w głowicy). 20) Kontrola przebiegu separacji przez zespół czujników optycznych umieszczonych w prasach (co najmniej 8) i głowicach (co najmniej w dwóch).21) Automatyczna prasa wyposażona w trwałą pamięć, umożliwiającą przechowanie danych z min. 1000 ostatnich procedur rozdziału krwi w przypadku braku komunikacji z komputerem. 22) Urządzenie posiada funkcję bezprzewodowego przesyłania danych do obsługującego je systemu komputerowego. W przypadku chwilowej utraty komunikacji z systemem, urządzenie automatycznie przechodzi w tryb gromadzenia danych i automatycznie przesyła je po wznowieniu połączenia.23) Komplet zawiera wszystkie podzespoły niezbędne do uruchomienia transmisji bezprzewodowej z automatycznej prasy do komputera.24) Możliwość wprowadzenia minimum 30 programów separacji, które nie ulegną utracie po odłączeniu urządzenia od źródła zasilania.25) Możliwość samodzielnego tworzenia lub dostosowywania programów separacji (regulacji objętości kożuszka leukocytarno-płytkowego) w zależności od potrzeb przez użytkownika, bez ingerencji serwisu.26) Automatyczna prasa wyposażona w czytnik kodów kreskowych - skaner umożliwiający wprowadzenie danych: numer donacji, identyfikator osoby wykonującej preparatykę (kod operatora), kod algorytmu produkcji (lub kod wynikowy) do pamięci urządzenia za pośrednictwem kodów kreskowych typu ISBT128 (obowiązujących).27) Oprogramowanie obsługujące urządzenie umożliwiające gromadzenie danych: numer indentyfikacyjny urządzenia, numer programu separacji, czas trwania separacji, godzina rozpoczęcia i zakończenia separacji, wagi końcowe otrzymanych składników, kody kreskowe (donacji, operatora, algorytmu lub wynikowy).28) Automatyczny przekaz danych do programu transferowego w formacie pliku tekstowego (np. CSV) w celu przesłania do programu teleinformatycznego Bank Krwi (będącego w użytkowaniu Zamawiającego).29) Uruchomienie transmisji danych do systemu Bank Krwi na koszt Wykonawcy.30) Zestaw komputerowy niezbędny do przechowywania i transmisji danych kompatybilny z prasą (PC, monitor, drukarka). Jeden zestaw.31) Instrukcja użytkowania urządzenia oraz systemu komputerowego w języku polskim.32) Przy instalacji i uruchomieniu urządzenia przez serwis musi zostać wykonana kwalifikacja instalacyjna i operacyjna zgodna z wymaganiami, 33) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.34) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu zakończone podpisaniem protokołu, nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, 35) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.36) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.37) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.38) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych ( obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.39) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.40) Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.Wymagane dokumenty: - deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,- instrukcja w języku polskim,- specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Automatyczny licznik do liczenia luekocytów resztkowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Automatyczny licznik do liczenia leukocytów resztkowych. Wielkość zamówienia: 1 kpl 1) Posiada znak CE.2) Urządzenie fabrycznie nowe. Rok produkcji 2019 lub 2020.3) Urządzenie wyposażone w skaner oraz oprogramowanie.4) Liniowość w zakresie od 1 do 100 komórek/µl5) Czas wykonania badania poniżej 1 minuty6) Licznik liczy leukocyty w składnikach krwi w ilości od 0 do 100 WBC/µ7) Pomiar odbywa się w oparciu o jednorazowe slajdy dostarczone wraz z odczynnikami w komplecie8) Urządzenie przenośne9) Oprogramowanie na komputer PC umożliwiające zapisywanie i archiwizację wyników w postaci plików EXCELL10) Zapisy wyników powinny zawierać dane dotyczące urządzenia, numery identyfikujące badane próbki, dane identyfikujące operatora, dane określające rodzaj próbki, wartości wyniku standardu i wartość wyniku badanej próbki11) Umożliwia przechowywanie zamrożonego osocza w przedziale temperaturowym od - 25 oC do – 40oC, z dokładnością regulacji temperatury +/- 1 oC.12) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.13) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.14) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.15) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.16) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.17) W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych (obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez Zamawiającego.18) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.19) Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni.20) Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.Wymagane dokumenty:- deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,- instrukcja w języku polskim,- specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Fotel wielofunkcyjny elektryczny do poboru krwi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fotel wielofunkcyjny elektryczny do poboru krwi. Wielkość zamówienia: 5 kpl. 1) Posiada znak CE2) Urządzenie fabrycznie nowe. Rok produkcji 2019 lub 2020.3) Fotel wielofunkcyjny przeznaczony dla krwiodawców, transfuzji składników krwi.4) Fotel wielofunkcyjny 3 segmentowy z elektryczną regulacją: wysokości, segmentów pleców, siedziska, podudzia, Trendelenburga, pozycji wyjściowej, podpórki stóp uzyskiwane za pomocą siłowników elektrycznych sterowanych pilotem ręcznym. Pilot ręczny z sygnalizacją włączenia do sieci.5) Konstrukcja fotela kolumnowa umożliwiająca skuteczną dezynfekcję powierzchni opartej na preparatach benzaldehydowych i nie zawierających fenoli na bazie alkoholu. Konstrukcja fotela wykonana ze stali lakierowanej proszkowo. Podstawa fotela oraz elementy sterujące pod siedziskiem zabudowane osłonami z tworzywa ABS.6) Długość leża: 2100 mm (+/- 50 mm), szerokość leża 600 mm (+/- 30 mm), szerokości leża łącznie z podłokietnikami 870 mm (+/- 30 mm)7) Elektryczna regulacja wysokości w zakresie 530mm do 890mm (± 30 mm)8) Elektryczna regulacja nachylenia oparcia pleców w zakresie: min. 7509) Elektryczna regulacja segmentu nożnego w zakresie: min. 450 10) Jednoczesna i niezależna regulacja segmentu oparcia pleców oraz segmentu nóg.11) Elektryczna regulacja segmentu siedziska w zakresie: min. 0-150 12) Elektryczna regulacja funkcji Trendelenburga dokonywana jednym wyraźnie oznakowanym przyciskiem (np. innym kolorem przycisku): 150 (± 50)13) Elektryczna pozycja wyjściowa uzyskiwana po naciśnięciu jednego wyraźnie oznaczonego przycisku na pilocie przewodowym z max. uniesionym segmentem pleców i max. opuszczonym segmentem nóg – pozycja ułatwiająca dawcy wejście i opuszczenie fotela.14) Fotel przejezdny, zaopatrzony w 4 koła o średnicy min. 100 mm z centralną blokadą min. 2 kół, dźwignia blokady dostępna z obu stron fotela za plecami dawcy.15) Elektrycznie regulowane oparcie stóp (wykonane z płyty HPL) w zakresie min. 150 mm z pilota przewodowego, 16) Materac leża piankowy 2 – segmentowy, tapicerowany, składający się z segmentu pleców oraz segmentu długiego (segment siedziska oraz segment nożny połączony). Materac segmentu pleców profilowany o grubości 10 – 12 cm Materac długi o grubości 8 – 9 cm odpinany bez konieczności użycia dodatkowych narzędzi, umożliwiający łatwe dotarcie do segmentów fotela oraz spodniej części materaca w celu mycia i dezynfekcji,17) Tapicerka wykonana ze zmywalnego materiału o właściwościach przeciwbakteryjnych i przeciwgrzybicznych potwierdzonych certyfikatem, odpornego na dezynfekcje, 18) Fotel wyposażony w dwa zdejmowane, tapicerowane podłokietniki z regulacją: - Wysokości min 100 mm- Kąta odchylenia w poziomie w zakresie min. +/- 100O- Kąta odchylenia w pionie w zakresie min. +/- 15O- Odchylenia do góry o kąt min. 90O- Zintegrowane z segmentem pleców z funkcją utrzymania pozycji ustalonej poziomej przy jednoczesnej regulacji segmentem pleców bez konieczności korygowania ustawień przez personel.19) Szerokość podłokietników 140-160mm20) Fotel wyposażony w: Uchwyt pilota zintegrowany z podłokietnikiem po obu stronach fotela, Tapicerowany podgłówek z regulacją wysokości Wysuwany lub odchylany spod podłokietnika pulpit z uchwytem na kubek jednorazowy21) Dopuszczalne obciążenie min. 200 kg22) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski,23) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.24) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.25) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.26) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.27) W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych (obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez Zamawiającego.28) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.29) Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni.30) Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.Wymagane dokumenty:- deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,- instrukcja w języku polskim,- specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Chłodziarka-zamrażarka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chłodziarko-zamrażarka. Wielkość zamówienia: 1 kpl. 1) Posiada znak CE.2) Urządzenie jest fabrycznie nowe. Rok produkcji 2019 lub 20203) Konstrukcja szafowa z dwiema niezależnymi sekcjami – chłodziarką i zamrażalnikiem. Każda sekcja otwierana oddzielnymi drzwiami.4) Drzwi chłodziarki z wbudowanym, szklanym oknem obserwacyjnym.5) Pojedynczy zamek na klucz blokujący jednocześnie drzwi chłodziarki i zamrażalnika.6) Pojemność użytkowa chłodziarki: od 160 do 180 litrów.7) Pojemność użytkowa zamrażalki: od 30 do 40 litrów.8) Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 55cm x 60cm x 185cm.9) Zakres temperatury w chłodziarce umożliwia nastawienie w granicach: od +2° C do +10° C.10) Zakres temperatury w zamrażalce umożliwia nastawienie w granicach: od -20° C do -30° C.11) Wyposażona w stalowe półki ażurowe (co najmniej 3 sztuki w chłodziarce i 1 sztuka w zamrażalniku).12) Część chłodnicza z wymuszonym obiegiem powietrza i oświetleniem (światło włączane automatycznie po otwarciu drzwi chłodziarki).13) Wnętrze komory wykonano ze stali nierdzewnej lub materiału równoważnego, odpornego na środki dezynfekcyjne.14) Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED.15) Chłodziarka i zamrażalnik programowane z pojedynczego, wspólnego panelu kontrolnego.16) Chłodziarka posiada system chłodzenia z automatycznym odszranianiem.17) System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.18) Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, otwarcia drzwi.19) Sekcja chłodnicza wyposażona w niezależne od alarmów podstawowych zabezpieczenie przed przegrzaniem i przechłodzeniem.20) Posiada elektroniczny wskaźnik prawidłowego domknięcia drzwi.21) Posiada funkcję blokady klawiatury zapobiegającą przypadkowej zmianie nastaw.22) Wyposażona w dedykowany przycisk wyciszający alarm akustyczny. Możliwość regulacji czasu trwania wyciszenia lub ustawienia wyciszenia permanentnego.23) Urządzenie zaopatrzone w minimum 4 kółka samonastawne ułatwiające przemieszczenie.24) Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury. Fabrycznie wykonane porty kablowe o średnicy minimum 30 mm (1 sztuka w chłodziarce i 1 sztuka w zamrażalce) oraz styki bezpotencjałowe NO/NC.25) System sterowania pracą kompresora i system chłodzenia musi być cichy i niezawodny. Poziom hałasu nie większy niż 35 dB.26) Zasilanie prądem zmiennym 230 V/50 Hz.27) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.28) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu zakończone podpisaniem protokołu, nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.29) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.30) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.31) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.32) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych (obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez Zamawiającego.33) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.34) Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wymagane dokumenty: - deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,- instrukcja w języku polskim,- specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42513000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zamrażarka do szokowego mrożenia osocza |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamrażarka do szokowego mrożenia osocza. Wielkość zamówienia: 1 kpl. 1) Posiada znak CE.2) Urządzenie jest fabrycznie nowe, rok produkcji 2019 lub 2020.3) Zasilanie trójfazowe 400V, 50 Hz.4) Zapewnia możliwość jednoczesnego zamrażania minimum 18 pojemników z osoczem o pojemności 200-300 ml. 5) Możliwość automatycznej nastawy dwóch różnych czasów mrożenia w zależności od objętości osocza (automatyczne wykrycie wysokości pojemników z osoczem).6) Zapewnia możliwość zamrażania pojedynczych pojemników z osoczem lub też wszystkich jednocześnie.7) Zapewnia mrożenie pojemników w pozycji poziomej, gdzie każdy z pojemników styka się z płytą dolną i górną w celu zapewnienia jednolitego kształtu pojemników.8) Zamrażarka musi uzyskiwać gotowość do pracy w czasie nie przekraczającym 20 minut.9) Musi zapewniać automatyczne przejście w tryb przechowywania po zakończeniu mrożenia w zakresie temperatur -60°C do -40°C. 10) Musi zapewniać awaryjne otwieranie pokrywy w przypadku braku zasilania.11) Musi zapewniać, przy założeniu wyjściowej temperatury osocza w przedziale od 20° do 22° C, uzyskanie temperatury rdzenia zamrażanego osocza – 30°C w czasie nie przekraczającym 60 minut przy pełnym załadowaniu.12) Szokowe zamrażanie osocza w komorze mrożącej nie może odbywać się z wykorzystaniem ciekłego medium chłodzącego mającego bezpośredni kontakt z pojemnikami z osoczem.13) Medium chłodzące nie może być palne.14) Ekologiczny czynnik chłodniczy o GWP mniejszym niż 2500.15) Musi zapewniać te same warunki zamrażania niezależnie od ilości i kolejnych partii zamrażanych pojemników.16) Brak możliwości dokładania osocza podczas trwającego cyklu zamrażania.17) Sygnalizacja wizualna i dźwiękowa zakończenia cyklu mrożenia.18) Wyposażone w system mikroprocesorowy i monitor umożliwiający kontrolę i ustawianie parametrów mrożenia oraz transmisji danych do systemu komputerowego.19) Ponadto wyposażenie obejmuje: komputer klasy PC wraz z monitorem LCD, klawiaturą, myszką, z zainstalowanym legalnym systemem operacyjnym WIN 10, posiadający wyprowadzony na zewnątrz obudowy port RS 232, minimum dwurdzeniowy procesor, minimum 4 GB pamięci RAM, minimum 80 GB HDD oraz drukarkę laserową.20) Możliwość podłączenia drukarki do drukowania raportów.21) Zapewnia transmisję danych dotyczących przebiegu procesu mrożenia, a komputerem (oferta obejmuje wszelkie niezbędne do tego celu elementy z ewentualnym oprogramowaniem.). Koszty podłączenia transmisji do systemu komputerowego Bank Krwi użytkowanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.22) Zapewnia możliwość blokowania parametrów mrożenia za pomocą kodu lub hasła.23) Posiada wszystkie składowe systemu mrożenia w jednej obudowie.24) Wyposażone w urządzenie identyfikujące pojemniki z osoczem (np. czytnik kodów kreskowych podłączony do komputera obsługującego zamrażarkę).25) Powierzchnia komory mrożącej musi być wykonana ze stali nierdzewnej umożliwiającej łatwe utrzymanie jej w czystości.26) Wyposażone w kółka z blokadą umożliwiające łatwe przemieszczanie urządzenia w razie potrzeby.27) Urządzenie z chłodzeniem powietrznym.28) System sterowania pracą sprężarki i system chłodzenia musi być cichy i niezawodny.29) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.30) Wykonawca zapewni serwis z uprawnieniami wymaganymi przepisami ustawy z dnia 12 lipca 2017 roku o zmianie ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1567) w przypadku urządzeń zawierających ponad 3 kg substancji szkodliwych dla warstwy ozonowej oraz niektórych fluorowanych gazów cieplarnianych wymagane jest posiadanie certyfikatu dla personelu, o którym mowa w art. 20 cyt. wyżej ustawy).31) Oprogramowanie zamrażarki w języku polskim. Umożliwiające wydrukowanie raportu mrożenia, rejestrujące i archiwizujące następujące dane:a) numer donacji (odczytywany czytnikiem kodów kreskowych, dołączonym do wyposażenia urządzenia)b) data zamrażaniac) godzina i minuta rozpoczęcia zamrażaniad) godzina i minuta zakończenia zamrażaniae) efektywny czas zamrażania32) Oprogramowanie zamrażarki umożliwia śledzenie i archiwizowanie przebiegu procesu zamrażania w formie liczbowej i graficznej. Transmisja następujących danych do użytkowanego systemu Bank Krwi produkcji Asseco Poland S.A.:a) data zamrażania osoczab) numer donacji osoczac) godzina i minuta rozpoczęcia mrożenia,d) godzina i minuta zakończenia mrożenia,e) czas trwania mrożeniaf) identyfikator zamrażarkig) identyfikator operatora 33) Przy instalacji i uruchomieniu urządzenia przez serwis musi zostać wykonana kwalifikacja instalacyjna, operacyjna i procesowa zgodna z wymaganiami.34) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu zakończone podpisaniem protokołu, nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.35) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.36) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.37) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.38) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez Zamawiającego.39) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin. 37) Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42513000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
parametr ilościowy |
30,00 |
gwarancja |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Urządzenie do schładzania i przechowywania FFP |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do schładzania i przechowywania FFP kpl 1 1) Posiada znak CE.2) Urządzenie fabrycznie nowe. Rok produkcji 2019 lub 2020.3) Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości użytkowej od 455 – do 485 litrów, zamykaną na klucz dwójką drzwi zewnętrznych o układzie góra-dół.4) Umożliwia przechowywanie zamrożonego osocza w przedziale temperaturowym od - 25 oC do – 40oC, z dokładnością regulacji temperatury +/- 1 oC.5) Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED.6) Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia i spadku dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia.7) Wyposażone w dedykowany przycisk wyciszający alarm akustyczny. Możliwość regulacji czasu trwania wyciszenia lub ustawienia wyciszenia permanentnego.8) Posiada funkcję blokady klawiatury zapobiegającą przypadkowej zmianie nastaw.9) Wyposażone w pojemniki dostosowane do wymiarów półek, w minimalnej ilości 10 szt.10) Wymiary zewnętrzne nie przekraczają zakresu: 80-85 cm x 75-80 cm x 175-195 cm (szer. x głęb. x wys.).11) Wnętrze komory wykonano ze stali nierdzewnej lub materiału równoważnego, odpornego na środki dezynfekcyjne.12) Urządzenie zaopatrzone w minimum 4 kółka samonastawne ułatwiające przemieszczenie.13) System chłodzenia podpółkowy, musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.14) Zasilane prądem zmiennym 230V/50Hz.15) Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury. Fabrycznie wykonany port kablowy o średnicy minimum 30 mm oraz styki bezpotencjałowe NO/NC.16) Urządzenie będące wyrobem medycznym zgodnym z dyrektywą 93/42/EEC i 2007/47/EC posiadającym stosowną deklarację zgodności.17) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.18) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.19) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.20) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.21) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.22) W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych (obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez Zamawiającego.23) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.24) Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni.25) Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.Wymagane dokumenty:- deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,- instrukcja w języku polskim,- specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42513000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Chłodziarka do KKCz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chłodziarka do KKCz kpl. 1 1) Posiada znak CE.2) Urządzenie jest fabrycznie nowe. Rok produkcji 2019 lub 2020.3) Przystosowane do przechowywania KKCz w temperaturze chłodzenia + 4o C (brak możliwości zmiany nastawy temperatury).4) Dopuszczalne odchylenie temperatury +/- 1,50 C.5) Umożliwia przechowywanie pojemników z KKCz w pozycji pionowej – wiszącej, co najmniej 360 pojemników z krwią.6) Wyposażone w zestaw haczyków do przechowywania krwi w pozycji wiszącej (liczba haczyków min. 360 szt.).7) Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości od 570 do 630 litrów.8) Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 80 cm x 85 cm x 198 cm9) Wyposażone w co najmniej 5 półek rusztowych ze stali nierdzewnej.10) Posiada pojedyncze drzwi zewnętrzne z możliwością zamykania na klucz, zaopatrzone w szklane okno obserwacyjne o co najmniej podwójnej warstwie szkła.11) Posiada minimum 3 sztuki drzwi wewnętrznych minimalizujących wzrost temperatury wewnątrz urządzenia.12) Posiada wewnętrzne oświetlenie, włączane dedykowanym przyciskiem na panelu sterowania.13) Posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza. 14) Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED oraz przyciskami membranowymi.15) Posiada automatyczny system odszraniania, nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej.16) Wnętrze komory wykonane ze stali malowanej.17) Urządzenie zaopatrzone w minimum 4 kółka samonastawne ułatwiające przemieszczanie.18) Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury (posiada fabrycznie wykonany port dostępu na wprowadzenie czujnika temperatury o średnicy minimum 30 mm oraz styki bezpotencjałowe NO/NC).19) Wyposażone w graficzny rejestrator temperatury na krążki papierowe, zasilany bateryjnie.20) Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia, niedomknięcia drzwi.21) System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.22) Posiada elektroniczny wskaźnik prawidłowego domknięcia drzwi.23) Posiada cichy, niezawodny kompresor. Poziom hałasu nie większy niż 45 dB.24) Zasilanie prądem zmiennym 230 V/50 Hz.25) Temperatura we wnętrzu monitorowana przez dwa czujniki temperatury zanurzone w wypełnionych cieczą pojemnikach referencyjnych, symulujących temperaturę w pojemniku z krwią. Panel sterowania umożliwiający podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym oraz temperatury uśrednionej.26) Posiada system automatycznej diagnostyki informujący o usterkach czujników oraz konieczności wymiany części zużywalnych (baterii zasilających układ alarmowy oraz silnika wentylatora skraplacza).27) Urządzenie będące wyrobem medycznym zgodnym z dyrektywą 93/42/EEC, posiadającym stosowną deklarację zgodności.28) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.29) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu zakończone podpisaniem protokołu, nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, 30) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.31) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.32) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.33) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych ( obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.34) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.35) Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wymagane dokumenty: - deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE,- instrukcja w języku polskim,- specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42513000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: