Dostawa asortymentu do zabiegów laparoskopowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa asortymentu do zabiegów laparoskopowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrołęka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-02-15
  • ZamawiającyMAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005754
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa asortymentu do zabiegów laparoskopowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 765 21 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa asortymentu do zabiegów laparoskopowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ae61aeb-67a3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003101/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Asortyment do zabiegów laparoskopowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=demandAllList&status=all&USER_MENU_HOVER=demandAll

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=demandAllList&status=all&USER_MENU_HOVER=demandAll

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. DR. JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@szpital.ostroleka.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MSS-TZP-ZPP-26-6/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Staplery i narzędzia do chirurgii otwartej: - Staplery- Ładunki

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Według kryterium

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Staplery i narzędzia do chirurgii laparoskopowej:1 Rękojeść do staplera laparoskopowego jednorazowego użytku , długość 16 cm, trzon obrotowy 360°, gumowana rękojeść, możliwość zginania ładunku do 45° (11 pozycji artykulacji), średnica trzonu 12 mm, rękojeść kompatybilna z ładunkami o dł.30 mm, 45 mm i 60 mm (op. 3 szt.)2 Ładunek z nożem do staplera laparoskopowego jednorazowego użytku długości 60 mm z możliwością zginania do 45°, wysokość zszywek 3,0 mm, 3,5 mm, 4,0 mm do tkanki średniej i grubej (op. 6 szt.)3 Ładunek z nożem do staplera laparoskopowego jednorazowego użytku długości 60 mm z możliwością zginania do 45°, wysokość zszywek 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm do tkanki naczyniowej i średniej (op. 6 szt.) 4 Ładunek z nożem do staplera laparoskopowego jednorazowego użytku długości 60 mm z możliwością zginania do 45°, wysokość zszywek 4,0 mm, 4,5 mm, 5,0 mm do tkanki bardzo grubej (op. 6 szt.)5 Trokar laparoskopowy z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 5mm, z kaniulą karbowaną, zaworem insufklacyjnym. Wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu. Ostrze w bezpiecznej osłonie (po uzbrojeniu trokara wysuwa się tylko raz i chowa po ustąpieniu oporu tkanek by następnie zostać zablokowane - minimalizacja ryzyka uszkodzenia narządów wewnętrznych). Produkt sterylny, jednorazowego użytku.(op.=6szt.)6 Trokar laparoskopowy z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 11 mm, z kaniulą karbowaną, trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2). Samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 11mm (bez konieczności używania redukcji). Ostrze w bezpiecznej osłonie (po uzbrojeniu trokara wysuwa się tylko raz i chowa po ustąpieniu oporu tkanek by następnie zostać zablokowane - minimalizacja ryzyka uszkodzenia narządów wewnętrznych). Wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu. Produkt sterylny, jednorazowego użytku.(op.=6szt.)7 Trokar laparoskopowy z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 12 mm, z kaniulą karbowaną, trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2). Samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 12mm (bez konieczności używania redukcji). Ostrze w bezpiecznej osłonie (po uzbrojeniu trokara wysuwa się tylko raz i chowa po ustąpieniu oporu tkanek by następnie zostać zablokowane - minimalizacja ryzyka uszkodzenia narządów wewnętrznych). Wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu. Produkt sterylny, jednorazowego użytku.(op.=6szt.)8 Trokar laparoskopowy bezostrzowy, z końcówką w kształcie nosa delfina ułatwiającą bezpieczną penetrację powłok brzusznych, średnica 15mm, z kaniulą karbowaną, trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2). Samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 15mm (bez konieczności używania redukcji). Produkt sterylne jednorazowego użytku.(op.=6szt.)9 Jednorazowa igła Veressa kaliber 14 G z sygnałem dźwiękowym i wizualnym określającym wejście do jamy brzusznej, z zaworem insuflacyjnym i złączem typu Luer /męskie+żeńskie/ w komplecie długość 12 cm.(op.=12szt.)10 Jednorazowa igła Veressa kaliber 14 G z sygnałem dźwiękowym i wizualnym określającym wejście do jamy brzusznej, z zaworem insuflacyjnym i złączem typu Luer /męskie+żeńskie/ w komplecie długość 15 cm.(op.=12szt.)11 "Zestaw w skladzie:- 1 szt. - Trokar laparoskopowy jednorazowy z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 12 mm, z kaniulą karbowaną, trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2). Samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 12mm (bez konieczności używania redukcji). Ostrze w bezpiecznej osłonie Wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu.- 1 szt. - Kaniula karbowana jednorazowa 12mm, z trójstopniowy zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desuflacji bez odłączania weżyka CO2). Samodopopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 12mm (bez konieczności używania redukcji), taka sama jak w wyżej wymienianej pozycji. (kaniula bez obturatora).- 1 szt. - Trokar laparoskopowy jednorazowy z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 5mm,- 1 szt. - Kaniula karbowana jednorazowa 5mm, z zaworem insuflacyjnym taka sama, jak wewspomnianej wyżej pozycji (sama kaniula bez obturatora).- 1 szt. - Jednorazowa igła Veressa kaliber 14 G z sygnałem dźwiękowym i wizualnym określającym wejście do jamy brzusznej, z zaworem insuflacyjnym i złączem typu Luer /męskie+żeńskie/ w komplecie długość 12 cm.Każdy ze wspomnianych elementów zestawu pakowany oddzielnie w sterylne opakowanie, oraz cały zestaw zapakowany w opakowanie zbiorcze kartonowe. (op.=6 zest.)"12 "Zestaw w skladzie:- 1 szt. - Trokar laparoskopowy jednorazowy z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 11 mm, z kaniulą karbowaną, trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2). Samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 11mm (bez konieczności używania redukcji). Ostrze w bezpiecznej osłonie Wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu.- 1 szt. - Trokar laparoskopowy jednorazowy z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie, średnica 5mm,- 1 szt. - Klipsownica laparoskopowa zawierająca min 20 tytanowych klipsów w rozmiarze M/L. Długość trzonu około 29 cm.Każdy ze wspomnianych elementów zestawu pakowany oddzielnie w sterylne opakowanie, oraz cały zestaw zapakowany w opakowanie zbiorcze kartonowe.(op.=6 zest.)"13 Sterylny trokar 10mm, o długości 10,2 cm przeznaczony do minilaparotomii, tępo zakończony, posiadający konwertery na narzędzia o średnicy 5mm i 7/8mm. Dla zwiększenia szczelności otworu i unieruchomienia trokara w stabilnej pozycji, na dalszym końcu od strony otrzewnej posiada on bezlateksowy balon, którego uzupełnienie stanowi piankowy kołnierz (dociskany z bliższego końca trokara na skórze). Do pompowania balonu służy dołączona do zestawu strzykawka. Trokar posiada otwór do insuflacji oraz oddzielny zawór pozwalający na desuflację. Istnieje możliwość wprowadzenia do trokara narzędzi od 5mm do 11,85 mm(op.=5szt.)14 Sterylny trokar 12mm, o długości 9,3 cm przeznaczony do minilaparotomii, tępo zakończony, posiadający konwertery na narzędzia o średnicy 5mm i 10mm. Dla zwiększenia szczelności otworu i unieruchomienia trokara w stabilnej pozycji, na dalszym końcu od strony otrzewnej posiada on bezlateksowy balon, którego uzupełnienie stanowi piankowy kołnierz (dociskany z bliższego końca trokara na skórze). Do pompowania balonika służy dołączona do zestawu strzykawka. Trokar posiada otwór do insuflacji oraz oddzielny zawór pozwalający na desuflację. Istnieje możliwość wprowadzenia do trokara narzędzi od 5mm do 13,2 mm.(op.=5szt.)15 Worek do pobierania próbek jednorazowego użytku o wymiarach 6,4 x 15 cm (pojemność 190 ml) z elastyczną metalową obręczą o średnicy trzonu 10mm. Długość trzonu 29,5cm(1 op=6szt). Ergonomiczna rękojeść nożycowa z 2 zamkniętymi uchwytami na palce.(op.=6szt.)16 Worek do pobierania próbek jednorazowego użytku o średnicy trzonu 10mm. Trzon wykonany z poliwęglanu, worek z materiału odpornego na rozerwania i pęknięcia - ripstop nylon (wytrzymałość na rozerwanie 0,78 kg/cm2), wielkość otworu około 6,2 cm. Długość robocza 35-37 cm. Pojemność 275 ml. Produkt umożliwia kilkukrotne wysuwania i wsuwania go w trzon przy utrzymaniu właściwości worka (worek można rozłożyć w jamie otrzewnowej, by następnie bez szkody dla produkto go złożyć, wyjąć i po czasie znowu tam umieścić i wykorzystać).(op.=5szt.)17 Worek do pobierania próbek jednorazowego użytku o wymiarach 13 x 23 cm (pojemność 1500 ml) z elastyczną metalową obręczą o średnicy trzonu 15mm. Długość trzonu 29,5cm. Nie zawiera lateksu)(op.=3szt.)18 Klipsownica laparoskopowa zawierająca min 20 tytanowych klipsów w rozmiarze M/L. Długość trzonu około 29 cm. (op.=6szt.)19 Klipsownica laparoskopowa jednorazowa, automatyczna, o średnicy trzonu 5 mm z 16 klipsami długości 9,1 mm po zamknięciu, szczęki klipsa przed zamknięciem o rozwarciu 3,6 mm, czytelny wskażnik pozostałej ilości klipsów w tylnej części klipsownicy. Długość trzonu 33 cm, obrotowa 360 stopni.20 System zapobiegający parowaniu optyki laparoskopowej składający się z buteleczki z płynem przeciwmgielnym (6g) i gąbki ułatwiającej nanoszenie płynu. (op.=20 szt.)21 Narzędzie do czyszczenia optyki składające się z czyścidła do trokarów, ściereczki z mikrofibry oraz z pojemnika podgrzewającego.(op.=10 szt.)22 System zamykania ran składający się z glikolidu, dioksanonu i węglanu trimetylenu, z jednokierunkowymi chaczykami, igła okrągła 1/2 koła 26mm na jednym końcu i pętla na drugim. Grubość 3/0, długość 15 cm, wytrzymałość na rozciąganie po 14 dniach - min 75%.23 Jednorazowy, sterylny, laparoskopowy retraktor pięciopalczasty, zginany, do trokara 10mm, Długość 32 cm.24 Jednorazowe narzędzie typu „grasper”, o średnicy trzonu 5mm, długości trzonu 31 cm, z możliwością rotacji o 360 stopni, z systemem blokowania pozycji chwytaka (z możliwością wyłączenia systemu). Atraumatyczne ząbkowane szczęki posiadają długość około 19 mm oraz maksymalne rozwarcie równe 21 mm.. Opakowanie 6 szt.25 Jednorazowe nożyczki do operacji laparoskopowych, z możliwością podłączenia do monopolarnej koagulacji, ostrze tnące o długości 16mm, maksymalne rozwarcie ostrzy 8mm, średnica trzonu 5mm, długość trzonu 31 cm, z możliwością rotacji o 360 stopni

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Według kryterium

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Retraktor watrobowy z systemem montażu do stołu operacyjnego: 1 Ramię giętkie o wydłużonym zasiegu, zespolone ze wspornikiem pionowym i uniwersalną złączką do stołu operacyjnego2 Złączka stalowa do m.in. Uchwycenia retraktora wątrobowego, heksagonlna uniwersalna do narzędzi o średnicy od 3,5mm do 15 mm.3 Retraktor wątrobowy giętki o długości 385mm, średnica 5mm, śruba metalowa z blokadą dalszego docisku, port Luer-lock do mycia w myjni mechanicznej, śrdnica pętli >80mm, autoklawowalny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termion dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;2)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.4)Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.5) Oświadczenie Wykonawcy o aktualnych informacjach dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.6) Oświadczenie Wykonawcy o aktualnych informacjach odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r.poz. 1170),który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. ...Dalsza część zgodnie z zapisami w rozdziale X. SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wskazane w Rozdziale X pkt 4 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ- Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę: https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=demandAllList&status=all&USER_MENU_HOVER=demandAll

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje osoby do nocnej opieki nad starszą panią - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje osoby do nocnej opieki nad starszą panią. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrołęka: Dostawa nabiału
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa leku Imiglucerasum (Cerezyme) do Apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku