„Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Powiatowy w Kętrzynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-06
  • Numer ogłoszenia593338-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593338-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.

Szpital Powiatowy w Kętrzynie: „Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, krajowy numer identyfikacyjny 51092936200000, ul. ul. Marii Curie-Skłodowskiej  2 , 11-400  Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 512 502, e-mail szpital.ketrzyn@szpital-ketrzyn.pl, faks 897 513 797.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.szpital-ketrzyn.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szpital-ketrzyn.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
Numer referencyjny: 23/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nazwa przedmiotu zamówienia: „Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”.2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 33140000-3 – Materiały medyczne 33141120 -7 – Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran, określonych w dwudziestu pięciu pakietach opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141120-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót wyrobami medycznymi lub inny dokument równoważny umożliwiający obrót przedmiotem zamówienia albo oświadczą, że obrót przedmiot zamówienia nie wymaga przedłożenia ww. dokumentów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót wyrobami medycznymi lub inny dokument równoważny potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy – w przypadku, gdy asortyment nie jest wyrobem medycznym należy złożyć oświadczenie, że asortyment nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych), - Zamawiający wymaga oznaczenia dokumentów numerem pakietu i pozycji której dotyczą albo oświadczenie, że obrót przedmiotem zamówienia nie wymaga przedłożenia ww. dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2) W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy:• bezzwrotne, bezpłatne próbki oferowanych wyrobów wraz z folderami, opisami potwierdzającymi spełnienie wymogów SIWZ na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp oraz na podstawie art 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Próbki oraz foldery mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą. Spis załączonych próbek należy dołączyć do opakowania: Zamawiający będzie żądał dostarczenia próbek do ofert na pakiety nr 1, 4, 5, 6, 7 ; - w przypadku pakietu nr 1 – po 1 saszetce do każdej pozycji,- w przypadku pakietu nr 4 – po 1 saszetce do każdej pozycji,- w przypadku pakietu nr 5 – po 1 saszetce do każdej pozycji, - w przypadku pakietu nr 6 – po 1 saszetce do każdej pozycji,- w przypadku pakietu nr 7 – po 1 saszetce do każdej pozycji.• folder, prospekt, materiały informacyjne (karta techniczna produktu lub karta katalogowa) oferowanego asortymentu w języku polskim, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 419, 1637 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działanie w celu zachowania ich poufności.11. Zgodnie z art. 8 ust. 3 z związku z art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, nazwy (firmy) oraz adresu, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty w sposób niebudzący wątpliwości, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią taką tajemnicę. Strony zawierające informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny być oddzielnie ze sobą połączone, ale ponumerowane z zachowaniem kontynuacji numeracji stron oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. Szew syntetyczny wchłanialny pleciony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew syntetyczny wchłanialny pleciony powlekany barwiony z mieszaniny kwasu glikolowego i mlekowego lub kwasu poliglikolowego czas wchłaniania od 56 do 70 skład chemiczny kopolimer 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli( Glikoliod i l-Laktyd 90/10) powlecczenie 50% kopolimer glikolidu i L-laktydu Poli(Glikoliod i l-Laktyd 35/65) i 50 % stearynian wapnia. Produkty zaoferowane w tym pakiecie muszą pochodzić od jednego producenta. Pozycja 4, 5, 6, 10 powleczenie dioctan chlorcheksydyny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewność założonego węzła (węzeł nie rozwiązuje się), wytrzymałość (nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła (węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, które nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrość i wytrzymałość igły przy szwach atraumatycznych.Wymogi:1. Opis nici na opakowaniu w języku polskim.2. Grubość nici na każdym etapie otwarcia.3. Wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta.4. W celu weryfikacji powyższych wymogów w przypadku wątpliwości Zamawiający wezwie do przesłania próbek w ilości po 1 saszetce do każdej pozycji oraz zastrzega sobie możliwość wezwania do dostarczenia pełnego opakowania zbiorczego.


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. Nici plecione, niewchłanialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nici plecione, niewchłanialne wykonane z długołańcuchowych polimerów alifatycznych Nylon 6 i Nylon 6.6 są powleczone silikonem,pakowane po 36 saszetek w pudełku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewność założonego węzła (węzeł nie rozwiązuje się), wytrzymałość (nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła (węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, które nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrość i wytrzymałość igły przy szwach atraumatycznych.


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. Szew monofilamentowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew monofilamentowy poli 4-hydroksybutyrat. Podtrzymanie tkankowe 50% po 90 dniach, wchłanianie 13-36 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. Monofilament polipropylen z dodatkiem polietylenu, niewchłanialny, barwiony.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Monofilament polipropylen z dodatkiem polietylenu, niewchłanialny, barwiony.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewność założonego węzła (węzeł nie rozwiązuje się), wytrzymałość (nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła (węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, które nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrość i wytrzymałość igły przy szwach atraumatycznych. Wymogi:1. Opis nici na opakowaniu w języku polskim.2. Grubość nici na każdym etapie otwarcia.3. Wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta4. W celu weryfikacji powyższych wymogów w przypadku wątpliwości Zamawiający wezwie do przesłania próbek w ilości po 1 saszetce do każdej pozycji oraz zastrzega sobie możliwość wezwania do dostarczenia pełnego opakowania zbiorczego.


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. Monofilament syntetyczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Monofilament syntetyczny poli-p-dioksanon długowchłanialny 180-210 dni z igłą. Siła podtrzymywania 90% po 14 dniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewnośc założonego węzła( nie rozwiązuje się ), wytrzymałość( nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła( węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, krtóre nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrośc igły przy szwach atraumatycznych. Wymogi: Opis nici na opakowaniu w j. polskim, wewnątrz opakowania zbiorczego wklejki zawierające nazwę producenta, nazwę nici, numer katalogowy, numer serii, datę wazności oraz grubość nici. Grubość nici na każdym etapie otwarcia. Wszystkie pozycję muszą pochodzić do jednego producenta. W celu weryfikacji powyższych wymogów w razie wątpliwości Zamawiajacy wezwie do przesłania próbek w ilości po 1 saszetce do każdej pozycji oraz zatrzega sobie prawo wezwania do dostarczenia pełnego opakowania zbiorczego.


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6. Nić wchłanialna, monofilamentowa, glikonat.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nić wchłanialna, monofilamentowa, glikonat. Potrzymanie tkankowe 50 % po 13-14 dniach. Wchłanianie 60-90 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewność założonego węzła (węzeł nie rozwiązuje się), wytrzymałość (nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła (węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, które nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrość i wytrzymałość igły przy szwach atraumatycznych. Wymogi:1. Opis nici na opakowaniu w języku polskim2. Wewnątrz opakowania zbiorczego wklejki zawierające nazwę producenta, nazwę nici, numer katalogowy, numer serii, datę ważności oraz grubość nici3. Grubość nici na każdym etapie otwarcia4. Wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta5. W celu weryfikacji powyższych wymogów wrazie wątpliwości Zamawiający wezwie do przesłania próbek w ilości po 1 saszetce do każdej pozycji oraz zastrzega sobie możliwość wezwania do dostarczenia pełnego opakowania zbiorczego.


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7. Szew niewchłanialny, poliamidowy z igłą odwrotnie tnącą, barwiony.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew niewchłanialny, poliamidowy z igłą odwrotnie tnącą, barwiony.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewność założonego węzła (węzeł nie rozwiązuje się), wytrzymałość (nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła (węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, które nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrość i wytrzymałość igły przy szwach atraumatycznych.Opis nici na opakowaniu w języku polskim. Wewnątrz opakowania zbiorczego wklejki zawierające nazwę producenta, nazwę nici, numer katalogowy, numer serii, datę ważności oraz grubość nici. Grubość nici na każdym etapie otwarcia. Wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta. W celu weryfikacji powyższych wymogów w przypadku wątpliwości Zamawiający wezwie do przesłania próbek w ilości po 1 saszetce do każdej pozycji oraz zastrzegasobie możliwość wezwania do dostarczenia pełnego opakowania zbiorczego.


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8. Jedwab naturalny pleciony, powlekany, niewchłanialny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jedwab naturalny pleciony, powlekany, niewchłanialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewność założonego węzła (węzeł nie rozwiązuje się), wytrzymałość (nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła (węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, które nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrość i wytrzymałość igły przy szwach atraumatycznych.


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9. Zestaw chirurgiczny do zaopatrywania uszkodzonych narządów miąższowych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw chirurgiczny do zaopatrywania uszkodzonych narządów miąższowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:*lub równoważny : kształt i długość igły, szerokość oraz elastyczność materiału szewnego, równoważność potwierdzona ekspertyzą Instytutu Kontroli Jakości.


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10. Protezy do zaopatrywania przepuklin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Protezy do zaopatrywania przepuklin - poz. 1,6 siatki przepuklinowe waga 48gt/m kw, grubośc 0,55 mm, wielkość porów 3,6x2,8 mm, niebieskie pasy pozycjonujące, poz. 2 siatki przepuklinowe waga 60 g/m kw, grubość 0,53 mm, wielkość porów 1,5 mm, niebieskie pasy wzmacniające, poz. 3 siatki przepuklinowe waga 36 g/m kw, grubość 0,39 mm, wielkość porów 1 mm, niebieskie pay pozycjonujące z wycięciem na powrózek, poz. 4,5 siatki przepuklinowe waga 36 g/m kw, grubośc porów 1 mm, niebieskie pasy pozycjonujące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pakowane pojedynczo, sterylne, płaskie.


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11. Klipsy tytanowe pojedyncze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klipsy tytanowe pojedyncze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12. Sterylny wosk kostny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny wosk kostny( mieszanina wosku pszczelego 70% i wazeliny 30%)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13. Podwiazka pętlowa endoloop
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podwiazka pętlowa endoloop
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał sterylny jednorazowego użytku, pojedyńcze sztuki z opakowania zbiorczego. Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewność założonego węzła (węzeł nie rozwiązuje się), wytrzymałość (nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła (węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, które nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrość i wytrzymałość igły przy szwach atraumatycznych.


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14. Szew monofilamentowy, bezbarwny glikonat, niepowlekany, wchłanialny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew monofilamentowy, bezbarwny glikonat, niepowlekany, wchłanialny. Zdolność podtrzymywania tkankowego: 50%-po 6-7 dniach, 30-20 % po 10 dniach. Całkowita absorcja masy szwu - 56 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał szewny powinien charakteryzować się doskonałymi właściwościami mechanicznymi takimi jak: pewność założonego węzła (węzeł nie rozwiązuje się), wytrzymałość (nici nie zrywają się), łatwość sprowadzania węzła (węzeł nie blokuje się, nie zacina się), wyjątkowa gładkość powleczenia nici plecionych, które nie schodzi przy przechodzeniu przez tkanki zapewniając minimalną ich traumatyzację, bezpieczeństwo wiązania, dobra pamięć nici, dobra ostrość i wytrzymałość igły przy szwach atraumatycznych.


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15. Taśmy silikonowe do retrakcji niewchłanialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Taśmy silikonowe do retrakcji niewchłanialne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16. Płyn do optyk laparaskopowych - imersja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płyn do optyk laparaskopowych - imersja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17. Elektroda z kablem do kleszczyków Ligasure Max
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda z kablem do kleszczyków Ligasure Max
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Elektroda musi być kompatybilna z diatermią posiadaną przez Zamawiającego, bez potrzeby zakupu dodatkowych łączników.


Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr. 18 Zszywki do skóry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zszywki do skóry
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Materiał jednorazowego użytku, STERYLNY. Każda sztuka z opakowania zbiorczego powinna być zapakowana oddzielnie.


Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19. Dreny i uszczelki do histeroskopu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dreny i uszczelki do histeroskopu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zarówno dreny jak i uszczelki musza być kompatybilne z Pompą HYSTEROFLOW II, TYP WA 40620A, NR 5062944-07, SERIA 1708CE0755, OLYMPUS.


Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr. 20 Siatki i taśmy ginekologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Siatki i taśmy ginekologiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21. Klipsy tytanowe laparaskopowe.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klipsy tytanowe laparaskopowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22. Staplery okrężne i liniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Staplery okrężne i liniowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23. Siatki przepukinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatki przepukinowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24. Klej tkankowy i aplikatory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klej tkankowy i aplikatory
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca na okres trwania umowy zobowiązuje się do nieodpłatnego przekazania: 1. Urządzenia umożliwiającego podanie kleju metodą natryskową w chirurgii laparoskopowej. 2. Urządzenia umożliwiającego podanie kleju metodą natryskową w chirurgii otwartej. 3. Zamrażarki do konfekcjonowania kleju fibrynowego.


Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr. 25 Matryca hemostatyczna, aplikatory i hemostatyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Matryca hemostatyczna, aplikatory i hemostatyki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy towaru 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużanie zniszczonych włosów - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania14-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesują mnie włosy clip in lub przedłużanie zniszczonych włosów po przedłużaniu - konsultacja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: dostawa implantów – Ruchoma proteza szyjna
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kętrzyn: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: dostawa implantów – Ruchoma proteza szyjna
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa filcu chirurgicznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI