Dostawa asortymentu bariatrycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa asortymentu bariatrycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-09
  • ZamawiającyMiejski Szpital Zespolony w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101136
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa asortymentu bariatrycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510650890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa asortymentu bariatrycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7b82e76-da4f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.szpital.olsztyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal/SzpitalOlsztyn/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga aby dokumenty składane były pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej:a) podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia
17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z
2019r.poz. 700, z późn. zm.) lub b) podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia
6sierpnia2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i 730).c) Pod pojęciem formy
elektronicznej rozumie się dokument ( elektroniczny bądź skan ) opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.d) Pod pojęciem postaci elektronicznej rozumie się dokument (elektroniczny bądź
skan) opatrzony podpisem zaufanym (e-Puap) bądź osobistym ( przy użyciu e-dowodu). e)
Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna/ musi być sygnowana wskazanym nr
referencyjnym sprawy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodne go przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn
b)inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie,
ul.Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, jest Pani Maria Kowalik-Sobczak, kontakt: email:
iodo@szpital.olsztyn.pl ; 608 385 415; c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust.1lit.c i d RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem;d) odbiorcami danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; e) dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust.1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia. f) zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym
niż związanym z przedmiotowym postępowaniem. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać
dane osobowe w celu innym niż określono powyżej, przed dalszym przetwarzaniem poinformuje
osobę,której dane dotyczą oraz udzieli jej informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Pozostałe
informacje zawarte są w SWZ - Dział XXX

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZZ-382-35/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa asortymentu bariatrycznego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Zamawiający skorzysta z prawa opcji po wyczerpaniu kwoty brutto zamówienia
gwarantowanego dla odpowiedniej części zamówienia i po zabezpieczeniu środków
finansowych na realizację zamówienia opcjonalnego dla odpowiedniej części zamówienia.2)
Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości
określonej dla poszczególnej części, z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień opcjonalnych
składanych do 31 grudnia 2022 roku, Wykonawca będzie obowiązany do ich realizacji, zaś w
stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich skuteczność będzie
uzależniona od zgody Wykonawcy. 3) Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane wg
cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym dla zamówienia
gwarantowanego.4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji”
jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego.5) Szczegółowe warunki realizacji
zamówienia w ramach opcji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do
SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione poniżej w tabeli: Lp. Nazwa kryterium
Waga1. Cena60% 2. Jakość 30% 3.Czas uzupełnienia depozytu 10%
Opis kryteriów oceny ofert szczegółowo opisano w rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas uzupełnienia depozytu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków
dowodowych: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do
SWZ 2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na
dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1 pkt. 1
3. Zamawiający wymaga W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ,
zamawiający żąda:
1) Folderu/katalogu/ lub kart charakterystyki, zawierającego opis - specyfikację oferowanego
przedmiotu zamówienia wraz z numerami katalogowymi, który potwierdza spełnianie wymagań
opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3a do SWZ ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2. Zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych,
o, których mowa w ust. 1 pkt 1 w przypadku stwierdzenia braku w ofercie żądanych
dokumentów, analogicznie do dyspozycji art. 107 ust 2 ustawy pzp. Rozdział X pkt 2 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
Formularz cenowy ,
3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VIII pkt 6 SWZ
4. Folder/katalog, zawierający opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z
numerami katalogowymi, który potwierdza spełnianie wymagań opisanych w formularzu
cenowym (załącznik nr 2 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać
następujące warunki:1) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców
występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela/ lidera.2) Podmioty występujące
wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązań

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy. Szczegółowy zakres zmian
został przedstawiony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal/SzpitalOlsztyn/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie warkoczy na całej głowie do ramion- Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie warkoczy na całej głowie do ramion. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI