IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie wymagane
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera zał. nr 6 do SIWZ wzór umowy.2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).3. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) Wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) Producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) Producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 6) Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.5. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
29.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę nalezy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Artykuły medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cewniki Foley silikonowany z latexową zastawką roz.16,18,20,22) szt. 8002 Cewnik do odsys. górnych dróg oddech z centralnym otworem Ch20 sterylny dł. 600mm. Typ A. Cewniki mają posiadać kolorowe półprzeźroczyste konektory oznaczające ich rozmiar. szt. 20 0003 Cewnik do podawania tlenu przez nos roz. Ch 16 dł. 3000 mm sterylny, miękka elastyczna końcówka o średnicy 7,8 mm do 8mm kompatybilna z reduktorem tlenu. szt. 6 0004 Kranik trójdrożny jedn. użytku sterylny z łatwą regulacją przepustowości - zintegrowany ze strzykawka Luer - Lock szt. 5505 koreczki z trzpieniem poniżej krawędzi korka umożliwiające jego aseptyczne użytkowanie. szt. 40 0006 Szpatułki jednorazowe sterylne a 100szt. op. 1007 Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 2,4 mm (a.200 szt.) Sterylne op. 2008 Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 1,5 mm (a.200 szt.) Sterylne op. 1009 Przedłużacz z końcówką „Luer” Ch 14 x 2000.mm sterylny. szt. 1 00010 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 1500 mm szt. 30011 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 mm – 200mm szt. 1 00012 Pojemnik 20 ml z cewnikiem do próbek z drzewa oskrzelowego – sterylny ( pojemnik bakteriologiczny z końcówkami sterylny) szt. 3 00013 Przyrząd do przetaczania krwi, transfuzji,, komora kroplowa wolna od PVC, całość bez zawartości ftalanów ( informacja na opakowaniu jednostkowym) zacisk rolkowy, wyposażony w uchwyt na dren, oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-Papier, sterylny. szt. 40 00014 IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, komora kroplowa wykonana z PP o długości min 60mm ( w części przezroczystej), całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), igła biorcza ścięta dwupłaszczyznowo wykonana z ABS wzmocnionego włóknem szklanym, zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 40 00015 Worki do moczu pojem. 2l sterylne z zaworem poprzecznym szt. 10 00016 Kieliszki do leków jednorazowego użytku 25 ml (a75) op. 1 20017 "Pojemniki do moczu 100ml.pokrywka zakręcana (niesterylny)" szt. 20 00018 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie czerwone 1 l wys. ok. 16 cm śred.pojem. ok.11cm. szt. 2 50019 Pojemniki na odpady medyczne 5l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie. szt. 2 00020 Pojemniki na odpady medyczne 10l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie szt. 4 00021 Pojemniki PP V 20-25 ml. 25 x 80 – plujki zamykane dno stożkowe, okrągłe, stojące, sterylne pakowane pojedynczo szt. 6 00022 Papier do EKG rolki 0.112x25mb rolki szt. 30023 Papier do EKG rolki 58x25 mb szt. 15024 Żel do USG, EKG 0,5l szt. 15025 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych szt. 1 00026 Pincety Jednoraz. Użytku szt. 2 00027 Wieszak na worki do moczu szt. 20028 Lancetka –nożyk metalowy do nakłuć palca (A200szt) op. 30029 Papier Mitsubishi 110x21 K65HM szt. 6030 Exadrop - zestaw do infuzji z regul. 180 cm szt. 10031 Nerka tekturowa jednorazowego użytku szt. 4 00032 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa sztucznego szt. 200 odporne na przekłucie, żółty 1l 33 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa odporne na przekłucie, żółty 5l szt. 30034 Transofix - kolec przelewowy szt. 20035 Skalpel jednorazowego użytku "10" szt. 40036 Skalpel jednorazowego użytku "22" szt. 40037 Opaski uciskowe automatyczne szt. 15038 Pojnik dla chorych szt. 15039 Szczotka do rurek tracheostomijnych Fi 14mm szt. 25040 Pojemnik do moczu 100ml.pokrywka zakręcana sterylny szt. 2 00041 Staza bezlatexowa gumowa jednorazowego użytku a 25 op. 10042 Zgłębnik żołądkowy 16, 18 szt. 20043 Zgłębnik gastrostomijny G- TUBE różne rozmiary szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Artykuły medyczne jednorazowego użytku – różne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maski chirurg. 3-warstwowe na gumkę 200 0002 Myjki jednorazowego użytku „rękawica 20 0003 Fartuch przedni z folii 3 0004 Czepki włókninowe okrągłe z gumką 10 0005 Serwety sterylne włókninowe rozm. 80 x 90 3 0006 Serwety sterylne włóknina„ 50 x 60 1 5007 Fartuchy włókninowy z mankietem 10 0008 Fartuch chirurgiczny foliowany 1009 Prześcieradło papierowe szer.50 x 80 rolka dopuszcza się w rolce o długości 50m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilosci 20010 Myjki j.uż. nasączone mydłem 150 00011 Prześcieradło włóknina 210x130 50012 Pokrowiec foliowy na materac 210x90 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Artykuły medyczne jednorazowego użytku – prześcieradła włókninowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Prześcieradła wzmacniane wykonane z chłonnej celulozy 45 000 laminowanej folią nieprzemakalne 80x170-180
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Artykuły medyczne jednorazowego użytku – zamknięty system do nawilżania tlenu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zamknięty system do nawilżania tlenu Typu respiflow w 800 zestawie z kompatybilnym adapterem do reduktora tlenowego.Butla poj. 500ml Wypełniona jałową wolną od pirogeów Wodą oraz wyposażoną w system mikrodyfuzorów (znajdujący się w podstawie butelki) umożliwiający przepływ tlenu przez całą objętość wody.Okres sterylności wody co najmniej do 30 dni od momentu przekłucia z możliwością bezpiecznego stosowania u wielu pacjentów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Artykuły medyczne jednorazowego użytku – maska ochronna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Maska ochronna jednorazowego użytku,pakowana pojedyńczo w higieniczne opakowania foliowe, zgodna z klasyfikacją FFP2, bez zaworu kodowana kolorem. Trójwarstwowy filtr wykonany z polipropylenu, waga maski max.10g Maska winna spełniać wymagania normy EN 14683 Typ IIR oraz EN 149 z efektywnością filtrowania min.94% oznaczone ceryfikatem CE, 7 000 oporność na rozpryski >/120mmHg,opór powietrza wdychanego i wydychanego <49 Pa/cm2. Maska powinna posiadać klapkę pod brodą ułatwiającą zakładanie, taśmy nagłowiawykonane z materiału poprawiającego komfort na poziomie szyi,twarzy i głowy. 2. Maska ochronna jednorazowego użytku do zastosowania w środowisku medycznym,pakowana pojedyńczo w higieniczne opakowania foliowe,zgodna z klasyfikacją FFP3,bez zawor.Trójwarstwowy filtr wykonany z polipropylenu.Maska winna spełniać wymagania normy EN14683 Typ IIR oraz en 149 z efektywnością filtrowania min.98% ,oporność na rozpryski 10 000 >/120mmHg,włóknina filtracyjnao niskich oporach oddychania na poziomie 1,13 mbar dla przepływu95l/min.Maska powinna posiadać klapkę pod brodą ułatwiającą zakładanie,taśmy nagłowia wykonane z materiału poprawiającego komfort na poziomie szyi,twarzy i głowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Artykuły medyczne jednorazowego – szczotki cytologiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kleszcze biopsyjne jednorazowe, bronchoskopowe, długość 120 cm, średnica 1,8 mm, łyżeczki owalne bez kolca” szt. 6002 Szczotka cytologiczna, jednorazowego użytku, bronchoskopowa, długość 120 cm, średnica cewnika 1,8 mm, długość szczotki 15 mm, zakończona grzybkiem szczelnie zamykającym cewnik po dokonaniu cytologii szt. 6003 "Zestaw szczotek jednorazowych do mycia endoskopów, w pojedynczym opakowaniu: szczotka do czyszczenia kanałów roboczych, dwustronna, dł 230cm, śr. każdej z główek 7 mm, śr. teflonowego cewnika 1,8 mm, szczotka dwustronna do czyszczenia gniazd zaworów, główki o śr. 5 mm oraz 12 mm" szt. 6004 Zawór ssący wielorazowego użytku do bronchoskopów szt. 105 Korek biopsyjny wielorazowego użytku do bronchoskopów szt. 406 Zawór ssący jednorazowego uzytku do bronchoskopów giętkich typu Pentax EB 19-J10, korpus zaworu trwale połączony ze sztywnym, 6-centymetrowej długości przyłączem rurki ssaka spasowanym z łożem w rękojeści endoskopu szt. 6007 Ustnik endoskopowy jednorazowego użytku, nie zawierający lateksu, z gumką tkaninową. Pakowany w stojący kartonowy dyspenser z otworem w jego dolnej części ułatwiającym wyjmowanie pojedynczych ustników, zawierający 100 szt. op. 108 Ustnik endoskopowy wielorazowego użytku, autoklawowany w temperaturze 134 ° C, kolor biały, powierzchnia gładka nieporowata. szt. 209 Gąbka do czyszczenia endoskopów, jednorazowego użytku, w kształcie walca z kanałem oraz nacięciem wzdłuż osi szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Strzykawki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Strzykawki dwuczęściowe, końcówka Luer, posiadająca tłok oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Musi posiadać kolorystyczne oznakowanie strzykawki na opakowaniu jednostkowym, oraz informację o braku ftalanów. 1. Strzykawki jedn. użytku 2ml skala do 3 (a 100szt) op. 2002. Strzykawki jedn. użytku 5ml skala do 6 (a 100szt) op. 5003. Strzykawki „ „ 10ml skala do 12 (a 100szt) op. 4004. Strzykawki „ „ 20ml skala do 24 (a 100szt) op. 5005. Strzykawka j.u. 50/60 ml do pomp z końcówką Luer Lock z obustronną skalą, wcięcie na tłoku z czterech stron szt. 1 5006. Strzykawka trzyczęściowa 100 ml Janeta z centrycznym stożkiem do łączenia z cewnikiem z dołączoną nasadką Luer, dwie skale naprzeciwległe, tłoczysko z elastycznym uszczelnieniem zapewniającym płynny przesuw opakowanie blister-pack. szt. 3 5007. Strzykawki do tuberkuliny z igłą szt. 4 0008. Strzykawki do insuliny z igłą szt. 4009. Strzykawki jedn. Uytku Luer-Lock 10 ml szt. 60010 Strzykawki jedn. Uytku Luer-Lock 20 ml szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Kaniule |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Kaniula –wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z wtopionymi 4 paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO (dot. poz. 1,2,3,4) 1 Kaniula –Venflon 0,9 x 25mm szt. 8 0002 Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt. 4 0003 Kaniula – Venflon 1,1 x 33 mm szt. 2 0004 Kaniula Venflon 1,3 ; 1,5 ;1,7; 2,2 szt. 4 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igły jednorazowego użytku 0,5 x 25 (a 100) ; 0,6 op. 1002 „ „ „ 0,7 x 30 „ op. 1003 „ „ „ 0,8 x 40 „ op. 1004 Igły jednorazowego użytku - 0.9 x 40 (a 100) op. 1005 Igły jednorazowego użytku - 1,1 ; 1,2 x 40 „ op. 6006 Igły do portów, różne rozmiary Typ Hubera: 0,7x20; 0,9x20; 1,1x20 szt. 1007 Igły do PEN 0,30 x 8mm op. 508 Igły do PEN 0,30 x 6mm op. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Bezpieczne kaniule i igły |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Kaniula – z samodomykającym się zaworem portu górnego, z 4 wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, posiadająca automatyczne zabezpieczenie ostrego końca igły stalowej w postaci metalowego zatrzasku, aktywowane po wyjęciu igły z cewnika, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO (dot. poz. 1,2,3,4) 1 Kaniula –Venflon 0,9 x 25mm szt. 3002 Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt. 2003 Kaniula – Venflon 1,1 x 33 mm szt. 2004 Kaniula Venflon 1,3 ; 1,5 ;1,7; 2,2 szt. 50 Bezpieczne igły iniekcyjne, z mechanizmem bezpieczeństwa zintegrowanym z igłą, umozliwiające aktywację jedną ręką, kolorystyczne rozróznianie średnic igieł, kompatybilne z końcówkami Luer Slip i Luer Lock, zabezpieczenie podwójnym mechanizmem blokady. (dot. poz. 5,6) 5 igła j.u 0,7 x 30 (a 100) op. 106 igła j.u 0,8 x 40 (a100) op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Przyrządy do przetaczania i transferu leków cytostatycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy z workiem, pakowany fabrycznie przez producenta w jednym opakowaniu razem z workiem do osłony podawanego płynu przed światłem, worek w kolorze zielonym o wymiarach 210mmx310mm, komora kroplowa bez PVC o długości min. 50mm w części przezroczystej, całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 1 5002 Przyrząd do ternsferu leków Ekstra – Spike – sterylny, z filtrem bakteryjnym i cząsteczkowym. szt. 2 5003 Przyrząd do ternsferu leków cytostatycznych z filtrem 0,22 µ Chemo Aide szt. 2 0004 Przysząd do transferu leków Extra Spike Chemo Pluc zawierający filtr bakteryjny 0,2 µm, filtr cząsteczkowy 5 µm nie zawierający PVC DEPH i latexu posiadający osłone zabezpieczającą port, obiętość wypełnienia 0,75 ml skuteczność bakteryjna 99,999%. szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zintegrowany zestaw do pobierania próbek moczu i cewnikowania przerywanego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Zintegrowany, jednorazowy, sterylny zestaw do pobierania próbek moczu i cewnikowania przerywanego składający się z: sterylnego cewnika o długości 47cm pokrytego lubrykantem z osłoną chroniącą przed kontaminacją (system bezdotykowy), zaworem zabezpieczającym przed przepływem zwrotnym oraz worka o poj.1,5l ze zintegrowanym bezigłowym portem do pobierania próbek moczu.,wyrób medyczny, pakowane po 50sztuk w kartonieŚrednice cewnika CH16,18" 350 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: