Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia767818-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767818-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 00029075900000, ul. ul. Niepodległości  44-48 , 75-252  Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3406542, e-mail przetargi@szgichp.med.pl, faks 94 3423339.
Adres strony internetowej (URL): https://szgichp.med.pl/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://szgichp.med.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szgichp.ires.pl/19139/19139/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie dotyczy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, Sekretariat, p. 101 (I piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
Numer referencyjny: PN 9/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku” (strzykawki, igły, dreny, opatrunki, kaniule, sprzęt medyczny różny, prześcieradła włókninowe, maski ochronne, szczotki cytologiczne). 2. Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień publicznych (CPV) :33.14.10.00-0 jednorazowe niechemicznie artykuły medyczne − Strzykawki - 33141310-6; − Igły medyczne - 33141320-9; − Dreny - 33141640-8; − Kaniule - 33141220-8; −33.14.12.00 -2 cewniki; - 33141615-4 pojemniki na mocz; 33140000-3 - maski ochronne; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.IV. Informacja na temat części zamówienia i możliwości składania ofert częściowych1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wyłączenie z zakresie, w jakim zamówienie zostało podzielone na części :2. Zadanie 1 – Artykuły medyczneZadanie 2 – Artykuły medyczne jednorazowego użytku – różneZadanie 3 – Artykuły medyczne jednorazowego użytku – prześcieradła włókninoweZadanie 4 – Artykuły medyczne jednorazowego użytku – zamknięty system do nawilżania tlenuZadanie 5 - Artykuły medyczne jednorazowego użytku – maska ochronnaZadanie 6- Artykuły medyczne jednorazowego – szczotki cytologiczneZadanie 7 – StrzykawkiZadanie 8 – KaniuleZadanie 9 – IgłyZadanie 10 – Bezpieczne kaniule i igłyZadanie 11 – Przyrządy do przetaczania i transferu leków cytostatycznychZadanie 12 - Zintegrowany zestaw do pobierania próbek moczu i cewnikowania przerywanego.3. Podział zamówienia na części ma ten skutek, że każdą część zamówienia należy traktować tak jakby była samodzielnym przedmiotem postępowania. 4. Wykonawcy mogą złożyć Ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, jako jedną Ofertę lub oddzielne Oferty na każdą część zamówienia.5. Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 6. Przez wymóg złożenia tylko jednej Oferty należy rozumieć złożenie przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia tylko jednej oferty na poszczególną część zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie może złożyć dwóch ofert na poszczególną część zamówienia. Za naruszenie tego wymogu uznaje się także złożenie oferty na daną część zamówienia przez Wykonawcę działającego wspólnie z innymi Wykonawcami w dwóch lub więcej konfiguracjach podmiotowych. 7. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia (zadania).8. Złożenie większej liczby Ofert spowoduje odrzucenie wszystkich Ofert złożonych przez Wykonawcę w danej Części Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141310-6
33141320-9
33141640-8
33141220-8
33141200-2
33141615-4
33140000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających:1) brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu z tytułu wystąpienia przesłanki wymienionej w Rozdziale 2 pkt 2.2 SIWZ, tj. złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 2pkt 2.2 SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Uwaga: dotyczy wszystkich dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie określone w 4.1. i 4.2. oraz 4.4.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (art. 25a ust. 1 PZP), które należy złożyć w formie pisemnej
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:1) Próbkia) Zadanie nr 1: poz.22,23,29,34,35,36,37,38 - po jednej sztuceb) Zadanie nr 2: poz. 2,5,6,10 - po jednej sztucec) Zadanie nr 4: poz. 1, d) Zadanie nr 6: poz. 1, 2 – po jednej sztuce,Próbki będą oceniane przez członków komisji przetargowej odpowiedzialnych za opis przedmiotu zamówienia w zakresie zweryfikowania zgodności wszystkich wymogów technicznych określonych w załączniku nr 2 z oferowanym asortymentem. Zamawiający zastrzega, iż próbki w celu zweryfikowania wymogów opisanych w SIWZ zostaną otwarte oraz zużyte podczas oceny. 2) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 3) deklaracja zgodności z załącznikami;3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 4) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.); Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać dokumenty numerem zadania i pozycji. 6.2. Dokumenty , oświadczenia, próbki z niniejszego punktu składane są na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 PZP .
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie wymagane

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera zał. nr 6 do SIWZ wzór umowy.2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).3. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) Wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) Producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) Producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 6) Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.5. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę nalezy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Artykuły medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cewniki Foley silikonowany z latexową zastawką roz.16,18,20,22) szt. 8002 Cewnik do odsys. górnych dróg oddech z centralnym otworem Ch20 sterylny dł. 600mm. Typ A. Cewniki mają posiadać kolorowe półprzeźroczyste konektory oznaczające ich rozmiar. szt. 20 0003 Cewnik do podawania tlenu przez nos roz. Ch 16 dł. 3000 mm sterylny, miękka elastyczna końcówka o średnicy 7,8 mm do 8mm kompatybilna z reduktorem tlenu. szt. 6 0004 Kranik trójdrożny jedn. użytku sterylny z łatwą regulacją przepustowości - zintegrowany ze strzykawka Luer - Lock szt. 5505 koreczki z trzpieniem poniżej krawędzi korka umożliwiające jego aseptyczne użytkowanie. szt. 40 0006 Szpatułki jednorazowe sterylne a 100szt. op. 1007 Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 2,4 mm (a.200 szt.) Sterylne op. 2008 Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 1,5 mm (a.200 szt.) Sterylne op. 1009 Przedłużacz z końcówką „Luer” Ch 14 x 2000.mm sterylny. szt. 1 00010 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 1500 mm szt. 30011 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 mm – 200mm szt. 1 00012 Pojemnik 20 ml z cewnikiem do próbek z drzewa oskrzelowego – sterylny ( pojemnik bakteriologiczny z końcówkami sterylny) szt. 3 00013 Przyrząd do przetaczania krwi, transfuzji,, komora kroplowa wolna od PVC, całość bez zawartości ftalanów ( informacja na opakowaniu jednostkowym) zacisk rolkowy, wyposażony w uchwyt na dren, oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-Papier, sterylny. szt. 40 00014 IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, komora kroplowa wykonana z PP o długości min 60mm ( w części przezroczystej), całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), igła biorcza ścięta dwupłaszczyznowo wykonana z ABS wzmocnionego włóknem szklanym, zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 40 00015 Worki do moczu pojem. 2l sterylne z zaworem poprzecznym szt. 10 00016 Kieliszki do leków jednorazowego użytku 25 ml (a75) op. 1 20017 "Pojemniki do moczu 100ml.pokrywka zakręcana (niesterylny)" szt. 20 00018 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie czerwone 1 l wys. ok. 16 cm śred.pojem. ok.11cm. szt. 2 50019 Pojemniki na odpady medyczne 5l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie. szt. 2 00020 Pojemniki na odpady medyczne 10l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie szt. 4 00021 Pojemniki PP V 20-25 ml. 25 x 80 – plujki zamykane dno stożkowe, okrągłe, stojące, sterylne pakowane pojedynczo szt. 6 00022 Papier do EKG rolki 0.112x25mb rolki szt. 30023 Papier do EKG rolki 58x25 mb szt. 15024 Żel do USG, EKG 0,5l szt. 15025 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych szt. 1 00026 Pincety Jednoraz. Użytku szt. 2 00027 Wieszak na worki do moczu szt. 20028 Lancetka –nożyk metalowy do nakłuć palca (A200szt) op. 30029 Papier Mitsubishi 110x21 K65HM szt. 6030 Exadrop - zestaw do infuzji z regul. 180 cm szt. 10031 Nerka tekturowa jednorazowego użytku szt. 4 00032 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa sztucznego szt. 200 odporne na przekłucie, żółty 1l 33 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa odporne na przekłucie, żółty 5l szt. 30034 Transofix - kolec przelewowy szt. 20035 Skalpel jednorazowego użytku "10" szt. 40036 Skalpel jednorazowego użytku "22" szt. 40037 Opaski uciskowe automatyczne szt. 15038 Pojnik dla chorych szt. 15039 Szczotka do rurek tracheostomijnych Fi 14mm szt. 25040 Pojemnik do moczu 100ml.pokrywka zakręcana sterylny szt. 2 00041 Staza bezlatexowa gumowa jednorazowego użytku a 25 op. 10042 Zgłębnik żołądkowy 16, 18 szt. 20043 Zgłębnik gastrostomijny G- TUBE różne rozmiary szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku – różne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maski chirurg. 3-warstwowe na gumkę 200 0002 Myjki jednorazowego użytku „rękawica 20 0003 Fartuch przedni z folii 3 0004 Czepki włókninowe okrągłe z gumką 10 0005 Serwety sterylne włókninowe rozm. 80 x 90 3 0006 Serwety sterylne włóknina„ 50 x 60 1 5007 Fartuchy włókninowy z mankietem 10 0008 Fartuch chirurgiczny foliowany 1009 Prześcieradło papierowe szer.50 x 80 rolka dopuszcza się w rolce o długości 50m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilosci 20010 Myjki j.uż. nasączone mydłem 150 00011 Prześcieradło włóknina 210x130 50012 Pokrowiec foliowy na materac 210x90 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku – prześcieradła włókninowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Prześcieradła wzmacniane wykonane z chłonnej celulozy 45 000 laminowanej folią nieprzemakalne 80x170-180
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku – zamknięty system do nawilżania tlenu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zamknięty system do nawilżania tlenu Typu respiflow w 800 zestawie z kompatybilnym adapterem do reduktora tlenowego.Butla poj. 500ml Wypełniona jałową wolną od pirogeów Wodą oraz wyposażoną w system mikrodyfuzorów (znajdujący się w podstawie butelki) umożliwiający przepływ tlenu przez całą objętość wody.Okres sterylności wody co najmniej do 30 dni od momentu przekłucia z możliwością bezpiecznego stosowania u wielu pacjentów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego użytku – maska ochronna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Maska ochronna jednorazowego użytku,pakowana pojedyńczo w higieniczne opakowania foliowe, zgodna z klasyfikacją FFP2, bez zaworu kodowana kolorem. Trójwarstwowy filtr wykonany z polipropylenu, waga maski max.10g Maska winna spełniać wymagania normy EN 14683 Typ IIR oraz EN 149 z efektywnością filtrowania min.94% oznaczone ceryfikatem CE, 7 000 oporność na rozpryski >/120mmHg,opór powietrza wdychanego i wydychanego <49 Pa/cm2. Maska powinna posiadać klapkę pod brodą ułatwiającą zakładanie, taśmy nagłowiawykonane z materiału poprawiającego komfort na poziomie szyi,twarzy i głowy. 2. Maska ochronna jednorazowego użytku do zastosowania w środowisku medycznym,pakowana pojedyńczo w higieniczne opakowania foliowe,zgodna z klasyfikacją FFP3,bez zawor.Trójwarstwowy filtr wykonany z polipropylenu.Maska winna spełniać wymagania normy EN14683 Typ IIR oraz en 149 z efektywnością filtrowania min.98% ,oporność na rozpryski 10 000 >/120mmHg,włóknina filtracyjnao niskich oporach oddychania na poziomie 1,13 mbar dla przepływu95l/min.Maska powinna posiadać klapkę pod brodą ułatwiającą zakładanie,taśmy nagłowia wykonane z materiału poprawiającego komfort na poziomie szyi,twarzy i głowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Artykuły medyczne jednorazowego – szczotki cytologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kleszcze biopsyjne jednorazowe, bronchoskopowe, długość 120 cm, średnica 1,8 mm, łyżeczki owalne bez kolca” szt. 6002 Szczotka cytologiczna, jednorazowego użytku, bronchoskopowa, długość 120 cm, średnica cewnika 1,8 mm, długość szczotki 15 mm, zakończona grzybkiem szczelnie zamykającym cewnik po dokonaniu cytologii szt. 6003 "Zestaw szczotek jednorazowych do mycia endoskopów, w pojedynczym opakowaniu: szczotka do czyszczenia kanałów roboczych, dwustronna, dł 230cm, śr. każdej z główek 7 mm, śr. teflonowego cewnika 1,8 mm, szczotka dwustronna do czyszczenia gniazd zaworów, główki o śr. 5 mm oraz 12 mm" szt. 6004 Zawór ssący wielorazowego użytku do bronchoskopów szt. 105 Korek biopsyjny wielorazowego użytku do bronchoskopów szt. 406 Zawór ssący jednorazowego uzytku do bronchoskopów giętkich typu Pentax EB 19-J10, korpus zaworu trwale połączony ze sztywnym, 6-centymetrowej długości przyłączem rurki ssaka spasowanym z łożem w rękojeści endoskopu szt. 6007 Ustnik endoskopowy jednorazowego użytku, nie zawierający lateksu, z gumką tkaninową. Pakowany w stojący kartonowy dyspenser z otworem w jego dolnej części ułatwiającym wyjmowanie pojedynczych ustników, zawierający 100 szt. op. 108 Ustnik endoskopowy wielorazowego użytku, autoklawowany w temperaturze 134 ° C, kolor biały, powierzchnia gładka nieporowata. szt. 209 Gąbka do czyszczenia endoskopów, jednorazowego użytku, w kształcie walca z kanałem oraz nacięciem wzdłuż osi szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Strzykawki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Strzykawki dwuczęściowe, końcówka Luer, posiadająca tłok oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Musi posiadać kolorystyczne oznakowanie strzykawki na opakowaniu jednostkowym, oraz informację o braku ftalanów. 1. Strzykawki jedn. użytku 2ml skala do 3 (a 100szt) op. 2002. Strzykawki jedn. użytku 5ml skala do 6 (a 100szt) op. 5003. Strzykawki „ „ 10ml skala do 12 (a 100szt) op. 4004. Strzykawki „ „ 20ml skala do 24 (a 100szt) op. 5005. Strzykawka j.u. 50/60 ml do pomp z końcówką Luer Lock z obustronną skalą, wcięcie na tłoku z czterech stron szt. 1 5006. Strzykawka trzyczęściowa 100 ml Janeta z centrycznym stożkiem do łączenia z cewnikiem z dołączoną nasadką Luer, dwie skale naprzeciwległe, tłoczysko z elastycznym uszczelnieniem zapewniającym płynny przesuw opakowanie blister-pack. szt. 3 5007. Strzykawki do tuberkuliny z igłą szt. 4 0008. Strzykawki do insuliny z igłą szt. 4009. Strzykawki jedn. Uytku Luer-Lock 10 ml szt. 60010 Strzykawki jedn. Uytku Luer-Lock 20 ml szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Kaniule
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Kaniula –wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z wtopionymi 4 paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO (dot. poz. 1,2,3,4) 1 Kaniula –Venflon 0,9 x 25mm szt. 8 0002 Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt. 4 0003 Kaniula – Venflon 1,1 x 33 mm szt. 2 0004 Kaniula Venflon 1,3 ; 1,5 ;1,7; 2,2 szt. 4 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Igły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igły jednorazowego użytku 0,5 x 25 (a 100) ; 0,6 op. 1002 „ „ „ 0,7 x 30 „ op. 1003 „ „ „ 0,8 x 40 „ op. 1004 Igły jednorazowego użytku - 0.9 x 40 (a 100) op. 1005 Igły jednorazowego użytku - 1,1 ; 1,2 x 40 „ op. 6006 Igły do portów, różne rozmiary Typ Hubera: 0,7x20; 0,9x20; 1,1x20 szt. 1007 Igły do PEN 0,30 x 8mm op. 508 Igły do PEN 0,30 x 6mm op. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Bezpieczne kaniule i igły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Kaniula – z samodomykającym się zaworem portu górnego, z 4 wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, posiadająca automatyczne zabezpieczenie ostrego końca igły stalowej w postaci metalowego zatrzasku, aktywowane po wyjęciu igły z cewnika, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO (dot. poz. 1,2,3,4) 1 Kaniula –Venflon 0,9 x 25mm szt. 3002 Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt. 2003 Kaniula – Venflon 1,1 x 33 mm szt. 2004 Kaniula Venflon 1,3 ; 1,5 ;1,7; 2,2 szt. 50 Bezpieczne igły iniekcyjne, z mechanizmem bezpieczeństwa zintegrowanym z igłą, umozliwiające aktywację jedną ręką, kolorystyczne rozróznianie średnic igieł, kompatybilne z końcówkami Luer Slip i Luer Lock, zabezpieczenie podwójnym mechanizmem blokady. (dot. poz. 5,6) 5 igła j.u 0,7 x 30 (a 100) op. 106 igła j.u 0,8 x 40 (a100) op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Przyrządy do przetaczania i transferu leków cytostatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy z workiem, pakowany fabrycznie przez producenta w jednym opakowaniu razem z workiem do osłony podawanego płynu przed światłem, worek w kolorze zielonym o wymiarach 210mmx310mm, komora kroplowa bez PVC o długości min. 50mm w części przezroczystej, całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 1 5002 Przyrząd do ternsferu leków Ekstra – Spike – sterylny, z filtrem bakteryjnym i cząsteczkowym. szt. 2 5003 Przyrząd do ternsferu leków cytostatycznych z filtrem 0,22 µ Chemo Aide szt. 2 0004 Przysząd do transferu leków Extra Spike Chemo Pluc zawierający filtr bakteryjny 0,2 µm, filtr cząsteczkowy 5 µm nie zawierający PVC DEPH i latexu posiadający osłone zabezpieczającą port, obiętość wypełnienia 0,75 ml skuteczność bakteryjna 99,999%. szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zintegrowany zestaw do pobierania próbek moczu i cewnikowania przerywanego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Zintegrowany, jednorazowy, sterylny zestaw do pobierania próbek moczu i cewnikowania przerywanego składający się z: sterylnego cewnika o długości 47cm pokrytego lubrykantem z osłoną chroniącą przed kontaminacją (system bezdotykowy), zaworem zabezpieczającym przed przepływem zwrotnym oraz worka o poj.1,5l ze zintegrowanym bezigłowym portem do pobierania próbek moczu.,wyrób medyczny, pakowane po 50sztuk w kartonieŚrednice cewnika CH16,18" 350 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów- Gryfice
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie włosów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI