Dostawa aparatury medycznej dla Kliniki Ginekologii Onkologicznej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatury medycznej dla Kliniki Ginekologii Onkologicznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-22
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie –Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00114398
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury medycznej dla Kliniki Ginekologii Onkologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie –Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garncarska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-115

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126348282

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@onkologia.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nio-krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury medycznej dla Kliniki Ginekologii Onkologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f4a8a7f-e3d3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Poprawa jakości i skuteczności leczenia pacjentów onkologicznych wraz z dostosowaniem Klinik do aktualnych standardów opieki w CO-I Oddział w Krakowie poprzez remont klinik Onkologii i Ginekologii Onkologicznej oraz Zakładu Patomorfologii Nowotworów

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ogloszenia.propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. 14 treści SWZ oraz w pkt. 18 treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt. 29 treści SWZ - klauzula informacyjna RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt. 29 treści SWZ - klauzula informacyjna RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-36/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kolposkop optyczny na podstawie jezdnej do diagnostyki pogłębionej (1 sztuka), szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33164100-8 - Kolposkopy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony przez Zamawiającego w pkt 22 treści SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parawany przyłóżkowe proste (15 sztuk), szczegółowo opisane w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony przez Zamawiającego w pkt 22 treści SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dotyczy: część nr 1
1) Deklaracja zgodności CE
2) Świadectwo dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dotyczy: część nr 1
1) Deklaracja zgodności CE
2) Świadectwo dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

1. Zamawiający przewiduje zastosowanie aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 w związku z art. 227 ust. 2 – 238 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2. Zamawiający, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu, przeprowadzi aukcję elektroniczną.
3. W przypadku, gdy nie zostaną złożone dwie oferty niepodlegające odrzuceniu, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty bez zastosowania aukcji elektronicznej, o której mowa powyżej.
4. Aukcja elektroniczna będzie aukcją jednoetapową.
5. Aukcja zostanie przeprowadzona na Platformie aukcyjnej działającej pod adresem: https://aukcje.uzp.gov.pl.
6. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie przesłane do Wykonawców za pośrednictwem Platformy aukcyjnej, na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem aukcji elektronicznej.
7. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następuje otwarcie aukcji elektronicznej. Ofertą początkową Wykonawcy jest oferta złożona przed wszczęciem aukcji elektronicznej.
8. W toku aukcji elektronicznej ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryterium „Cena” (Cena brutto) – waga 60%. W toku aukcji postąpieniu będzie podlegała Cena brutto za całość zamówienia.
9. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w czasie trwania aukcji Ceny brutto, celem umożliwienia porównania złożonych ofert.
10. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej na podstawie pozostałych kryteriów oceny ofert przyznanych przez Zamawiającego przed otwarciem aukcji elektronicznej.
11. W trakcie trwania aukcji Wykonawcy będą informowani o swojej aktualnej pozycji oraz o cenie oferty najkorzystniejszej.
12. Oferta początkowa Wykonawcy przestaje wiązać w przypadku, jeśli złoży on ofertę korzystniejszą w trakcie trwania aukcji elektronicznej.
13. Zgodnie z art. 234 ust. 2 ustawy Pzp, postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej.
14. Minimalna wartość postąpienia wynosi: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych).
15. Szczegółowe wymagania sprzętowe, warunki, opis sposobu przeprowadzenia aukcji elektronicznej oraz instrukcja obsługi Platformy aukcyjnej są dostępne pod adresem: https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php/info/selflearn.html.
Pomoc techniczna dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 13:00 pod numerem telefonu: 228526080.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-20

2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI