Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Dostawa aparatury medycznej 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski im. F. Raszei w Poznaniu
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313325
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
 
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-834
 
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@raszeja.poznan.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający 
 
 Szpital Miejski 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Dostawa aparatury medycznej 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b470aaf1-3175-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238255
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 www.raszeja.poznan.pl 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja w SWZ
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w SWZ
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja w SWZ
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: SR/XV-270-20-SS/21
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 2
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 dostawa systemu neuromonitoringu w chirurgii endokrynologicznej 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 80
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
 
4.3.6.) Waga: 20
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 dostawa systemu monitorowania funkcji życiowych pacjenta 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 1
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) kopia aktualnej polisy, potwierdzającej że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN;
b) świadectwo dopuszczenia do użytku w Polsce i aktualne certyfikaty i / lub deklaracje potwierdzające spełnianie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniające w szczególności wymagania UE. Deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE. 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 a) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SWZ).
b) Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ, w postaci folderów, katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów. 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
 
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 
 a) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SWZ).
b) Opis zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ, w postaci folderów, katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów. 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 Informacja w SWZ 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Informacja w dokumentach SWZ 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 09:30
 
8.2.) Miejsce składania ofert: http://miniportal.uzp.gov.pl
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:00
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni 
 
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
 Środki na realizację zadania pochodzą z budżetu Miasta Poznań - Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych