Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Dostawa Aparatu USG dla Potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270235892
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 15
 
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
 
1.5.4.) Województwo: śląskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital2.bytom.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Dostawa Aparatu USG dla Potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e275d2f6-2441-11ed-b8b2-9a321cc30829
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319157
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000166/12/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.19 Dostawa Aparatu USG dla Potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=bde6788f-05e9-4b6f-81db-d11f6aa21489 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=bde6788f-05e9-4b6f-81dbd11f6aa21489
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dostęp
do Platformy e-ProPublico użytkownik uzyskuje poprzez przeglądarkę internetową na stronie https://e-
ProPublico.pl• Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzem ofertowym oraz skompresowana do jednego pliku archiwum (ZIP)., który stanowi załącznik do SWZ i musi być zgodny z wymaganiami SWZ oraz ustawy.• Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników do oferty na
formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i
wierszy odpowiadać będzie formularzowi określonym przez Zamawiającego.• Warunki formalne
sporządzenia oferty, których niespełnienie może spowodować odrzucenie oferty, zgodnie z art. 226
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.) : oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny z zachowaniem
formy pisemnej. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, na komputerze. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone,• Wszystkie dokumenty i oświadczenia w języku obcym należy
dostarczyć przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez Wykonawcę,• Oferta musi być
podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,•
Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)
winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez
Wykonawcę,Wszelkie zmiany w tekście oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być naniesione czytelnie oraz podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do
podpisywania oferty. W przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane,• Każdy Wykonawca może
złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena. Oferty wariantowe nie będą rozpatrywane,• Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku dostępnego http://e-propublico.pl na którym prowadzona będzie
korespondencja związana z postępowaniem.• Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest
bezpłatne.• Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje
warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: 34/34PN/2022
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Procentowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 80
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
 
4.3.6.) Waga: 20
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem
przedmiotowi zamówienia wraz z załączonymi dowodami (np. referencjami lub protokołami)
potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
 
6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 
 Wadium - 8 000,00 PLN 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 11:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: Szpital 2 Bytom
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 11:15
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-01