Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-05-09
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00136827
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a485eab-c53c-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 22/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 745096,10 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 38

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadnik jednorazowego użytku z końcówką 5 i 10 cm lub z dwiema końcówkami roboczymi (po obu stronach narzędzi ) o długości 5 cm i 10 cm .Końcówki hydrofilne zawierają wolfram z tilonowym rdzeniem odpornym na załamania , w części dystalnej prowadnik pokryty tworzywem zmniejaszającym tarcie i ułatwaijącym wymianę narzędzi , izolowany elektrycznie , średnica prowadnicy z 10 cm końcówka;035”-końcówka prosta i zagięta , sztywność standardowa i zwiększona , dł 260 i 450 cm (do wyboru); średnica prowadnicy z 5 cm końcówka;025’’-sztywność standardowa , końcówka prosta ,dł 450 cm i/lub 0,35 ‘’ , sztywność standardowa lub zwiększona , końcówka prosta lub zagięta (do wyboru). Jm:szt., ilość: 200

4.2.5.) Wartość części: 76000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Klipsy hemostatyczne jednorazowego użytku gotowe do użycia z klipsem załadowanym do zestawu , szerokość rozwarcia ramion klipsa 11 mm lub 12 mm , z możliwością kilkukrotnego otwarcia i zamknięcia ramion klipsa przed całkowitym uwolnieniem , osłonka chroniąca klips podczas przeprowadzania przez kanał roboczy endoskopu ; długość narzędzia 230 cm lub 235 cm , wymagana średnica kanału endoskopowego 2,8 mm LUB jednorazową klipsownicę hemostatyczną z załadowanym klipsem , śr. 2,5 mm dł. 2300 mm , możliwość wielokrotnego otwarcia i zamknięcia klipsa , funkcja płynnej rotacji , rozwarcie ramion klipsa 13 mm , kąt zagięcia końcówek ramion 90 stopni , konstrukcja zestawu wprowadzającego po wysunięciu z kanału roboczego w części dystalnej pozwala na natychmiastowe otwieranie i zamykanie klipsa bez potrzeby usuwania dystanerów, zsuwania osłonki. *.152 szt.

4.2.5.) Wartość części: 22040,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Protezy do dróg żółciowych cienkościenne z zagięciem dwunastniczym i środkowym. Średnica protez ; 7 ; 8,5 ; 10 Fr Długość protez 5, 7 , 9 ,10 , 12 , 15 ,18 cm. Ilość-100 szt.

4.2.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowy zestaw wprowadzający do protez żółciowych o średnicy 5 Fr. Ilość 5 szt.

4.2.5.) Wartość części: 425,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Balony do endoskopów ultarsonograficznych OLYMPUS GF-UCT 180 , GF-UE 160 , 20 szt w opakowaniu, Ilość 3 op.

4.2.5.) Wartość części: 3600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowa pętla elektrochirurgiczna monofilamentowa , śr. pętli 15 mm , śr. drutu 0,3 mm ,śr. części wprowadzającej do endoskopów 2,3 mm, min. śr. kanału roboczego 2,8 mm. Długość narzędzi 2300 mm, Ilość-50 szt.

4.2.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Pętle nylonowe zaciskowe MAŁE o średnicy 20 mm (jednorazowego użytku ) do zakładania na szypuły polipów , zastosowanie z każdą wersją narzędzia do podwiązywania polipów – 10 szt w opakowaniu. Ilość 3 op.
2 Pętle nylonowe zaciskowe DUŻE o średnicy 30 mm (jednorazowego użytku ) do zakładania na szypuły polipów , zastosowanie z każdą wersją narzędzia do podwiązywania – 10 szt w opakowaniu, Ilość 3 op.

4.2.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Klipsownica wielorazowego użytku z funkcją rotacji do kolonoskopowego zakładania klipsów na krwawiące naczynia i szypuły polipów z końcówką w kształcie stożka. Długość narzędzia 230 cm , minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm . Ilość-7 szt.

4.2.5.) Wartość części: 12600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proteza trzustkowa prosta i S-kształtna 7 Fr długość 4 ,6 , 8, 10 ,12 cm (do wyboru), Ilość 20 szt.

4.2.5.) Wartość części: 1100,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proteza trzustkowa prosta i S-kształtna 5 Fr długość 2 ,4 ,6, 8, 10 ,12 cm (do wyboru) lub proteza trzustkowa prosta 5 Fr długość 3 , 4 ,6 , 8, 10 ,12 (do wyboru)Ilość 20 szt.

4.2.5.) Wartość części: 1100,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Protezy do dróg żółciowych cienkościenne typu podwójny pigtail. Średnica protez 7 i 10 Fr Długość protez 3 , 5, 7, 10 ,12, 15 cm . Ilość 10 szt.

4.2.5.) Wartość części: 550,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proteza do dróg żółciowych typu pojedynczy pigtail o średnicy 7 , 8,5 , 10 Fr (do wyboru). Długość protez 5 ,7 , 15 cm. Ilość 10 szt.

4.2.5.) Wartość części: 550,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stent do tamowania krwotoków z żylaków przełyku – samorozprężalny stent wykonany z nitinolu , pokrywany na całej długości , materiał pokrycia stentu -silikon , oba końce stentu poszerzone , przeznaczony do tamowania krwotoków z żylaków przełyku , średnica stentu w części roboczej – 25 mm lub 24 mm , długość stentu – 135 mm lub 140 mm wraz z zestawem do bezpiecznego usuwania stentu do tamowania krwotoków z żylaków. Możliwość KOMISU.
Ilość-2 szt.

4.2.5.) Wartość części: 3980,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samorozprężalny , platinolowy , pokrywany stent do protezowania zwężeń dróg żółciowych (zakładany do zestawu) z profilowanym „uchem” do usuwania , dla średnicy stentu 10 mm - długość : 4 , 6, 8, 10 ,12 cm ,dla średnicy 8 mm długość : 6, 8 ,10 ,12 cm , średnica zestawu wprowadzającego odpowiednio 8,5 i 9 Fr , możliwość otwierania i zamykania stentu na zestawie do min. 80 % i złożenia zestawu do pozycji wyjściowej , markery RTG na zestawie pozwalające na kontrolę stopnia uwolnienia stentu oraz jednoznacze określenie punktu , po przekroczeniu którego nie jest możliwe zamknięcie stentu . Zalecany prowadnik średnica 035 ‘’ długość 260/450 cm . Stent musi posiadać dopuszczenie do usunięcia w terminie do 12 m-cy od implantacji. Możliwość KOMISU. Ilość-43 szt.

4.2.5.) Wartość części: 87290,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dwukanałowa szczotka cytologiczna z cieniującą końcówką i systemem pomiaru odległości ;średnica katateru 8 Fr, średnica szczoteczki 2,1 mm ; zalecany prowadnik- 035’’. Ilość-100 szt.
2 Koszyk trapezoidalny w stalowym pancerzu do ekstrakcji złogów z funkcją awaryjnej litotrypsji i z zabezpieczeniem przed uwięzieniem złogu wewnątrz kosza , z możliwościa podania kontrastu oraz z kanałem na prowadnik , rozmiary kosza : 1,5*3 cm ; 2*4 cm ; 2,5*5 cm i 3*6 cm (do wyboru), wymagana średnica kanału endoskopu 3,2 mm , zalecany prowadnik 0,35 ‘’. Ilość-20 szt.

4.2.5.) Wartość części: 66000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewnik balonowy trójkanałowy do usuwania złogów z dróg żółciowych , średnica balonu 9-12 mm 12-15 mm , 15-18 mm,marker RTG pod balonem , ujście kontrastu powyżej lub poniżej balonu , zalecany prowadnik 035 ‘’ .Cewnik z balonem o zmniejszającej się dystalnie średnicy z 7 Fr do 6 Fr . Ramiona balonu kwadratowe . Napełnianie balonu przy pomocy jednej strzykawki ze znacznikami wskazującymi wielkość balonu .Ilość 40 szt.

4.2.5.) Wartość części: 16800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy do protezowania dróg żółciowych z protezą typu amsterdam wykonaną z materiału zapewniającego przedłużoną drożność , fabrycznie zmontowany , zawiera cewnik prowadzący , cewnik popychający oraz protezę zespoloną nicią z popychaczem w sposób umożliwiający korektę jej położenia zarówno w przód jaki i w tył , współpracuje z prowadnikiem o średnicy 035’’.Protezy o dł. 5,7,10,12 i 15 cm o śr. 7-8,5-10 i 11,5 Fr LUB Zestaw do protezowania dróg żółciowych jednorazowy , zawierający : zestaw wprowadzający z czterema cieniodajnymi opaskami co 5 cm z załadowanym stentem Cotton-Leung , cewnik popychający o dł. 170 cm , cewnik nakierowujący o dł. 205 cm , Rozmiar stenu 7 Fr , 8,5 Fr , 10 Fr , 11,5 Fr , do wyboru przez zamawiającego . Współpracuje z prowadnikiem o średnicy 0,35’’.* Ilość-50 szt.

4.2.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Igła jednorazowego użytku 22,25 G do biobsji aspiracyjnej pod kontrolą EUS (FNB), regulowana długość wysunięcia igły w granicach od 0-80 mm , igła zaostrzona trójstożkowo (posiadająca trzy ostrza na końcówce igły)wykonana ze stali kobaltowo-chromowej na całej długości pokryta echogenicznym wzorem zapewniającym dobrą widoczność w obrazie EUS , osłonka o średnicy 1,65 mm , mandryn wykonany z nitinolu , wyposażony w klips pozwalający na jego spięcie w formie pętli po wyjęciu z igły , długość robocza 1375 mm do 1415 mm regulacja długości osłonki igły w granicach +/- 4 cm , minimalna średnica kanału roboczego 2,4 mm. ilość-20 szt.

4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Igły do biopsji aspiracyjnej wysokiej rozdzielczości. Do wykonywania biopsji podśluzówkowych zmian żołądkowo-jelitowych poprzez kanał dostępowy endoskopu ultrasonograficznego. Średnica narzędzia w zależności od rozmiaru 5,2 - 4,3 Fr. Wysoce echogeniczna igła z mandrynem z końcówką kulową. Średnica igły: 19 G: 22 G; 25G. Pokrętło zabezpieczające przedłużoną igłę. Nastawne przedłużenie igły 0-8 cm Nastawne przedłużenie koszulki 0-5 cm. Do użycia przy minimalnym kanale roboczym 2,8 mm.Iloścć-20 szt.
2 Igły do biopsji histologicznej wysokiej rozdzielczości. Średnica narzędzia w zależności od rozmiaru 7,95 - 4,8 Fr. Wysoce echogeniczna igła z mandrynem ze ściętą końcówką lub końcówką kulową. Specjalna końcówka igły zwiększająca wydajność pobierania próbek do badania histologicznego. Do pobierania histologicznych próbek rdzenia. Średnica igły: 19 G; 20G; 22 G; 25G. Pokrętło zabezpieczające przedłużoną igłę. Nakłuwany wzór wysokiej rozdzielczości. Nastawne przedłużenie igły 0-8 cm. Nastawne przedłużenie koszulki 0-5 cm. Do użycia przy kanale roboczym 2,8-3,7mm. Ilość 30 szt.

4.2.5.) Wartość części: 23571,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pętla jednorazowa owalna do usuwania polipów z możliwością użycia diatermii , z funkcją rotacji śr. pętli 10,15,24 mm lub 25,35 mm lub śr. pętli 10, 15 ,25, 30 do kanału roboczego 2,8 mm , dł 230 cm . Pakowana pojedyńczo , sterylna , znacznik głębokości co 5 mm , każde opakowanie zawiera 4 etykiety samoprzylepne do dokumentacji z nr katalogowym , nr LOT , oraz dane producenta .Kształt i rozmiar pętli wyrażnie oznaczony na opakowaniu. Opakowanie a 10 szt . Ilość-80 op.
2 Pętla z siateczką do usuwania ciał obcych , ś. Katetera 2,5 mm lub 2,3 mm , długość robocza 230 cm ,pętla 30 mm * 60 mm . Wymagane 4 etykiety samoprzylep0ne do dokumentacji medycznej .Opakowanie a 10 szt . Ilość 8 op.

4.2.5.) Wartość części: 25160,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kleszczyki endoskopowe biobsyjne służące do pobierania wycinków z przełyku żołądka , dwunastnicy i brodawki Vatera. Długość robocza 1600 mm i 2400 mm lub 1800 mm i 2300 mm lub 1600 mm i 2300 mm do wyboru przez zamawiającego . Wielorazowe*
Ilość 60 szt.

4.2.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ustnik endoskopowy dla dorosłych , jednorazowy , wykonany z polietylenu , wolny od DEHP oraz latexu , opaska mocująca tekstylna ,średnica otworu głównego 20 * 30 mm lub dopuszczalne 20 * 25 mm. Pakowane indywidualnie . Opakowanie kartonowe typu dyspenser , w opakowaniu 100 szt.
Ilośc 60 op.

4.2.5.) Wartość części: 10080,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 23

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pojemnik na próbki do badań hist.-pat. , pojemność 20 ml z 10 % formaliną ,pojemnik gotowy do użytku , zakręcany , z etykietą . Wysokość 52,2 mm śr. 28,5 mm .Produkt posiadający certyfikat ISO 13485. Opakowanie w formie tacy , zabezpieczającej przed rozlaniem. Opakowanie a 100 szt. Ilość-40 op.

4.2.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 24

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System do wytwarzania cystogastro / duodentostomii (sprzęt jednorazowy). Ilość-5 szt.

4.2.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 25

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proteza samorozprężalna do dróg żółciowych , niepowlekana , nie skracająca się po rozprężeniu , wykonana z nitinolu , średnica 10 mm długość 40 , 60, 80 i 100 mm . Możliwość KOMISU. Ilość-6 szt.

4.2.5.) Wartość części: 9900,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 26

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe sterylne szczypce owalne z okienkiem lub typu Aligator , powlekane , z igła lub bez igły . Łyżeczki uchylne do biobsji stycznych. Uchwyt z możliwością rotacji , długość narzędzia 180 cm lub 230 cm (długość robocza i rodzaj kleszczyków do wyboru przez zamawiającego podczas zamówienia). Łyżeczki kleszczyków zabezpieczone osłonką przed przypadkowym otwarciem . Pakowane indywidualnie, sterylne . Zawierające przyrząd do pobierania próbek (zapakowany łącznie ze szczypcami w jednym opakowaniu) , oraz 4 etykiety samoprzylepne do dokumentacji z nr katalogowym , nr lot oraz dane producenta / dystrybutora . W kartonie 10 szt. Ilość 40 op.

4.2.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 27

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku, łyżeczki owalne z okienkiem lub owalne z okienkiem i z igłą (do wyboru); łyżeczki uchylne do biopsji stycznych; osłonka bezpieczna dla kanałów biopsyjnych endoskopów; długość narzędzia 1550 i 2300mm (do wyboru); w długości 2300mm możliwość wyboru pomiędzy łyżeczkami standardowymi oraz o powiększonej objętości; maksymalna średnica części wprowadzanej do endoskopu 2,45mm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm; w opakowaniu 20 sztuk oddzielnie zapakowanych w sterylne pakiety szczypiec; sterylizowane metodą napromieniowania promieniami gamma.
Ilość 20 op.

4.2.5.) Wartość części: 8200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 28

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Jednorazowa szczoteczka krótka do zaworków biobsyjnych . Wymiary szczotek ; średnica 10 mm/długość 35 mm oraz średnica 5 mm/długość 20 mm . Całkowita długość szczoteczki 15 cm LUB szczoteczki o wymiarach -średnica 10 mm, długość 30 mm oraz średnica 5 mm długość 20 mm całkowita długość szczoteczki 15,5 cm . Pakowane indywidualnie . Nazwa producenta , data produkcji i nr serii na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w celu 100 % identyfikacji produktu. Opakowanie kartonowe typu dyspenser a 200 szt. Ilość 3 op.
2 Jednorazowa szczoteczka dwustronna do czyszczenia endoskopu z miękkiego , odpornego nylonu, do czyszczenia kanałów endoskopów , średnica cewnika 1,7 mm , długość robocza 230 cm . Do kanałów biobsyjnych od 0,2 mm. Szczotki średnica włosia 6 mm , dł. 20 mm , z plastikową kulką zabezpieczającą przed uszkodzeniem kanału endoskpou .Pakowane indywidualnie , nazwa producenta , data produkcji i nr serii na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w celu 100 % identyfikacji produktu. Opakowanie kartonowe typu dyspenser a 100 szt. Ilość 10 op.

4.2.5.) Wartość części: 5100,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 29

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 pułapka na polipy , 4-komorowa , plastikowa , posiadająca 4 sitka ,oraz możliwość przepuszczenia zasysanej zawartości do pojemnika ssaka z pominięciem sitek , obrotowe wieczko z dwiema rurkami , jedna rurka podłączona do zaworu ssącego , druga do ssaka . Ilość -100 szt

4.2.5.) Wartość części: 2150,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 30

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Jednorazowa, wielostopniowa pętla do mukozektomii. Wykonana z plecionego drutu – drut spleciony luźno, tworzy pętelki umożliwiające lepsze uchwycenie płaskiej zmiany. Pętla z pamięcią kształtu, średnica pętli regulowana w zakresie trzech wielkości: 6mm,10mm i 30mm; średnica katetera 2,4mm, długość robocza 230cm. Rozmiar i kształt oznaczony na opakowaniu wyposażonym w 3 etykiety do dokumentacji. Opakowanie 10 szt.
Ilość-20 szt.
2 Jednorazowa, wielostopniowa pętla do wielokrotnej polipektomii. Wykonana z plecionego drutu o średnicy 0,2mm, pokrytego w całości teflonem na ściankach bocznych pętli, umożliwiająca resekcję fragmentaryczną z ochroną sąsiadujących tkanek. Pętla z pamięcią kształtu, średnica pętli regulowana w zakresie trzech wielkości: 6mm,10mm i 30mm z funkcją rotacji; średnica katetera 2,4mm, długość robocza 230cm. Rozmiar i kształt oznaczony na opakowaniu wyposażonym w 3 etykiety do dokumentacji. Opakowanie 10 szt. Ilość-20 szt.

4.2.5.) Wartość części: 3720,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 31

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Trójkanałowy papilotom jednorazowego użytku , posiada 3 oddzielne kanały , na prowadnicę ,cięciwę i do iniekcji środka kontrastującego , część cięciwy pokryta izolacyjną warstwą ochronną zapobiegającą poparzeniom termicznym tkanki niebędącej celem papilotomii , posiada zintegrowany uchwyt, końcówka dystalna posiada dwukolorowy system znaczniów ułatwiających ustawienie noża i ocenę odległości w obrazie endoskopowym , końcówka dystalna narzędzia posiada znacznik widoczny w promieniach RTG, posada zaczep C umożliwiający mocowanie do rękojeści endoskopu, długość narzędzia 1700 mm , długość noska 3 i 7 mm , długość cięciwy 20 i 30 mm , średnica końcówki narzędzia 1,5 mm (4,5 FR ); maksymalna średnica części wprowadzanej do endoskopu 2,5 mm ,kompatybilny z minimalnym kanałem roboczym endoskopu 2,8 mm , maksymalna średnica współpracującej prowadnicy 0,035 ‘’ (0,89 mm) , dostarczany z umieszczonym w części dystalnej narzędzia zagiętym mandrynem zapewniającym stabilność, dostarczany w sterylnym pakiecie , gotowy do użytku . Ilość 40 szt.
1 Trójkanałowy papilotom jednorazowego użytku , posiada 3 oddzielne kanały , na prowadnicę ,cięciwę i do iniekcji środka kontrastującego , część cięciwy pokryta izolacyjną warstwą ochronną zapobiegającą poparzeniom termicznym tkanki niebędącej celem papilotomii , posiada zintegrowany uchwyt, końcówka dystalna posiada dwukolorowy system znaczniów ułatwiających ustawienie noża i ocenę odległości w obrazie endoskopowym , końcówka dystalna narzędzia posiada znacznik widoczny w promieniach RTG, posada zaczep C umożliwiający mocowanie do rękojeści endoskopu, długość narzędzia 1700 mm , długość noska 3 i 7 mm , długość cięciwy 20 i 30 mm , średnica końcówki narzędzia 1,5 mm (4,5 FR ); maksymalna średnica części wprowadzanej do endoskopu 2,5 mm ,kompatybilny z minimalnym kanałem roboczym endoskopu 2,8 mm , maksymalna średnica współpracującej prowadnicy 0,035 ‘’ (0,89 mm) , dostarczany z umieszczonym w części dystalnej narzędzia zagiętym mandrynem zapewniającym stabilność, dostarczany w sterylnym pakiecie , gotowy do użytku .
Klipsy hemostatyczne jednorazowego użytku , kompatybilne z klipsownicą OLYMPUS HX-11OQR , rozmiar i rodzaj klipsa do wyboru. Niepodzielne opakowanie zawiera 40 szt klipsów danego rodzaju . Ilość 150 szt.

4.2.5.) Wartość części: 31952,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 32

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowy koszyk do usuwania kamieni z dróg żółciowych , złogów i ciał obcych w obrębie przewodów żółciowych , typ 4-drutowy wykonany z twardego drutu , maksymalna średnica endoskopu 3,7 mm , maksymalna średnica współpracującej prowadnicy 0,035 ‘’ (0,89 mm) , szerokość rozłożonego koszyka 22 mm , długość robocza narzędzia 1900 mm , na końcówce dystalnej znajduje się specjalne oczko , które umożliwia wprowadzenie koszyka do prowadnicy , narzędzia kompatybilne z litotryptorem awaryjnym BML-110 A , posiada port iniekcyjny , posiada zaczep C umożliwiający mocowanie do rękojeści endoskopu , kompatybilny z V- systemem , posiada znacznik V dostarczany w sterylnym pakiecie , gotowy do użytku. Ilość 20 szt.

4.2.5.) Wartość części: 17100,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 33

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowa szczoteczka jednostronna do czyszczenia kanałów endoskopów , długość robocza 1650 mm , średnica włosia 2,4 mm , długość włosia 5 mm , produkt niesterylny ,pasuje do kanałów endoskpów o średnicach 1,0 mm -1,5 mm .Opakowanie 10 szt. Ilość 10 szt.

4.2.5.) Wartość części: 4940,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 34

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do opaskowania żylaków przełyku, w skład wchodzi: magazynek spustowy działający w dwóch pozycjach ze sznurkiem 122 cm, nasadka OptiVu z sześcioma gumkami, przedostatnia przeźroczysta sygnalizująca pozostanie jednej opaski, nasadka w rozmiarze 9.5mm-13mm, 11mm-14mm.
Ilość 200 szt.

4.2.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 35

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe igły do ostrzykiwania żylaków i błony śluzowej. Możliwość obsługi igły jedną ręką za pomocą przycisku ze słyszalnym kliknięciem. Stalowa koszulka igły. Średnica igły 23 lub 25 Gauge. Długość koszulki - 160 lub 230 cm. Długość przedłużenia igły - 4 lub 5 mm. Przeznaczony do jednorazowego użycia. ilość 300 szt.

4.2.5.) Wartość części: 10350,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 36

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hemospray endoskopowy do tamowania krwawień w górnym odcinku przewodu pokarmowego, cewnik 7 lub 10 Fr dł. 220 cm. Ilość 25 szt.

4.2.5.) Wartość części: 72000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 37

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprężyny embolizacyjne używane do embolizacji pojedynczych naczyń zaopatrujących malformacje tętniczo-żylne i inne zmiany naczyniowe. Platynowe sprężyny są miękkie, łatwo identyfikowane radiologicznie i posiadają syntetyczne włoski, które maksymalizują trombogenność. Kompatybilne z rezonansem. Możliwość KOMISU. Ilość 40 szt.

4.2.5.) Wartość części: 6894,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 38

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Protezy samorozprężalne do protezowania przełyku w zwężeniach nowotworowych łagodnych oraz w leczeniu przetok , z możliwością pozostawienia implantu w zwężeniu łagodnym pacjenta przez 8 tyg. po założeniu z jednoczesną możliwością wcześniejszego usunięcia wg wskazań lekarza (w wersji pełni krytej), załadowany do zestawu 18,5 Fr , stent wykonany z grubego drutu nitinilowego , całkowicie kryty pokryciem silikonowym lub z odkrytymi końcami (w zależności od potrzeb ) , dobra widoczność pod RTG , możliwość repozycji na zestawie do 75 % , znaczniki Rtg na zestawie oraz znacznik na rękojeści , możliwość wykonania MRI w warunkach zgodnych z wymogami określonymi w instrukcji obsługi , nitka do repozycji po całkowitym uwolnieniu , dostępne długości 10 cm ,12 cm 15 cm +/- 3-5 mm oraz średnice trzonu 18 i 23 mm ; śr. kołnierzy 25/23 mm i 28/28 mm w wersji w pełni krytej ; 23/23 mm i 28/28 mm w wersji częściowo krytej , zalecany prowadnik 038”. Ilość 10 szt.

4.2.5.) Wartość części: 43000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

• są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju,
w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani
do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) DOKUMENTU potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

-Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia np.: foldery, katalogi, ulotki, zdjęcia, opisy (w języku polskim) przy czym należy wyraźnie zaznaczyć którego oferowanego asortymentu materiały dotyczą ( nr zadania, nr pozycji Formularza Asortymentowo Cenowego, nr katalogowy/Ref.)..
-Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:
a) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III) – jeżeli dotyczy
b) W odniesieniu do wyrobów medycznych tj. :Oświadczenie o posiadaniu wymaganych ustawą z dnia ustawie z dnia 20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych (TJ Dz.U. z 2020r. poz. 186 ze zm )dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne do obrotu oraz zobowiązanie doich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego – załącznik nr 7 do SIWZ.
Wymagane oświadczenie dotyczy wyrobów medycznych. W przypadku,kiedy dany produkt niejest wyrobem medycznym i nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 mają 2010 r. o wyrobach medycznych ani dyrektywie europejskiej 93/42/EEC, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, iż dokumenty te nie są wymagane (wymieniając w oświadczeniu, iż dany produkt nie jest wyrobem medycznym) - załącznik nr 7 do SIWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub
złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich
złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Warunki określone zostały w punkcie 6.2 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

- zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto,
- zmian numerów katalogowych
- dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości na czas nie dłuższy niż 3 miesiące.
Waloryzacja: określona w zał. nr 5 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam internisty - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam konsultacji z internistą. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa Immuglobuliny.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych