Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa akcesoriów do zabiegów artroskopowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MIEJSKI W MORĄGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306555
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Jana Henryka Dąbrowskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 897574231
1.5.8.) Numer faksu: 897574593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalmorag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmorag.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akcesoriów do zabiegów artroskopowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd97f535-c52c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.3. Na Platformie postępowanie
prowadzone jest pod nazwą: ”Dostawa akcesoriów do zabiegów artroskopowych” – znak sprawy: 6/2022.
13.4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy
określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
13.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
13.6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego
kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
13.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o
dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
13.8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie
PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać
kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
13.9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
13.10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami
prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się
wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie
określa się limitu liczby plików.
13.11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla
Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku
dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
13.12. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem
Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem
Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
13.13. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 28.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone
w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez
Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
28.2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością, Dąbrowskiego 16 , 14-300 Morąg.
Tel.: 89 897574231, e-mail: dzp@szpitalmorag.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Andrzej Żółtowski, za pośrednictwem telefonu 897574231
lub adresu e-mail: iod@szpitalmorag.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego pn. Dostawa akcesoriów do zabiegów artroskopowych– znak sprawy: 6/2022 oraz w celu archiwizacji
dokumentacji dotyczącej tego
postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w
sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres
obowiązywania umowy.
28.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z
udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane
osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu
w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w
treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 28.4. Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków
skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o
których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych
ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub
światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych
dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku
postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do
uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,
prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w
art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii
danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 458570,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IImplant do szycia łąkotki w systemie all-inside z prowadnicą zagiętą na końcu o 15st. Implant sterylny.
Drut prowadzący do śruby o śr 1,5mm i dł 30cm.
Drut wiercący z uchem, dł. 40-42cm.
Drut z okiem do szycia łąkotki, sterylny.
Guzik tytanowy dł. 12-14mm z pętlą plecioną UHMWPE. Guzik tytanowy z dwiema niciami, jedna prowadząca o grubości USP 5, a druga kontrująca o grubości USP 2. Pętla w rozmiarze od 10 do 30mm. Implant sterylny.
Zestaw rewizyjny.Guzik tytanowy dł. 16,5-20mm z petlą ściaganą za pomocą tylko jednej nici. Pętla z materiału UHMWPE. Sterylny.
Guzik tytanowy dł.12-14mm z pętlą ściąganą za pomocą dwóch lejców z materiału UHMWPE. Guzik z dwiema niciami, jedną prowadzącą o grubości USP 5, a drugą kontrującą o grubości USP 2. Sterylny.
Elektroda bipolarna do waporyzacji. Długość ramienia 115-120mm, końcówka robocza prosta. Do artroskopii kolana i barku. Wielorazowa autoklawna 134 st.
Ostrze shavera do łąkotki agresywne o ząbkowanym ostrzu wewnętrznym i gładkim płaszczu zewnętrznym. Ostrza wielorazowe w średnicach 3,4 mm do 4,2 mm, autoklawne.
Ostrze shavera do łąkotki agresywne o ząbkowanym ostrzu wewnętrznym i ząbkowanym dużym otworze w płaszczu. Ostrza wielorazowe o średnicach 3,4mm do 4,2mm, autoklawne.
Ostrze shavera do tkanki kostnej o stożkowym ostrzu. Stożek z rowkowany. Ostrza wielorazowe o średnicy 5,5mm, autoklawne.
Ostrza shavera do tkanki kostnej o kulistym ostrzu. Kulka z z rowkami. Ostrza wielorazowe o średnicy 5,5mm, autoklawne.
Dren do pompy, tzw. pacjenta nawadniający, o długości min 80cm, jałowy, jednorazowy.
Dren do pompy artroskopowej tzw. dobowy z min. dwoma wkłuciami do płynów oraz butlą wyrównawczą. Jałowy.
Zestaw do szycia łąkotki z zestawem dwururek, wielorazowy.
Nić do szycia łąkotki o gr USP 1, pakowana pojedynczo, opakowanie x 12 szt.
Taśma o szer. 0,6-1,0mm o dł.min 30cm uzbrojona na końcach w igły o dł.min 20cm. Taśma do szycia łąkotki w twchnice inside-out.Sterylna. Op. x 6 szt.
Specjalistyczny zestaw do zabiegów ortopedycznych do szycia łąkotki w systemie inside-out złożony ze szwu plecionego polietylenu UHMWPE połaczonego na końcach atraumatycznie z igłami o dł.min.20cm. Grubość szwu #2/0 wg USP. Długość szwu min. 60cm .Op. X 10 saszetek
Nić dwukolorowa do ortopedii. Nić o grubośći 2 wg USP I długości min. 90cm atraumatycznie połączona z igłą okragłą1/2 koła o długości 25-27mm. Op. x 12 sasz.
Membrana stosowana w leczeniu ubytków chrzęstnych zbudowana z dwuwarstwowego nieusieciowanego kolagenu. Produkt jest biologiczna membraną wykonaną z osierdzia końskiego, po obróbce deantygenacji. Wymiary membrany 5x5 cm, grubość 0,4 mm.
Artroskopowe narzędzie wielorazowe do dopychania węzła na nici o gr. 2/0 z funkcją obcinania.
Śruba interferencyjna niewchłanialna z PEEK CF w rozmiarach; średnica 7-9mm dla długości 20mm oraz średnicy 7-12mm dla wszystkich długości tj.; 25mm, 30mm, I 35mm. Sterylna.
4.2.5.) Wartość części: 328250,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według
następującego wzoru :
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Implant niewchłaniany do mocowania zewnątrz korowego, składający się z guzika tytanowego zintegrowanego z pętlą z materiału niewchłanianego . Guzik tytanowy z czterema otworami z dwiema niciami w różnych kolorach. Jedna nić prowadząca o grubości 7 USP Biofiber, druga nić o grubości 5 USP Polyester do przeciągnięcia guzika (tzw. Flip) . Pętla o długości od 12 do 60mm. Implant sterylny.
Guzik rewizyjny na implant udowy.
Śruba interferencyjna biokompozytowa z PLGA z systemem SELF-LOCKING SL ulegająca autokompresji zapewniająca rozszerzenie implantu o 1-2% w warunkach ludzkich. Implant nietnący mocowanych przeszczepów kaniulowany na całej długości śruby. Dostępny w rozmiarach śr.4mm 5mm dł.10,15,20 mm, śr. 6mm dł. 15,20,26mm, śr. 7mm dł. 20,24,26,30mm, śr. 8mm 9mm dł. 20,24,28,30,33, śr. 10mm dł.24,28,30,33mm. Implant sterylny
Implant niewchłanialny śruba interferencyjna z polimeru PEEK - VESTAKEEP. Śruba z tzw. miękkim gwintem na całej długości implantu nietnąca mocowanych przeszczepów. Implant kaniulowany na całej długości śruby . Dostępny w rozmiarach śr.6mm dł.23mm , śr. 7,8 mm dł. 23,28 mm, śr. 9mm dł.23,28,35 , śr. 10mm dł.28,35mm , śr.11mm dł.35mm. Implant sterylny.
Implant niewchłanialny śruba interferencyjna z tytanu. Śruba z tzw. miękkim gwintem na całej długości implantu nietnąca mocowanych przeszczepów. Implant kaniulowany kanałem na całej długości śruby . Dostępny w rozmiarach średnicy 7, 8 mm dł. 20,25,30mm , śr.9,10mm dł. 25,30mm. Implant sterylny.
Implant do szycia łąkotki systemem all-inside.
Zestaw do naprawy łąkotki BIOCINCH® składający się z dwóch prostych igieł do naprawy łąkotek z fabrycznie nałożonym szwem USP w rozmiarze 2-0 lub 0. Igły do ??naprawy łąkotki są wykonane z nitinolu, są ultracienkie i mocne, a jednocześnie elastyczne, co ułatwia przechodzenie przez tuleje prowadzące. Szew wykonany z materiału UHMWPE zapewnia ultrawysoką wytrzymałość. Sterylny.
Implant tytanowy niewchłanialny samogwintujący bez potrzeby dodatkowego nawiercania lub nabijania kości. Implant na podajniku jednorazowym z poziomymi znacznikami oznaczającymi optymalną głębokość wkręcenia implantu. Implant w jedną nitkę z igłami lub bez igieł w rozmiarach 2.8mm i 3.5mm.Igły schowane w rękojeści implantu. Implant sterylny.
Implant Tytanowy niewchłanialny samogwintujący bez potrzeby dodatkowego nawiercania lub nabijania kości. Implant zaopatrzony w dwie lub trzy nici w różnych kolorach z igłami i bez igieł. Kotwice mają dwa oczka do szwów, aby zminimalizować możliwość posiadania drugiego zamka szwu po zawiązaniu pierwszego szwu.Podajnik ze znacznikami poziomymi oznaczającymi optymalną głębokość zakotwiczenia implantu. Dostępny w rozmiarach 5.0 mm i 6.5 mm. Implant sterylny.
Drut nitinolowy prowadzący do śruby o śr 1,4-1,5mm. Niesterylny.
Drut wiercący zakończony wiertłem o śr. 2,4 ± 1mm, długi udowy. Niesterylny.
Drut wiercący zakończony wiertłem o śr. 2,4 ± 1mm, piszczelowy. Niesterylny.
4.2.5.) Wartość części: 130320,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według
następującego wzoru :
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Karta danych technicznych wystawiona przez producenta lub dystrybutora wyrobu.
Karta danych technicznych wystawiona przez producenta lub dystrybutora wyrobu potwierdzająca spełnianie parametrów określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1- Formularz ofertowy
Załącznik nr 2- Formularz cenowy
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - celem weryfikacji reprezentacji
(uprawnienia)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
11.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Strony, oprócz przypadków określonych w przepisach prawa, dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących
zakresach:
a) numerów kont bankowych stron,
b) cen jednostkowych na niższe niż określone w umowie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy www.e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11