Dostawa 10 OOO kompletów igieł do generatorów Mo/Tc z prawem opcji 20 % do NCBJ Ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa 10 OOO kompletów igieł do generatorów Mo/Tc z prawem opcji 20 % do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych w okresie jednego roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-08
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-31
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 10 OOO kompletów igieł do generatorów Mo/Tc z
prawem opcji 20 % do NCBJ Ośrodka Radioizotopów
POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych w okresie
jednego roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 10 OOO kompletów igieł do generatorów Mo/Tc z
prawem opcji 20 % do NCBJ Ośrodka Radioizotopów
POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych w okresie
jednego roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a810f7-0a32-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.polatom.pl, www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określa SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegóły określa SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegóły określa SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/P/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego - NCBJ Ośrodka
Radioizotopów POLATOM:
1 O OOO kompletów igieł do generatorów technetowych (Mo/Tc) - zamówienie podstawowe
w systemie dostaw sukcesywnych partiami w okresie jednego roku od daty podpisania umowy
lub do czasu wyczerpania ilości określonej w postępowaniu.
1.2 Opcjonalnie, przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia Zamawiający
będzie mógł dodatkowo zamówić do 20 % ilości zamówienia podstawowego tj.:
2000 kompletów igieł do generatorów technetowych (Mo/Tc) - zamówienie z opcji
Dodatkowe dostawy będą uzależnione od realizowanych przez Zamawiającego zleceń
produkcyjnych.
Komplety igieł należą do dwóch typów, których wymagania techniczne zostały szczegółowo
określone w Załączniku Al - typ 1 oraz Załączniku A2 - typ 2 niniejszego SWZ. Zamawiający
będzie zamawiał komplety igieł typu 1 lub 2 w zależności od zapotrzebowania.
1.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego wykorzystania wyżej
wymienionej, szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu zaś Wykonawcy z tego
tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia
odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
1.4 Wykonawca ustali jedną cenę jednostkową niezależnie od przynależności do zamówienia
podstawowego czy też zamówienia z prawa opcji.
1.5 Wszystkie dostarczane w ramach niniejszego zamówienia komplety igieł muszą spełniać
warunki określone w Specyfikacji technicznej - Załącznik A typ 1 lub Załącznik B typ 2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141320-9 - Igły medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.2 Opcjonalnie, przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia Zamawiający
będzie mógł dodatkowo zamówić do 20 % ilości zamówienia podstawowego tj.:
2000 kompletów igieł do generatorów technetowych (Mo/Tc) - zamówienie z opcji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym według wzoru
stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ, jako cenę netto i cenę brutto [z uwzględnieniem
kwoty podatku od towarów i usług (VAT)].
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa
miejsca po przecinku.
4. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT)
właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień
składania ofert.
5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich
(PLN).
6. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako
wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa następujące warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych
lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym
posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr
Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli
wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Za Wykonawcę zdolnego do wykonania rnmejszego zamówienia Zamawiający uzna
Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co
najmniej jedną dostawę na igły w branży farmaceutycznej lub medycznej na łączną kwotę
nie mniejszą niż
100 OOO
PLN netto w okresie 1 roku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: B.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;B.2 zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda
złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności B.3 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej
placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego
złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
B.4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.l Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających
ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów
rejestrowych;
A.2 Aktualny odpis z KRS lub z innego rejestru;
A.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z
płaceniem podatku;
A.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu w opłacaniu składek;
A.5 Wykaz zrealizowanych dostaw - Załącznik Nr 4, z dokumentami potwierdzającymi ich
prawidłową realizację.
Wykaz zrealizowanych dostaw, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dowodów czy zostały wykonane
należycie (wg załącznika nr 4 do SWZ). Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, są:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy A.6 Dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw Załącznik Nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (np. konsorcjum/spółka cywilna),
przynajmniej jeden z podmiotów musi spełniać samodzielnie warunek posiadania zdolności
technicznej lub zawodowej i złożyć dokumenty opisane w pkt C. l ppkt. a-b).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

szczegóły określa załącznik nr 1 Istotne postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/polatom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.