DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-29
  • Numer ogłoszenia590666-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590666-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 12118869400000, ul. os. Złotej Jesieni  1 , 31-826  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalrydygier.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Szpital sp.z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalrydygier.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
na Dzienniku Podawczym Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 1, pokój 238

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer referencyjny: 171/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A-1E do specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A (Pakiet 1, 3, 5), załącznik nr 3B (Pakiet 2, 4) do SIWZ.WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Termin dostawy:Pakietu 1 - Pakietu 4: do 4 tygodni od daty zawarcia UmowyPakietu 5: do 6 tygodni od daty zawarcia Umowy2. Dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.

II.5) Główny kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt. IX ppkt 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składające się na ofertę:a) formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji)UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,c) podpisany i wypełniony załącznik nr 1A-1E odpowiednio dla Pakietu 1- 5,d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji,f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b),g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej),Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji.5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację.9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy.10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy:a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem),b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie:- oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo- kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu.11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego.12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę.13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie pkt VIII ppkt 3 SIWZ,b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 14 lit. b),d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKT ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOMCertyfikat CE lub Deklaracja Zgodności – Pakiet 1-5WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Okres gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
(Projekt umowy § 7)3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 7 ust. 4 niniejszego paragrafu. 4. Mając na uwadze obecny stan epidemii oraz związane z tym implikacje natury logistyczno-ekonomicznej, Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu dostarczenia lub wysokości kar pieniężnych po uprzednim udokumentowaniu okoliczności wypływających na w/w zmianę lub nazwy lub numeru katalogowego Przedmiotu Umowy, przy zachowaniu jego parametrów.5. Powyższe zmiany powinny być uprzednio, pisemnie (pod rygorem nieważności) zaakceptowane przez Nabywcę, nie mogą skutkować zwiększeniem wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy. 6. Ewentualne spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Nabywcy. 7. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Sprzedawca nie może bez pisemnej zgody Nabywcy zbywać żadnych wierzytelności wynikających z niniejszej Umowy. 9. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zakup współfinansowany ze środków budżetu państwa w ramach realizacji zadania: „Zakup aparatury medycznej dla Małopolskiego Centrum Leczenia i Rehabilitacji Oparzeń oraz Chirurgii Plastycznej i Replantacyjnej wraz z Oddziałem Intensywnej Opieki Medycznej dla Dzieci w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o.”
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A-1E do nin. specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A (Pakiet 1, 3, 5), załącznik nr 3B (Pakiet 2, 4) do SIWZ.ZAŁĄCZNIK NR 1A DO SIWZPAKIET 1ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCHGRANICZNYCHPRZEDMIOT PRZETARGU: Dermatom elektryczny – 1 szt.PRODUCENT: _________________ MODEL: ____________ TYP: ___________________Rok produkcji: Lp. PARAMETR/WARUNEK Wymóg Parametr oferowany1. Urządzenie fabrycznie nowe, Tak 2. Dermatom akumlatorowy (czas ciągłej pracy min 40 min.). Tak 3. Ustawienie grubości miernika na pobieranie przeszczepów w przedziale min. 0,1 mm - 1,2 mm Tak 4. Szerokość głowicy 64 mm Tak 5. Zmiana szerokości pobieranego przeszczepu przy pomocy dedykowanym klamrom do wymiarów 30 mm i 36 mm Tak 6. Blokada włączenia urządzenia Tak 7. Urządzenie w całości przeznaczone do sterylizacji (poza zestawem zasilającym i silnika). Tak 8. Waga całkowita dermatomu do 1 kg. Tak Wymagania dodatkowe9. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności – załączyć do oferty. Tak 10. Instrukcja obsługi w j. polskim (w wersji papierowej i elektronicznej) – dostarczyć przy odbiorze sprzętu. Tak 11. Gwarancja min. 24 miesiące Tak 24 miesiące – 0 pkt.36 miesięcy – 5 pkt.48 miesięcy i więcej – 10 pkt.12. Dostawa do 4 tygodni od daty podpisania umowy Tak 13. Kosz do sterylizacji kompatybilny z urządzeniem Zamawiającego MEEK Micrograft Mecanical Driven – 1 szt. Tak 14. Szkolenie w siedzibie Zamawiającego ( do15 osób), potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów. Tak 15. Przeglądy zgodnie z zaleceniem producenta oraz naprawy gwarancyjne wliczone w cenę aparatu Tak 16. Kryteria oceny:90% najniższa cena10% czas trwania gwarancji Tak
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A-1E do nin. specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A (Pakiet 1, 3, 5), załącznik nr 3B (Pakiet 2, 4) do SIWZ.ZAŁĄCZNIK NR 1B DO SIWZPAKIET 2ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCHGRANICZNYCHPRZEDMIOT PRZETARGU: LAMPA CZOŁOWA DIODOWA – 1 SZT.PRODUCENT: _________________ MODEL: ____________ TYP: ___________________Rok produkcji: Lp. Parametry wymagane Warunek graniczny Wartość oferowana 1. Lampa czołowa diodowa szt. 11. Aparat fabrycznie nowy TAK 2. Trwałość diody LED min. 50 000 godz. pracy. TAK 3. Akumulator pozwalający na min. 8 godziny pracy z możliwością podpięcia do sieci podczas zabiegu. TAK 4. Kieszonkowe źródło zasilania. TAK 5. Oświetlenie min. 50 000 luxów z temperaturą barwową 4500 K. TAK 6. Regulacja pola oświetlenia w zakresie od min. 30mm do min. 80 mm średnicy (przy odległości pracy 420 mm). TAK 7. Pełna regulacja kąta pochylenia TAK 8. Regulacja oświetlenia zamontowana z boku czepca. TAK 9. Możliwość zamocowania lup okularowych oraz kamery video. TAK 10. Zestaw ładujący akumulator. TAK Wymagania dodatkowe11. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności TAK 12. Gwarancja min. 24 miesiące TAK 24 miesiące – 0 pkt36 miesięcy – 5 pkt48 miesięcy i więcej – 10 pkt13. Przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta oraz naprawy gwarancyjne wliczone w cenę aparatu TAK 14. Instrukcja obsługi w j. polskim TAK 15. Dostawa do 4 tygodni od daty podpisania umowy TAK 16. Kryteria oceny:90% najniższa cena10% czas trwania gwarancji TAK
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A-1E do nin. specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A (Pakiet 1, 3, 5), załącznik nr 3B (Pakiet 2, 4) do SIWZ.ZAŁĄCZNIK NR 1C DO SIWZPAKIET 3ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCHGRANICZNYCHPRZEDMIOT PRZETARGU: Wiertarka i piła do małych kości – 1 szt.PRODUCENT: _________________ MODEL: ____________ TYP: ___________________Rok produkcji: Lp. PARAMETR/WARUNEK Wymóg Parametr oferowany1. Urządzenia fabrycznie nowe Tak Konsola zasilająca 2. Interfejs użytkownika w języku polskim Tak 3. Dotykowy kolorowy wyświetlacz Tak 4. Równoczesna praca dwóch podłączonych napędów Tak 5. Zasilanie napędów obrotowych (wiertarskich), mikropiłek (oscylacyjne, strzałkowe, posuwisto-zwrotne), shaverów i młynków do kości dla procedur neurochirurgicznych, otolaryngologicznych, traumatologicznych, ortopedycznych i artroskopowych Tak 6. Automatyczne rozpoznawanie przez konsolę przyłączonych napędów i sterowników nożnych oraz wyświetlanie dedykowanego menu Tak 7. Min. dwa tryby sterowania obrotami napędu: obroty zmienne / obroty stałe (ustalone przez użytkownika) Tak 8. Sterowanie kierunkiem obrotu napędu: w prawo/w lewo Tak 9. Regulacja charakterystyki ruchu obrotowego napędu dla przyspieszania i hamowania Tak 10. Wyświetlanie rzeczywistej prędkości obrotowej napędu nawet podczas używania nasadek z przekładniami redukującymi obroty ostrza Tak 11. Konsola ze zintegrowaną pompką perystaltyczną Tak 12. Funkcja automatycznego wypełnienia drenu irygacyjnego Tak 13. Funkcja przepłukiwania niezależna od aktywności napędu Tak 14. Konsola wyposażona w klamrę mocującą stojak pojemnika irygacyjnego Tak 15. Możliwość jednoczesnej irygacji dwóch napędów Tak 16. Adaptacyjnie podświetlane gniazda przewodów napędów i sterowników nożnych – barwa podświetlenia skorelowana z aktualnym przypisaniem gniazd napędów ze sterownikami nożnymi Tak 17. Funkcja programowania indywidualnych ustawień parametrów pracy napędów i sterowników nożnych dla min. 20 użytkowników Tak 18. Sygnały akustyczne ostrzeżeń i alarmów Tak 19. Regulacja poziomu głośności sygnałów akustycznych ostrzeżeń i alarmów Tak 20. Kabel zasilający z zabezpieczeniem przed przypadkowym odłączeniem Tak 21. Przewodowy pięcioprzyciskowy sterownik nożny z podświetleniem, z możliwością programowania funkcji min. 3 przycisków – 1szt. Tak 22. Główny przycisk sterownika nożnego w formie ergonomicznej uchylnej platformy pozwalającej na obsługę sterownika z obu stron Tak 23. Długość kabla sterownika nożnego min. 4 m Tak 24. Obudowa sterownika nożnego zabezpieczona przed skutkami ciągłego zanurzenia w wodzie Tak 25. Przewód sterujący uniwersalny kompatybilny ze wszystkimi oferowanych mikronapędami przewodowymi - 3szt. Tak 26. Wtyki przewodu sterującego od strony konsoli oraz napędu w postaci szybkozłączek Tak 27. Długość przewodu sterującego min.: 3 m Tak 28. Przewód sterujący autoklawowalny Tak Napęd wiertarski ortopedyczny przewodowy29. Wiertarka ortopedyczna dwuprzyciskowa z funkcją oscylacji – 1szt. Tak 30. Metalowa obudowa wiertarki w postaci rękojeści pistoletowej ze stopów metali nierdzewnych Tak 31. Zabezpieczenie napędu przed przypadkowym uruchomieniem (przycisk blokady na obudowie) Tak 32. Obroty wiercenia: lewo, prawo i oscylacja Tak 33. Wbudowane dwa przyciski do niezależnego uruchamiania obrotów lewo/prawo oraz uruchamiania trybu oscylacyjnego napędu (wciśnięte dwa przyciski) Tak 34. Funkcja blokowania przycisku uruchamiania obrotów w lewą stronę realizowana przełącznikiem w napędzie Tak 35. Płynna regulacja ruchu obrotowego i oscylacyjnego Tak 36. Moment obrotowy regulowany za pomocą nasadek Tak 37. Zakres prędkości obrotowej z nasadkami wiertarskimi min.: 0 – 1500 % obr/min Tak 38. Zakres prędkości obrotowej z nasadkami do rozwiercania (frezerskimi) min.: 0 - 500 obr/min Tak 39. Maksymalny moment obrotowy z nasadkami wiertarskimi min. 1.6 Nm Tak 40. Maksymalny moment obrotowy z nasadkami do rozwiercania min. 4 Nm Tak 41. Napęd wyposażony w silnik bezszczotkowy Tak 42. Napęd niewymagający konserwacji i smarowania Tak 43. Zabezpieczenie silnika napędu przed przeciążeniem Tak 44. Kaniulacja wzdłuż osi napędu min.: 4 mm Tak 45. Zatrzaskowy montaż nasadek i adapterów - niewymagający użycia dodatkowych narzędzi Tak 46. Sterylizacja parowa. Tak 47. Maksymalna temperatura części wiertarki stykających się z ciałem pacjenta <51°C Tak 48. Współpraca z min. 20 różnymi nasadkami do: wiercenia, rozwiercania, cięcia oraz z nasadką przezierną Tak 49. Nasadki do napędu50. Nasadka do drutów typu Kirschner z płynnym zakresem roboczym średnic min.: 0.7-1.8 mm - 1szt. Tak 51. Nasadka do drutów typu Kirschner z płynnym zakresem roboczym średnic min.: 2.0-3.2 mm - 1szt. Tak 52. Nasadki do drutów typu Kirschner posiadają mechanizm wstępnie przytrzymujący drut, co zapobiega swobodnemu wysunięciu się drutów/pinów z nasadki Tak 53. Nasadka wiertarska trójszczękowa bezkluczykowa z zakresem roboczym średnic min.: 0 - 6 mm - 1szt. Tak 54. Kaniulacja nasadki wiertarskiej trójszczękowej bezkluczykowej min.: 4 mm Tak 55. Nasadka wiertarska z gniazdem zatrzaskowym – 1szt. Tak 56. Zestaw mikronapędów57. Mikropiła strzałkowa – 1szt. Tak 58. Częstotliwość oscylacji mikropiły strzałkowej min.: 25000 cykli/min Tak 59. Możliwość ustawienia głowicy mikropiły strzałkowej w 8 pozycjach (zakres 360˚) Tak 60. Skok ostrza (wychylenie kątowe) głowicy mikropiły strzałkowej min: 4˚ Tak 61. Możliwość ustawienia ostrza w głowicy mikropiły strzałkowej w min. 5 pozycjach (zakres 180˚) Tak 62. Wymiana ostrzy w głowicy mikropiły strzałkowej za pomocą szybkozłączki Tak 63. Dostępnych ponad 80 ostrzy o różnej geometrii do mikropiły strzałkowej Tak 64. Mikrosilnik obrotowy – 1szt. Tak 65. Obroty maksymalne mikrosilnika min.: 50000 obr/min Tak 66. Maksymalny moment obrotowy min.: 0.5 Nm Tak 67. Montaż nasadek prostych i kątowych mikrosilnika w sposób zatrzaskowy Tak 68. Nasadka prosta do mikrosilnika o długości max. 90 mm – 1szt. Tak 69. Nasadka prosta z redukcją obrotów 4:1 do mikrosilnika o długości max. 100 mm – 1szt. Tak 70. Nasadka kątowa do mikrosilnika o długości max. 140 mm – 1szt. Tak 71. Wymiana ostrzy w nasadkach prostych mikrosilnika w sposób beznarzędziowy Tak 72. Dostępnych ponad 70 ostrzy o różnej geometrii do nasadek prostych mikrosilnika Tak 73. Obudowa korpusu wszystkich mikronapędów piórowych wykonana z tytanu Tak 74. Średnica korpusu wszystkich mikronapędów piórowych nie przekraczająca 25 mm Tak 75. Moc silników wszystkich mikronapędów piórowych min. 120 W Tak 76. Maksymalna temperatura części mikronapędów piórowych stykających się z ciałem pacjenta <51°C Tak 77. Do wszystkich mikronapędów piórowych dostępne są opcjonalne zaciskowe elementy irygacyjne Tak 78. Sterownik ręczny uniwersalny kompatybilny z wszystkimi oferowanymi mikronapędami piórowymi – 1szt. Tak 79. Zatrzaskowy montaż sterownika ręcznego na korpusie mikronapędów piórowych Tak 80. Sterownik ręczny wyposażony w blokadę uruchomienia napędu Tak 81. Sterownik ręczny wyposażony w dźwignię teleskopową o zakresie wysunięcia min. 40 mm Tak 82. Metoda sterylizacji – parowa. Tak Wymagania dodatkowe83. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności Tak 84. Gwarancja min. 24 miesiące Tak 24 miesiące – 0 pkt36 miesięcy – 5 pkt48 miesięcy i więcej – 10 pkt85. Przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta oraz naprawy gwarancyjne wliczone w cenę aparatu Tak 86. Szkolenie dla personelu (do 20 osób) z obsługi urządzenia w dniu dostawy potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów. Tak 87. Instrukcja obsługi w j. polskim w wersji papierowej i elektronicznej Tak 88. Dostawa do 4 tygodni od podpisania umowy Tak 89. Dedykowany pojemnik sterylizacyjny z wyjmowaną tacą do zestawu napędów ortopedycznych przewodowych wraz z akcesoriami – 1szt. Tak 90. Kryteria oceny:90% najniższa cena10% czas trwania gwarancji Tak
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A-1E do nin. specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A (Pakiet 1, 3, 5), załącznik nr 3B (Pakiet 2, 4) do SIWZ.ZAŁĄCZNIK NR 1D DO SIWZPAKIET 4ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCHGRANICZNYCHPRZEDMIOT PRZETARGU: Rękojeść do dermatomu – 1 szt.PRODUCENT: _________________ MODEL: ____________ TYP: ___________________Rok produkcji: Lp. PARAMETR/WARUNEK Wymóg Parametr oferowany1. Urządzenie fabrycznie nowe, Tak 2. Rękojeść kompatybilna z urządzeniem Zamawiającego PADGETT MODEL B ELECTRIC DERMATOME Tak Wymagania dodatkowe3. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności – załączyć do oferty. Tak 4. Gwarancja min. 24 miesiące Tak 24 miesiące – 0 pkt.36 miesięcy – 5 pkt.48 miesięcy i więcej – 10 pkt.5. Dostawa do 4 tygodni od daty podpisania umowy. Tak 6. Przeglądy zgodnie z zaleceniem producenta oraz naprawy gwarancyjne wliczone w cenę aparatu Tak 7. Kryteria oceny:90% najniższa cena10% czas trwania gwarancji Tak
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A-1E do nin. specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A (Pakiet 1, 3, 5), załącznik nr 3B (Pakiet 2, 4) do SIWZ.ZAŁĄCZNIK NR 1E DO SIWZPAKIET 5ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCHGRANICZNYCHPRZEDMIOT PRZETARGU: DYSTRAKTORY DO TWARZOCZASZKIPRODUCENT: _________________ MODEL: ____________ TYP: ___________________Rok produkcji: Lp. PARAMETR/WARUNEK Wymóg Parametr oferowany1. Zestaw dystrakcji zewnątrzustnej do dystrakcji typu Le Fort I, II, III oraz Monobloc. Wyposażony w 11-oczkową płytę retencyjną wraz z nakrętkami zabezpieczającymi. Tak 2. Śruby/nakrętki łączące ze sobą elementy systemu dystrakcji zewnątrzustnej (do wyboru przez Zamawiającego na etapie realizacji) - 10 szt. Tak 3. Elementy do fiksacji kostnej systemu dystrakcji zewnątrzustnej na poziomie środkowego piętra twarzy (do wyboru przez Zamawiającego na etapie realizacji) – 8 szt. Tak 4. Śruby tytanowe do fiksacji systemu dystrakcji zewnątrzustnej na poziomie kranialnym dł. 45 mm lub 55 mm (do wyboru przez Zamawiającego na etapie realizacji) - 20 szt. Tak 5. Bezpośredni aktywator oraz trokar do aktywatora (do wyboru przez Zamawiającego na etapie realizacji) – 2 szt. Tak 6. Śrubokręty do aktywacji dystraktorów wewnętrznych, proste, sztywne (do wyboru przez Zamawiającego na etapie realizacji) – 4 szt. Tak 7. Dystraktor szczęki , do transportowej dystrakcji poziomej dla pacjentów z rozszczepieniem podniobienia i wargi, jednokierunkowy, korpus rurkowy, długość dystrakcji 20 mm, lewy lub prawy (do wyboru przez Zamawiającego na etapie realizacji), 2 płytki mocujące 4-otw., mocowanie dystraktora za pomocą śrub o średnicy 1.5 mm typu pogłębiony krzyżak – 2 szt. Tak 8. Dystraktor wewnątrzustny do podstawy i gałęzi żuchwy, obustronny, korpus rurkowy, długość dystrakcji 15, 20, 25 lub 30 mm (do wyboru przez Zamawiającego na etapie realizacji), mocowanie dystraktora za pomocą śrub o średnicy 1.5 mm typu pogłębiony krzyżak, 4 płytki mocujące 6-otworowe – 4 szt. Tak 9. Śruby tytanowe typu pogłębiony krzyżak o średnicy 1.5 mm, samowiercące w rozmiarze: 3.5, 4, 5, 6 i 7 mm. Awaryjne w rozmiarze: 3.5, 4, 5 i 7 mm.Samowiercące w rozmiarze: 3.5, 4, 5, 6 i 7 mm. (do wyboru przez Zamawiającego na etapie realizacji) – 100 szt. Tak Wymagania dodatkowe10. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności (załączyć do oferty) Tak 11. Gwarancja min. 24 miesiące Tak 24 miesiące – 0 pkt36 miesięcy – 5 pkt48 miesięcy i więcej – 10 pkt12. Przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta oraz naprawy gwarancyjne wliczone w cenę aparatu Tak 13. Szkolenie dla personelu (do 20 osób) z obsługi urządzenia w dniu dostawy potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów. Tak 14. Instrukcja obsługi w j. polskim w wersji papierowej i elektronicznej Tak 15. Dostawa do 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Tak 16. Kryteria oceny:90% najniższa cena10% czas trwania gwarancji Tak
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy opieki do starszej osoby - Piekiełko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy opieki do starszej osoby. Opieka całodobowa (od poniedziałku do piątku). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI