Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE SOND MOLEKULARNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adudzinska@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE SOND MOLEKULARNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48c8821c-7a7e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,wniosków (innych niżwskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywasię elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. Wewszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsię numerem ogłoszenia(BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przezWykonawcę zapośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany wust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody zwymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z2020 poz. 2415).I. Informacjeogólne1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto naePUAP ma dostęp doformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do„Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3.Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularzzłożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 39/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie sond molekularnych, do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Warunki graniczne dla przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.3. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 8 miesięcy od daty dostarczenia.4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 15 dni od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem.3. Możliwość dostaw w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 10 dni od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem.4. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w danej podgrupie w zależności od potrzeb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie: cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4