DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGICZNEJ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGICZNEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia607718-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607718-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGICZNEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 12118869400000, ul. os. Złotej Jesieni  1 , 31-826  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalrydygier.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Szpital Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalrydygier.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
na Dzienniku Podawczym Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 1, pokój 238.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGICZNEJ
Numer referencyjny: 246/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Dostarczanie przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem lub e-mail.3. Możliwość dostarczenia w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem.

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt. IX ppkt 2.IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacjib) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna z fotografią przedmiotu zamówienia, broszura reklamowa, aktualny katalog zawierający opis przedmiotu zamówienia, karta techniczna), dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ). UWAGA! Należy podać numery katalogowe wszystkich zaoferowanych produktów,2. Opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów (KORLD) dotyczącą lekowrażliwosci dla producenta - dotyczy pakietu nr 5.3. Raport z badania porównawczego Eucast – dotyczy pakietu nr 5.4. Instrukcja odczynnikowa w języku polskim i języku angielskim – dotyczy pakietu nr 4.4. Dokumenty składające się na ofertę:a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji). c) podpisany załącznik nr 1 do SIWZ [opis przedmiotu zamówienia],d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowane produkt odpowiadają określonym wymaganiom (wymienione w pkt. XI Specyfikacji),f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b),g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
JAKOŚĆ 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 2-4 niniejszego paragrafu.2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie:a) terminu wykonania Umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych,b) ilościowym (zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego asortymentu w ramach wartości Umowy);c) odczynników w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania wyrobu o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry Przedmiotu Umowy. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy,d) osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne do stron okoliczności ( tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),e) danych teleadresowych stron zapisanych w Umowie,f) numeru katalogowego produktu,g) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy”.3. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów Umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet I 1. Krążki diagnostyczne do wstępnej identyfikacji bakterii1.1.Krążki bibułowe do różnicowania bakterii z rodzaju Moraxella od bakterii z rodzaju Neisseria - 2 op.( op. = 50 krążków ) 1.2. Krążki bibułowe do różnicowania szczepów Enterococcus faecalis i Enterococcus faecium. - 8op.( op. = 50 krążków)1.3. Krążki bibułowe do różnicowania bakterii z rodzaju Staphylococcus od bakterii z rodzaju Micrococcus -1op. (op. = 50 krążków).1.4. Krążki bibułowe z bacytracyną ( 0,2 j w krążku) do identyfikacji Gardnerella vaginalis – 4op. (op. = 50 krążków) 1.5. Krążki bibułowe do identyfikacji Staphylococcus saprophyticus - 2 op. (op.=50 krążków) 1.6.Krążki bibułowe z optochiną do identyfikacji Streptococcus pneumoniae - 7 op. (op. = 50 krążków).1.7.Krążki bibułowe z bacytracyną ( 0.04 j w krążku) do identyfikacji Streptococcus beta-hemolizujących (Streptococcus pyogenes) - 5 op. (op. = 50 krążków).Parametry jakościowe:opis krążków dwustronnyTak 10 punktów Nie 0 punktówCena 90 punktówJakość 10 pukntów2.Mikrobanki – sterylne fiolki zawierające koraliki i pożywkę gwarantującą przeżywalność mikroorganizmów do przechowywania ( w temperaturze od – 20ºC do -80ºC ) i odzyskiwania szczepów. 1 op.-80 sztukParametry jakościowe:System zapewniający zarówno jakościowo bezpieczny proces zamrażania jak i ilościową możliwość odzyskiwania zamrożonych kultur bakteryjnych i grzybiczych.Tak 10 punktówNie 0 punktów Cena 90 punktów Jakość 10 punktów3. Osocze królicze - 4 op.(op.=10 sztuk po 2 ml.)Parametry jakościowe:Fiolki z liofilizowanym osoczem króliczym do wykrywania koagulazy w teście probówkowym i clumping factor w teście szkiełkowym.Tak 10 punktówNie 0 punktów Cena 90 punktów Jakość 10 punktów4.Testy lateksowe4.1. Szybki test lateksowy do identyfikacji wszystkich grup paciorkowców beta-hemolizującychWymagania-ekstrakcja kwasowa-brak etapu inkubacji 180 oznaczeń4.2. Szybki test lateksowy do jakościowego wykrywania antygenów podstawowych patogenów występujących w płynie mózgowo-rdzeniowym i surowicy ( streptokoków grupy B, Haemophilus influenzae typu b, Streptococcus pneumoniae, Neisseria meningitidis typów A,B,C,Y,W135 i E.coli K1 60 oznaczeńParametry jakościowe:Test 4.1 – czułość testu- powyżej 85%, specyficzność testu- nie mniej niż 97%Test 4.2. –oznaczenie antygenów zarówno w PMR jak i innych płynach ustrojowych(surowica, , mocz)Tak 10 punktówNie 0 punktów Cena 90 punktów Jakość 10 punktów5. Test do wykrywania antygenów Streptococcus pneumoniae w próbkach moczu i płynu mózgowo-rdzeniowego - test immunochromatograficzny, jednoetapowy, kasetkowy - wykrywa antygeny Streptococcus pneumoniae w próbkach moczu i płynu mózgowo- rdzeniowego - w zestawie wymazówki, bufor, kontrola dodatnia i ujemna - każda kasetka indywidualnie pakowana - czułość min.86%, specyficzność min. 94% w stosunku do metody posiewu - wyniki dodatnie do 15 min 5 op. (opakowanie 12 oznaczeń)Parametry jakościowe:Wykrywanie antygenów zarówno w płynie mózgowo-rdzeniowym jaki i w moczu.Tak 10 punktówNie 0 punktówCena 90 punktówJakość 10 punktów6. Test do wykrywania antygenów Legionella pneumophila - test immunochromatograficzny, jednoetapowy, kasetkowy - wykrywa antygen Legionella pneumophila (serogrupa 1) w próbkach moczu - w zestawie wymazówki, bufor, kontrola dodatnia i ujemna - każda kasetka indywidualnie pakowana - czułość min.95%, specyficzność min. 95% w stosunku do metody posiewu - wyniki dodatnie do 15 min 4 op (opakowanie 12 oznaczeń)Parametry jakościowe: czułość testu min.95%, specyficzność min. 95% w stosunku do metody posiewuTak 10 punktówNie 0 punktówCena 90 punktówJakość 10 punktów7. Test do wykrywania karbapenemaz - odczynniki gotowe do użycia -wynik dodatni w ciągu 30 min.- do 2 godzin - oznakowanie CE- IVD -wykrywa karbapenemazy klasy A,B,D u Enterobacterales i Pseudomonas 20 opakowań (1opakowanie - 5 testów)Parametry jakościowe:Specyficzność 100% i czułość min.97%Tak 10 punktów Nie 0 punktówCena 90 punktówJakość 10 punktów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 90,00
JAKOŚĆ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet IISzczepy wzorcowe maksymalnie czwarty pasaż kultury wzorcowejEscherichia coli ATCC 25922 1 sztukaEscherichia coli ATCC 35218 1 sztukaPseudomonas aeruginosa ATCC 27853 1 sztukaStaphylococcus aureus ATCC 29213 1 sztuka Enterococcus faecalis ATCC 29212 1 sztuka Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 1 sztuka Haemophilus influenzae ATCC 49766 1 sztukaKlebsiella pneumoniae NCTC 13438 1 sztuka Klebsiella pneumoniae ATCC 700603 1 sztukaParametry jakościowe:Liofilizowane szczepy pozwalające uzyskać wyniki równoważne z tradycyjnymi metodami przygotowania i przechowywania kolekcji kultur macierzystych w laboratoriumTak 10 punktówNie 0 punktów Cena 90 punktów Jakość 10 punktów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 90,00
JAKOŚĆ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet III Borelioza – test potwierdzenia (Blot) w klasie IgG i IgM1. Borelioza w klasie IgG 100 testów2. Borelioza w klasie IgM 100 testówWymagania :-) zestaw oparty na rekombinowanych antygenach –dotyczy to wszystkich antygenów naniesionych na pasek nitrocelulozy.-) test wykorzystujący, co najmniej następujące antygeny: p100, V1sE, p58, p 41, p39, OspA, OspC, p18-) antygeny OspC i p18 w rozbiciu na min. trzy patogenne gatunki Borelii (B.garinii, burgdorferii, bavariensis, afzelii, spielmanii), umieszczone na pasku testowym.-) możliwość oznaczeń zarówno w surowicy jak i w płynie mózgowo- rdzeniowym przy użyciu tego samego zestawu.-) ocena wyników testu w sposób punktowy (punkty przypisane poszczególnym prążkom) z użyciem arkusza do oceny wyników opracowanego przez producenta – kontrola cut off naniesiona na tym samym pasku nitrocelulozy.Oferent zapewni urządzenie do odczytu pasków testowych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym interpretację wyników.Parametry jakościowe:Wszystkie odczynniki gotowe do użycia (dopuszcza się przygotowanie buforu do przemywania i koniugatu)Tak 10 punktówNie 0 punktów Cena 90 punktów Jakość 10 punktów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 90,00
JAKOŚĆ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet IV Immunoenzymatyczny test płytkowy (kasetkowy) do równoczesnego wykrywania toksyn A/B Clostridium difficile oraz dehydrogenazy glutaminianowej (GDH) na jednej kasetce ( opakowanie – 25 testów)Test musi zawierać wszystkie niezbędne elementy stanowiące przedmiot badania: próbka dozowana do jednej studzienki koniugat - przeciwciała przeciwko toksynom A/B oraz GDH kontrolę dodatnią (antygen) kontrolę wewnętrzną, sprawdzającą poprawność wykonania testuWykrywalność toksyny A-nie gorsza niż 0.7 ng/ml.Wykrywalność toksyny B-nie gorsza niż 0.2 ng/ml.Wykrywalność GDH – nie gorsza niż 0.8 ng/mlMożliwość przechowywania próbki do badania bez potrzeby zamrażania do 72 godzin.Wszystkie wymagane parametry testu muszą być potwierdzone w załączonym do oferty szczegółowym opisie przedmiotu.Do oferty należy dołączyć instrukcję odczynnikową w języku polskim i angielskim. 750 testów ( 30 opakowań)Parametry jakościowe:-część antygenu o czułości i swoistości względem hodowli bakteryjnej więcej niż 90% 5 punktów mniej niż 90%-5% 0 punktów-część toksyn o czułości i swoistości względem hodowli tkankowej więcej niż 85% 5 punktów mniej niż 85%-5% 0 punktówCena 90 punktówJakość 10 punktów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 90,00
JAKOŚĆ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krążki antybiotykowe: opakowanie zawiera 250 krążków(5x50) pakowane w blistry z pochłaniaczem wilgoci średnica krążka 6 mmNazwa krążków Ilość sztuk Ilość opakowańAmikacyna 30µg 2000 8Amoksycylina / kwas klawulanowy 30(20-10) µg. 1500 6Amoksycylina / kwas klawulanowy 3(2-1) µg. 250 1Ampicylina 2 µg 750 3Ampicylina 10 µg 1500 6Ampicylina / sulbactam 20(10-10) µg 250 1Aztreonam 30 µg 250 1Cefaleksyna 30 250 1Cefepim 30 µg 1500 6Cefoksytyna 30 µg 1250 5Cefotaksym 5 µg 500 2Cefotaksym 30 1500 6Cefpodoksym 10 µg 250 1Ceftazidim 10 µg 1500 6Ceftazidim 30 µg 1500 6Ceftriakson 30 µg 250 1Cefuroksym 30 µg 1500 6Cefalotyna 30 µg 250 1Chinupristyna/dalfopristyna 15 µg 250 1Chloramfenikol 30 µg 250 1Ciprofloksacyna 5 µg 2250 9Klindamycyna 2 µg . 1000 4Kanamycyna 30 µg 500 2Ertapenem 10 µg 500 2Erytromycyna 15 µg 1000 4Fosfomycyna 200 µg 250 1Gentamycyna 10 µg . 2000 8Gentamycyna 30 µg . 500 2Imipenem 10 µg 2000 8Lewofloksacyna 5 µg 750 3Linezolid 10 µg 500 2Meropenem 10 µg 1250 5Moksifloksacyna 5 µg 250 1Mupirocyna 200 µg 250 1Nitrofurantoina 100 µg 250 3Nitroksolina 30 µg 250 1Norfloksacyna 10 µg 1000 4Oksacylina 1 µg 500 2Penicylina G 1 unit 1250 5Piperacylina 30 µg 500 2Piperacylina/ tazobaktam 36(30-6) µg 2000 8Streptomycyna 300 µg 500 2Teikoplanina 30 µg 750 3Temocylina 30 µg 500 2Tetracyklina 30 µg 500 2Tikarcylina/ kwas klawulanowy 85 µg 250 1Tigecyklina 15 µg 250 1Tobramycyna 10 µg 2000 8Trimetoprim 5 µg 250 1Trimetoprim/sulfametoksazol 25(1.25-23.75) µg 2000 8Vankomycyna 5 µg 750 3Krążki jałowe . 750 3Krążki diagnostyczne dla Haemophilus: opakowanie zawiera 50 krążkówCzynnik X 150 szt. 3 opak.Czynnik V 150 szt. 3 opakSputazol (odczynnik enzymatyczny do homogenizacji 50 fiolek. 5 opak. wydzielin z dolnych dróg oddechowych) opakowanie -10 fiolekOferent przy pierwszej dostawie, dostarczy dwa dyspensery 90mm, ośmiokanałowe kompatybilne z zaoferowanymi krążkami antybiotyków zgodnie z instrukcją producenta.Zamawiający nie dopuszcza innych dyspenserów z inną ilością miejsc. Oferent dołączy do oferty opinię Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów (KORLD) dotyczącą lekowrażliwości dla producenta.Krajowy Ośrodek Referencyjny ds.Lekowrażliwości Drobnoustrojów wykonuje ekspertyzy aparatów i testów diagnostycznych pod kątem ich przydatności do oznacznia wrażliwości szczepów bakteryjnych na leki. Pozytywna opinia w.w. Ośrodka daje pewność wysokiej jakości produktu (krążki) oraz wiarygodności otrzymanych wyników.Krążki posiadają raport z badania porównawczego Eucast.Parametry jakościowe: -opis krążków dwustronnyTak 10 punktówNie 0 punktówCena 90 punktówJakość 10 punktów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 90,00
JAKOŚĆ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PAKIET 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet VIZestaw do oznaczania MIC kolistyny metodą mikrorozcieńczeń w bulionie - metoda oparta o zmianę zabarwienia próbki badanej - pomiar stężenia w zakresie 0,25- 16mg/l - stabilność testu po otwarciu co najmniej 30 dni - płytki dzielone na paski - nośnik zawiesiny do testów - wielkość opakowania : maksymalnie 48 testów - możliwość wiarygodnego odczytu testu metodą wizualną 480 oznaczeńParametry jakościowe:pomiar stężenia- minimum 7 stężeń z kontrolą pozytywnąTak 10 punktówNie 0 punktówCena 90 punktówJakość 10 punktów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 90,00
JAKOŚĆ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej- Chełmiec
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej. Poszukuję terapeuty z certyfikatem PTPG lub EAGT i z conajmniej 5-letnim doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI