DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającySZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016807
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adudzinska@rydygierkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Szpital sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3b309a5-831a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym aWykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzieleniezamówieniakomunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanieoświadczeń,wniosków (innych niżwskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanieinformacji odbywasię elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz dokomunikacji”dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal lub za pomocą pocztyelektronicznej. Wewszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługująsię numerem ogłoszenia(BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczneskładane są przezWykonawcę zapośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.Zamawiający dopuszczarównieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą pocztyelektronicznej, nawskazany wust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznychmusi być zgody zwymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dladokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniuo udzieleniezamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniuMinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środkówdowodowychoraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy(Dz. U. z2020 poz. 2415).I. Informacjeogólne1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniuoudzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający kontonaePUAP ma dostęp doformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”orazdo„Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortalu orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). 3.Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:„Formularzzłożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 58/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie odczynników do badań immunohematologicznych, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji.2. Termin ważności odczynników min. 9 m-cy od daty dostarczenia – dotyczy Grupy II.3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, w ciągu 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych (fax, email) zamówień składanych przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 15 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.3. Możliwość dostarczeń awaryjnych przedmiotu zamówienia do 5 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia4. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w danej podgrupie w zależności od potrzeb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - sporządzone w języku polskim (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis) dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załącznikach nr 1 do SWZ). UWAGA! Należy podać numery katalogowe wszystkich zaoferowanych produktów, Certyfikat CE wraz z numerem identyfikacyjnym jednostki notyfikowanej biorącej udział w procesie oceny zgodności, Wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Świadectwa jakości dla poszczególnych odczynników, Odczynniki zakwalifikowane przez dostawcę do wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro z listy A-do oferty należy dołączyć certyfikat wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - sporządzone w języku polskim (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis) dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załącznikach nr 1 do SWZ). UWAGA! Należy podać numery katalogowe wszystkich zaoferowanych produktów, Certyfikat CE wraz z numerem identyfikacyjnym jednostki notyfikowanej biorącej udział w procesie oceny zgodności, Wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Świadectwa jakości dla poszczególnych odczynników, Odczynniki zakwalifikowane przez dostawcę do wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro z listy A-do oferty należy dołączyć certyfikat wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę:a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w rozdz. XV ust. 2 Specyfikacji),UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),e) podpisany Załącznik nr 1 do SWZ,f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnikado reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowaniaich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy § 11.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych,b) zmiany ceny brutto w przypadku zmiany stawki VAT,c) przedmiotu umowy w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania odczynników o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry przedmiotu oferty,d) numeru katalogowego produktu,e) wydłużenia terminu obowiązywania umowy do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia określonej w §3 ust. 1 umowy.3. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (z zastrzeżeniem pkt 2b niniejszego paragrafu) i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20

2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej- Chełmiec
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej. Poszukuję terapeuty z certyfikatem PTPG lub EAGT i z conajmniej 5-letnim doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI