DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającySZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00107715
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adudzinska@rydygierkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Szpital sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c40e7faa-dfae-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 169/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1
1 Pojemnik jednorazowy z pokrywą do odsysania próżniowego z wyraźną podziałką co najmniej co 100 ml, lekko zwężający się ku dołowi typu SHERWOOD SEP- T-VAC. Pojemność 2000 ml 500 szt.
2 Wkłady workowe jednorazowe do poniższego pojemnika z pokrywą Pojemność 2000 ml 500 szt.
3 Pojemnik wielorazowy do odsysania próżniowego z wyraźną podziałką co najmniej co 100 ml, lekko zwężający się ku dołowi typu SHERWOOD SEP -T-VAC Pojemność 2000 ml 200 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:

KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.

Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2
1 Pojemnik o spłaszczonym kształcie do saka próżniowego na wkład workowy sztywny, przeźroczysty, wielokrotnego użytku, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania na wieszakach do szyny typu koszalińskiego oraz obrotowy łącznik kątowy typu schodkowego do przyłączenia źródła ssania. Pojemność 1000 ml Pojemnik wielorazowego użytku. Pojemność 1000 ml 200 szt.
2 Pojemnik do saka próżniowego na wkład workowy sztywny, przeźroczysty, wielokrotnego użytku, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania na wieszakach do szyny typu koszalińskiego oraz obrotowy łącznik kątowy typu schodkowego do przyłączenia źródła ssania. Pojemność 2000 ml Pojemnik wielorazowego użytku. Pojemność 2000 ml 200 szt.
3 Wieszak metalowy na ścianę do zawieszenia pojemników. Wieszak przystosowany do przykręcania do ściany uchwyt metalowy 100 szt.
4 Uchwyt plastikowy uniwersalny do zawieszania pojemników na szynę,cechujący się zmiennym rozstawem (rozstaw regulowany sprężyną do szybkiego i łatwego zakładania i demontażu uchwytu na szynie) uchwyt plastikowy 100 szt.
5 Wkłady workowe jednorazowe do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilne z pojemnikami, uszczelniane automatycznie po włączeniu ssania, wyposażone w zastawkę( filtr) zapobiegający wypływowi wydzieliny do źródła próżni, duży otwór do pobierania próbek wydzieliny oraz tylko jedno przyłącze w pokrywie obrotowej typu schodkowego. Pojemność 1000 ml, dostarczane w formie całkowicie skompresowanej wkład workowy. Pojemność.1000 ml 4 000 szt.
6 Wkłady workowe jednorazowe do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilne z pojemnikami , uszczelniane automatycznie po włączeniu ssania, wyposażone w zastawkę( filtr) zapobiegający wypływowi wydzieliny do źródła próżni, duży otwór do pobierania próbek wydzieliny oraz tylko jedno przyłącze w pokrywie obrotowej typu schodkowego. Pojemność 2000 ml, dostarczane w formie całkowicie skompresowanej wkład workowy pojemność.2000 ml 40 000 szt.
7 Dren z balonikiem, z rozszerzeniami co kilkadziesiąt cm(uniwersalny) z tworzywa sztucznego w zwojach- Fi 5 mm. Opakowanie 30 mb. 1 opak. 30 mb dren balonowy 100 opak.
8 Dren z balonikiem, z rozszerzeniami co kilkadziesiąt cm(uniwersalny) z tworzywa sztucznego w zwojach -Fi 7 mm. Opakowanie 30 mb. 1 opak. 30 mb dren balonowy 700 opak.
9 Zestaw do odsysania złożony z wkładu workowego 1000ml sprasowanego i drenu śr. 5,8mm i dł. 1,8m zakończonego łącznikiem stożkowym z przesuwnym regulatorem siły ssania, worek i dren tego samego producenta zapakowane fabrycznie w opakowanie folia-papier Worek 1000 ml z drenem 1,8m 1000 szt
10 Wkłady workowe jednorazowe do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilne z pojemnikami, wyposażone w podwójny system filtracji zamieszczony w pokrywie wkładu tj. zastawkę/filtr zapobiegający wypływowi wydzieliny do źródła próżni oraz dodatkowy filtr dymu powstającego w trakcie zabiegów elektrokoagulacji, duży otwór do pobierania próbek wydzieliny oraz tylko jedno obrotowe przyłącze w pokrywie typu schodkowego. Pojemność 2000ml, dostarczane w formie całkowicie sprasowanej. Pokrywa wkładu w innym kolorze niż wkłady standardowe dla łatwiejszej identyfikacji. Wkład workowy pojemność 2000ml do elektrokoagulacji 400 szt
11 Pojemnik przeźroczysty sztywny, wielokrotnego użytku do przechowywania cewników do odsysania o wysokości minimum 34cm wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania na wieszakach do szyny Pojemnik wielorazowy o wysokości min.34 cm 20 szt
12 Łącznik wymienny obrotowy stożkowy , zagięty pod kątem 90 stopni, mocowany na pojemnikach wielorazowych, przeznaczony do podłączania źródła próżni 200 szt
13 Wózek na kółkach z kolumną wyposażoną w uchwyty do mocowania 3 pojemników wielorazowych, wysokość max 55cm 20 szt
14 Łącznik wymienny do wkładów workowych podwójny z zakończeniami stożkowymi, umożliwiający podłączenie 2 drenów ssących do jednego wkładu workowego (rozgałęźnik) 20 szt
15 Aspirator rozlanych płynów z podłogi w komplecie z drenem 3 metrowym do podłączenia do wkładu workowego




















20 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:

KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.

Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3
1 Mankiet jednorazowy do ucisku sekwencyjnego kończyn dolnych kompatybilny z urządzeniem SedResponse- budowa trzykomorowa do wypełnieniem powietrzem o ciśnieniu 45 mg/Hg -30 mg/Hg, automatyczna analiza cyklu pracy dobierana indywidualnie w zależności od wypełniania łożyska żylnego pacjenta. Połączenie mankietów z drenem do urządzenia trzypinowe. Rozmiar S. M. L Rozmiar S, M, L 225 para

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:

KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.

Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4
1 Drut Kirschnera długość 30-31cm: Rozmiar Fi 0,8, Fi 1,0, Fi 1,1, Fi 1,20, Fi 1,40, Fi 1,50, Fi 1,60, Fi 1,80, Fi 2,00, Fi 2,2, Fi 2,3, Fi 2,40, Fi 2,50, Rozmiar podawany przy zamówieniu Drut Kirschnera długość 31cm. Rozmiar Fi 0,8, Fi 1,0, Fi 1,1, Fi 1,20, Fi 1,40, Fi 1,50, Fi 1,60, Fi 1,80, Fi 2,00, Fi 2,2, Fi 2,3, Fi 2,40, Fi 2,50 2 600 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:

KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%

Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.

Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)
➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem ich złożenia.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga:
 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna/ katalogi/ opracowania w języku polskim, zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów. Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SWZ); obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu;
 Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. .) o Wyrobach Medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm))
 próbka po jednej sztuce dla każdego asortymentu z danego pakietu - dot. Pakietu 1, 2, 4,
 próbka po jednej sztuce dla każdego rozmiaru – dot. Pakietu 3,
 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające kompatybilność przedmiotu zamówienia ze sprzętem Zamawiającego – dot. Pakietu 3,
 podpisany załącznik nr 1 do Specyfikacji - odpowiednio dla Pakietu do, którego przystąpił Wykonawca.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający wymaga:
 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna/ katalogi/ opracowania w języku polskim, zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów. Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SWZ); obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu;
 Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. .) o Wyrobach Medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm))
 próbka po jednej sztuce dla każdego asortymentu z danego pakietu - dot. Pakietu 1, 2, 4,
 próbka po jednej sztuce dla każdego rozmiaru – dot. Pakietu 3,
 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające kompatybilność przedmiotu zamówienia ze sprzętem Zamawiającego – dot. Pakietu 3,
 podpisany załącznik nr 1 do Specyfikacji - odpowiednio dla Pakietu do, którego przystąpił Wykonawca.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

IV. Dokumenty składające się na ofertę:
a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,
b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w rozdz. XV ust. 2 Specyfikacji),
UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),
d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),
e) podpisany załącznik nr 1 do Specyfikacji - odpowiednio dla Pakietu do, którego przystąpił Wykonawca,
f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
h) próbka.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy. § 12.
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 2-5 niniejszego paragrafu.
2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych
b) ilościowym (zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego wyrobu medycznego w ramach wartości umowy);
c) zmiany ceny brutto wyrobu medycznego w przypadku zmiany stawki VAT
d) wyrobu medycznego w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania wyrobu medycznego o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry określone w załączniku nr 1 do umowy. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy.
e) osób reprezentujących Strony z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne)
f) danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie
g) numeru katalogowego wyrobu medycznego,
h) Nabywca zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy do czasu wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 pkt. 4.
3. W przypadku trudności finansowych Nabywcy, Strony mogą zmienić umowę zmniejszając liczbę zamawianych wyrobów medycznych.
4. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać, za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy opieki do starszej osoby - Piekiełko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy opieki do starszej osoby. Opieka całodobowa (od poniedziałku do piątku). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI