Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adudzinska@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761876d7-6c6a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalrydygier.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niżwskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).I. Informacjeogólne1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do „Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 27/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 1 1 Acetazolamidum 250mg tabletka 1 500 tabletka2 Amiloridum+ Hydrochlorothiazidum 5mg+50mg tabletka 2 500 tabletka3 Etamsylatum 12,5% (250mg/2ml) roztwór 16 000 ampułka4 Papaverinum 40mg/2ml roztwór 200 ampułka5 Propranololi hydrochloridum 10mg tabletka 6 000 tabletka6 Propranololi hydrochloridum 40mg tabletka 2 000 tabletka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 10 1 Dieta kompletna, wysokokaloryczna (1,5kcal/ml), wysokobiałkowa (minimum 7g białka/100ml, 20-25% energii białkowej), bezresztkowa, o osmolarności 300-340mOsm/l, do podaży dojelitowej przez zgłębnik. pojemność 1000ml płyn odżywczy 1 200 worek/ butelka plastikowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 11 1 Dieta kompletna, normokaloryczna, wysokobiałkowa (minimum 9g/100ml), oligopeptydowa, bezresztkowa, o niskiej zawartości węglowodanów, dedykowana krytycznie chorym, o osmolarności 270-320mOsm/l, do podaży dojelitowej przez zgłębnik. pojemność 500ml płyn odżywczy 600 worek/ butelka plastikowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 2 1 Ampicillinum 1g proszek do sporz. roztworu do wstrzykiwań 8 000 fiolka2 Clonazepamum 0,5mg tabletka 4 500 tabletka3 Cloxacillinum 0,5g tabletka 160 tabletka4 Doxycyclinum 0,1g kapsułka 1 400 kapsułka5 Oxazepamum 10mg tabletka 200 tabletka6 Lorazepamum 1mg drażetka/ tabletka 12 500 drażetka/ tabletka7 Lorazepamum 2,5mg drażetka/ tabletka 2 500 drażetka/ tabletka8 Neomycinum 250mg tabletka 11 200 tabletka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 3 1 Colistimethatum natricum 1mln. j.m. liof. do sporz. roztworu do wstrzykiwań, infuzji i inhalacji 9 000 fiolka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 4 1 Glucosum* 40%, pojemność 500ml roztwór 400 butelka plastikowa/ worek *Opakowanie z dwoma portami
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 5* 1 Immunoglobulinum humanum - zawartość immunoglobulin minimum 95%, zawartość igG minimum 35% 5000mg białka osocza/100ml roztwór do infuzji 30 flakon/ fiolka *Preparat, którego wykorzystanie będzie zależne od ilości pacjentów, którzy będą mogli być zakwalifikowani do leczenia, zgodnie z EBM lub CHPL
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 6 1 Kalii chloridum 600mg (315mg jonów potasu) kapsułka o przedłużonym uwalnianiu 170 000 kaspułka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 7 1 Moxifloxacinum 25mg/5ml roztwór, krople do oczu 100 opak
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 8 1 Solutio Ringeri Lactate pojemność 500ml roztwór 800 worek2 pojemność 1000ml 1 000 *Opakowanie z dwoma portami
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie leków różnych siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia, dla produktów do żywienia dojelitowego i doustnego Zamawiający dopuszcza datę ważności krótszą niż 12 miesięcy, jednak nie krótszą niż 6 miesięcy.3. W programach lekowych i chemioterapii dopuszcza się tylko leki umieszczone na listach refundacyjnych NFZ (cena leku nie może przekroczyć limitu finansowania ustalonego przez NFZ).4. Zamawiający zamieszczając w specyfikacji postać leku np. tabl. ma na myśli wszystkie rodzaje tabletek, a kaps. wszystkie rodzaje kapsułek itd. W innych przypadkach określona jest dokładnie postać leku tj. np. tabl. dojelitowa tzn. że dopuszczana jest tylko tabletka dojelitowa.5. Przez produkt leczniczy, stanowiący przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zaoferowany produkt leczniczy musi być dopuszczony do obrotu na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub 4a ustawy Prawo farmaceutyczne.6. Zamawiający, w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu produktu leczniczego do siedziby Zamawiającego, dopuszcza udział podwykonawców posiadających uprawnienia.7. Pozostałe warunki zamówienia określaprojekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień przesyłanych faksem przez pracownika Apteki Szpitalnej.2. Termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia.3. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia faksem.4. Dostarczenia wraz z wniesieniem i rozładowaniem produktu leczniczego odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbiór produktu leczniczego dokonywać będzie osoba upoważniona przez Kierownika Apteki Szpitalnej. Pracownik w chwili odbioru produktu leczniczego zobowiązany będzie do zbadania, czy dostarczenie jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodne z załączonymi dokumentami i umową. 5. Produkt leczniczy dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2015 poz. 381) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury). 6. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ust. 5. PAKIET 9 1 Dieta kompletna, normokaloryczna (1kcal/ml), wysokobiałkowa (minimum 5,5g/100ml), bogata w składniki immunomodulujące: kwasy omega-3, argininę, nukleotydy, o osmolarności 290-310 mOsm/l, do podaży dojelitowej przez zgłębnik. pojemność 500ml płyn odżywczy 200 worek/ butelka plastikowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4