Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO APARATÓW ELEKTROTERAPII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adudzinska@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO APARATÓW ELEKTROTERAPII
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a957db-72a0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niżwskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).I. Informacjeogólne1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do „Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie akcesoriów do aparatów elektroterapii do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Pozostałe warunki zamówienia określają projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 Specyfikacji.WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Termin dostarczenia sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy. Dostawa do max. 14 dni od daty złożenia zamówienia składanego przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.2. Dostarczenie sprzętu do Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCHGRANICZNYCH PRZEDMIOT PRZETARGU: Akcesoria do aparatów elektroterapii.Rok produkcji: 2021Lp. PARAMETR/WARUNEK Wymóg Wartość oferowana1. Elektrody samoprzylepne wielokrotnego użytku do elektrostymulacji 3,5cm, okrągłe o średnicy 3,5cm do aparatu TRIO-300, prod. ITO, rok prod. 1999, Intelect Advanced Stim, prod. Chattanoga Group, rok prod. 2008- 210 kpl. (4 sztuki) Tak 2. Elektroda węglowo-silikonowa 6cm x 6cm, duże i małe wejściedo aparatu UNICO, prod. Famed Łódż, rok prod. 1994, Intelect Advanced Stim, prod. Chattanoga Group, rok prod. 2008, Physiotek D60, prod. Physio-Control, rok.prod.2007 – 50 szt. Tak 3. Elektroda węglowo-silikonowa okrągła o średnicy 4cm lub 5cm do aparatu UNICO, prod. Famed Łódź, rok prod. 1994, Intelect Advanced Stim prod. Chattanoga Group, rok prod. 2008 – 5 kpl. (4 sztuki) Tak 4. Elektroda węglowo-silikonowa 6cm x 6cm, duże i małe wejście do aparatu UNICO prod. Cosmogamma, rok prod.1994, Stymat S-300, prod. Emildue, rok prod. 1998, Stymat S-120, prod. Famed Łódź, rok prod. 1994, Intelect Advanced Stim prod. Chattanoga Group, rok prod. 2008 – 50 szt. Tak 5. Elektroda węglowo-silikonowa 6cm x 12cm z dwoma wejściami małym i dużym – 50 szt. Tak 6. Elektroda węglowo-silikonowa 8cm x 6cm z dwoma wejściami małym i dużym – 20 szt. Tak 7. Podkłady wiskozowe do elektrod 6cm x 12cm – 50 szt. Tak 8. Podkłady wiskozowe do elektrod 6cm x 6cm – 100 szt. Tak Wymagania dodatkowe 9. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności Tak 10. Gwarancja min. 12 miesięcy Tak Do 12 miesięcy – 0 pkt.13-24 miesięcy – 5 pkt.Od 25 miesięcy – 10 pkt.11. Dostawa do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia Tak 12. Czas trwania umowy 24 miesiące od daty podpisania umowy Tak 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całości zamówienia Tak 14. Sukcesywne dostawy w okresie trwania umowy Tak 15. Kryteria oceny ofert:- 90 % najniższa cena- 10 % czas trwania gwarancji Tak
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych ➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej Kryterium OKRES GWARANCJI:➢ do 12 miesięcy: 0 pkt➢ 13-24 miesięcy: 5 pkt➢ Od 25 miesięcy: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4