Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowy dozór obiektów i obsługa portierni Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9 wraz z monitoringiem OPiOOZ w Legnicy, przy ul. Chojnowskiej 81
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001016173
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 9
1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768779300
1.5.8.) Numer faksu: 768784434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wszp@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszpzlotoryja.ibip.wroc.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowy dozór obiektów i obsługa portierni Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9 wraz z monitoringiem OPiOOZ w Legnicy, przy ul. Chojnowskiej 81
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab1c7f5c-6a1d-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00048533/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całodobowy dozór obiektów i obsługa portierni Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9 wraz z monitoringiem OPiOOZ w Legnicy, przy ul. Chojnowskiej 81
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://wszpzlotoryja.ibip.wroc.pl/public/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się zgodnie z art. 61 ust.1 Ustawy PZP
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://wszpzlotoryja.ibip.wroc.pl/public/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do przestrzegania zasad przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZP/PBN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- Całodobowa obsługa portierni i dozór obiektów Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9, 16 i 18;
- Przejęcie i prowadzenie systemu alarmowego Ośrodka Psychiatrycznej i Odwykowej Opieki Zdrowotnej w Legnicy, przy ul. Chojnowskiej 81, oraz jej konserwacja;
- Udział grupy interwencyjnej w obezwładnianiu osób stwarzających w sposób oczywisty, bezpośrednie zagrożenie - na żądanie Zamawiającego.
- Grupa musi stawić się na wezwanie do 20 minut od zgłoszenia;
- Opracowanie planu obiektu (instrukcji) w zakresie ochrony mienia;
4.2.6.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64214200-1 - Usługi centrali telefonicznych
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
10% wartości zamówienia - Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji ewentualnego powiększenia ilości dozorowanych obiektów bądź zmiany ich specyfiki
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-31 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie własnej stacji monitorowania alarmów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, którzy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania (formularz ofertowy pkt VI).
Zamawiający nie będzie weryfikował spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada:
a) aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia.
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1, sporządzonej nie wcześniej niże 6 miesięcy przed jej przedłożeniem.
c) aktualny odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia
3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada:
a) aktualne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
b) aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży:
a) wykaz minimum trzech usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w wymaganym czasie, polegających na dozorowaniu obiektów, z czego minimum 1 usługa na obiektach służby zdrowia - w okresie minimum 12 miesięcy każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy (załącznik nr 3 do SWZ).
b) aktualną decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej, lub innych dokumentów potwierdzających status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej, wraz z poświadczeniem możliwości udzielania ulg we wpłatach na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, bądź alternatywnym oświadczeniem o spełnianiu warunków w zakresie możliwości udzielania ulg.
Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.) – w wysokości nie mniejszej niż 30%.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty cenowej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia.
b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (opisany w dziale VIII pkt 4a) wraz z poświadczeniami (załącznik nr 3 do SWZ).
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia.
c) decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej, wraz z poświadczeniem możliwości udzielania ulg we wpłatach (opisany w dziale VIII pkt 4b)
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia;
d) aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, albo Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia;
f) aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia;
g) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia;
h) aktualne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane wraz z formularzem ofertowym w dniu jego składania:
a) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1 do SWZ).
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia;
b) oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia.
c) Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej (wystawione przez Zamawiającego po jej przeprowadzeniu).
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia
d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy ofert podpisanych przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, bądź składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia.
e) pisemne zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobów do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia z podaniem przedmiotu i wysokości zasobu z którego będzie korzystał (jeżeli dotyczy).
Zamawiający zweryfikuje spełnianie warunku metodą spełnia / nie spełnia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-11