Badania z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe, kontrolne), oraz badania epidemiologiczne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Badania z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe, kontrolne), oraz badania epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-03-16
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00078148
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badania z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe,
kontrolne), oraz badania epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we
Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badania z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe,
kontrolne), oraz badania epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we
Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b7efe46-9e11-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze
postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://upwr.logintrade.net/
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwanej dalej „Platformą”) dostępnej pod
adresem: https://upwr.logintrade.net/
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy
pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez
Internet.
4. W celu złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz w celu porozumiewania się z Zamawiającym po
otwarciu ofert, Wykonawca musi posiadać konto na Platformie, to znaczy być zarejestrowanym
użytkownikiem Platformy.
5. Aby zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, Wykonawca nie musi posiadać konta
na Platformie.
6. Prawidłowym złożeniem oferty przez Wykonawcę za pomocą środka komunikacji elektronicznej jest
jej złożenie na Platformie dostępnej pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania.
7. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwanej dalej „Platformą”) dostępnej pod
adresem: https://upwr.logintrade.net/ w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert . Taka oferta zostanie uznana przez
Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu
ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W wypadku
Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu,
oferty przez Platformę. W wypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie
odbywa
się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, która jest wysyłana automatycznie do
Wykonawcy po złożeniu oferty, dokumentu. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail
wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”.
10. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego I0CZZ000 271.2.2022
postępowania nadanym przez Platformę.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław.
Reprezentuje go Rektor; o celach i sposobach przetwarzania danych
osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu decyduje on sam jako administrator danych;
Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Danych Osobowych można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: iod@upwr.edu.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
przeprowadzonym zgodnie z ustawą Pzp;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. – Dz. U. z 2019 r., ze zm.) zwanej dalej- „ustawa Pzp”;
Okres przechowywania Pani/Pana dane osobowych wynosi odpowiednio:
zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125
ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013.
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Udostępnienie
danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nie udostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty lub wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są badania z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe, kontrolne), oraz badania epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie:
a) wykonania badań: wstępnych dla 200 osób, okresowych dla 800 osób, kontrolnych dla 80 osób, oraz epidemiologicznych dla 300 osób,
b) wykonanie zadań związanych ze sprawowaniem opieki z zakresu medycyny pracy, wynikającym z załączonego wykazu poszczególnych stanowisk pracy (załączniki - arkusze kalkulacyjne),
c) udziału lekarza medycyny pracy w komisji ds. BHP łącznie 10 godzin,
d) badania pracownika w celu otrzymania urlopu zdrowotnego z orzeczeniem lekarskim dla 5 osób.
2. Charakterystyka badań medycyny pracy:
a) badania podstawowe obejmują: OB, morfologia, mocz,
b) badania wstępne obejmują: badania podstawowe oraz orzeczenie lekarza medycyny pracy,
c) badania kontrolne obejmują: orzeczenie lekarza medycyny pracy,
d) badania okresowe obejmują: badania podstawowe oraz badania wynikające z załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad
pracownikami oraz orzeczeń lekarskich, wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy ( Dz. U. Nr 69, poz.332 z 1996 r. z późn. zmianami) oraz orzeczenie lekarza medycyny pracy.
2a Charakterystyka badań epidemiologicznych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o
zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. 2008 nr 234 poz.
1570)
a) zdjęcie Rtg klatki piersiowej
b) badanie lekarskie do celów epidemiologicznych
c) wydanie orzeczenia lekarskiego
3. Usługi będą realizowane wg poniższych zasad:
a) godziny działalności laboratoriów od godziny 08:00 do godziny do 18:00,
b) godziny działalności gabinetów lekarskich od godziny 08:00 do godziny 18:00,
c) lokalizacja: gabinety lekarskie , pracownie i laboratorium w jednym miejscu,
d) lekarz medycyny pracy winien posiadać uprawnienia do wykonywania badań pracowników w pracowni Rtg i izotopowych,
e) lekarz medycyny pracy winien posiadać znajomość wymogów dotyczących bezpiecznej i higienicznej pracy w laboratoriach chemicznych, mikrobiologicznych i pracowni rtg,
f) badania kontrolne pracowników Zamawiającego będą realizowane w dniu zgłoszenia się
pracownika do Wykonawcy. Badania okresowe i wstępne będą realizowane po uprzednim zarejestrowaniu się prac u Wykonawcy, jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych licząc
od dnia rejestracji,
g) badania kontrolne, wstępne, okresowe i epidemiologiczne wraz z pobraniem materiału do
badań laboratoryjnych, uzyskaniem wyników badań podstawowych oraz wydaniem orzeczenia, pracownik Zamawiającego ma mieć wykonane w ciągu 1 dnia i w jednym miejscu.
4. Badanie pracowników Zamawiającego odbywa się na podstawie imiennych skierowań
wystawionych i podpisanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we
Wrocławiu (wzór skierowania będzie stanowił załącznik do umowy) - zgodnie z § 4
Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie
przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad
pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie
Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z 1996 r. z późn. zm.).
5. Zaświadczenia i orzeczenia lekarskie otrzymuje bezpośrednio pracownik Zamawiającego,
który był poddany badaniom.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy i rodzajowy przedmiotu zamówienia określony został w
arkuszach kalkulacyjnych stanowiących załączniki nr 1a, 1b i 1c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Badaniu i ocenie podlegają oferty, które nie zostały odrzucone i które
zostały złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu (na danym etapie badania i oceny
ofert)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dysponowanie medycznym laboratorium diagnostycznym wykonującym badania materiału biologicznego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dysponowanie darmowym parkingiem dla pacjentów UP we wrocławiu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w zakresie. posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jest zarejestrowany w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o Służbie medycyny pracy.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: spełniają następujący warunek szczegółowy:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwie usługi polegające na wykonaniu usługi medycyny pracy, oraz badaniach
epidemiologicznych o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każda.
Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut
dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx? f=/Kursy/kursy.html
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami wykonującymi zawód lekarza przy czym:
- co najmniej 1 osoba musi wykonywać zawód lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi, która dokonała zgłoszenia podjęcia działalności lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi we właściwym wojewódzkim ośrodku medycyny pracy (zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.) z uprawnieniami do wykonywania badań pracowników pracowni rtg,
- co najmniej 1 osoba musi wykonywać zawód lekarza ze specjalizacją okulisty,
- co najmniej 1 osoba musi wykonywać zawód lekarza ze specjalizacją laryngologa,
- co najmniej 1 osoba musi wykonywać zawód lekarza ze specjalizacją neurologa.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna za spełniony warunek , o którym mowa w ust. 1. 2. jeżeli jego spełnienie wykaże każdy wykonawca składający ofertę wspólną , oraz o którym mowa w ust 1 . 4. ppkt. a) i b) SWZ, jeżeli jego spełnienie wykaże jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca
obowiązany jest złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie braku
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o
których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik
nr 3a do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
oraz aktualnego odpisu z Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z
dnia 27 czerwca 1997 r. o Służbie medycyny pracy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) b) składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie
otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie
zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on
w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę
lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed ich złożeniem.
4. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp mających
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt 2-3 stosuje się
odpowiednio.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane
w pkt 1 ppkt 1) b) składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu usług wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty –
Załącznik nr 4 do SWZ
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podst. do dysponowania tymi
osobami – Załącznik nr 4a do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja),
zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści
pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy.
Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.
zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem
elektronicznym
lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej
dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób
reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
2. W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z Wykonawców osobno składa:
a) Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
b) odpis lub informację z krajowego Rejestr Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, oraz aktualnego odpisu z
Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997
r. o Służbie medycyny pracy.
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu .
3) W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawcy składają razem:
a) Formularz ofertowy,
b) Arkusze kalkulacyjne – wypełnione przez
Wykonawcę,
c) Wykaz dostaw wraz z dowodami , oraz Wykaz osób,
d) Zobowiązanie, o którym mowa, o którym mowa w art. 118 ust 4 ustawy Pzp e) Oświadczenie
składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp o podziale zadań pomiędzy
wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego
ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
3. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia - do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Umowa realizowana będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy brutto, w zależności od tego, która okoliczność nastąpi jako pierwsza.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
3.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI