Badania z zakresu medycyny pracy - badania wstępne, okresowe, kontrolne, oraz epidemiologiczne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Badania z zakresu medycyny pracy - badania wstępne, okresowe, kontrolne, oraz epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-02-23
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007437
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badania z zakresu medycyny pracy - badania wstępne, okresowe, kontrolne, oraz epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badania z zakresu medycyny pracy - badania wstępne, okresowe, kontrolne, oraz epidemiologiczne dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5a8906a-6f78-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006887/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Badania medycyny pracy i epidemiologiczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://upwr.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://upwr.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:https://upwr.logintrade.net/ 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwanej dalej „Platformą”) dostępnej pod adresem:https://upwr.logintrade.net/3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. 4. W celu złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz w celu porozumiewaniasię z Zamawiającym po otwarciu ofert, Wykonawca musi posiadać konto na Platformie, to znaczy być zarejestrowanym użytkownikiem Platformy.5. Aby zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, Wykonawca nie musi posiadać konta na Platformie. 6. Prawidłowym złożeniem oferty przezWykonawcę za pomocą środka komunikacji elektronicznej jest jej złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania. 7. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny zInstrukcją korzystania z Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwanej dalej „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://upwr.logintrade.net/, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna sięz treścią oferty przed upływem terminu składania ofert . Taka oferta zostanie uznana przezZamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W wypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę. W wypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, która jest wysyłana automatycznie do Wykonawcy po złożeniu oferty, dokumentu. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”. 10. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem postępowania nadanym przez Zamawiającego I0CZZ000 271.4.2021, postępowania nadanym przez Platformę

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K.Norwida 25, 50-375 Wrocław. Reprezentuje go Rektor; o celach i sposobach przetwarzania danychosobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznychUniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu decyduje on sam jako administrator danych;Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Danych Osobowych i można się z nimskontaktować poprzez adres e-mail: iod@upwr.edu.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym zgodnie z ustawą Pzp; odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych(tekst jedn. – Dz. U. z 2019 r., ze zm.) zwanej dalej- „ustawa Pzp”; Okres przechowywaniaPani/Pana dane osobowych wynosi odpowiednio: zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w przypadku zamówieńwspółfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013. obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustaw

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Udostępnienie danych osobowych jest warunkiem zawarciaumowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nie udostępnienia do przetwarzania danych osobowychbędzie odrzucenie złożonej oferty lub wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzieleniezamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są badania z zakresu medycyny pracy: wstępne, okresowe, kontrolne, oraz epidemiologiczne w zakresie:a) wykonania badań: wstępnych dla 150 osób, okresowych dla 771 osób, kontrolnych dla 80 osób, oraz epidemiologicznych dla 232 osób,b) wykonanie zadań związanych ze sprawowaniem opieki z zakresu medycyny pracy, wynikającym z załączonego wykazu poszczególnych stanowisk pracy (załączniki - arkusze kalkulacyjne),c) udziału lekarza medycyny pracy w komisji ds. BHP łącznie 10 godzin,d) badania pracownika w celu otrzymania urlopu zdrowotnego z orzeczeniem lekarskim dla 5 osób.2. Charakterystyka badań medycyny pracy:a) badania podstawowe obejmują: OB, morfologia, mocz,b) badania wstępne obejmują: badania podstawowe oraz orzeczenie lekarza medycyny pracy,c) badania kontrolne obejmują: orzeczenie lekarza medycyny pracy,d) badania okresowe obejmują: badania podstawowe oraz badania wynikające z załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich, wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy ( Dz. U. Nr 69, poz.332 z 1996 r. z późn. zmianami) oraz orzeczenie lekarza medycyny pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dysponowanie medycznym laboratorium diagnostycznym wykonującym badania materiału biologicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w zakresie. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jest zarejestrowany w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o Służbie medycyny pracy. 2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwie usługi polegające na wykonaniu usługi medycyny pracy, oraz badaniach epidemiologicznych o wartości co najmniej 120 tys. zł brutto każda.3. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami wykonującymi zawód lekarza przy czym:- co najmniej 1 osoba musi wykonywać zawód lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi, która dokonała zgłoszenia podjęcia działalności lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi we właściwym wojewódzkim ośrodku medycyny pracy (zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.) z uprawnieniami do wykonywania badań pracowników pracowni rtg, - co najmniej 1 osoba musi wykonywać zawód lekarza ze specjalizacją okulisty,- co najmniej 1 osoba musi wykonywać zawód lekarza ze specjalizacją laryngologa,- co najmniej 1 osoba musi wykonywać zawód lekarza ze specjalizacją neurologa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wRozdziale 17, w pkt. 1.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podst. do dysponowania tymi osobami,aktualnego odpisu z Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o Służbie medycyny pracy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca winien ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przezWykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ichpełnomocnik. W wypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku złożeniaoferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składająpodmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że co co najmniej jeden z wykonawców spełniawarunki udziału w postepowaniu. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe,przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowaniedo reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadachokreślonych w art. 118 ustawy Pzp zwane „dokumentami potwierdzającymi umocowanie doreprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca,Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasobylub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny,przekazuje się ten dokument.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancjawadialna obejmowała swą treścią (tj.: zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treściwynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (konsorcjum). Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przedstawiąZamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podst. art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:1) dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia siły wyższej, 2) inne zmiany:a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji umowy, za uprzednią zgodą zamawiającego, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SWZ, tj.:- powierzenie Podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy,- zmiana Podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, - wprowadzenie nowego Podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że zamówienie wykona samodzielnie, c) jeżeli nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego w szczególności zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, niepowodujące zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w zakresie, jakości lub innych parametrów zaoferowanych w ofercie produktów, przy czym zmiana taka musi być spowodowana:• niedostępnością na rynku produktów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania ich z rynku • pojawieniem się na rynku produktów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia;• pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.2. Warunki dokonywania zmian:1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy,3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://upwr.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do SWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz zawierający Arkusze kalkulacyjne/ Opis przedmiotu zamówienia (wzór – załącznik nr 1a, 1b, 1c do SWZ) – wypełniony przez Wykonawcę,3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 108 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 2 do SWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik) 5) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 17 ust. 2 SWZ - zgodnie ze wzorem stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli ofertę składa pełnomocnik 7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie;Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp przysługują Wykonawcy,uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniuzamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobecogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursieoraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o którejmowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorstw.3.Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt 1 są:- odwołanie do Prezesa Krajowej IzbyOdwoławczej (art. 513 i nast. ustawy Pzp- skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie (art. 579 inast. ustawy Pzp)4. Odwołanie przysługuje na:1.1. niezgodną z przepisami ustawy czynnośćZamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej,dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym naprojektowane postanowienie umowy;1.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzieleniezamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemiekwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawieustawy;1.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lubzorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tegoobowiązany.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminach wskazanych w art. 515 ustawyPzp.6. Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, októrym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowaniaodwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia PrezesaIzby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpisprzeciwnikowi skargi. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby.
2021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI