Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badania przesiewowe wraz ze wstępną kwalifikacją lekarską dla mieszkańców miasta Opola i powiatu opolskiego w ramach przeciwdziałania nadwadze, otyłości i cukrzycy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spzoz
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badania przesiewowe wraz ze wstępną kwalifikacją lekarską dla mieszkańców miasta Opola i powiatu opolskiego w ramach przeciwdziałania nadwadze, otyłości i cukrzycy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a09cc862-b188-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006556/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Badania przesiewowe wraz ze wstępną kwalifikacją lekarską dla mieszkańców miasta Opola i powiatu opolskiego w ramach przeciwdziałania nadwadze, otyłości i cukrzycy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zmień styl życia i sięgnij po zdrowie (RPO WO 2014-2020)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usk-opole.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-opole.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalnyrozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,zmiany,wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wymagania technicznewysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacjiprzekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej kodowanie i oznaczenie czasuprzekazaniadanych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazaniadanych jest toczas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Wprzypadkuwybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięciewlinkdostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty,dokumentubędącniezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca naadres e-mailwskazany w formularzu w ikonę „Złóżofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego naPlatformiePrzetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przezPlatformęPrzetargową.oferta oraz inne dokumenty powinny być opatrzonekwalifikowanympodpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/2-23/23358/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badanie przesiewowe w kierunku nadwagi i otyłości wraz ze wstępną kwalifikacją,przeprowadzone w oparciu o kartę uczestnika projektu (załącznik nr 1) obejmujące:- pomiarmasy ciała, wzrostu, ciśnienia tętniczego krwi, obwodu talii oraz wyliczenie współczynnika BMI udorosłych,- pomiar masy ciała, wzrostu oraz określenie wartości wskaźnika BMI w odniesieniudo siatki centylowej dla danego wieku u dzieci,- przeprowadzenie pogłębionego wywiaduobejmującego stylu życia, zachowań zdrowotnych oraz czynników ryzyka,- omówienie wynikówbadania oraz zindywidualizowaną edukację zdrowotną, - zlecenie badania poziomu cukru wekrwi żylnej i testu tolerancji glukozy (OGTT) – w uzasadnionych przypadkach (badaniewykonywane w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej USK w Opolu)2) Badanie przesiewowe wkierunku cukrzycy przeprowadzone w oparciu o kartę uczestnika projektu (załącznik nr 1)obejmujące:- omówienie wyników badania- wstępną kwalifikacja lub skierowanie do AOS
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Specjalizacja kadry medycznej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4