Artykułów medycznych oraz innego sprzętu medycznego, pojemników medycznych jednorazowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Artykułów medycznych oraz innego sprzętu medycznego, pojemników medycznych jednorazowego użytku plastikowych na odpady medyczne( szczegółowy opis – stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ) Pakiet nr 1 igły, strzykawki, Pakiet nr 2 kaniule, porty iniekcyjne ,przyrządy do przetaczania płynów i transfuzji krwi, Pakiet nr 3 cewnik urologiczny Foleya, Nelatona ,Tiemana, Pezzera, worki do zbiórki moczu, Pakiet nr 4 dreny, kanki, pojemniki histopatologiczne, stazy, ostrza, wzierniki, zgłębniki, Pakiet nr 5 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne, Pakiet nr 6 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne ortopedyczne, diagnostyczne niesterylne,foliowe Pakiet nr 7 rękawice diagnostyczne nitrylowe, Pakiet nr 8 cewniki do odsysania i podawania tlenu, maski, rurki intubacyjne różne rodzaje, Pakiet nr 9 rurka intubacyjna bez mankietu i z mankietem Pakiet nr 10 jałowa woda do inhalacji, Pakiet nr 11 filtr oddechowy, filtr maszynowy-powietrzny, rękojeść światłowodowa, układ odechowy, Pakiet nr 12 łyżki światłowodowe do laryngoskopu Pakiet nr 13 cewnik dwuświatłowy, dren Redon, rurka do intubacji z PCV Pakiet nr 14 kaniula dotętnicza 20G x 45 mm z zaworem, Zestaw z jednorazowym przetwornikiem do inwazyjne go monitorowania ciśnienia krwi Pakiet nr 15 kaniula dotętnicza, zestaw do kaniulacji żył, Pakiet nr 16 łącznik karbowany "martwa przestrzeń" maska krtaniowa żelowa, układ oddechowy jednorazowy, maska anestetyczna bez PVC,nebulizator,zestaw do higieny jamy ustnej, Pakiet nr 17 dren łączący do ssaków, wkład workowy jednorazowy do systemu ssącego, zestaw do drenażu klatki piersiowej 1 i 2-butlowy, zestaw do toracentezy/paracentezy z igłą Veressa jednorazowe siatki przepuklinowe, Pakiet nr 18 jednorazowy czepek, jednorazowa myjka do mycia ciała, pianka oczyszczająca do skóry, Pakiet nr 19 rampa 5- kranikowa z drenem łączącym standardowy dren do pomp infuzyjnych, Pakiet nr 20 Igła PENCAN Polipropylenowy rozciągliwy układ oddechowy anestetyczny, Pakiet nr 21 filtr jednorazowy klips naczyniowy, pojemnik jednorazowy, zestaw drenów. Pakiet nr 22 Jednorazowy próżnociąg położniczy, szczoteczki cytologiczne, preparat do utrwalania materiału komórkowego, wziernik ginekologiczny jednorazowy Pakiet nr 23 jednorazowa sterylna taśma operacyjna, Pakiet nr 24 pojemniki histopatologiczne PE/ PP ,zakręcane Pakiet nr 25 wkład workowy, jednorazowy do systemu ssącego FLOVAC, Zbiornik o pojemności 2 l do wkładów jednorazowych do systemu FLOVAC Pakiet nr 26 Jednoczęściowy worek stomijny otwarty, z ujściem przeźroczysty, z filtrem okrągłym Pakiet nr 27 polisacharydowy środek hemostatyczny, cewnik do zabiegów laparoskopowych, siatka przepuklinowa Pakiet nr 28 zamknięty system do nieinwazyjnego oraz system do zbiórki lużnego stolca Pakiet nr 29 kleszcze endoskopowe, pętle, do polipektomii, żel do badań endoskopowych, ustnik endoskopowy Pakiet nr 30 pętle różnego rodzaju Pakiet nr 31 zaciskacze do pępowiny, kieliszki do leków opaski identyfikacyjne butelka Redon i inne art. Pakiet nr 32 pojemniki na odpady medyczne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻywiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-17
  • Numer ogłoszenia598353-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598353-N-2019 z dnia 2019-09-17 r.

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Artykułów medycznych oraz innego sprzętu medycznego, pojemników medycznych jednorazowego użytku plastikowych na odpady medyczne( szczegółowy opis – stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ) Pakiet nr 1 igły, strzykawki, Pakiet nr 2 kaniule, porty iniekcyjne ,przyrządy do przetaczania płynów i transfuzji krwi, Pakiet nr 3 cewnik urologiczny Foleya, Nelatona ,Tiemana, Pezzera, worki do zbiórki moczu, Pakiet nr 4 dreny, kanki, pojemniki histopatologiczne, stazy, ostrza, wzierniki, zgłębniki, Pakiet nr 5 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne, Pakiet nr 6 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne ortopedyczne, diagnostyczne niesterylne,foliowe Pakiet nr 7 rękawice diagnostyczne nitrylowe, Pakiet nr 8 cewniki do odsysania i podawania tlenu, maski, rurki intubacyjne różne rodzaje, Pakiet nr 9 rurka intubacyjna bez mankietu i z mankietem Pakiet nr 10 jałowa woda do inhalacji, Pakiet nr 11 filtr oddechowy, filtr maszynowy-powietrzny, rękojeść światłowodowa, układ odechowy, Pakiet nr 12 łyżki światłowodowe do laryngoskopu Pakiet nr 13 cewnik dwuświatłowy, dren Redon, rurka do intubacji z PCV Pakiet nr 14 kaniula dotętnicza 20G x 45 mm z zaworem, Zestaw z jednorazowym przetwornikiem do inwazyjne go monitorowania ciśnienia krwi Pakiet nr 15 kaniula dotętnicza, zestaw do kaniulacji żył, Pakiet nr 16 łącznik karbowany "martwa przestrzeń" maska krtaniowa żelowa, układ oddechowy jednorazowy, maska anestetyczna bez PVC,nebulizator,zestaw do higieny jamy ustnej, Pakiet nr 17 dren łączący do ssaków, wkład workowy jednorazowy do systemu ssącego, zestaw do drenażu klatki piersiowej 1 i 2-butlowy, zestaw do toracentezy/paracentezy z igłą Veressa jednorazowe siatki przepuklinowe, Pakiet nr 18 jednorazowy czepek, jednorazowa myjka do mycia ciała, pianka oczyszczająca do skóry, Pakiet nr 19 rampa 5- kranikowa z drenem łączącym standardowy dren do pomp infuzyjnych, Pakiet nr 20 Igła PENCAN Polipropylenowy rozciągliwy układ oddechowy anestetyczny, Pakiet nr 21 filtr jednorazowy klips naczyniowy, pojemnik jednorazowy, zestaw drenów. Pakiet nr 22 Jednorazowy próżnociąg położniczy, szczoteczki cytologiczne, preparat do utrwalania materiału komórkowego, wziernik ginekologiczny jednorazowy Pakiet nr 23 jednorazowa sterylna taśma operacyjna, Pakiet nr 24 pojemniki histopatologiczne PE/ PP ,zakręcane Pakiet nr 25 wkład workowy, jednorazowy do systemu ssącego FLOVAC, Zbiornik o pojemności 2 l do wkładów jednorazowych do systemu FLOVAC Pakiet nr 26 Jednoczęściowy worek stomijny otwarty, z ujściem przeźroczysty, z filtrem okrągłym Pakiet nr 27 polisacharydowy środek hemostatyczny, cewnik do zabiegów laparoskopowych, siatka przepuklinowa Pakiet nr 28 zamknięty system do nieinwazyjnego oraz system do zbiórki lużnego stolca Pakiet nr 29 kleszcze endoskopowe, pętle, do polipektomii, żel do badań endoskopowych, ustnik endoskopowy Pakiet nr 30 pętle różnego rodzaju Pakiet nr 31 zaciskacze do pępowiny, kieliszki do leków opaski identyfikacyjne butelka Redon i inne art. Pakiet nr 32 pojemniki na odpady medyczne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 30442100010000, ul. ul. Sienkiewicza  52 , 34-300  Żywiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 613 916, e-mail zoz_zyw_bb@o2.pl, faks 338 613 916.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http:// przetargi.ipzp.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 34-300 Żywiec ul. Sienkiewicza 52

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Artykułów medycznych oraz innego sprzętu medycznego, pojemników medycznych jednorazowego użytku plastikowych na odpady medyczne( szczegółowy opis – stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ) Pakiet nr 1 igły, strzykawki, Pakiet nr 2 kaniule, porty iniekcyjne ,przyrządy do przetaczania płynów i transfuzji krwi, Pakiet nr 3 cewnik urologiczny Foleya, Nelatona ,Tiemana, Pezzera, worki do zbiórki moczu, Pakiet nr 4 dreny, kanki, pojemniki histopatologiczne, stazy, ostrza, wzierniki, zgłębniki, Pakiet nr 5 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne, Pakiet nr 6 rękawice sterylne lateksowe chirurgiczne ortopedyczne, diagnostyczne niesterylne,foliowe Pakiet nr 7 rękawice diagnostyczne nitrylowe, Pakiet nr 8 cewniki do odsysania i podawania tlenu, maski, rurki intubacyjne różne rodzaje, Pakiet nr 9 rurka intubacyjna bez mankietu i z mankietem Pakiet nr 10 jałowa woda do inhalacji, Pakiet nr 11 filtr oddechowy, filtr maszynowy-powietrzny, rękojeść światłowodowa, układ odechowy, Pakiet nr 12 łyżki światłowodowe do laryngoskopu Pakiet nr 13 cewnik dwuświatłowy, dren Redon, rurka do intubacji z PCV Pakiet nr 14 kaniula dotętnicza 20G x 45 mm z zaworem, Zestaw z jednorazowym przetwornikiem do inwazyjne go monitorowania ciśnienia krwi Pakiet nr 15 kaniula dotętnicza, zestaw do kaniulacji żył, Pakiet nr 16 łącznik karbowany "martwa przestrzeń" maska krtaniowa żelowa, układ oddechowy jednorazowy, maska anestetyczna bez PVC,nebulizator,zestaw do higieny jamy ustnej, Pakiet nr 17 dren łączący do ssaków, wkład workowy jednorazowy do systemu ssącego, zestaw do drenażu klatki piersiowej 1 i 2-butlowy, zestaw do toracentezy/paracentezy z igłą Veressa jednorazowe siatki przepuklinowe, Pakiet nr 18 jednorazowy czepek, jednorazowa myjka do mycia ciała, pianka oczyszczająca do skóry, Pakiet nr 19 rampa 5- kranikowa z drenem łączącym standardowy dren do pomp infuzyjnych, Pakiet nr 20 Igła PENCAN Polipropylenowy rozciągliwy układ oddechowy anestetyczny, Pakiet nr 21 filtr jednorazowy klips naczyniowy, pojemnik jednorazowy, zestaw drenów. Pakiet nr 22 Jednorazowy próżnociąg położniczy, szczoteczki cytologiczne, preparat do utrwalania materiału komórkowego, wziernik ginekologiczny jednorazowy Pakiet nr 23 jednorazowa sterylna taśma operacyjna, Pakiet nr 24 pojemniki histopatologiczne PE/ PP ,zakręcane Pakiet nr 25 wkład workowy, jednorazowy do systemu ssącego FLOVAC, Zbiornik o pojemności 2 l do wkładów jednorazowych do systemu FLOVAC Pakiet nr 26 Jednoczęściowy worek stomijny otwarty, z ujściem przeźroczysty, z filtrem okrągłym Pakiet nr 27 polisacharydowy środek hemostatyczny, cewnik do zabiegów laparoskopowych, siatka przepuklinowa Pakiet nr 28 zamknięty system do nieinwazyjnego oraz system do zbiórki lużnego stolca Pakiet nr 29 kleszcze endoskopowe, pętle, do polipektomii, żel do badań endoskopowych, ustnik endoskopowy Pakiet nr 30 pętle różnego rodzaju Pakiet nr 31 zaciskacze do pępowiny, kieliszki do leków opaski identyfikacyjne butelka Redon i inne art. Pakiet nr 32 pojemniki na odpady medyczne
Numer referencyjny: AG/zp/XIII /2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest; dostawa Artykułów medycznych oraz innego sprzętu medycznego, pojemników medycznych jednorazowego użytku plastikowych na odpady medyczne( szczegółowy opis – stanowi załącznik nr 1 do SIWZ )

II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141320-9
33141310-6
33141420-0
33141411-4
33194100-7
33141220-8
33141200-2
34928480-6
33194100-7
33141640-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.7 w zależności od potrzeb.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: w niniejszym postępowaniu nie zachodzi taka okoliczność;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Karta charakterystyki produktu chemicznego ( dotyczy Pakietu nr 2 poz. 20,21) 2.Protokół, badań producenta nie starszy niż 2017r,protokół badań z kraju pochodzenia nie starszy niż z 2016r, dopuszczenie do kontaktu z żywnością - certyfikat jednostki niezależnej- dotyczy pakietu nr 7 ) 3.Oświadczenie producenta ( dotyczy Pakietu nr 31 poz.5,6 ) 4.Opinia Państwowego Zakładu Higieny (PZH) dotyczącą dopuszczenia oferowanych pojemników do gromadzenia zużytego sprzętu medycznego oraz dopuszczenia do użytku w zakładach udzielających świadczeń zdrowotnych ( dotyczy Pakietu nr 32 ) 5.Karta katalogowa produktu ( dotyczy Pakietu nr 32 )
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Pakiet nr 1 - 2000,00 PLN Pakiet nr 2 - 3000,00 PLN Pakiet nr 6 - 2000,00 PLN Pakiet nr 7 - 2000,00 PLN Pakiet nr 29 - 1000,00 PLN Pakiet nr 31 - 800,00 PLN Pakiet nr 32 - 1000,00 PLN

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 96,00
Termin dostawy 4,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy b) uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem c) zmiany stawki podatku VAT, następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów - w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z Dyrektywy UE w tym zakresie dopuszcza się zmianę wartości cen brutto przedmiotu zamówienia d) wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, e) zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, f) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. g)gdy będzie możliwe obniżenie cen na wniosek wykonawcy a zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego Wszelkie zmiany cen wymagają uzgodnienia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO”, informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ; Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żywcu ul. Sienkiewicza 52 34-300 Żywiec 1. tel. 33 861-39-15 e-mail: sekretariat@szpital.zywiec.pl adres WWW: szpital.zywiec.pl 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać pod adresem e-mail: iodo@szpital.zywiec.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych lub podmioty przetwarzające dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeń. 6. Na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: a) dostępu do treści swoich danych osobowych, przy czym jeśli żądanie wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. b) sprostowania swoich danych osobowych, c) usunięcia swoich danych osobowych, d) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 7. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych uniemożliwi zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI