Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.06.2022 r. do 31.12.2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.06.2022 r. do 31.12.2022 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a80fb9f4-d1ed-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339813/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.06.2022 r. do 31.12.2022 r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ. 1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) - dalej jako „rozporządzenie”.
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa
w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej
„zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (§ 2 ust. 1
rozporządzenia).
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do
wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia (§ 2 ust. 2
rozporządzenia).
4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (§ 4 ust. 1 rozporządzenia).
5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku
obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, w
przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 Pzp (§ 5 rozporządzenia).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXXIV, do upływu terminu na ich
wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00114333/01 z dnia 2022-04-07
2022-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności
samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji
o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu
zamówienia.
9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email:
iod@powiat-grodziski.pl, telefon: ( 22) 724-05-01 wew. 200,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego.
L.p. Nazwa artykułu Zaproponowane przez Wykonawcę materiały (równoważne) - marka, typ, model itp. - tylko do pozycji zawierających frazę "nazwa i marka dowolna" Jednostka miary przyjęta do obliczeń, w której Zamawiający będzie dokonywał zakupów Szacunkowa ilość jednostek miary, planowana do zakupu przez Zamawiającego
1. AKUMULATOREK Energizer Power plus AAA (4 szt.) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op. 5
2. BATERIA AA alk. Energizer (4 szt.) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op. 8
3. BATERIA AAA alk. Energizer (4 szt.) (cieniutkie) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op. 9
4. BLOCZEK kostka biała klejona DOX 8308502, 85x85x40 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 2
5. BLOCZEK kostka biała nieklejona (wkład) DONAU 8309000, 83x 83x75 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 29
6. BLOCZEK kostka biała nieklejona w plastikowym pudełku DONAU 7490001-99, 83x83x75 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 4
7. BLOCZEK kostka kolorowa klejona DOX 8308502, 85x85x40 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 9
8. BLOCZEK kostka kolorowa klejona HAS, 85x85x85 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 5
9. BLOCZEK kostka kolorowa nieklejona (wkład) DONAU 8309000-99, 83x83x75 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 12
10. BLOCZEK samoprzylepny DALPO, (1x100kart.),DAL7575-000,75x75, kol. żółty Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 28
11. BLOCZEK samoprzylepny DONAU (1x100kart.)7587001-11, 76x105, kol. żółty Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 20
12. BLOCZEK samoprzylepny DONAU (1x100kart.),7586011-16, 76x76 neon-różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 180
13. BLOCZEK samoprzylepny DONAU 7574001PL-99 (1x400kart.), 76x76,kolor neon Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 60
14. BLOCZEK samoprzylepny DONAU 7593001PL-11, (1x100kart.) 76x76, kol. żółty Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 156
15. BLOCZEK samoprzylepny POST-IT 3M notes 654(1x100kart.) 76x76 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 2
16. BLOCZEK samoprzylepny POST-IT 3M, notes-kostka 2028,(1x450kart.) 76x76, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 2
17. BLOCZKI samoprzylepne DONAU 7591001PL-11, (3x100kart.)51x38, kol. żółty Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op.(3 bloczki w op.) 166
18. BLOK do flipchartów, gładki, gramatura 70g/m2, 65cmx100cm, 40 kart., nazwa i marka dowolna szt. 2
19. BLOK w kratkę A4/100, nazwa i marka dowolna szt. 2
20. BLOK w kratkę A5/100, nazwa i marka dowolna szt. 2
21. BRULION A4, 96 kar., tw. op., w kratkę, nazwa i marka dowolna szt. 16
22. BRULION A5, 96 kar., tw. op., w kratkę, nazwa i marka dowolna szt. 5
23. CIENKOPIS STABILO POINT 88, (0,4mm), różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 52
24. CIENKOPIS kulkowy PENTEL EnerGel BLN75, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 230
25. CIENKOPIS kulkowy PILOT V5 Grip, (0,3mm), różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 38
26. CLIPBOARD deska z klipem A4, nieotwierana, Q-CONNECT, uchwyt na długopis, PVC, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
27. DATOWNIK TRODAT 4810, wersja polska, wys. czcionki 4mm Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 5
28. DŁUGOPIS na łańcuszku FELLOWES, ciężka podstawa Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
29. DŁUGOPIS BIC CRYSTAL, (1,0mm) różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
30. DŁUGOPIS FLEXI, (0,7mm), różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 379
31. DŁUGOPIS INKJOY 100 M, ( 0,4mm), różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
32. DŁUGOPIS kulkowy SX-101 UNI JETSTREAM, do papieru śliskiego i kredowego (0,7mm), różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 81
33. DŁUGOPIS na łańcuszku D.RECT,przylepny, lekka podstawa, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 13
34. DŁUGOPIS na sprężynce, ECO LUX, ciężka podstawa, transparentny, kod kreskowy 5997072121861 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
35. DŁUGOPIS OLEJOWY PILOT SUPER GRIP (F) BP-GP 10R, (0,27mm), różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 20
36. DŁUGOPIS PENTEL BK437, (0,7mm), różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 31
37. DŁUGOPIS PENTEL BK77, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 99
38. DŁUGOPIS PILOT BL-G2, (0,5mm) różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 105
39. DŁUGOPIS RYSTOR BOY RS (0,7mm) różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 96
40. DŁUGOPIS RYSTOR KROPKA SPRINTER (0,5mm), różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 20
41. DŁUGOPIS UCHIDA SB-10/7 D.RECT Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 190
42. DRUK Dziennik budowy A4, 10 kart. drukarnia Michalczyk i Prokop Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 5
43. DRUK Ewidencja wyjść w godzinach służbowych, A4, druk dwustronny, 32 kartki, drukarnia Michalczyk i Prokop Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 5
44. DRUK Książka kontroli, A4 P11 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
45. DRUK Księga druków ścisłego zarachowania A4 poziom,OFFSET 710-1 /MIP, zeszyt 40 stron, Producent: MICHALCZYK I PROKOP Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 9
46. DRUK Polecenie wyjazdu służbowego, A5, 100 kar., zadrukowany dwustronnie, z dziurkami do seg., perforowany, klejony grzbietowo, z komórką – sprawdzono pod względem merytorycznym, drukarnia SIERADZKI Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu bloczek 5
47. DRUK Rozliczenie zaliczki, 409-5, drukarnia SIERADZKI K-2 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
48. DRUK Wniosek o zaliczkę, 408-5,drukarnia SIERADZKI K-2 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
49. DZIENNIK korespondencyjny A4,192 kart. Barbara Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 5
50. DZIURKACZ D.RECT 419, metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 65 kartek, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
51. DZIURKACZ SAX 406, metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 3
52. DZIURKACZ SAX 518, metalowy, z ogranicznikiem formatu, do 40 kartek, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 9
53. DZIURKACZ LEITZ WOW 5008, z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 6
54. DZIURKACZ LEITZ WOW 5060, z ogranicznikiem formatu, do 10 kartek, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 5
55. EKIERKA, plastikowa, długość 19cm, przezroczysta, nazwa i marka dowolna szt. 2
56. ETYKIETY poliestrowa matowa białe 40mm x 20mm (1000szt) z klejem akrylowym (do druk.ZEBRA) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu rolka (1000 etykiet) 2
57. ETYKIETY termiczne białe 50mm x 30mm (1000szt) z klejem akrylowym (do druk.ZEBRA) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu rolka (1000 etykiet) 45
58. ETYKIETY DONAU do segregatora wsuwane 48mm x 153mm (do segregatora 75mm) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op.(20 szt.) 8
59. ETYKIETY DONAU do segregatora wsuwane 28mm x 153mm (do segregatora 50mm) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op.(20 szt.) 6
60. ETYKIETY ESSELTE do segregatora wsuwane 50mm x 158mm (do segregatora 75mm) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op.(10 szt.) 2
61. ETYKIETY ESSELTE do segregatora wsuwane 30mm x 158mm (do segregatora 50mm) Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op.(10 szt.) 2
62. ETYKIETY SAMOP. 210x 297 ET2478-EMEKO Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op. 6
63. FOLIOPIS RYSTOR 2,5 mm FB-25, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 24
64. FOLIOPIS RYSTOR F 0,6 mm FF-6, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
65. GRAFITY PENTEL HI-POLYMER 0,3mm HB Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op. 4
66. GRAFITY PENTEL HI-POLYMER 0,5mm HB Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu op. 21
67. GRZBIET zaciskowy / wsuwany ARGO 15mm, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
68. GRZBIET zaciskowy / wsuwany ARGO 6mm, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 70
69. GRZBIET zaciskowy / wsuwany ARGO 9mm, różne kol. Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 25
70. GUMKA FABER-CASTELL GRIP 2001 Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 2
71. GUMKA PENTEL ZEH-05 HI-POLYMER, mała Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 23
72. GUMKA PENTEL ZEH-06 HI-POLYMER Zamawiający nie dopuszcza równoważnika tego produktu szt. 14
73. GUMKI krzyżowe 160 x 1,5 x 4, śr.ok.100mm, różne kol., nazwa i marka dowolna op.(1 kg) 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
30237430-2 - Markery
39292400-9 - Przybory do pisania
30197644-2 - Papier kserograficzny
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30192130-1 - Ołówki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
30197220-4 - Spinacze do papieru
30199230-1 - Koperty
30197200-8 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XX. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Kryterium „Cena” w zł:
1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
a) Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
c) C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Termin płatności” w dniach:
1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin płatności”:
T- Termin płatności. (Minimalnie 14 dni, maksymalnie 30 dni). Do wyliczenia terminu Zamawiający przyjmie „Termin płatności” wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
Przyznane pkt T= Termin płatności z badanej oferty x 40 pkt
najdłuższy termin płatności wskazany w złożonych ofertach
Liczba punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
C+T
W przypadku wskazania terminu płatności dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wartości z przecinkami ( np. 20,5 dnia) wartość zostanie zaokrąglana w dół do pełnego dnia. W przypadku podania terminu w innych jednostkach (np. godziny) oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku wskazania terminu płatności niższego niż 14 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla postępowania warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum dwie dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto każda. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: IX. Informacja o podmiotowych środków dowodowych żądanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu.
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;
3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,
b) zreorganizował personel,
c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
3. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego tj.:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
6. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1) powyżej , liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) - dalej jako „rozporządzenie”.
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (§ 2 ust. 1 rozporządzenia).
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia (§ 2 ust. 2 rozporządzenia).
4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (§ 4 ust. 1 rozporządzenia).
5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 Pzp (§ 5 rozporządzenia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się
w SWZ.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, w przypadku
wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Jeżeli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działa osoba, której
umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, takich jak odpis lub informacje z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, zamawiający
może żądać pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawców.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania umowy oraz cen jednostkowych za świadczenie usług stanowiących przedmiot umowy w przypadku:
ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług ;
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego o okolicznościach o których mowa w § 7 ust. 2
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-18