IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
inne (szerzej z załącznikach do poszczególnych części) |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
11.01.2021, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oferty zostaną otwarte w dniu: 11.01.2021r. o godz. 13:30, w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe, ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik – pokój 108
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne z oprogramowaniem, drukarki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne z oprogramowaniem, drukarki (urządzenia wielofunkcyjne) i dodatkowe tonery, tablety z oprogramowaniem)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195900-1, 30213100-6, 48000000-8, 30232100-5, 30213200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (myjka do kół samochodowych, urządzenie do ustawiania geometrii kół pojazdów, geometrii podwozia i zawieszenia, zlewarko - wysysarka płynów eksploatacyjnych, urządzenie do odpowietrzania i wymiany płynu hamulcowego, zestaw narzędzi do przewodów hamulcowych, tester płynu hamulcowego)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42924730-5, 38548000-8, 43800000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (stanowisko demonstracyjne - system regulacji siły hamowania ABS/ASR, stanowisko demonstracyjne –system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail, stanowisko demonstracyjne – system zintegrowany typu Motronic M 1.5.5., przystawka PWM/COM regulatorów napięcia, przystawka PWM)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (zestaw narzędzi pomiarowych, Zestaw narzędzi traserskich, Zestaw narzędzi do obróbki maszynowej skrawaniem, Zestaw narzędzi monterskich, Prasa hydrauliczna ręczno-nożna z oprzyrządowaniem, Spawarka inwertorowa półautomatyczna, Zestaw akcesoriów spawalniczych (uchwyt, reduktor, 2 komplety przewodów, przyłbica, rękawice))
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44512000-2, 44512940-3, 38410000-2, 44510000-8, 42636100-4, 42662000-4, 44315100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (Główka fryzjerska do zabiegów fryzjerskich ze statywem , Główka fryzjerska do upięć włosów, Główka fryzjerska męska, Suszarka ręczna, Karbownice i falownice do włosów, Lokówka elektryczna, Prostownica do włosów, Maszynka do strzyżenia z nasadkami, Maszynka do strzyżenia konturówka , Brzytwa, Nożyczki klasyczne do cięcia włosów, Sterylizator narzędzi do pr. fryzjerskiej, Nożyczki degażówki, Tempera do włosów, Zestaw grzebieni, Zestaw szczotek do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – ręczniki do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – peleryny do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej - rękawiczki jednorazowe, Zestaw wałków do trwałej ondulacji, Zestaw wałków do wodnej ondulacji)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39712200-8, 33711600-3, 39712210-1, 33711620-9, 39241200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (System do prasowania - żelazko, deska, generator pary, zbiornik na wodę; Kuchenka mikrofalowa, Ekspres do kawy, Warnik na ciepłą wodę)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42717000-5, 39710000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
dostawa wraz z podłączeniem i szkoleniem nauczycieli |
12,00 |
gwarancja |
28,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (Wizualizer, Sejf depozytowy, Czytnik kart płatniczych – sklepowy)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9, 44421300-0, 31224500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
dostawa wraz z podłączeniem i szkoleniem nauczycieli |
20,00 |
gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (komputery stacjonarne (zestaw komputerowy z monitorem), oprogramowanie systemowe podstawowe do komputerów stacjonarnych, urządzenie drukujące, projektor, ekran zwijany, komputer przenośny, ekran projekcyjny ścienny)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30231300-0, 48000000-8, 30232100-5, 38652100-1, 30213100-6, 38653400-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cen |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48321000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
prezentacja zestawu lub programu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (teodolit elektroniczny, niwelator optyczny w zestawie z łatą geodezyjną i statywem, dalmierz laserowy, paliki geodezyjne, przyrząd pomiarowy do wykrywania gazów, szt., przyrząd do pomiaru przepływu powietrza)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38294000-2, 43220000-1, 38200000-7, 38543000-3, 38421000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Katalogi maszyn i urządzeń górniczych, Schematy kinematyczne i blokowe maszyn, urządzeń górniczych, wentylacyjne kopalni, Modele części maszyn, Plansze, foliogramy i tablice poglądowe z połączeniami osi, wałków i innych urządzeń)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Tablice Dydaktyczne Sprawdź Swoją Wiedzę, Podręcznik Nowoczesne Zabiegi Fryzjerskie (II) DO KWALIFIKACJI FRK.01, FRK.02, Podręcznik NOWOCZESNA STYLIZACJA – Kolor, Forma, Styl, Główka treningowa fryzjerska, Główka treningowa fryzjerska do upięć, Główka treningowa fryzjerska męska, Prostownica z jonizacją, Pielęgnica ultradźwiękowa do włosów, Suszarka do włosów z jonizacją, Falownica jonowa, Karbownica do odbijania włosów u nasady, Hot Tools Curl Bar, lokówka łamana 32mm, Maszynka do strzyżenia sieciowa, Trymer/maszynka do włosów i brody, Termiczna szczotka ceramiczna, Szczotka rozplątująca włosy, Szczotka do rozczesywania i masażu, Zestaw nożyczek do strzyżenia, Brzytwa fryzjerska/ nóż chiński + 10 ostrzy, Zestaw grzebieni w etui, Peleryna fryzjerska, Peleryna fryzjerska do modelowania, Ręczniki z włókniny, Sterylizator do narzędzi, Rękawiczki jednorazowe, Rękawiczki jednorazowe nitrylowe)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39712200-8, 33711600-3, 39712210-1, 33711620-9, 39241200-5, 33191000-5, 18424300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Piec konwekcyjno- parowy z sondą termiczną do pr. Gastronomicznej, Kuchnia elektryczna z płytą indukcyjną i piekarnikiem do pr. Gastronomicznej)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42214100-0, 39711361-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
20,00 |
dostawa wraz z podłączeniem i szkoleniem nauczycieli |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Część nr 16 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:C (Mostek techniczny, Opornik suwakowy do pr. pomiarów elektr., Podstawowy pakiet obwodów elektrycznych i elektronicznych, ACL-7000 - Makieta szkolna MCP do pracowni elektroniki lotniczej, DTS-011 Moduł "Podstawowy obwód wzmacniacza" do ACL-7000, DTS-012 Moduł "Obwód wzmacniacza operacyjnego" do ACL-7000, M21-2000 Makieta szkolna – elektrokia analogowa do pr. elektroniki lotniczej, M21-5000 Makieta szkolna – technika cyfrowa, M21-7000 Makieta szkolna – technika analogowo – cyfrowa, Przewody do makiet szkolnych MCP M21-1000/5000/7000 (20x10cm, 20x20cm))
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5, 31730000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Stół elektrotechniczny 230/400, Stół elektrotechniczny z konsolą)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39181000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Zasilacz 0-30V, Oscyloskop cyfrowy 100Mhz, Generator funkcyjny 30Mhz, Multimetr cyfrowy, Stacja lutownicza, Tygiel lutowniczy, Wytrawiarka z grzałką)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5, 31730000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Oprogramowanie - symulacja obwodów elektrycznych i elektronicznych)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
dostawa wraz z podłączeniem i szkoleniem nauczycieli |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Megaomomierz do pr. pomiarów elektr., Tester badania akumulatorów (Pracownia elektroniki lotniczej)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada rezystancji do pr. pomiarów elektrycznych, Dekada indukcyjności do pr. pomiarów elektrycznych, Mostek pomiarowy, Platforma ćwiczeniowo - edukacyjna do pr. elektroniki lotniczej)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38970000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
dostawa ze szkoleniem nauczycieli |
20,00 |
termin dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada pojemnościowa, Falownik)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica demonstracyjna samolotu - ukł. elektroniczny i elektryczny do pr. elektroniki lotniczej)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Komputer przenośny do pr. elektroniki lotniczej, Oprogramowanie systemowe podstawowe do komputera przenośnego, Komputer stacjonarny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Projektor multimedialny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Oprogramowanie systemowe do komputera stacjonarnego do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Urządzenie wielofunkcyjne A3)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48190000-6, 30213300-8, 39162110-9, 30232110-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Ekran projekcyjny)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica szkolna czarna suchościeralna)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
gwarancja |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195900-1, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: