Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidnik
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Świdnicki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776347-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776347-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Powiat Świdnicki: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdnicki, krajowy numer identyfikacyjny 43101946000000, ul. Niepodległości  13 , 21-047  Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48814687101, e-mail wosm@powiatswidnik.pl, faks +48814687112.
Adres strony internetowej (URL): https://www.powiatswidnik.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=92

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=92

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe, ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik (kancelaria)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
27


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne z oprogramowaniem, drukarki (urządzenia wielofunkcyjne) i dodatkowe tonery, tablety z oprogramowaniem) Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (myjka do kół samochodowych, urządzenie do ustawiania geometrii kół pojazdów, geometrii podwozia i zawieszenia, zlewarko - wysysarka płynów eksploatacyjnych, urządzenie do odpowietrzania i wymiany płynu hamulcowego, zestaw narzędzi do przewodów hamulcowych, tester płynu hamulcowego)Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (stanowisko demonstracyjne - system regulacji siły hamowania ABS/ASR, stanowisko demonstracyjne –system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail, stanowisko demonstracyjne – system zintegrowany typu Motronic M 1.5.5., przystawka PWM/COM regulatorów napięcia, przystawka PWM)Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (zestaw narzędzi pomiarowych, Zestaw narzędzi traserskich, Zestaw narzędzi do obróbki maszynowej skrawaniem, Zestaw narzędzi monterskich, Prasa hydrauliczna ręczno-nożna z oprzyrządowaniem, Spawarka inwertorowa półautomatyczna, Zestaw akcesoriów spawalniczych (uchwyt, reduktor, 2 komplety przewodów, przyłbica, rękawice)) Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (Główka fryzjerska do zabiegów fryzjerskich ze statywem , Główka fryzjerska do upięć włosów, Główka fryzjerska męska, Suszarka ręczna, Karbownice i falownice do włosów, Lokówka elektryczna, Prostownica do włosów, Maszynka do strzyżenia z nasadkami, Maszynka do strzyżenia konturówka , Brzytwa, Nożyczki klasyczne do cięcia włosów, Sterylizator narzędzi do pr. fryzjerskiej, Nożyczki degażówki, Tempera do włosów, Zestaw grzebieni, Zestaw szczotek do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – ręczniki do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – peleryny do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej - rękawiczki jednorazowe, Zestaw wałków do trwałej ondulacji, Zestaw wałków do wodnej ondulacji) Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (System do prasowania - żelazko, deska, generator pary, zbiornik na wodę; Kuchenka mikrofalowa, Ekspres do kawy, Warnik na ciepłą wodę)Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (Wizualizer, Sejf depozytowy, Czytnik kart płatniczych – sklepowy)Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (komputery stacjonarne (zestaw komputerowy z monitorem), oprogramowanie systemowe podstawowe do komputerów stacjonarnych, urządzenie drukujące, projektor, ekran zwijany, komputer przenośny, ekran projekcyjny ścienny)Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w TrawnikachCzęść nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (teodolit elektroniczny, niwelator optyczny w zestawie z łatą geodezyjną i statywem, dalmierz laserowy, paliki geodezyjne, przyrząd pomiarowy do wykrywania gazów, szt., przyrząd do pomiaru przepływu powietrza). Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Katalogi maszyn i urządzeń górniczych, Schematy kinematyczne i blokowe maszyn, urządzeń górniczych, wentylacyjne kopalni, Modele części maszyn, Plansze, foliogramy i tablice poglądowe z połączeniami osi, wałków i innych urządzeń) Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Tablice Dydaktyczne Sprawdź Swoją Wiedzę, Podręcznik Nowoczesne Zabiegi Fryzjerskie (II) DO KWALIFIKACJI FRK.01, FRK.02, Podręcznik NOWOCZESNA STYLIZACJA – Kolor, Forma, Styl, Główka treningowa fryzjerska, Główka treningowa fryzjerska do upięć, Główka treningowa fryzjerska męska, Prostownica z jonizacją, Pielęgnica ultradźwiękowa do włosów, Suszarka do włosów z jonizacją, Falownica jonowa, Karbownica do odbijania włosów u nasady, Hot Tools Curl Bar, lokówka łamana 32mm, Maszynka do strzyżenia sieciowa, Trymer/maszynka do włosów i brody, Termiczna szczotka ceramiczna, Szczotka rozplątująca włosy, Szczotka do rozczesywania i masażu, Zestaw nożyczek do strzyżenia, Brzytwa fryzjerska/ nóż chiński + 10 ostrzy, Zestaw grzebieni w etui, Peleryna fryzjerska, Peleryna fryzjerska do modelowania, Ręczniki z włókniny, Sterylizator do narzędzi, Rękawiczki jednorazowe, Rękawiczki jednorazowe nitrylowe)Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Piec konwekcyjno- parowy z sondą termiczną do pr. Gastronomicznej, Kuchnia elektryczna z płytą indukcyjną i piekarnikiem do pr. Gastronomicznej) Część nr 16 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Mostek techniczny, Opornik suwakowy do pr. pomiarów elektr., Podstawowy pakiet obwodów elektrycznych i elektronicznych, ACL-7000 - Makieta szkolna MCP do pracowni elektroniki lotniczej, DTS-011 Moduł "Podstawowy obwód wzmacniacza" do ACL-7000, DTS-012 Moduł "Obwód wzmacniacza operacyjnego" do ACL-7000, M21-2000 Makieta szkolna – elektrokia analogowa do pr. elektroniki lotniczej, M21-5000 Makieta szkolna – technika cyfrowa, M21-7000 Makieta szkolna – technika analogowo – cyfrowa, Przewody do makiet szkolnych MCP M21-1000/5000/7000 (20x10cm, 20x20cm))Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Stół elektrotechniczny 230/400, Stół elektrotechniczny z konsolą)Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Zasilacz 0-30V, Oscyloskop cyfrowy 100Mhz, Generator funkcyjny 30Mhz, Multimetr cyfrowy, Stacja lutownicza, Tygiel lutowniczy, Wytrawiarka z grzałką)Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Oprogramowanie - symulacja obwodów elektrycznych i elektronicznych)Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Megaomomierz do pr. pomiarów elektr., Tester badania akumulatorów (Pracownia elektroniki lotniczej)Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada rezystancji do pr. pomiarów elektrycznych, Dekada indukcyjności do pr. pomiarów elektrycznych, Mostek pomiarowy, Platforma ćwiczeniowo - edukacyjna do pr. elektroniki lotniczej)Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada pojemnościowa, Falownik) Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica demonstracyjna samolotu - ukł. elektroniczny i elektryczny do pr. elektroniki lotniczej) Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Komputer przenośny do pr. elektroniki lotniczej, Oprogramowanie systemowe podstawowe do komputera przenośnego, Komputer stacjonarny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Projektor multimedialny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Oprogramowanie systemowe do komputera stacjonarnego do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Urządzenie wielofunkcyjne A3)Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Ekran projekcyjny)Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica szkolna czarna suchościeralna)Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia, w tym wymagane ilości, zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Zamawiający wskazując asortyment w poszczególnych częściach skupił się na określeniu zakresu zamówienia, natomiast szczegółowy zakres i wielkość zamówienia znajduje się we wspominanych załącznikach do SIWZ.4. Jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 5. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, w tym z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). 6 Dostawa obejmuje transport do Zamawiającego lub bezpośredniego użytkownika, wsparcie techniczne przy montażu, instalacji, przy pierwszym uruchomieniu oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. W zakresie niektórych z części podłączenie i szkolenie jest jednym z kryteriów oceny ofert. 7. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 30195900-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
48000000-8
30232100-5
30213200-7
42924730-5
38548000-8
43800000-1
39162100-6
42652000-1
44512000-2
44512940-3
38410000-2
44510000-8
42636100-4
42662000-4
44315100-2
39712200-8
33711600-3
39712210-1
33711620-9
39241200-5
42717000-5
39710000-2
38651600-9
44421300-0
31224500-7
30213000-5
30231300-0
48000000-8
30232100-5
38652100-1
30213100-6
38653400-1
30232100-5
48321000-4
38294000-2
43220000-1
38200000-7
38543000-3
38421000-2
39162100-6
33191000-5
18424300-0
42214100-0
39711361-7
38970000-5
31730000-2
39181000-4
38970000-5
31730000-2
48190000-6
38970000-5
39162110-9
38970000-5
30213100-6
48190000-6
30213300-8
30213300-8
39162110-9
30232110-8
39162110-9
30195900-1
39162100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia jest uzależniony od części zamówienia:-28 dni od dnia zawarcia umowy (części 2-5, 9-10, 14, 16-17, 21-23, 27); -14 dni od daty zawarcia umowy (części 1, 6-8, 11-13, 15, 18-20, 24-26); w częściach 2-5, 9-10, 13-14, 21-23, 25-27 stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie z zastrzeżeniem, że dla części 8 Zamawiający określa następujący warunek: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 1 dostawę komputerów lub zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto*.Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy. W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2) ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dotyczy części nr 8 - wykaz dostaw w formie oryginału, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ, potwierdzającym spełnianie warunków zgodnie z pkt 5.2.3) SIWZ (III.1.3 niniejszego ogłoszenia), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku doświadczenia, Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem. 2) Oświadczenia wskazane w III.3 ogłoszenia o zamówieniu (także w pkt 6.1) składane są wraz z ofertą. 3) Dokument określony w pkt 6.3 SIWZ (oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej) składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumentywymienione w III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu (także w pkt 6.2 A i B SIWZ) wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1), pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) i pkt 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie;2) Oświadczenie wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SIWZ, formularz oferty, opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru składane są przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa;4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
inne (szerzej z załącznikach do poszczególnych części) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oferty zostaną otwarte w dniu: 11.01.2021r. o godz. 13:30, w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe, ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik – pokój 108
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne z oprogramowaniem, drukarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne z oprogramowaniem, drukarki (urządzenia wielofunkcyjne) i dodatkowe tonery, tablety z oprogramowaniem)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195900-1, 30213100-6, 48000000-8, 30232100-5, 30213200-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (myjka do kół samochodowych, urządzenie do ustawiania geometrii kół pojazdów, geometrii podwozia i zawieszenia, zlewarko - wysysarka płynów eksploatacyjnych, urządzenie do odpowietrzania i wymiany płynu hamulcowego, zestaw narzędzi do przewodów hamulcowych, tester płynu hamulcowego)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42924730-5, 38548000-8, 43800000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (stanowisko demonstracyjne - system regulacji siły hamowania ABS/ASR, stanowisko demonstracyjne –system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail, stanowisko demonstracyjne – system zintegrowany typu Motronic M 1.5.5., przystawka PWM/COM regulatorów napięcia, przystawka PWM)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (zestaw narzędzi pomiarowych, Zestaw narzędzi traserskich, Zestaw narzędzi do obróbki maszynowej skrawaniem, Zestaw narzędzi monterskich, Prasa hydrauliczna ręczno-nożna z oprzyrządowaniem, Spawarka inwertorowa półautomatyczna, Zestaw akcesoriów spawalniczych (uchwyt, reduktor, 2 komplety przewodów, przyłbica, rękawice))
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44512000-2, 44512940-3, 38410000-2, 44510000-8, 42636100-4, 42662000-4, 44315100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (Główka fryzjerska do zabiegów fryzjerskich ze statywem , Główka fryzjerska do upięć włosów, Główka fryzjerska męska, Suszarka ręczna, Karbownice i falownice do włosów, Lokówka elektryczna, Prostownica do włosów, Maszynka do strzyżenia z nasadkami, Maszynka do strzyżenia konturówka , Brzytwa, Nożyczki klasyczne do cięcia włosów, Sterylizator narzędzi do pr. fryzjerskiej, Nożyczki degażówki, Tempera do włosów, Zestaw grzebieni, Zestaw szczotek do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – ręczniki do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – peleryny do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej - rękawiczki jednorazowe, Zestaw wałków do trwałej ondulacji, Zestaw wałków do wodnej ondulacji)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39712200-8, 33711600-3, 39712210-1, 33711620-9, 39241200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (System do prasowania - żelazko, deska, generator pary, zbiornik na wodę; Kuchenka mikrofalowa, Ekspres do kawy, Warnik na ciepłą wodę)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42717000-5, 39710000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dostawa wraz z podłączeniem i szkoleniem nauczycieli 12,00
gwarancja 28,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (Wizualizer, Sejf depozytowy, Czytnik kart płatniczych – sklepowy)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9, 44421300-0, 31224500-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dostawa wraz z podłączeniem i szkoleniem nauczycieli 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (komputery stacjonarne (zestaw komputerowy z monitorem), oprogramowanie systemowe podstawowe do komputerów stacjonarnych, urządzenie drukujące, projektor, ekran zwijany, komputer przenośny, ekran projekcyjny ścienny)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30231300-0, 48000000-8, 30232100-5, 38652100-1, 30213100-6, 38653400-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cen 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48321000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
prezentacja zestawu lub programu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (teodolit elektroniczny, niwelator optyczny w zestawie z łatą geodezyjną i statywem, dalmierz laserowy, paliki geodezyjne, przyrząd pomiarowy do wykrywania gazów, szt., przyrząd do pomiaru przepływu powietrza)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38294000-2, 43220000-1, 38200000-7, 38543000-3, 38421000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Katalogi maszyn i urządzeń górniczych, Schematy kinematyczne i blokowe maszyn, urządzeń górniczych, wentylacyjne kopalni, Modele części maszyn, Plansze, foliogramy i tablice poglądowe z połączeniami osi, wałków i innych urządzeń)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Tablice Dydaktyczne Sprawdź Swoją Wiedzę, Podręcznik Nowoczesne Zabiegi Fryzjerskie (II) DO KWALIFIKACJI FRK.01, FRK.02, Podręcznik NOWOCZESNA STYLIZACJA – Kolor, Forma, Styl, Główka treningowa fryzjerska, Główka treningowa fryzjerska do upięć, Główka treningowa fryzjerska męska, Prostownica z jonizacją, Pielęgnica ultradźwiękowa do włosów, Suszarka do włosów z jonizacją, Falownica jonowa, Karbownica do odbijania włosów u nasady, Hot Tools Curl Bar, lokówka łamana 32mm, Maszynka do strzyżenia sieciowa, Trymer/maszynka do włosów i brody, Termiczna szczotka ceramiczna, Szczotka rozplątująca włosy, Szczotka do rozczesywania i masażu, Zestaw nożyczek do strzyżenia, Brzytwa fryzjerska/ nóż chiński + 10 ostrzy, Zestaw grzebieni w etui, Peleryna fryzjerska, Peleryna fryzjerska do modelowania, Ręczniki z włókniny, Sterylizator do narzędzi, Rękawiczki jednorazowe, Rękawiczki jednorazowe nitrylowe)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39712200-8, 33711600-3, 39712210-1, 33711620-9, 39241200-5, 33191000-5, 18424300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Piec konwekcyjno- parowy z sondą termiczną do pr. Gastronomicznej, Kuchnia elektryczna z płytą indukcyjną i piekarnikiem do pr. Gastronomicznej)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42214100-0, 39711361-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
dostawa wraz z podłączeniem i szkoleniem nauczycieli 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Część nr 16 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:C (Mostek techniczny, Opornik suwakowy do pr. pomiarów elektr., Podstawowy pakiet obwodów elektrycznych i elektronicznych, ACL-7000 - Makieta szkolna MCP do pracowni elektroniki lotniczej, DTS-011 Moduł "Podstawowy obwód wzmacniacza" do ACL-7000, DTS-012 Moduł "Obwód wzmacniacza operacyjnego" do ACL-7000, M21-2000 Makieta szkolna – elektrokia analogowa do pr. elektroniki lotniczej, M21-5000 Makieta szkolna – technika cyfrowa, M21-7000 Makieta szkolna – technika analogowo – cyfrowa, Przewody do makiet szkolnych MCP M21-1000/5000/7000 (20x10cm, 20x20cm))
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5, 31730000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Stół elektrotechniczny 230/400, Stół elektrotechniczny z konsolą)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39181000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Zasilacz 0-30V, Oscyloskop cyfrowy 100Mhz, Generator funkcyjny 30Mhz, Multimetr cyfrowy, Stacja lutownicza, Tygiel lutowniczy, Wytrawiarka z grzałką)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5, 31730000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Oprogramowanie - symulacja obwodów elektrycznych i elektronicznych)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48190000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dostawa wraz z podłączeniem i szkoleniem nauczycieli 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Megaomomierz do pr. pomiarów elektr., Tester badania akumulatorów (Pracownia elektroniki lotniczej)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada rezystancji do pr. pomiarów elektrycznych, Dekada indukcyjności do pr. pomiarów elektrycznych, Mostek pomiarowy, Platforma ćwiczeniowo - edukacyjna do pr. elektroniki lotniczej)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38970000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dostawa ze szkoleniem nauczycieli 20,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada pojemnościowa, Falownik)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica demonstracyjna samolotu - ukł. elektroniczny i elektryczny do pr. elektroniki lotniczej)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Komputer przenośny do pr. elektroniki lotniczej, Oprogramowanie systemowe podstawowe do komputera przenośnego, Komputer stacjonarny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Projektor multimedialny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Oprogramowanie systemowe do komputera stacjonarnego do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Urządzenie wielofunkcyjne A3)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48190000-6, 30213300-8, 39162110-9, 30232110-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Ekran projekcyjny)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica szkolna czarna suchościeralna)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 10,00
gwarancja 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195900-1, 39162100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych oraz usługę projektów graficznych do wyświetlaczy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI