Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów biurowych, tonerów oraz drobnych akcesoriów komputerowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-21
  • Numer ogłoszenia769321-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769321-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów biurowych, tonerów oraz drobnych akcesoriów komputerowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów biurowych, tonerów oraz drobnych akcesoriów komputerowych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30827000000000, ul. 1-go Maja  9 , 41-100  Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 228 30 30, , e-mail zp@zozsiemianowice.pl, , faks 32 228 14 98.
Adres strony internetowej (URL): www.zozsiemianowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zozsiemianowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zozsiemianowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Szpital Miejski w Siemianowicach Śl. Sp. z o.o.; ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śl., Biuro Zarządu - sekretariat (pok. A002)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów biurowych, tonerów oraz drobnych akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny: SZM/DZ/341/35/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietówPAKIET NR 1 - Artykuły biurowePAKIET NR 2 - Materiały papiernicze wraz z kopertamiPAKIET NR 3 - Materiały eksploatacyjne do komputerów i kserokopiarekPAKIET NR 4 - Recepty RUMPAKIET NR 5 – NośnikiPAKIET NR 6 – Artykuły czyszczące do komputerówPAKIET NR 7 – Drobne akcesoria do komputerów

II.5) Główny kod CPV: 30197000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30125110-5
30125120-8
30192000-1
30234300-1
30234400-2
30237000-9
30197642-8
30199330-2
30197644-2
30197620-8
30199720-3
30199410-7
30197630-1
30197220-4
30199230-1
30199200-2
30125100-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresiewskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, Ŝe wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeniastanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o przynaleŜności lub braku przynaleŜności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 doSIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej,jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: • zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,• zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie.• zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),• działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,• zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,• omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,• mających na celu wyjaśnienia wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,• jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.• zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu• sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 1 - Artykuły biurowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Cienkopisy kolorowe szt. 1002. Długopis zwykły szt. 10003. Dziurkacz na co najmniej 20 kartek szt. 304. Etui na dyplomy szt. 805. Folia do bindowania op. 100 szt. 106. Folia do laminowania A3 ( minimum 2x100 mic) op. 100 szt. 87. Folia do laminowania A4 ( minimum 2x100 mic) op. 100 szt. 208. Folia do laminowania A5 (minimum 2x100 mic) op. 100 szt. 209. Folia do laminowania A7 (minimum 2x100 mic) op. 100 szt. 1210. Grzbiet plastikowy do bindowania op. 50 szt. 1011. Gumka ołówkowa szt. 5012. Identyfikator plastikowy na agrafkę op. 50 szt. 2013. Kalka op. 100 szt. 1014. Klej biurowy w sztyfcie szt. 10015. Klej biurowy w tubce szt. 3016. Korektor w płynie z pędzelkiem szt. 2017. Korektor w taśmie typu Pelikan szt. 4018. Koszulka z folii A4 (grubość folii minimum 55 mikronów) op. 100 szt. 20019. Koszulka z folii A4 na katalogi op. 10 szt. 1020. Koszulka z folii A5 (grubość folii minimum 55 mikronów) op. 100 szt. 4021. Linijka od 25 do 40 cm szt. 1022. Małe magnesy do tablicy szt. 20023. Marker do tablicy (ścieralny) szt. 10024. Marker kolorowy wodoodporny szt. 60025. Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD biały końcówka okrągła 1 mm szt. 10026. Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD czarny końcówka okrągła 1 mm szt. 5027. Mazak (czarny, zielony, niebieski, czerwony) szt. 40028. Nożyczki biurowe 12 cm szt. 2029. Obwoluta (twarda) – koperta z folii op. 25 szt. 4030. Ołówek automatyczny szt. 1031. Ołówek zwykły szt. 5032. Pineski op. 3033. Pudło archiwizacyjne szer. 25 cm szt. 50034. Segregator A4 7 cm kolorowy szt. 8035. Segregator A5 5 cm kolorowy szt. 2036. Skoroszyt plastikowy oczkowy szt. 2 00037. Spinacz biurowy duży op. 50 szt. 1538. Spinacz biurowy mały op. 50 szt. 70039. Sticksy 2 x 5 cm szt. 10040. Sticksy 5 x 5 cm szt. 10041. Szufladka na dokumenty wysokość grzbietu 6 cm szt. 6042. Taśma klejąca bezbarwna szer. od 1,8 cm do 2,5 cm szt. 30043. Taśma klejąca dwustronna szt. 5044. Taśma pakowa szt. 15045. Teczka do podpisu 20 kartek szt. 1246. Teczka kopertowa na zatrzask kolorowa A4 szt. 20047. Tusz do stempli automatycznych czarny szt. 20048. Tył kartonowy do bindowania op. 50 szt. 1049. Klips archiwizacyjny op. 100 szt. 850. Rozszywacz szt 2551. Zakreślacz szt. 15052. Zszywacz na co najmniej 30 kartek szt. 3053. Zszywki op. 1000 szt. 70054. Wąsy do skoroszytów op 25 szt. 2055. Kalkulator 12 pozycyjny szt. 1056. Folia aluminiowa rolka 20 m 1057. Skorowidz A4 twarda okładka szt. 2058. Długopis żelowy niebieski szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2 - Materiały papiernicze wraz z kopertami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Koperta papierowa na CD/DVD-R z okienkiem foliowym przeźroczystym op. 100szt. 62. Koperta biała C6 z klejem op. 1000 szt. 103. Koperta RTG 37 x 37 szt. 2004. Koperta RTG 45 x 37 szt. 2005. Koperta brązowa B4 z klejem op. 500 szt. 66. Koperta brązowa B5 z klejem op. 500 szt. 157. Koperta brązowa C5 z klejem op. 500 szt. 158. Koperta brązowa C4 z klejem op. 500 szt. 109. Papier ksero A3 -POLLUX 80g ryza 20010. Papier ksero A4 –POLLUX 80g ryza 2 50011. Papier kredowy op. 812. Papier ozdobny op. 2013. Taśma do metkownicy – 1 rzędowa biała sztuka 20014. Teczka do wiązania A3 szt. 2 00015. Teczka do wiązania A4 szt. 1 50016. Teczka do zawieszania akt osobowych papierowa typ Donau nr art.. 7435001PL-02 szt. 20017. Teczka z gumką szt. 30018. Zeszyt A4 60 kartek (szyty) w miękkiej okładce szt. 40019. Zeszyt A4 60 kartek (szyty) w twardej okładce szt. 4020. Zeszyt A5 60 kartek (szyty) w miękkiej okładce szt. 40021. Druk KP samokopiujący bloczki 4022. Zeszyt A5 60 kartek (szyty) w twardej okładce szt. 4023. Blok techniczny A4 biały szt. 5024. Blok techniczny A4 kolorowy szt. 5025. Farby plakatowe 12 kolorów op. 426. Pędzle 6 szt. op. 427. Plastelina kolorowa op. 828. Dyplom op. 1029. Klej magic w sztyfcie szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30199230-1, 30197642-8, 30197630-1, 30192000-1, 30197000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3 - Materiały eksploatacyjne do komputerów i kserokopiarek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Bęben do Drukarki Brother MFC-7420 typ DR-2000 wydajność 12000 kopii sztuka 122. Taśma Do drukarki LX-300 wydajność 3 miliony znaków sztuka 43. Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC530A wydajność 3500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 104. Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC531A wydajność 2800 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 105. Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC532A wydajność 2800 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 106. Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC533A wydajność 2800 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 107. Toner do drukarek HP LJ 1010,1018,1020 typ 12A (Q2612A) wydajność 2000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1008. Toner do drukarek HP LJ 1100 typ 92A (C4092A) wydajność 2500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 59. Toner do drukarek HP LJ 1200 typ 15A (C7115A) wydajność 2500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1510. Toner do drukarek HP LJ M1522nf, HP LJ 1120MFP typ HP CB436A wydajność 2000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 2011. Toner do drukarek HP LJ P1005 typ 35A (CB435A) wydajność 1500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1012. Toner do drukarek HP LJ P2055DN typ HP CE505X wydajność 6500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 3013. Toner do Ksero Canon MF 4570DN typ kaseta All in One 728 wydajność 2100 kopii standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 2014. Toner do Ksero Konica Minolta BizHub 160 typ TN-113 wydajność 5000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 415. Toner do drukarek HP LJ Pro M1132 MFP typ HP85A (CE285A) pojemność min. 20 ml sztuka 616. Toner do drukarek Brother MFC-7420 typ TN-2000 pojemność min. 17 ml sztuka 1617. Toner do drukarek HP LJ Pro P1606dn typ HP 78A (CE278A) wydajność 1600 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 4018. Toner do drukarek HP LJ 2035 typ HP05A (CE505A) wydajność 2500 kopii standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1019. Toner do drukarek HP LaserJet MFP M426fdn typ CF226X (26X) wydajność 2100 kopii standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1520. Toner do drukarek Canon MF220 MF226dn typ 737 (CRG737BK) wydajność 2300 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1521. Toner do drukarek Canon MF4330d typ kaseta fx10 (CRG737BK) Wydajność 9000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1522. Toner do Ksero Canon IR3035N typ C-EXV12 Wydajność 2400 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 823. Bęben do Ksero Canon IR3035N typ C-EXV11 Wydajność 2000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 224. Oryginalny toner do drukarek HP LaserJet MFP M227fdn typ ‭30X (CF230X)‬ Wydajność 24000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1225. Oryginalny bęben do drukarek HP LaserJet MFP M227fdn typ 32A (CF232A)‬ Wydajność 85000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 426. Toner do drukarek Brother DCP-L5500DN, MFC-L5750DW typ TN -3480 Wydajność 3500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 7027. Bęben do drukarek Brother DCP-L5500DN, MFC-L5750DW typ DR-3400 Wydajność 23000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 2028. Toner do drukarek Brother MFC-L2712DN, HL-2312D typ TN-2421 Wydajność 3000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 15029. Bęben do drukarek Brother MFC-L2712DN, HL-2312D typ DR-2401 Wydajność 12000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 3030. Toner do drukarek Brother HL-11 typ TN-1030 Wydajność 1000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 2031. Bęben do drukarek Brother HL-11 typ DR-1030 Wydajność 10000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 532. Toner do drukarek OKI B430DN typ OKI 43979202 Wydajność 7000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1533. Bęben do Drukarek OKI B430DN typ OKI 43979002 Wydajność 25000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 534. Tusz do drukarki Brother MFC-T910DW typ BT5000Y (wymagana dostawa oryginalnego tuszu ze względów gwarancyjnych, urządzenie jest na gwarancji) Wydajność 5000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1035. Tusz do drukarki Brother MFC-T910DW typ BT5000M (wymagana dostawa oryginalnego tuszu ze względów gwarancyjnych, urządzenie jest na gwarancji) Wydajność 5000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1036. Tusz do drukarki Brother MFC-T910DW typ BT5000C (wymagana dostawa oryginalnego tuszu ze względów gwarancyjnych, urządzenie jest na gwarancji) Wydajność 5000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1037. Tusz do drukarki Brother MFC-T910DW typ BT6000BK (wymagana dostawa oryginalnego tuszu ze względów gwarancyjnych, urządzenie jest na gwarancji) Wydajność 6000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 1038. Toner do drukarek Brother MFC-7460DN typ TN-2220 Wydajność 2600 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 839. Bęben do drukarek Brother MFC-7460DN typ DR-2200 Wydajność 12000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 sztuka 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125110-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwagi: 1. Wykonawca oświadcza, iż wszystkie materiały objęte niniejszą umową są materiałami fabrycznie, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, są wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nierefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu.2. Wykonawca zapłaci za naprawę sprzętu w przypadku stwierdzenia przez serwis, że przyczyna usterki urządzenia leży po stronie wadliwego tonera.3. W przypadku zaproponowania równoważnego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca oświadcza, iż:- proces produkcji i stosownie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów,- producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko,- w przypadku usterki wywołanej przez stosownie produktów równoważnych zobowiązuje się do pokrycia kosztów serwisowania,- zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny jest w pełni kompatybilny z urządzeniem, do jakiego jest przeznaczony tzn. pozwala na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję,- zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny działa analogicznie jak materiał oryginalny producenta urządzenia. Materiał jest umieszczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z etykietą, musi posiadać znak firmowy producenta, etykietę zawierającą numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności.


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4 - Recepty RUM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Recepta RUM biała do stosowania w drukarkach laserowych Papier do wydruków recept w drukarkach laserowych. Biały Opakowanie 1000 składanek 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET NR 5 – Nośniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Płyty BLU-RAY VERBATIM kod 43751 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów Standard: BD-RPojemność: 25GBWymagana prędkość zapisu: 6xRodzaj opakowania: cakeIlość w opakowaniu: 25 szt.Rodzaj zapisu: jednostronnyGwarancja: 2 lataInne cechy: przystosowane do nadruku Opakowanie cake o zawartości25 szt. 302 Płyty CD – R VERBATIM kod 43432 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów Standard: CD-RDługość/Pojemność: 80 min/700 MBWymagana prędkość zapisu: 52xRodzaj opakowania: cakeIlość w opakowaniu: 25 szt.Rodzaj zapisu: jednostronnyOkres przechowywania danych gwarantowany przez producenta: 40lat Opakowanie cake o zawartości25 szt. 43 Płyty DVD - R VERBATIM kod 43522 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów Standard: DVD-RDługość/Pojemność: 120 min/4,7 GBWymagana prędkość zapisu: 16xRodzaj opakowania: cakeIlość w opakowaniu: 25 szt.Rodzaj zapisu: jednostronny Opakowanie cake o zawartości25 szt. 304 Płyty DVD + R VERBATIM kod 43500 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów Standard: DVD+RDługość/Pojemność: 120 min/4,7 GBWymagana prędkość zapisu: 16xRodzaj opakowania: cakeIlość w opakowaniu: 25 szt.Rodzaj zapisu: jednostronnyPrzeznaczenie przystosowane do przechowywania wideo (CLV) i danych (CAV) Opakowanie cake o zawartości 25 szt. 305 Płyty DVD + R DL VERBATIM kod 43757 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów Standard: DVD+R DLDługość/Pojemność: 240 min/8,5 GBWymagana prędkość zapisu: 8xRodzaj opakowania: cakeIlość w opakowaniu: 25 szt.Rodzaj zapisu: jednokrotnyGwarancja: 2 lata Opakowanie cake o zawartości 25szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30234300-1, 30234400-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PAKIET NR 6 – Artykuły czyszczące do komputerów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Alkohol izopropylowy Rodzaj opakowania: metalowy pojemnik z atomizeremPojemność opakowania: 300mlDo usuwania starych past termoprzewodzących, czyszczenia powierzchni elektronicznych, urządzeń optycznych, głowic magnetycznych, napędów, płyt drukowanych i innych. Preparat całkowicie neutralny chemicznie wobec materiałów stosowanych w elektronice i elektrotechnice. szt. 32 Antystatyczna pianka do czyszczenia obudowy komputera, drukarek, klawiatury Rodzaj opakowania: metalowy pojemnik z atomizeremPojemność opakowania: 400mlDo czyszczenia powierzchni plastikowych i metalowych urządzeń biurowych. szt. 103 Antystatyczna pianka do czyszczenia wyświetlaczy ciekłokrystalicznych Rodzaj opakowania: metalowy pojemnik z atomizeremPojemność opakowania: 100mlDo czyszczenia wyświetlaczy ciekłokrystalicznych LCD w laptopach, palmtopach, monitorach LCD. szt. 104 Chusteczki czyszczące przeznaczone do pielęgnacji monitorów LCD i TFT 1 Opakowanie zawiera 100 sztuk chusteczek.Wilgotne chusteczki czyszczące przeznaczone do pielęgnacji monitorów LCD, laptopów, palmtopów. Działające antystatycznie i bakteriobójczo. op. 105 Sprężone powietrze Rodzaj opakowania: metalowy pojemnikPojemność opakowania: 600mlSprężone powietrze przeznaczone do czyszczenia radiatorów, obudów komputerowych, wentylatorów, drukarek, napędów FDD i czytników optycznych.Dołączona rurka plastikowa odprowadzająca powietrze i umożliwiająca dokładniejsze aplikowanie powietrza. szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: PAKIET NR 7 – Drobne akcesoria do komputerów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Klawiatury komputerowe - długość przewodu minimum 150cm – wymagane: TAK,- komunikacja z komputerem przewodowa poprzez złącze USB – wymagane: TAK,- kolor czarny – wymagane: TAK,- klawisze typu slim, krótki skok klawisza, mechanizm membranowy – wymagane: TAK,- układ klawiszy klasyczny, ergonomiczny – wymagane: TAK,- zgodność z systemami operacyjnymi: Windows XP/Vista/7/8 – wymagane: TAK, - diody numlock, capslock, scrolllock – wymagane: TAK,- regulacja wysokości klawiatury – wymagane: TAK,- klawiatura pełnowymiarowa z klawiaturą numeryczną, układ klawiszy typu QWERTY – wymagane: TAK,- laserowo grawerowane klawisze odporne na ścieranie – wymagane: TAK,- klawisze funkcyjne od F1 do F12 – wymagane: TAK,- klawisz „windows” obecny – wymagane: TAK,- gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące – wymagane: TAK, Model przykładowo spełniający wymagania : A4Tech KR-85 USB. szt. 402 Myszy komputerowe - długość przewodu minimum 150cm – wymagane: TAK,- komunikacja z komputerem przewodowa poprzez złącze USB – wymagane: TAK,- kolor czarny – wymagane: TAK,- mysz optyczna z rozdzielczością minimalną 800DPI– wymagane: TAK,- minimum 1 rolka do przewijania ekranu tzw. „scroll” – wymagane: TAK,- 4 przyciski - w tym jeden ukryty w rolce– wymagane: TAK,- zgodność z systemami operacyjnymi: Windows XP/Vista/7/8 – wymagane: TAK,- gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące – wymagane: TAK, Model przykładowo spełniający wymagania : A4Tech OP-620D USB Black. szt. 403 Podkładka pod mysz Podkładka pod mysz z tworzywa sztucznego tzn. strona robocza (górna) podkładki nie materiałowa. Zalecana do myszy optycznych i laserowych. Wymiary nie mniejsze niż 200x170x2mm. szt. 204 Kabel LAN 5e UTP - Kabel LAN kategorii 5e UTP (nieekranowany).- Długość: 305m.- Żyły kabla wykonane z czystej miedzi (CU 100% miedzi).- AWG 24 (4*2*0.5mm).- Budowa żyły: pojedynczy drut.- Kolor: szary RAL7035.- Nadruk licznika długości co każdy metr kabla.- Izolacja zewnętrzna PVC: 5.0mm.- Izolacja HDPE żyły: 0.93mm.- Praca do 100Mhz.- Opakowanie: karton.Model przykładowo spełniający wymagania: Lanberg LCU5-11CU-0305-S szt. 55 Gniazdo natynkowe RJ45 Gniazdo natynkoweKategoria LAN Cat.6 UTP klasa E 250MhzTIA/EIA 568B.2-1 & ISO/IEC1 1801Ilość wtyków 2xRJ45,Kolor białyLiczba w opakowaniu jednostkowym: 1Model przykładowo spełniający wymagania: LogiLink NP0072. szt. 206 Wtyk zaciskany RJ45 Standard złącza RJ45 Specyfikacja Nieekranowany Kategoria sieci CAT 5E zgodnie z EIA/TIA 568A/BWykonanie złącza Złącze męskie proste Standaryzacja wtyku: 8P8CZgodne z RoHS Tak Ilość w opakowaniu 100 szt. Kolor przeźroczystyPozłacane styki szt. 3007 Zasilacz komputerowy ATX Moc: 400 W Standard: ATX Wersja standardu: ATX 12V 2.0 Wtyczka zasilania [pin]: 1 x EPS 12V, 2 x 4-pin Molex, 3 x SATA, ATX 24pinTyp PFC: pasywny Filtry: dodatkowa stabilizacja napięcia, przeciwprzeciążeniowy, przeciwprzepięciowy, przeciwzwarciowy, zabezpieczenie termiczne Ilość wentylatorów chłodzących: 1 Średnica wentylatorów: 120 mmRegulacja obrotów wentylatorów: automatycznaNatężenie przy napięciu +3.3V: 23 A Natężenie przy napięciu +5V: 25 A Natężenie przy napięciu +12V1: 18 A MTBF: 10000 godz. szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI