Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mątewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523592200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6081b21c-9424-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007523/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów oraz złomowanie wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.).
Zamawiający gwarantuje minimalną realizację zamówienia na poziomie co najmniej 80% wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę przewidywanego zakresu i rodzaju tablic:
1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 6000 kompletów;
2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 99 kompletów;
3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone
– 200 kompletów;
4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 297 sztuk;
5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 198 sztuk;
6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników dwurzędowe – 297 sztuk;
7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 198 sztuk;
8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 297 sztuk;
9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych – 50 kompletów;
10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 10 sztuk;
11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 20 kompletów;
12) tablice rejestracyjne motocyklowe, zabytkowe - 10 sztuk;
13) tablice rejestracyjne motorowerowe, zabytkowe - 10 sztuk;
14) tablice rejestracyjne zabytkowe, jednorzędowe, zmniejszone - 5 kompletów;
15) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice samochodowe) - 100 kompletów;
16) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice motocyklowe) - 10 sztuk;
17) tablice rejestracyjne do oznaczania motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny - 10 sztuk;
18) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe - 5 kompletów;
19) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe - 2 sztuki;
20) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe - 2 sztuki.
5. Wtórniki:
1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 600 sztuk;
2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 20 sztuk;
3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone
- 10 sztuk;
4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 10 sztuk;
5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 10 sztuk;
6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 10 sztuk;
7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników – 10 sztuk;
8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 10 sztuk;
9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych - 20 sztuk;
10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 5 sztuk;
11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 5 sztuk;
12) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem lub motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny - 5 sztuk;
13) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe – 3 sztuki;
14) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe – 1 sztuka;
15) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe – 1 sztuka.
6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne z osadzaną u Zamawiającego bazą SQL (baza ta jest formą zapisu wszelkich danych w programie, z gwarancją odzyskania danych, które wcześniej uległy utraceniu. Zgromadzone w bazie SQL dane łatwo można przenieść, zintegrować z innym oprogramowaniem).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14721000-1 - Glin
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określono w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawa interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy przedstawią w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia aktualne zezwolenie właściwego wojewody lub marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) lub zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dwa zadania polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda,
b) posiadają aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych
lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia - ocena na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena
na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wersja testowa oprogramowania lub link (adres) dostępu w przypadku oprogramowania w wersji „chmury”. - przedmiotowy środek dowodowy (zgodnie z Rozdziałem V pkt 9 SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wersja testowa oprogramowania lub link (adres) dostępu w przypadku oprogramowania w wersji „chmury”.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów art. 68 ust. 3 ustawy z dnia
11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa
do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy;
7) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
8) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wykonania dostawy w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy. W takim przypadku wartość netto za poszczególne tablice pozostanie niezmieniona, zmieni się wysokość stawki podatku VAT oraz wartość brutto tablic stanowiących przedmiot umowy. Powyższe zapisy dotyczyć będą dostaw dokonanych począwszy od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku od towarów i usług;
2) w innych przypadkach dopuszczalnych na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę
do dokonania takiej zmiany i wyrażenie zgody przez drugą Stronę.
3. Zmiany umowy na podstawie ust. 1 dokonywane będą w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Ponadto zgodnie z art. 439 ustawy Pzp Strony dopuszczają zmianę wysokości - waloryzację na zasadach określonych w § 11 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego Open Nexus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak