IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-02, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Ofertę wraz z załącznikami, Wykonawca składa pod rygorem nieważności wyłącznie w postacielektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem PlatformyZakupowej Zamawiającego. UWAGA! Powyższe nie dotyczy wymaganych przez Zamawiającego próbek, stanowiących załącznik do oferty, które Wykonawca składa na adres Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.2. Zamawiający zaleca, aby w odniesieniu do kwalifikowanego podpisuelektronicznego stosować niniejsze zasady: 1) ofertę należy sporządzić w języku polskim, a do danychzawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne Zamawiający zaleca przedewszystkim stosowanie formatu danych .pdf, 2) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się, wmiarę możliwości, konwertować do formatu .pdf, 3) ze względu na niskie ryzyko naruszeniaintegralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siępodpis w formacie PAdES, 4) w przypadku składania dokumentów w formacie innym niż .pdf (np..doc, .docx), zaleca się stosować podpis w formacie XAdES o typie ZEWNĘTRZNYM. W takimwypadku należy przekazać Zamawiającemu plik z podpisywaną treścią oraz plik z rozszerzeniemXAdES o tej samej nazwie (2 pliki), 5) UWAGA: artykuł 3 pkt 12 ROZPORZĄDZENIAPARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawieidentyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynkuwewnętrznym (eIDAS): "kwalifikowany podpis elektroniczny” oznacza zaawansowany podpiselektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisuelektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego" – wświetle powyższej definicji ePUAP nie jest certyfikowanym podpisem kwalifikowanym. 3. Wprzypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaoferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia. 4. Wraz z ofertą Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającegoprzesyła aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia, złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie, powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanympodpisem elektronicznym przez każdego z Wykonawców w zakresie, w jakim potwierdzają brakpodstaw do wykluczenia z postępowania. 6. Dla skutecznego złożenia oświadczenia dokument tenmuszą podpisać osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo upoważnione na podstawieodrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 7. Ofertę z załącznikami, w tym oświadczenie, o którym mowaw sekcji III.3 ogłoszenia, Wykonawca podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącymusługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawiez dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz.162 z późn. zm.). 8. Do oferty składanej na część I Wykonawca powinien dołączyć: egzemplarz wzorcowy jednego kalendarza książkowego, niezależnie od formatu, zawierający elementy wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części I. Dołączona do oferty próbka podlegać będzie ocenie, zgodnie z kryteriami określonymi w § 14 SIWZ. 9. Próbki dla części I zamówienia, Wykonawca składa w opakowaniu opatrzonym nazwą Wykonawcy wraz z adresem i numerem telefonu (może być pieczęć) na adres: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W WARSZAWIEWYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa. z dopiskiem PRÓBKI – ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY PRZETARGOWEJ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie i dostawę kalendarzy na 2021 rok – część I Nr sprawy: KP.PE.ZP.U.272.52.2020.MK. 10. Skrót Pzp użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 11. Skrót SIWZ oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia