IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Część I - Cena „C” |
80,00 |
Część I - Jakość materiałów „J” |
20,00 |
Część II - Cena „C” |
80,00 |
Część II - Jakość materiałów „J” |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie stanowi zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy.Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:1) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;2) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 (pięć) dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym;b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-28, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Oferty w formie papierowej należy składać na adres:Bank Gospodarstwa Krajowego, (Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami, Biuro Zamówień Publicznych)VARSO 2ul. Chmielna 73, 00-801 WarszawaOtwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
dotyczy IV.2.2)KRYTERIA OCENY OFERTY – część IKryterium I- waga 80%- cena CminOcena (w pkt)= x 80 pkt. CofOznaczenia: Cof- cena brutto badanej ofertyCmin- najniższa oferowana cena bruttoMaksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80.Kryterium II- waga 20%- jakośćNotes z kalendarzem1. Wytrzymałość oprawy (wszystkie elementy powinny być trwale połączone, przy otwieraniu oprawy okładka nie powinna odłączać się od wkładu, a wkład nie powinien ulegać uszkodzeniu)- max 1 pkt.2. Wykonanie oprawy (okładka nie może zawierać wad typu zagniecenia, pęknięcia, pęcherzyki, niejednolite i nierównomierne sklejenie, okładka nie może się kleić, oprawa powinna być estetycznie naciągnięta- gładkie wykończenie narożników, brak zabrudzeń po kleju)- max 1 pkt.3. Wyraźne i starannie wykonane logotypy (logotyp jest czytelny)- max 1 pkt.4. Staranne i czyste wykonanie bloku introligatorskiego (grzbiet o równo i dokładnie wyprofilowanych bokach, brak wystających nici, kleju)- max 1 pkt.Za każde podkryterium można uzyskać max 1 pkt.1 pkt (max.) - za spełnienie wszystkich parametrów w danym punkcie.0 pkt (min.)- za niespełnienie co najmniej jednego parametru z danego punktu otrzymuje się 0 punktów. PoOcena (w pkt)= x 20 pkt. PmaxOznaczenia: Po – otrzymane punktyPmax – maksymalna ilość punktów za podkryteriaMaksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20.Uwaga! Wykonawca wraz z Ofertą składa próbki. Zamawiający wskazuje, że w przypadku braku złożenia próbki, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ).Punkty zostaną przyznane według wzoru: Ocena (w pkt)= C+J C - liczba punktów przyznana za cenę w kryterium IJ- liczba punktów przyznana za jakość w kryterium II.Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20.Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.KRYTERIA OCENY OFERTY – część IILp. KRYTERIUM WAGA PUNKTY1. Cena „C” 80% 80 pkt2. Jakość materiałów „J” 20% 20 pktOcena 100% 100 pkt W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:Kryterium I- waga 80%- cena CminOcena (w pkt)= x 80 pkt. CofOznaczenia: Cof- cena brutto badanej ofertyCmin- najniższa oferowana cena bruttoMaksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80.Kryterium II- waga 20%- jakośćKalendarz trójdzielny1. Staranność i jakość klejenia kalendariów i główki kalendarza (bez śladów kleju, bez niedoklejonych elementów, łatwość oderwania kolejnych kartek z kalendarium, gładka powierzchnia główki, wysokiej jakości klejenie główki do plecków – odporne na próby rozerwania)- max 1 pkt.2. Odporność rogów plecków kalendarza na zagięcia oraz jakość papieru (struktura papieru, kolorystyka nadruku)- max 1 pkt.Za każde podkryterium można uzyskać max 1 pkt.1 pkt (max.) - za spełnienie wszystkich parametrów w danym punkcie.0 pkt (min.)- za niespełnienie co najmniej jednego parametru z danego punktu otrzymuje się 0 punktów. PoOcena (w pkt)= x 20 pkt. PmaxOznaczenia: Po – otrzymane punkty Pmax – maksymalna ilość punktów w podkryteriumMaksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20.Uwaga! Wykonawca wraz z Ofertą składa próbki. Zamawiający wskazuje, że w przypadku braku złożenia próbki, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ).Punkty zostaną przyznane według wzoru: Ocena (w pkt)= C+J C - liczba punktów przyznana za cenę w kryterium I J- liczba punktów przyznana za jakość w kryterium II.Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80.Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20.Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.