Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych zalecanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do urządzeń drukujących i kopiujących dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Opolski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770183-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770183-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Uniwersytet Opolski: Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do urządzeń drukujących i kopiujących dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Ze względu na małą ilość znaków, nazwy projektów wyszczególniono w pkt II.9
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, krajowy numer identyfikacyjny 13820000000000, ul. Pl. Kopernika  11 A , 45-040  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 5 415977, e-mail zamowienia@uni.opole.pl, faks 775 415 930.
Adres strony internetowej (URL): www.zamowienia.uni.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1541 - nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji przetargowej

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1541

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych, 45-052 Opole, ul. Oleska 48 , pokój nr 26-27

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do urządzeń drukujących i kopiujących dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny: D/62/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do urządzeń drukujących i kopiujących dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części: 1.1 CZĘŚĆ NR 1: Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego. 1.2 CZĘŚĆ NR 2: Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do urządzeń drukujących i kopiujących dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A i 1B do SIWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia. 3. Ilości wskazane w opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie dotychczasowego zużycia oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający może zmienić ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w opisie przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienionej wartości przedmiotu zamówienia oraz kwoty na jaką zostanie zawarta umowa w wyniku udzielenia przedmiotowego zamówienia. 4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z zapisów art. 29 ust. 3 ustawy, wskazując na rodzaje materiałów stosowanych w konkretnych modelach urządzeń określonych producentów. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przy czym Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 5. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest sukcesywne dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. II.8 – zgodnie ze złożoną ofertą (zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ) w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty, której wartość stanowić będzie wartość oferty Wykonawcy, któremu Zamawiający udzieli przedmiotowego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30124000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30125110-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwunasto- [ 12 ] miesięcznej gwarancji (licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru). 2. Jeżeli w trakcie trwania gwarancji Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego przedmiotu zamówienia niekorzystnie odbiega od prawidłowego wydruku, Wykonawca zobowiązany jest do gwarancyjnej wymiany przedmiotu zamówienia na nowy, wolny od wad w terminie czasu reakcji, tj.: w terminie maksymalnie czterech [ 4 ] dni kalendarzowych. Wykonawca zobowiązany jest wymienić przedmiot zamówienia, w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad lub usterek produktu. 3. Termin czasu reakcji wskazany w pkt. 2 jest terminem maksymalnym na wymianę produktu. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin czasu reakcji. 4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez okres dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty, której wartość stanowić będzie wartość oferty Wykonawcy, któremu Zamawiający udzieli przedmiotowego zamówienia. 5. W okresie, o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji sukcesywnych zamówień Zamawiającego, w terminie maksymalnie czterech [ 4 ] dni kalendarzowych 6. Termin realizacji zamówień Zamawiającego, wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin realizacji zamówień. Przedmiot zamówienia finansowany jest:- „Rewitalizacja budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Kominka 6”; nr projektu: RPOP.10.02.00-IZ.00-16-004/17.- Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego projekt nr POWR.05.03.00-00-0003/18.- „International Alumni Club” projekt nr PPI/IAL/2018/1/00008/U/001.- „Modernizacja obiektu dydaktycznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Oleskiej 48 w Opolu“.- Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego, nr projektu POWR.03.05.00-00-Z009/17-00.- Uruchomienie Praktycznego Kierunku Obsługa Biznesu; nr projektu: POWR.03.01.00-00-N025/16-00.- Mój pomysł, moja wiedza, moja firma 2, nr projektu: RPOP.07.03.00-16-0003/18.- „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" projekt nr RPOP.01.02.00-16-0001/17.- Rozwój specjalistycznych kadr dla biznesu w Opolu POWR.03.01.00-00-O010/17.- Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego.- „Stażysta z doświadczeniem - staże dla studentów Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego” POWR.03.01.00-00-S010/17.- „Stażysta z kompetencjami- staże dla studentów Wydziału Przyrodniczo-Technicznego Uniwersytetu Opolskiego”/ POWR.03.01.00-00-S014/17.- „Studenci specjaliści WPiA Uniwersytetu Opolskiego”/ POWR.03.01.00-00-S011/17- „Mój pomysł, moja wiedza, moja firma.”/ RPOP.07.03.00-16-0009/16.- Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA103-048195, nr projektu: 18-06-003.- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA103-062046, nr projektu: 19-06-003.- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048979, nr projektu: 18-06-005.- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-063136, nr projektu: 19-06-005.- „Partnerstwa strategiczne. Technologically enhanced online opportunities for language learning in inclusive education“- ERASMUS+,, nr umowy: 2019-1-PL01-KA203-065062, nr projektu: 19-06-006.- „Partnerstwa strategiczne. „Program kształcenia studentów uczelni medycznych (i nauk o zdrowiu) z zakresu leczenia zachowawczego dysfunkcji mięśni dna miednicy””, nr umowy: 2018-1-PL01-KA203-051055, nr projektu: 18-06-011.- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048317, nr projektu: 18-06-010.- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048849, nr projektu: 18-06-012- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA103-063011, nr projektu: 19-06-009.- „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2018-1-POWER-HE-048317, nr projektu: 18-06-009.- „Partnerstwa strategiczne: „Interdyscyplinarność, wielokulturowość oraz praca z pacjentem w sytuacji niestandardowej w kontekście prowadzenia zajęć dydaktycznych w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu w Centrach Symulacji Medycznej”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA203-065205, nr projektu: 19-06-011.- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA107-064329, nr projektu: 19-06-012.- „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2019-1-POWER-HE-063011, nr projektu: 19-06-013.- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2020-1-PL01-KA107-081038,, nr projektu: - Partnerstwa strategiczne: „Innowacyjne kształcenie studentów nauk medycznych i nauk o zdrowiu, wynikające z lepszego dostosowania oferty dydaktycznej w aspekcie potrzeb zdrowotnych kobiet w ciąży i po porodzie.”,nr umowy: 2020-1-PL01-KA203-081905, nr projektu:- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2020-1-PL01-KA103-079009,, nr projektu: 20-06-004.- „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2020-1-POWER-HE-079009, nr projektu: 20-06-005.- FORTHEM: "Fostering Outreach within European Regions, Transnational Higher Education and Mobility: A pan-European living lab and integrative European University". - Uniwersytet Opolski uczelnia (bardzo!) dostępna, POWR.03.05.00-00-A013/20 - Kształcenie Dla Rozwoju sektorA Usług dla biznesu w Opolu, POWR.03.01.00-00-O025/19-00- Konsolidacja Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej i Uniwersytetu Opolskiego, MNiSW/2020/364/DIR/KON- EUROfusion (EURATOM) Grant Agreement number:633053 — Implementation of activities described in the Roadmap to Fusion during Horizon 2020 through a Joint programme of the members of the EUROfusion consortium nr projektu 14-37-001- "Synteza i badania aktywności mikrobiologicznej wybranych związków fenyloboronowych" –NCN umowa UMO - 2016/23/B/ST5/02847 nr projektu 17-32-006- "Zróżnicowanie populacyjne triasowych płazów z Krasiejowa- paleohistologia i geochemia narzędziem w badaniach paleoekologicznych" NCN umowa UMO-2016/23/N/ST10/02179 nr projektu 17-32-003- "Molekularne mechanizmy selektywnego wprowadzania RNA do egzosomow" NCN umowa UMO-2016/23/B/NZ1/02975 nr projektu 17-32-007- "Uwarunkowania stabilności i spójności polskiej reprezentacji w Parlamencie Europejskim"- NCN umowa nr UMO-2016/23/B/HS5/03750 nr projektu 17-32-005- "Problem tożsamości jaźni w perspektywie tezy o względności pojęciowej"- NCN umowa nr Umowa 2017/25/N/HS1/00672 nr projektu 18-32-003- „Zorganizowane grupy interesów jako "brakujące ogniwo" w kreowaniu polityk w wybranych krajach postkomunistycznych” NCN umowa nr UMO - 2016/23/G/HS5/01001- „Wybory niekonkurencyjne do rad gmin jako specyfika demokracji na poziomie lokalnym w Polsce” NCN umowa DEC- 2019/03/X/HS5/00041 nr projektu 19-32-004- "Związki wykazujące fluorescencję jako specyficzne markery polskich miodów odmianowych" NCN umowa nr UMO - 2017/25/N/NZ9/00623 nr projektu 18-32-001- „Profilowanie fosforowe jako metoda oceny rozwoju organizmów w warunkach stresu fizjologicznego- diagnostyka fosforomiczna” NCN umowa nr UMO - 2017/27/B/NZ4/00698 nr projektu 18-32-004- „Projektowanie nowych metod sprzęgania krzyżowego z udziałem metali powszechnie występujących w przyrodzie - efektywna droga do zrównoważonej syntezy” NCN umowa nr UMO-2019/35/D/ST4/00806 nr projektu 20-32-002 - "Cykl konferencji związanych z obchodami 800-lecia Uniwersytetu w Padwie" MNiSW Umowa nr DNK/SP/469472/2020 nr projektu 20-35-002- POLONIUM-NAWA- WYMIANA BILATERALNA RP-FR nr umowy PPN/BIL/2018/1/00181/U/00016 nr projektu 19-07-002- „Wysokowymiarowy rachunek prawdopodobieństwa: asymptotyczne i nieasymptotyczne własności widm macierzy losowych” NCN umowa nr UMO-2018/31/B/ST1/03937 nr projektu 19-32-002- „Wyzwania dla automatycznego wnioskowania w rozstrzygalnych fragmentach logiki pierwszego rzędu: drzewa, porządki i liczebniki” NCN Umowa nr UMO-2018/31/B/ST6/03662 nr projektu 19-32-003- „Prawne formy zarządzania dziedzictwem kulturowym w Europie w perspektywie prawnoporównawczej” NCN Umowa nr UMO-2019/35/B/HS5/02084 nr projektu 20-32-001- „Smart human oriented platform for connected factories” Horizon 2020 umowa nr AMD-873087-4 nr projektu 20-37-001- "Badania eksperymentalne oraz modelowanie komputerowe procesów wymiany ciepła w hipotermii leczniczej mózgu noworodków" NCN umowa nr UMO-2018/29/B/ST8/01490 nr projektu 19-32-001- "Współpraca UO i UHK zwiększająca mozliwości absolwentów na transgranicznym rynku pracy" Interreg V-A RCz-RP umowa nr CZ.11.3.119/0.0/0.0/16_022/0001150 nr projektu 17-37-001- „BIOSTRATEG 3 - Innwacyjna metoda poprawy jakości wody w wielofunkcyjnych zbiornikach retencyjnych” NCBiR Umowa nr BIOSTRATEG/343733/15/NCBR/2018) nr projektu 19-31-001- „Innowacje edukacyjne nakierowane na zwiększenie szans zatrudnienia absolwentów w ekoturystyce" Interreg V-A RCz-RP umowa nr CZ.11.3.119/0.0/0.0/16_022/0001153 nr projektu 18-37-002- „Integracja i moblizacja danych o różnorodności bioetycznej Eucaryota w zasobach polskich instytucji naukowych (IMBIO)” umowa nr POPC.02.01-00-0081/19 nr projektu 19-37-002- "Pedagogia tolerancji. Podążając za Karolem Wojtyłą" MNiSW Umowa nr SONP/SP/461712/2020 nr projektu 20-35-002- "LEIA-HF: Levosimendan In Ambulatory Heart Failure Patients" ABM Umowa nr 2019/ABM/01/00017-00 nr projektu 20-29-001- "Oddziaływanie jonów żelaza z białkiem szoku cieplnego B1" NCN Umowa nr UMO-2018/31/D/ST4/02574 nr projektu 19-32-007- "Profilowanie małocząsteczkowych związków organicznych w miodach o różnym pochodzeniu botanicznym" NCN Umowa nr UMO-2020/36/T/NZ9/00375 nr projektu 20-32-003- "Endemity jako predyktory różnorodności funkcjonalnej i filogenetycznej roślinności Azji Środkowej" NCN Umowa nr DEC-2020/04/X/NZ8/00032 nr projektu 20-32-004- „Paleozoiczne stawonogi z eratyków gdyńskich wybrzeżky klifowych” MNiSW Umowa nr 0001/DIA/2020/49 nr projektu 20-35-005- „Ochrona różnorodności biologicznej poprzez utworzenie ośrodka zrównoważonego rozwoju w Pokoju, stworzenie planu i programu integralności i spójności regionalnego systemu Natura 2000 oraz podniesienia kompetencji ekologicznych mieszkańców Opolszczyzny” – Umowa nr RPOP.05.01.00-16-0012/17-00 nr projektu 19-37-001.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy dostarczenia:Opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B do SIWZ (odpowiednio do części).Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie producenta zaproponowanego materiału eksploatacyjnego, cen jednostkowych złotych netto, stawki VAT, wpisując je odpowiednio w kolumnach: Producent materiału eksploatacyjnego, cena nettto 1 szt. [zł], stawka VAT i razem brutto [zł] w opisie przedmiotu zamówienia.2. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy dostarczenia:− Opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów/ katalogów/ kart produktu/ specyfikacji technicznych (w języku polskim). Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę;− Fotografii lub rysunków oraz innych podobnych materiałów; potwierdzających wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ wraz z załącznikami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ) - tj. oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy.2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności.3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez:a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/ib) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/ic) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie.6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy.7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy.8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30124000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin realizacji zamówienia 30,00
Termin czasu reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sukcesywny zakup materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do urządzeń drukujących i kopiujących dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30124000-4, 30125110-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Materiał eksploatacyjny zalecany przez producenta w karcie gwarancyjnej lub w instrukcji obsługi 50,00
Termin realizacji zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uszczelnienie balkonu i naprawa elewacji pod balkonem - Marki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uszczelnienie balkonu i naprawa elewacji pod balkonem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: dsukcesywna dostawa artykułów biurowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI