Sukcesywne dostawy papieru

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy papieru
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-08
  • ZamawiającyPolskie Radio - Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00249669
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy papieru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f72747-37d6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości (prędkość łącza internetowego) powyżej 500Kb/s.
2. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
 Google Chrome 31,
 Mozilla Firefox 26,
 Opera 18,
- obsługujące protokół: XMLHttpRequest – ajax.
3. Dysponowanie sprzętem komputerowym, na którym możliwa jest praca na przeglądarkach wymienionych w pkt. 2.
4. Zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
5. Włączona obsługa JavaScript.
6. Zainstalowany program Acrobat Reader

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane
osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w
dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie
realizacji zamówienia i umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.39.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru wyszególnionego w tabeli w Załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o podstawy wskazane w pkt
10.2, wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są przedłożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowić będzie dowód potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wymienionych w pkt. 10.1 - tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.2 Składając ofertę, poza oświadczeniem, o których mowa w pkt. 12.1 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
12.2.1 wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
12.2.2 wypełniony formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
12.2.3 pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika(ów) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, stosownie do postanowień art. 58 ust. 2 ustawy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w 10.1.1, wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie sporządza się zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
13.3 Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego będzie wynikać, które elementy związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
13.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie składają również dokumenty, oświadczenia wymienione w pkt 12. 3.
13.5 Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy i okresu jej obowiązywania, o których mowa w § 2 ust. 4, w przypadku niewykorzystania w trakcie obowiązywania Umowy kwoty, o której mowa w § 5 ust. 2, poprzez wydłużenie tego terminu i okresu maksymalnie do 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia Umowy.
2. W przypadku zmiany umowy, o której mowa w ust. 2 Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia i rozliczeń, poprzez wprowadzenie klauzul umożliwiających waloryzację wynagrodzenia i cen jednostkowych w brzemieniu ust 2 pkt 1) do 6) i ust 3.
4. Ponadto, strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy:
1) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, mające bezpośredni wpływ na działalność Wykonawcy i uniemożliwiające realizację zobowiązań Wykonawcy, poprzez dostosowanie treści umowy w zakresie i celu umożliwiającym wykonanie Umowy w warunkach będących skutkiem wystąpienia Okoliczności Siły Wyżej,
2) w zakresie cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej umowy, poprzez ich podwyższenie – w przypadku, gdy istniejący stan epidemii oraz rozprzestrzeniania się pandemii choroby COVID-19, wywołana SARS-Co-V-2 oraz ich następstwa skutkować będą istotnym, co najmniej 25% wzrostem cen zamówionego asortymentu, wpływających na koszty nabycia asortymentu przez Wykonawcę, lub cen transportu tego asortymentu, wpływających na koszty ponoszone przez Wykonawcę w tym zakresie, pod warunkiem udokumentowania tego wzrostu oraz przedłożenia przez Wykonawcę opisu wpływu wzrostu ww. cen na ponoszone przez niego koszty nabycia i transportu oraz szczegółowej kalkulacji porównawczej cen i kosztów ponoszonych przed i po ww. wzroście, wraz wskazaniem sposobu (metody) liczenia, przy czym zmiana cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej umowy nie przekroczy 10% kwoty wykazanej różnicy,
3) w przypadku podwykonawstwa, gdy składający ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym umowa w § 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców – pod warunkiem, że wykonawca niezwłocznie, nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy:
a) wykaże powody, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskaże część przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) poda nazwy (firmy) podwykonawców,
4) w zakresie podwykonawstwa oferty w przypadku zmiany podwykonawców wymienionych
w § 6 ust 3, pod warunkiem wskazania nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą, powodu dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana i nazwy (firmy) podwykonawcy,**
5) klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – zgodnie z §8 ust.4 pkt5)
6) w zakresie terminu wskazanego w § 2 ust. 5 – w przypadku, gdy stan epidemii oraz pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji asortymentu którego szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 2 miesiące, liczone od upływu terminu wskazanego w § 2 ust. 5 – pod warunkiem, bezzwłocznego, nie później niż w terminie 2 dni kalendarzowych poinformowania drugiej Strony o tym fakcie oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień.
5. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI