Sukcesywne dostawy materiałów biurowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającySZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052845
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683296200

1.5.8.) Numer faksu: 683255808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tz2@szpital.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e79076c3-b2f8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.szpital.zgora.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszympostępowaniukomunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej naadres e-mail: tz2@szpital.zgora.pl. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca składa ofertę zapośrednictwemFormularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAPiudostępnionego również na miniPortalu bezpośrednio na stroniehttps://miniPortal.uzp.gov.pl.Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych iorganizacyjnych dot. korespondencjielektronicznej zawarte zostały w SWZ, który został udostępnionyna stronie internetowejZamawiającego pod adresem: http://www.bip.szpital.zgora.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przyużyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym aWykonawcamiw szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Wewszelkiej korespondencji związanejz niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsię numerem ogłoszenia (BZP lub numer referencyjny postępowania). 3. Zamawiający może równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: tz2@szpital.zgora.pl4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz lub wniosku oraz do formularza do komunikacji dostępnych naminiPortalu.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 6.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.7. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.8. Za datę przekazania zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lubdokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub email:tz2@szpital.zgora.pl.9. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzieleniezamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik doniniejszego postępowania.10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej, na wskazany w pkt 3 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie orazrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.280.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawieraFormularz cenowo-techniczny, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30197641-1 - Papier termograficzny

30197644-2 - Papier kserograficzny

30199230-1 - Koperty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:4.1. Na potwierdzenie brakupodstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:4.1.1. oświadczenia Wykonawcy, wzakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej;4.1.2. odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych bazdanych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 4 do SWZ (oświadczenie o braku podstawwykluczenia) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;Uwaga!1) Wykonawca nie jestzobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeliwykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.2) W przypadku wskazaniaprzez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcyprzedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającegopodmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.3) Podmiotowe środki dowodowe oraz innedokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem najęzyk polski.4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przezWykonawców, oświadczenie i dokumenty w zakresie pkt 4.1.1 – 4.1.2 składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.5) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotówudostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowychśrodków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tychpodmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celupotwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jestzobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 doSWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; 2) pełnomocnictwa lubinne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby,wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, którejumocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3.1)niniejszego rozdziału SWZ;Uwaga! Pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzająceumocowanie do reprezentowania przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje siękwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.W przypadkuwspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdyz wykonawców. 4) Dowód wniesienia wadium:a) w przypadku wniesienia wadium w postaciniepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesieniewadium,b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie dooferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Szczegółowe informacje w zakresie wadium m.in wysokość wadium oraz sposób wniesieniawadium zostały opisane w SWZ ROZDZIAŁ IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółkicywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika zdołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. XIpkt. 3.2 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowaniaw imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicypodpiszą ofertę. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo zdokumentu pod taką samą nazwą, alboz umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawcówwystępujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).4. Wszelkakorespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnikWykonawców składających wspólną ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawierają załączony do niniejszej SWZ wzórumowy (Załącznik nr 3 do SWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy wsprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana umowy w sprawie realizacji zamówieniapublicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp (art. 455 ustawy) oraz wprzypadkach przewidzianych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu bezpośrednio na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tablicy z pływającymi komunikatami - Tuplice
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania06-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tablicy z pływającymi komunikatami ale żeby sterowanie odbywało za pomocą panelu/pilota na przewodzie z przyciskami, do którego byłyby przypisane komunikaty. Wciśnięcie więcej niż jednego przycisku powodowałoby przesuwanie komunikatów jeden za drugim. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI