Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310a6b05-c79a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027648/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla KWP w Rzeszowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej pod adresem: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/
2. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:
1) Platforma, dostępna pod adresem:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/
2) w sytuacjach awaryjnych np. gdy nie działa Platforma, Wykonawca może przesłać wiadomość na email Zamawiającego: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl.
3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie zakupowej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i po zaakceptowaniu rejestracji przez administratora systemu Wykonawca otrzymuje wiadomość e – mail z hasłem dostępowym (w terminie jednego dnia roboczego, tj. w dni powszednie – od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 16:00), która informuje o tym, że może dokonać pierwszego logowania do platformy.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym:
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w polu pozostałe informacje zawarte są w paragrafie 12 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów;
• Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie sprawuje Inspektor ochrony danych:
adres: ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów,
e-mail: iod.kwp@rz.policja.gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego, prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 2) ustawy Pzp pn.: „Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie – dostawy okresowe”, oznaczonego numerem postępowania: ZP/22/2022;
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
• Okres przechowywania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres przechowywania może zostać również wydłużony w przypadku, gdy dane będą przetwarzane do celów archiwalnych w interesie publicznym;
• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
• Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych );
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO );
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/22/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów zwanych dalej „urządzeniami” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarty jest w Załączniku nr 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2A do SWZ – Formularz oferty.
3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
4. Pod pojęciem „oryginalne” materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie materiały wyprodukowane wyłącznie przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku nr 2A do SWZ (dla Części nr 1) .
5. Przez produkt „równoważny” Zamawiający rozumie produkt oferowany przez innych producentów materiałów eksploatacyjnych, kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia.
6. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów użytkowania lub uszkodzenia, nieregenerowane (które zostały napełnione środkiem drukującym bez wymiany części zużywających się), w oryginalnych opakowaniach producenta
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Kompatybilne i rozpoznawalne przez urządzenia drukujące o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego.
7. Zamawiający dopuszcza aby przedmiotem zamówienia były materiały refabrykowane/reprodukowane, pod pojęciem których Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane z wykorzystaniem zużytych zasobników oryginalnych OEM ( z wyłączeniem elementów ruchomych), z których zostały wyselekcjonowane materiały pełnowartościowe plastikowe lub metalowe wzbogacone o elementy fabrycznie nowe takie jak: bębny światłoczułe, wałki, proszki, chipy, plomby.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192300-4 - Taśmy barwiące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte są dostawy materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wyszczególnione w Załączniku nr 2A do SWZ – Formularz oferty (Część nr 1)o ilości dodatkowe, wskazane w kolumnie nr 11 przedmiotowego załącznika;
2) warunki skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo określone w § 10 Załącznika nr 3 do SWZ –Projektowane postanowienia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów zwanych dalej „urządzeniami” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarty jest w Załączniku nr 1B do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2B do SWZ – Formularz oferty.
3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
4. Pod pojęciem „oryginalne” materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie materiały wyprodukowane wyłącznie przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku nr 2B do SWZ (dla Części nr 2).
5. Przez produkt „równoważny” Zamawiający rozumie produkt oferowany przez innych producentów materiałów eksploatacyjnych, kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia.
6. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów użytkowania lub uszkodzenia, nieregenerowane (które zostały napełnione środkiem drukującym bez wymiany części zużywających się), w oryginalnych opakowaniach producenta
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Kompatybilne i rozpoznawalne przez urządzenia drukujące o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego.
7. Zamawiający dopuszcza aby przedmiotem zamówienia były materiały refabrykowane/reprodukowane, pod pojęciem których Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane z wykorzystaniem zużytych zasobników oryginalnych OEM ( z wyłączeniem elementów ruchomych), z których zostały wyselekcjonowane materiały pełnowartościowe plastikowe lub metalowe wzbogacone o elementy fabrycznie nowe takie jak: bębny światłoczułe, wałki, proszki, chipy, plomby.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192300-4 - Taśmy barwiące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte są dostawy materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wyszczególnione w Załączniku nr 2B do SWZ – Formularz oferty (Część nr 2) o ilości dodatkowe, wskazane w kolumnie nr 11 przedmiotowego załącznika;
2) warunki skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo określone w § 10 Załącznika nr 3 do SWZ –Projektowane postanowienia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:
a) w zakresie Części nr 1: w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów, kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto,
b) w zakresie Części nr 2: w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów, kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych Wykonawców, warunek, o którym mowa w ust. 2 pkt 4) musi zostać w całości spełniony przez jeden podmiot. Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjałów wielu podmiotów w celu wykazania doświadczenia w tym warunku.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadane przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 4) lit. a) i b) SWZ – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywane referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.Przedmiotowe środki dowodowe w zakresie Części nr 1:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby producenci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadali następujące certyfikaty:
a) certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważny,
b) certyfikat ISO-14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę, produktów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia wyżej wymienionych certyfikatów do oferty,
2) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego – tj. w celu potwierdzenia równoważności oferowanych produktów w zakresie wydajności drukowania w stronach, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą dokumentów (certyfikat, raport, zaświadczenie):
a) dla wszystkich oferowanych zamienników tonerów czarnych i kolorowych do drukarek laserowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych) i normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) wystawione i podpisane przez producenta zamienników oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów;
b) dla wszystkich oferowanych zamienników kartridży czarnych i kolorowych do drukarek atramentowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 24711 (dla kartridży czarnych), i normy ISO 24712 (dla kartridży kolorowych) wystawione i podpisane przez producenta zamienników oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów kartridży;
c) dla oferowanych równoważnych bębnów potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów bębnów.
Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia, zawierać datę ważności testów, a także muszą zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą. Ponadto z treści dokumentów winna wynikać co najmniej wydajność oferowanego materiału.
ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONĄ LICZBĘ ZNAKÓW INFORMACJA CO DO POZOSTAŁYCH ŚRODKÓW PRZEDMIOTOWYCH ZNAJDUJE SIĘ W POLU "WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW"
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (wymienionych w ust. 11 i 12 paragrafu 3 SWZ) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przedmiotowe środki dowodowe w zakresie Części nr 2
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby producenci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadali następujące certyfikaty:
a) certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważny,
b) certyfikat ISO-14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę, produktów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia wyżej wymienionych certyfikatów do oferty,
2) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych/zalecanych przez producenta urządzeń wskazanych w Załączniku nr 2B do SWZ, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego – tj.
w celu potwierdzenia równoważności oferowanych produktów w zakresie wydajności drukowania w stronach, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) dla wszystkich oferowanych zamienników tonerów czarnych i kolorowych do drukarek laserowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych) i normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC. Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów;
b) dla wszystkich oferowanych zamienników kartridży czarnych i kolorowych do drukarek atramentowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 24711(dla kartridży czarnych), i normy ISO 24712(dla kartridży kolorowych)oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC. Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów kartridży;
c) dla oferowanych równoważnych bębnów potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC . Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów bębnów,
wystawione przez :
niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem oferowanego produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia, zawierać datę ważności testów, nazwę modeli drukarek na których przeprowadzono testy z ich numerami seryjnymi umożliwiającymi weryfikację sprzętu u producentów urządzeń. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą. Ponadto z treści dokumentów winna wynikać co najmniej wydajność oferowanego materiału,
lub
producenta/przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych/zalecanych na równi z materiałami producentów z możliwością zastosowania ich w miejsce oryginalnych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 7 ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy, a także warunki ich wprowadzenia zostały zamieszczone w paragrafie 8 i 9 Załącznika nr 3 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 09:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteria określone w paragrafie 18 SWZ
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Strony ustalają terminy realizacji:
1) termin realizacji umowy – 24 miesiące liczone od dnia podpisania umowy;
2) realizacja pierwszej dostawy – do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, a każdej następnej dostawy w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia;
3) uzyskanie wartości zamówienia (wartość umowy) przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1), skutkować będzie zakończeniem realizacji umowy, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji.
2.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, wskazanych w art. 108 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1), 4) i 7) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
3.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę wymienionego w art. 7 ust. 1 pkt 1) – 3) Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), Wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności.