Sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPruszków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Rejonowy w Pruszkowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603921-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603921-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Sąd Rejonowy w Pruszkowie: sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pruszkowie, krajowy numer identyfikacyjny 32506700000000, ul. Kraszewskiego  22 , 05-800  Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 758-60-43, 7588346, , e-mail pruszkow2@o2.pl, srpruszkow@warszawa.so.gov.pl, faks 0-22 759-96-04.
Adres strony internetowej (URL): www.pruszkow.sr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
organ kontroli państwowej lub ochrony prawa sąd lub trybunał
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.pruszkow.sr.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
Numer referencyjny: ZP/SR/03/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie

II.5) Główny kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30192113-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważna ofertę , którzy spełniają przestanki z art. 22 ust. 1 ustawy tzn :a) nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia ;b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu ;1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawanakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawiezłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonychw art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.2) posiadania wiedzy oraz doświadczenia, tj. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od marca 2017 r do lutego 2020 r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.: zrealizował lub realizuje w ww. okresie co najmniej 2 usługi w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00zł.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy powinni spełniać łącznie;3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy powinni spełniać łącznie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawiezłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonychw art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy powinni spełniać łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawanakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawiezłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonychw art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.2) posiadania wiedzy oraz doświadczenia, tj. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od marca 2017 r do lutego 2020 r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.: zrealizował lub realizuje w ww. okresie co najmniej 2 usługi w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00zł.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy powinni spełniać łącznie;3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy powinni spełniać łącznie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dokumenty składane wraz z ofertą:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ.b) aktualne oświadczeni o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12- 22 ustawy Załącznik nr 7 do SIWZc) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp wykonawcazobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1pkt 23ustawy Pzp- załącznik nr 6 do SIWZ.Niespełnienie któregokolwiek spośród ww. warunków spowoduje wykluczenie z postępowania i odrzucenie oferty3. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza nawezwanie Zamawiającego:3.1. W celu wykazania spełniania wymaganych warunków, zamawiający wymaga do wykonawcy dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów, określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z dnia 26-07.2016, póz. 1126):a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazaniabraku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert;c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) wykazu co najmniej dwóch wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od listopada 2017 r do października 2020 r, a jeżeli okres prowadzenia działalność i jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. będących usługami w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00zł, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są:- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert;- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie pierwszym;Brak załączenia do oferty ww. wymaganych dokumentów, w przypadku zaoferowania produktów innych niż zalecanych przez producenta -równoważnych - będzie skutkowało odrzuceniem oferty.3.2. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnika (każda zapisana strona). Zamawiającyzażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawionaprzez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lu b budzi uzasadnione wątpliwości co do jejprawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski,poświadczone przez wykonawcę.3.4. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzającychnieprawdę dokumentów spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy,chyba że zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy.3.5. Zgodnie z treścią art 26 ust. 3 Ustawy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonymterminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przezZamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lubktórzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ichzłożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagańokreślonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty składane wraz z ofertą:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ.b) aktualne oświadczeni o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12- 22 ustawy Załącznik nr 7 do SIWZc) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp wykonawcazobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1pkt 23ustawy Pzp- załącznik nr 6 do SIWZ.Niespełnienie któregokolwiek spośród ww. warunków spowoduje wykluczenie z postępowania i odrzucenie oferty3. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza nawezwanie Zamawiającego:3.1. W celu wykazania spełniania wymaganych warunków, zamawiający wymaga do wykonawcy dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów, określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z dnia 26-07.2016, póz. 1126):a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazaniabraku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert;c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) wykazu co najmniej dwóch wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od listopada 2017 r do października 2020 r, a jeżeli okres prowadzenia działalność i jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. będących usługami w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00zł, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są:- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert;- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie pierwszym;Brak załączenia do oferty ww. wymaganych dokumentów, w przypadku zaoferowania produktów innych niż zalecanych przez producenta -równoważnych - będzie skutkowało odrzuceniem oferty.3.2. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnika (każda zapisana strona). Zamawiającyzażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawionaprzez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lu b budzi uzasadnione wątpliwości co do jejprawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski,poświadczone przez wykonawcę.3.4. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzającychnieprawdę dokumentów spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy,chyba że zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy.3.5. Zgodnie z treścią art 26 ust. 3 Ustawy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonymterminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przezZamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lubktórzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ichzłożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagańokreślonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dokumenty składane wraz z ofertą:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ.b) aktualne oświadczeni o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12- 22 ustawy Załącznik nr 7 do SIWZc) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp wykonawcazobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1pkt 23ustawy Pzp- załącznik nr 6 do SIWZ.Niespełnienie któregokolwiek spośród ww. warunków spowoduje wykluczenie z postępowania i odrzucenie oferty3. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza nawezwanie Zamawiającego:3.1. W celu wykazania spełniania wymaganych warunków, zamawiający wymaga do wykonawcy dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów, określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z dnia 26-07.2016, póz. 1126):a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazaniabraku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert;c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) wykazu co najmniej dwóch wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od listopada 2017 r do października 2020 r, a jeżeli okres prowadzenia działalność i jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. będących usługami w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00zł, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są:- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert;- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie pierwszym;Brak załączenia do oferty ww. wymaganych dokumentów, w przypadku zaoferowania produktów innych niż zalecanych przez producenta -równoważnych - będzie skutkowało odrzuceniem oferty.3.2. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnika (każda zapisana strona). Zamawiającyzażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawionaprzez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lu b budzi uzasadnione wątpliwości co do jejprawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski,poświadczone przez wykonawcę.3.4. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzającychnieprawdę dokumentów spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy,chyba że zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy.3.5. Zgodnie z treścią art 26 ust. 3 Ustawy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonymterminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przezZamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lubktórzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ichzłożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagańokreślonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dokumenty składane wraz z ofertą:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ.b) aktualne oświadczeni o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12- 22 ustawy Załącznik nr 7 do SIWZc) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp wykonawcazobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1pkt 23ustawy Pzp- załącznik nr 6 do SIWZ.Niespełnienie któregokolwiek spośród ww. warunków spowoduje wykluczenie z postępowania i odrzucenie oferty3. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza nawezwanie Zamawiającego:3.1. W celu wykazania spełniania wymaganych warunków, zamawiający wymaga do wykonawcy dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów, określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z dnia 26-07.2016, póz. 1126):a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazaniabraku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert;c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) wykazu co najmniej dwóch wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od listopada 2017 r do października 2020 r, a jeżeli okres prowadzenia działalność i jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. będących usługami w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00zł, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są:- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert;- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie pierwszym;Brak załączenia do oferty ww. wymaganych dokumentów, w przypadku zaoferowania produktów innych niż zalecanych przez producenta -równoważnych - będzie skutkowało odrzuceniem oferty.3.2. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnika (każda zapisana strona). Zamawiającyzażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawionaprzez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lu b budzi uzasadnione wątpliwości co do jejprawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski,poświadczone przez wykonawcę.3.4. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzającychnieprawdę dokumentów spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy,chyba że zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy.3.5. Zgodnie z treścią art 26 ust. 3 Ustawy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonymterminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przezZamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lubktórzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ichzłożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagańokreślonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Dokumenty składane wraz z ofertą:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do SIWZ.b) aktualne oświadczeni o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12- 22 ustawy Załącznik nr 7 do SIWZc) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp wykonawcazobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1pkt 23ustawy Pzp- załącznik nr 6 do SIWZ.Niespełnienie któregokolwiek spośród ww. warunków spowoduje wykluczenie z postępowania i odrzucenie oferty3. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza nawezwanie Zamawiającego:3.1. W celu wykazania spełniania wymaganych warunków, zamawiający wymaga do wykonawcy dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów, określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z dnia 26-07.2016, póz. 1126):a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazaniabraku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert;c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) wykazu co najmniej dwóch wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert od listopada 2017 r do października 2020 r, a jeżeli okres prowadzenia działalność i jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. będących usługami w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych, z których każda wykonywana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz o wartości dla każdej z nich równej lub wyższej niż 100.000,00zł, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są:- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert;- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie pierwszym;Brak załączenia do oferty ww. wymaganych dokumentów, w przypadku zaoferowania produktów innych niż zalecanych przez producenta -równoważnych - będzie skutkowało odrzuceniem oferty.3.2. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnika (każda zapisana strona). Zamawiającyzażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawionaprzez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lu b budzi uzasadnione wątpliwości co do jejprawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski,poświadczone przez wykonawcę.3.4. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzającychnieprawdę dokumentów spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy,chyba że zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy.3.5. Zgodnie z treścią art 26 ust. 3 Ustawy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonymterminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przezZamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lubktórzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ichzłożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagańokreślonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 55,00
materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta 30,00
termin dostawy 10,00
doświadczenie 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI