Sukcesywna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla Gminy Wałbrzych i jej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych na 12 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-17
  • ZamawiającyGmina Wałbrzych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00401885
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych na 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.machura@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.,

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891322535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.marszalek@mzuk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.eu

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Wałbrzych działa na podstawie porozumienia o wspólnym prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup papieru do drukarek i kserokopiarek w roku 2022 zawartego w dniu 08.04.2022r. (na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy) w imieniu własnym oraz pozostałych Stron porozumienia, wskazanych w załączniku nr 2 do umowy.

Wspólnie z Zamawiającym postępowanie prowadzi jeszcze 46 (oprócz MZUK sp.z o.o.) jednostek organizacyjnych Gminy Wałbrzych. Pozostałe jednostki zostaną wskazane w sekcji IX

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych na 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2467f424-eb07-4024-b26b-db0770b88b0e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024808/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek (wspólny)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,170067,b89ffe5cb04e1b6aa26d194793ecfeef.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,170067,b89ffe5cb04e1b6aa26d194793ecfeef.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy https://gminawalbrzych.logintrade.net/
5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w dokumentach zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w dokumentach zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.60.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem papieru do drukarek i kserokopiarek dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych w Wałbrzychu. Przedmiot zamówienia pod względem jakościowym i ilościowym określono w załączniku nr 1a do SWZ. Miejsca dostawy wskazano w załączniku nr 3 do Projektu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1 000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Bank Millenium SA 93 1160 2202 0000 0004 9251 8376
z adnotacją „Wpłata wadium – numer sprawy BZP.271.60.2024
Nazwa Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza wadium”

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
5.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;
5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;
5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant/ poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą);
5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;
5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu.
7. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny.
8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych, w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby /nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółówo w § 9 Projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Loginatrade

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe jednostki Gminy Wałbrzych biorące udział w postępowaniu:
Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o.,
Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu,
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu,
Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu,
Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu,
Środowiskowy Dom Samopomocy w Wałbrzychu,
Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia,
Schronisko dla Zwierząt w Wałbrzychu,
Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha, Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Wałbrzychu,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 w Wałbrzychu,
I Liceum Ogólnokształcące im. Ignacego Paderewskiego,
II Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja w Wałbrzychu,
IV Liceum Ogólnokształcącym im. Janusza Kusocińskiego w Wałbrzychu,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Jana Kochanowskiego,
Publiczną Szkołą Podstawową z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu,
Zespół Żłobków Samorządowych Nr 1 Żłobek Samorządowy nr 3 ul. Niepodległości 15 58-303 Wałbrzych, Żłobek Samorządowy nr 7, ul. Truskawiecka 21, 58-301 Wałbrzych
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wałbrzychu, 58-305 Wałbrzych, ul. 1 Maja 105
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 6 w Wałbrzychu, 58-316 Wałbrzych, ul. Grodzka 71
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 3 w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Chałubińskiego 13
Zespół Przedszkoli Samorządowych Nr 1 Przedszkole Samorządowe Nr 8 Grodzka 13 58-316 Wałbrzych, Przedszkole Samorządowe Nr 14 Kasztelańska 7 58-316 Wałbrzych
III Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika, 58-305, ul. Henryka Jordana 4
Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych, 58-300 Wałbrzych, ul. Mickiewicza 24
Zespół Szkół Politechnicznych „Energetyk”, 58-300 Wałbrzych, Aleja Wyzwolenia 5
Publiczna Szkoła Podstawowa Specjalna nr 10 w Wałbrzychu, 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa 5A
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Wałbrzychu, 58-303 Wałbrzych, ul. Moniuszki 118
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Jana Pawła II, 58-300 Wałbrzych, Aleja Wyzwolenia 43
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23 im. Wojsk Ochrony Pogranicza, 58-301 Wałbrzych, ul. Andrzeja Struga 3
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Orła Białego, 58-304 Wałbrzych, ul. Melchiora Wańkowicza 13
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 im. Aleksandra Kamińskiego, 58-304 Wałbrzych, ul. Andersa 50,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8, 58-303 Wałbrzych, ul. Poznańska 8
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Wałbrzychu, 58-309 Wałbrzych, ul. Ksawerego Dunikowskiego 39
Zespół Szkół nr 7 w Wałbrzychu, 58-308 Wałbrzych, ul. Kłodzka 29
Zespół Żłobków Samorządowych nr 2 w Wałbrzychu – Integracyjny Żłobek Samorządowy nr 2, 58-316 Wałbrzych, ul. Kasztelańska 7 oraz Żłobek Samorządowy nr 5, 58-309 Wałbrzych, ul. Z. Nałkowskiej 4a, Żłobek Samorządowy nr 8 w Wałbrzychu, 58-307 Wałbrzych, ul. Sosnowa 25A.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Bolesława Limanowskiego 12
Przedszkole Samorządowe nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi Hirszfelda 15 58-309 Wałbrzych, Sosnowa 25A 58-307 Wałbrzych
Zespół Szkół nr 5 w im. Maksymiliana Tytusa Hubera w Wałbrzychu, 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa 2a
Poradnia psychologiczno - pedagogiczna, 58-300 Wałbrzych ul. Jana Matejki 7
Zespół Żłobków Samorządowych nr 3 w Wałbrzychu - Żłobek Samorządowy Nr 4, 58-316 Wałbrzych ul. Giserskiej 7 oraz Żłobek Samorządowy Nr 6 58-316 Wałbrzych ul. Hetmańska 5
Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna „Biblioteka Pod Atlantami”, 58-300 Wałbrzych, Rynek 9
Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych, 58-301 Wałbrzych, ul. Asnyka 13 lok. B
Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o., 58-304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6
Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, ul. 1 Maja 9, 58-300 Wałbrzych
Dom Pomocy Społecznej "Dom Seniora - Rusinowa", Osiedle Górnicze 19A, 58-308 Wałbrzych
Dom Pomocy Społecznej "Dom Seniora - Biały Kamień", ul. Andersa 162 A, 58-304 Wałbrzych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - Wrocław/Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, wniesienie i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.