Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na roku 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-08
  • ZamawiającyWojewództwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00465057
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na roku 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szdw.kielce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na roku 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a54e815-73e0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062470/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych na rok 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,145227,37e1275949aa321ca10a82fbfc2631d3.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,145227,37e1275949aa321ca10a82fbfc2631d3.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane w rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŚZDW.N-WZ.222.1.72.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w Świętokrzyskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Kielcach na roku 2024/2025”.
2. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane sukcesywnie, partiami, w godzinach od 7:00 do 14:00 w dni robocze (poniedziałek-piątek) po złożeniu zamówienia e-mailem przez pracownika Wydziału Administracji i Zaplecza (nie częściej niż trzy raz w miesiącu).
3. Dostawa i wniesienie materiałów nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. ŚZDW w Kielcach, ul. Jagiellońska 72. Dostarczony towar musi zostać wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczeń wskazanych jako miejsce dostawy oraz odpowiednio rozmieszczony (w zależności od przedmiotu dostawy) zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w Załączniku nr 1A do SWZ – „Formularz cenowy”. Cenę oferty wykonawca oblicza w Załączniku nr 1A do SWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę

4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30197600-2 - Papier i tektura gotowe

22900000-9 - Różne druki

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (T)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (J)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych (skany), wg poniższych zasad:
1) Dla oznaczonych pozycji Formularza cenowego (Załącznik nr 1A) w odniesieniu do materiałów biurowych wymagane jest złożenie opisów produktów potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego – karty produktów, kopie kart katalogowych, itp.
2) Dla oznaczonych pozycji Formularza cenowego (Załącznik nr 1A) w odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych - w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. „zamienników”, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentacji świadczącej o ich zgodności z wymaganiami – odrębnie dla każdego materiału, wystawionej przez producenta albo odpowiednie niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości produktów.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotowych środków dowodowych zostały uregulowane w Rozdziale X ust. 6 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W skład Dokumentacji dla materiałów eksploatacyjnych do wszystkich urządzeń wymienionych w „Formularzu cenowym” wchodzą:
 Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 dla producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarki a w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje równoważny materiał eksploatacyjny do drukarki tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu, do którego jest przeznaczony i zalecany (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu
w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia) .
 opis zamiennika (karta katalogowa produktu) w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje zamienniki (materiały eksploatacyjne) do urządzenia tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu, do którego jest przeznaczony i zalecany (wymagana forma dokumentu skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu)
 oświadczenie producenta zamiennika, że oferowane materiały eksploatacyjne są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi, a żaden z elementów tego materiału nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia)
 raporty z testów wydajności w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje zamiennik (materiał eksploatacyjny) do urządzenia tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu do którego jest przeznaczony i zalecany (załączyć skan oryginalnego dokumentu potwierdzającego spełnienie wymogu). Testy wydajności powinny być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi normami ISO/IEC dla danego typu materiału eksploatacyjnego. Raporty z testów wydajności powinny zawierać wszystkie wymagane przez normy ISO/IEC elementy oraz powinny być wystawione prze podmiot niezależny od producenta, Wykonawcy i dystrybutora posiadający nadany przez Ministerstwo Rozwoju status centrum badawczo-rozwojowego lub certyfikat potwierdzający spełnienie przez producenta materiałów eksploatacyjnych w/w norm wystawiony przez polskie lub europejskie instytucje certyfikujące (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia)
 oświadczenie producenta zamiennika potwierdzające, ze proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia)
 oświadczenie Wykonawcy, że zamienniki (materiały eksploatacyjne) nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu) oraz nie powodują utraty gwarancji producenta (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia).
Każdy dokument i raport badań powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego”

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został wskazany w Załączniku nr 4 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do pisania - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania13-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę maszyny do pisania. Posiadam Łucznik 1301. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI