Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na roku 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na roku 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a54e815-73e0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062470/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych na rok 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,145227,37e1275949aa321ca10a82fbfc2631d3.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,145227,37e1275949aa321ca10a82fbfc2631d3.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane w rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ŚZDW.N-WZ.222.1.72.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w Świętokrzyskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Kielcach na roku 2024/2025”.
2. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane sukcesywnie, partiami, w godzinach od 7:00 do 14:00 w dni robocze (poniedziałek-piątek) po złożeniu zamówienia e-mailem przez pracownika Wydziału Administracji i Zaplecza (nie częściej niż trzy raz w miesiącu).
3. Dostawa i wniesienie materiałów nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. ŚZDW w Kielcach, ul. Jagiellońska 72. Dostarczony towar musi zostać wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczeń wskazanych jako miejsce dostawy oraz odpowiednio rozmieszczony (w zależności od przedmiotu dostawy) zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w Załączniku nr 1A do SWZ – „Formularz cenowy”. Cenę oferty wykonawca oblicza w Załączniku nr 1A do SWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30197600-2 - Papier i tektura gotowe
22900000-9 - Różne druki
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (T)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (J)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych (skany), wg poniższych zasad:
1) Dla oznaczonych pozycji Formularza cenowego (Załącznik nr 1A) w odniesieniu do materiałów biurowych wymagane jest złożenie opisów produktów potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego – karty produktów, kopie kart katalogowych, itp.
2) Dla oznaczonych pozycji Formularza cenowego (Załącznik nr 1A) w odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych - w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. „zamienników”, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentacji świadczącej o ich zgodności z wymaganiami – odrębnie dla każdego materiału, wystawionej przez producenta albo odpowiednie niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości produktów.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotowych środków dowodowych zostały uregulowane w Rozdziale X ust. 6 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W skład Dokumentacji dla materiałów eksploatacyjnych do wszystkich urządzeń wymienionych w „Formularzu cenowym” wchodzą:
Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 dla producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarki a w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje równoważny materiał eksploatacyjny do drukarki tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu, do którego jest przeznaczony i zalecany (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu
w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia) .
opis zamiennika (karta katalogowa produktu) w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje zamienniki (materiały eksploatacyjne) do urządzenia tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu, do którego jest przeznaczony i zalecany (wymagana forma dokumentu skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu)
oświadczenie producenta zamiennika, że oferowane materiały eksploatacyjne są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi, a żaden z elementów tego materiału nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia)
raporty z testów wydajności w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje zamiennik (materiał eksploatacyjny) do urządzenia tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu do którego jest przeznaczony i zalecany (załączyć skan oryginalnego dokumentu potwierdzającego spełnienie wymogu). Testy wydajności powinny być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi normami ISO/IEC dla danego typu materiału eksploatacyjnego. Raporty z testów wydajności powinny zawierać wszystkie wymagane przez normy ISO/IEC elementy oraz powinny być wystawione prze podmiot niezależny od producenta, Wykonawcy i dystrybutora posiadający nadany przez Ministerstwo Rozwoju status centrum badawczo-rozwojowego lub certyfikat potwierdzający spełnienie przez producenta materiałów eksploatacyjnych w/w norm wystawiony przez polskie lub europejskie instytucje certyfikujące (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia)
oświadczenie producenta zamiennika potwierdzające, ze proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia)
oświadczenie Wykonawcy, że zamienniki (materiały eksploatacyjne) nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu) oraz nie powodują utraty gwarancji producenta (wymagana forma dokumentu, skan oryginalnego dokumentu w języku polskim potwierdzającego spełnienie wymogu złożonego oświadczenia).
Każdy dokument i raport badań powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego”
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został wskazany w Załączniku nr 4 do SWZ - Wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.