„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych (II)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-17
  • ZamawiającyGmina Wałbrzych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-04
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00010754
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych
i jej jednostek organizacyjnych (II)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862588515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzuk.com.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Wałbrzych – Miasto na Prawach Powiatu, działająca na podstawie porozumienia o wspólnym prowadzeniu
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek
organizacyjnych, zawartego na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp w imieniu własnym oraz pozostałych Stron porozumienia przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych
i jej jednostek organizacyjnych (II)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8752398f-aafb-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,152740,aa33a897f53e7ed8ea4a7d531e7139c6.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,152740,aa33a897f53e7ed8ea4a7d531e7139c6.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz.U.2020.344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej,
w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI.1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,152740,aa33a897f53e7ed8ea4a7d531e7139c6.html
5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji.
6. Zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania – zgodnie z SWZ.
7. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade SA w sposób określony w instrukcji dostępnej pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych w Wałbrzychu. Przedmiot zamówienia pod względem jakościowym i ilościowym określono w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ. Miejsca dostawy wskazano w załączniku do Projektu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz Wykonawcy/wyceny stanowiący załącznik do 1a do SWZ,
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI.1 SWZ, z uwzględnieniem zapisów Rozdziału VII.7 SWZ i Rozdziału VIII.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ),
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
5) dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI.1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od przedmiotu postępowania) wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 ustawy Pzp.
c) art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2023.1497 ze zm).
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu wykonawca przedkłada wraz z ofertą załącznik nr 2 do SWZ (wzór).
Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie:
3. Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o., 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1 /886-00-02-416
4. Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o., 58-304 Wałbrzych, ul. Andersa 48 /886-26-08-287
5. Park Wielokulturowy Stara Kopalnia, 58-304 Wałbrzych, ul. Wysockiego 29 /886-29-13-955
6. Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o., 58-304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6 /886-28-
88-016
7. Muzeum Porcelany, 58-300 Wałbrzych, ul. 1 Maja 9 /886-11-19-698
8. Wałbrzyski Ośrodek Kultury, 58-304 Wałbrzych, ul. Wysockiego 29 /886-25-10-950
9. Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna „Pod Atlantami”, 58-300 Wałbrzych, Rynek 9 /886-27-39-109
10. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kilińskiego 1, 58-300 Wałbrzych /886-25-84-003
11. Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1 /886-25-84-003
12. Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 3 /886-25-84-003
13. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii, 58-303 Wałbrzych, ul. Moniuszki 118 /886-25-84-003
14. Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 7 /886-25-84-003
15. Zespół Żłobków Samorządowych Nr 1 – Żłobek Samorządowy nr 3, 58-303 Wałbrzych, ul. Niepodległości 15, Żłobek
Samorządowy nr 7, 58-301 Wałbrzych, ul. Truskawiecka 21 /886-25-84-003
16. Zespół Żłobków Samorządowych nr 2 – Integracyjny Żłobek Samorządowy nr 2, 58-316 Wałbrzych, ul. Kasztelańska 7,
Żłobek Samorządowy nr 5, 58-309 Wałbrzych, ul. Z. Nałkowskiej 4a /886-25-84-003
17. Zespół Żłobków Samorządowych nr 3 - Żłobek Samorządowy Nr 4, 58-316 Wałbrzych ul. Giserskiej 7, Żłobek
Samorządowy Nr 6 58-316 Wałbrzych ul. Hetmańska 5 /886-25-84-003
18. Żłobek Samorządowy nr 8, 58-307 Wałbrzych, ul. Sosnowa 25A /886-25-84-003
19. PS nr 17 z OIiS, ul. Hirszfelda 15, 58-309 Wałbrzych, ul. Sosnowa 25A, 58-307 Wałbrzych /886-25-84-003
20. ZPS Nr 1 – Przedszkole Samorządowe Nr 8, 58-316 W-ch, ul. Grodzka 13, Przedszkole Samorządowe Nr 14, 58-316
W-ch, ul. Kasztelańska 7 /886-25-84-003
21. ZSP nr 1, 58-305 Wałbrzych, ul. 1 Maja 105 /886-25-84-003
22. ZSP nr 2, 58-300 Wałbrzych, ul. Królewiecka 7 /886-25-84-003
23. ZSP nr 3, 58-302 Wałbrzych, ul. Chałubińskiego 13 /886-25-84-003
24. ZSP nr 4, 58-302 Wałbrzych, ul. 11 Listopada 75 /886-25-84-003
25. ZSP nr 5, 58-300 Wałbrzych, ul. Limanowskiego 12 /886-25-84-003
26. ZSP nr 6, 58-316 Wałbrzych, ul. Grodzka 71 /886-25-84-003
27. ZSP nr 7, 58-309 Wałbrzych, ul. Dunikowskiego 39 /886-25-84-003
28. ZSP nr 8, 58-303 W-ch, ul. Poznańska 8 /886-25-84-003
29. PSP nr 2, 58-304 W-ch, ul. Wańkowicza 13 /886-25-84-003
30. PSP nr 6 , 58-304 W-ch, ul. Andersa 50 /886-25-84-003
31. PSPS nr 10, 58-306 W-ch, ul. Ogrodowa 5A /886-25-84-003
32. PSP nr 15, 58-309 W-ch, ul. Hirszfelda 1 /886-25-84-003
33. PSP nr 23, 58-301 W-ch, ul. Struga 3 /886-25-84-003
34. PSP z OI nr 26, 58-316 W-ch, ul. Palisadowa 48 /886-25-84-003
35. PSP nr 28, 58-300 W-ch, Al. Wyzwolenia 43 /886-25-84-003
36. I LO, 58-301 W-ch, ul. Paderewskiego 17 /886-25-84-003
37. II LO, 58-300 W-ch, Al. Wyzwolenia 34 /886-25-84-003
38. III LO, 58-305 W-ch, ul. Jordana 4 /886-25-84-003
39. IV LO, 58-309 W-ch, ul. Sokołowskiego 75 /886-25-84-003
40. ZS nr 5, 58-306 W-ch, ul. Ogrodowa 2a /886-25-84-003
41. ZS nr 7, 58-308 W-ch, ul. Kłodzka 29 /886-25-84-003
42. ZSP „Energetyk”, 58-300 W-ch, Al. Wyzwolenia 5 /886-25-84-003
43. ZSZS, 58-300 W-ch, ul. Mickiewicza 24 /886-25-84-003
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI