Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMielec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-24
  • Numer ogłoszenia577141-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577141-N-2020 z dnia 2020-08-24 r.

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego: Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego, krajowy numer identyfikacyjny 00030863700000, ul. Żeromskiego  22 , 39-300  Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 800 146, , e-mail przetargi@szpital.mielec.pl, , faks 177 800 146.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.mielec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.
Numer referencyjny: SzP.ZP.271.70.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
9


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.

II.5) Główny kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30125110-5
30197630-1
39800000-0
18930000-7
31440000-2
30237200-1
39112000-0
15860000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postepowaniu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty:a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca przedłoży:a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postepowaniu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego, złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty:a) oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo dla tego typu asortymentu (Załącznik nr 5 do SIWZ)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena gr 1 30,00
jakość materiałów eksploatacyjnych gr 1 70,00
najniższa cena gr 2-9 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowiec. zostały spełnione łącznie następujące warunki:• konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,• wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowied. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:• na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a)• w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy• w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawcówe. zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZPf. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;f) w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Tonery, tusze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Bęben Brother DR2200 12000 szt 62 Bęben do drukarki Samsung MLTR116 9000 szt 23 Bęben do drukarki Ricoh 4510 DN 20000 szt 84 Bęben Brother DR-3100 czarny 860 szt 25 Tusz HP 901czarny CC653A 200 szt 46 Tusz HP 901 kolor CC656A 360 szt 17 Tusz HP 301 XL czarny CH563EE 480 szt 18 Tusz HP 301 XL kolor CH564EE 1045 szt 19 Tusz HP 650 czarny CZ101AE 360 szt 1510 Tusz HP 650 kolor CZ102AE 200 szt 1511 Tusz HP 704 kolor CN693AE 200 szt 112 Tusz HP 652 kolorowy 200 szt 2413 Tusz HP 652 czarny 360 szt 2014 Tusz Epson light magenta PJIC3 1 000 szt 415 Tusz Epson cyan PJIC1 1 000 szt 416 Tusz Epson magenta PJIC4 1 000 szt 417 Tusz Epson light cyan PJIC2 1 000 szt 418 Tusz Epson yellow PJIC5 1 000 szt 419 Tusz Epson black PJIC6 1 000 szt 620 Tusz Epson EP1281 225 szt 121 Toner Brother TN 3130, czarny 3 500 szt 222 Toner Brother TN-2210, czarny 1 200 szt 1023 Toner Brother HL-2130 1 000 szt 224 Toner Brother TN 1030 1 000 szt 825 Toner Brother BT 2010 2 600 szt 626 Toner HP CE278A 2 100 szt 427 Toner HP 17A 2 100 szt 228 Toner HP 36A czarny CB436A 2 000 szt 829 Toner HP 124 czarny Q6000A 2 500 szt 230 Toner HP 124 cyan Q6001A 2 500 szt 231 Toner HP 124 yellow Q6002A 2 500 szt 232 Toner HP 124 magenta Q6003A 2 500 szt 233 Toner HP 78A czarny CE278A 2 100 szt 334 Toner HP 85A czarny CE285 1 600 szt 4035 Toner HP 312X czarny CF380X 4 400 szt 836 Toner HP 312A Cyan CF381A 2 700 szt 437 Toner HP 312 Yellow CF382A 2 700 szt 438 Toner HP 312 Magenta CF383A 2 700 szt 439 Toner HP 12A czarny Q2612A 2 000 szt 2540 Toner do drukarki HP 400 M426, M402 czarny CF226X 9 000 szt 12041 Toner HP CF 287X 18 000 szt 542 Toner Konica 7145 czarny TN-401 29 000 szt 343 Toner Minolta czarny TN-511 30 000 szt 244 Toner Minolta 1710-566-002 TN 401 3 000 szt 145 Toner OKI czarnyB721 18 000 szt 1046 Toner OKI czarnyB411 B431 3 000 szt 1047 Toner Ricoh 3353 2220D 11 000 szt 248 Toner Ricoh C4503 czarny 841853 33 000 szt 1049 Toner Ricoh C4503 żółty 841854 22 500 szt 550 Toner Ricoh C4503 magenta 841855 22 500 szt 551 Toner Ricoh C4503 cyan 841856 22 500 szt 552 Toner Ricoh Aficio Sp 4510 dn czarny 407340 TN3600BK 6 000 szt 753 Toner Samsung czarny MLT-D116L 3 000 szt 354 Toner Brother2421 15 000 szt 155 Toner Samsung czarny MLT-D111 1 000 szt 156 Toner Xerox czarny 3320 106R02306 11 000 szt 7057 Toner Xerox czarny 3025,3020,106R02773 1 500 szt 1058 Toner Xerox czarny 3325 i 3315 106R02312 11 000 szt 1059 Toner HPMFP M428 M404DN fdn HP 59X 10 000 szt 3060 Toner HP LJ ro MFP M 479 fwd 415 x Yellow 7 500 szt 261 Toner HP LJ ro MFP M 479 fwd 415 x MAGENTA 7 500 szt 262 Toner HP LJ ro MFP M 479 fwd 415 x CYAN 7 500 szt 263 Toner HP LJ ro MFP M 479 fwd 415 x BLACK 7 500 szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125110-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 30,00
jakość materiałów eksploatacyjnych 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Różne artykuły papiernicze i biurowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Antyrama 21*30 plexa szt 102 Ceny na rolce szer. 4 cm żółte szt 303 Cienkopis czarny 0,4mm szt 204 Datownik automatyczny szt 205 Długopis Pentel BK77 lub równoważny, 0,27 mm, wymienialy wkład /niebieski, zielony, czerwony, czarny/ szt 2006 Długopis Solidly lub równoważny automatyczny z cienkim wkładem 0,5mm /niebieski, zielony, czerwony, czarny/ szt 507 Długopis BIC orange lub równoważny, wentylowana skuwka,kulka pisząca z węglika wolframu,atrament na bazie oleju trwały i wodoodporny szybkoschnący, zakończenie i wentylowana skuwka w kolorze tuszu /niebieski, zielony, czerwony, czarny/ szt 9008 Długopis żelowy /czarny, niebieski/ 0,3 mm szt 1009 Długopis samoprzylepny na łańcuszku szt 3010 Dratwa 10g szara szt 211 Dziennik korespondencyjny A4 96k. szt 2012 Dziurkacz biurowy do 32 kartek szt 1013 Etykieta A4 210*297 Gran/Eme 27 lub równoważna p.100 kpl 214 Etykieta samoprzylepna uniwersalna 105x74, 8 etykiet na 1 arkusz p.100 op 1015 Etykieta samoprzylepna A4 30 etykiet 70x29,7mm szt 1016 Etykieta termiczna 40*27mm/1000 szt 12017 Folia aluminiowa 20m szt 1618 Folia do laminowania A4 80mic p.100 op 519 Folia A4 100 mic. p.100 op 120 Folia A3 100 mic. p. 100 op 121 Folia A5 100 mic. p. 100 op 122 Folia A5 80 mic. op 123 Folia do palet stretch 1,5 kg, 23 um, szer. 50 cm szt 524 Gąbka do tablic suchościeralnych ścieracz szt 425 Grzbiet do bind. 10mm p.100 różne kolory op 126 Grzbiet do bind. 12,5mm p.100 różne kolory op 127 Grzbiet do bind. 14mm p.100 różne kolory op 228 Grzbiet do bind. 16mm p.100 różne kolory op 229 Grzbiet do bind. 19mm p.100 różne kolory op 230 Grzbiet do bind. 22mm p.100 różne kolory op 231 Grzbiet do bind. 32mm p.100 różne kolory op 132 Grzbiety zaciskowe 40-120 kartek op. 25 szt op. 233 Grzbiety zaciskowe 80kartek op. 25 szt op. 134 Grzbiety zaciskowe 30kartek op. 100 szt op. 235 Grzbiety zaciskowe 60 kartek op. 100szt op. 136 Gumka S-20 Factis lub równoważna, duża, syntetyczna chlebowa guma do mazania, w opakowaniu ochronnym szt 3037 Gumki recepturki średnica 60 mm 1 op = 1 kg op 538 Identyfikator z klipsem ID2 szt 20039 Kalendarz trójdzielny szt 3040 Kalendarz książkowy A4 (jeden dzień na jednej stronie) szt 1041 Kalendarz książkowy A5 (jeden dzień na jednej stronie) szt 1042 Kalkulator Citizen SDC-810BN lub równoważny: z wyświetlaczem o stałym kącie nachylenia. Kalkulator zasilany baterią oraz baterią słoneczną. Dodatkowo kalkulator posiada funkcję automatycznego wyłączania, przycisk procenty, przycisk z podwójnym zerem i trzy przyciski pamięci szt 1043 Kalkulator Casio DM-1200TE Kalkulator Casio DM 1200 TM lub równoważny: wyposażony w funkcję przeliczania wartości walutowych i liczbowych oraz funkcję obliczeń podatkowych - posiada metalizowaną obudowę - funkcja cofania ostatniego znaku szt 544 Kartka okolicznościowa (różne rodzaje) szt 2045 Kartki samoprzylepne.76*76 żółte szt 25046 Karton A4 250g biały ark 1 00047 Karton kolor B2 150g-160g szt 548 Kasetka na pieniądze mała szt 149 Kasetka na pieniądze duża szt 150 Klawiatura USB szt 1051 Klej guma arabska szt 1052 Klej w sztyfcie (zawierający substancję zwaną PVP, pozbawiony substancji toksycznych) 15g, niebrudzący, zmywalny, bezwonny, bezbarwny szt 3053 Klej w sztyfcie (zawierający substancję zwaną PVP, pozbawiony substancji toksycznych) 22g, niebrudzący, zmywalny, bezwonny, bezbarwny szt 2054 Klip A4 deska z zaciskiem sprężynowym mix kolorów szt 6055 Klip A4 teczka z zaciskiem sprężynowym mix kolorów szt 6056 Klip do akt 15mm p.12 op 1057 Klip do akt 32mm P.12 op 1058 Koperta B-5 biała sk. p.50 op 10059 Koperta B-5 biała sk. p.100 kpl 5060 Koperta B-5 brąz nk. p.100 kpl 12061 Koperta B-5 brąz sk. p.50 kpl 11062 Koperta C-4 biała sk. p.50 (2*25) kpl 4063 Koperta C-4 brąz sk. p.50 (2*25) kpl 3064 Koperta C4 brąz roz. bok p.100 kpl 1565 Koperta C5 biała 162x229mm sk p.50 kpl 2066 Koperta C-6 biała sk. p.100 kpl 3067 Koperta C-6 biała sk. p.50 kpl 8068 Koperta E-4 brąz sk. p.100 kpl 1569 Koperta na CD biała z okienkiem szt 15 00070 Koperta długa biała szt 5071 Koperta dł. Krem HK 120gr p.25 op 472 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 11 110*165 szt 1073 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 12 120*215 szt 1074 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 13 155*22 szt 1075 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 18 270*360 szt 1076 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 19 295*430 szt 1077 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 14 200*275 szt 1078 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 15 225*265 szt 1079 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 16 240*350 szt 1080 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 17 245*340 szt 1081 Korektor w długopisie 7ml metalowa końcówka szt 7082 Korektor w taśmie Pentel 5.0mm*12m lub równoważny szt 16083 Kostka kolorowa klejona 9x9x7cm szt 2084 Kostka biała nieklejona 9x9x7cm szt 2085 Koszulka A4 p.100 groszkowa op 30086 Koszulki małe A5 p.100 groszkowe op 5087 Kubek biały 200 p.100 op 8088 Kubek przeźr. 0,3L p.50 kpl 1589 Linijka 20cm szt 1090 Linijka 30cm szt 1091 Linijka 50cm szt. 492 Linijka 100cm szt. 193 Listwa (grzbiet) wsuwany 1-100 kartek op. 50 szt op. 294 Listwa (grzbiet) wsuwany 1-20 kartek op. 50 szt op. 295 Listwa (grzbiet) wsuwany 1-50 kartek op. 50 szt op 196 Magnesy do tablic p.12 op 1097 Mata pod mysz szt 1098 Mata pod mysz z poduszką na nadgarstek szt 499 Marker N60/N50 pentel lub równoważny, wodoodporny różne kolory, końcówka okrągła lub ścięta, obudowa aluminiowa szt 800100 Marker permanentny okrągła końcówka szt 160101 Marker permanentny czerwony szt 40102 Marker olej biały szt 4103 Marker olej czarny szt. 30104 Mazaki ścieralne różne kolory szt 140105 Mysz bezprzewodowa szt 20106 Niszczarka do dokumentów biurowa HSM Shredstar X8 lub równoważna: Funkcja automatycznego wycofania • Oddzielny mechanizm tnący płyty CD z pojemnikiem na ścinki • Cicha praca urządzenia max. 58 db• Wyświetlacz LED informuje o stanie urządzenia: zasilanie, przeciążenie, przegrzanie. • Fotokomórka automatycznie uruchamiająca i wyłączająca urządzenie. • Wskaźnik poziomu napełnienia kosza • Zdejmowana górna część obudowy umożliwiająca opróżnianie kosza Rodzaj cięcia: Cięcie na ścinkiWydajność cięcia w arkuszach min. 80g/m² 8 Niszczone materiał: papier, karta kredytowa, CD/DVD, zszywki, spinacze do papieru, Pojemność kosza 18 l +/- 2 lSzybkość cięcia min. 35 mm/sWydajność na godzinę min. 8 kgSzerokość cięcia max. 4.5 mm Długość ścinka max. 30 mm szt 10107 Notesiki samoprzylepne 51x38 szt 50108 Nożyczki 21cm szt 20109 Nożyczki 15cm szt 15110 Nożyk do tapet mały N01 szt 10111 Nożyk do tapet duży N02 szt 10112 Ofertówka A4 sztywna przeźroczysta szt 150113 Obwoluta A4 PP do grzbietów zaciskowych różne kolory op. 10 szt szt. 30114 Obwoluta PP do grzbietów zaciskowych z polipropylenu szt. 20115 Okładka do bindowania wierzch (folia) 0,2 P.100 op 8116 Ołówek BIC Evolution 655 ECO z gumką lub równoważny wykonany z żywicy syntetycznej, charakteryzujący się wysoką elastycznością, grafit HB o średnicy 2,3mm, niełamiący szt 100117 Ołówek automatyczny PD305T 0,5mm lub równoważny szt 20118 Papier samokopiujący CFB A2 biały (pocięty na format A4) ryz 4119 Papier xero Pollux lub równoważny do drukarek atramentowych, laserowych, kopiarek i urządzeń typu fax, A3, 80g/m2 , biały, białość min. CIE 161, ryz 150120 Papier xero A4 80g/m2 różne kolory ryz 20121 Papier xero Pollux lub równoważny do drukarek atramentowych, laserowych, kopiarek i urządzeń typu fax, A4 80g/m2 , biały, białość min. CIE 161, ryz 3 200122 Papier Pol A4 Laser 160g p.250 lub równoważny op 10123 Papier Pol A4 Laser 250g p.250 lub równoważny ryz 20124 Papier satynowany 4 cc A4 Laser 280 g lub równoważny, p.200 ryz 5125 Papier satynowany 4 cc A4 Laser 250 g lub równoważny, p.200 ryz 5126 Papier A4 Laser 120g lub równoważny, p. 500 ryza 50127 Papier A4 Laser 200g lub równoważny, p. 250 op 1128 Papier A4 Laser 280g lub równoważny, p. 125 op 1129 Papier color copy mondi 300g lub równoważny. p. 125 op. 1130 Papier półpergaminowy biały 70x100 kg 17131 Patyczki do szaszłyków dł 20 cm 1 op=50 szt. op 10132 PenDrive 64 GB szt 10133 Pianka do czyszczenia LCD TFT szt 2134 Pinezki kolorowe tablicowe 200szt op 5135 Płyta CD-R Esper lub równoważna. Koperta szt 40136 Płyta CD-R Verbatim 700MB 80min lub równoważna szt 30137 Płyta CD-R 700 MB Printable p.50 Verbatim lub równoważna kpl 340138 Płyta DVD+RW/ 4.7GB Datex/Verbatim lub równoważna szt 100139 Płyta DVD-R Printable 4,7 GB lub równoważna szt 2 000140 Płyta DVD-R TDK slim lub równoważna szt 100141 Pojemnik na długopisy ażurowy okrągły szt 10142 Pojemnik na zużyty atrament szt 2143 Półka na dokumenty dymna/przeźrocz. 33x25 wys.5,5 szt 30144 Przekładki alfabetyczne do segregatora A4 kpl 10145 Przybornik na biurko na kartki 90 x 90 szt 2146 Reklamówka R20 44/90 p.50 kpl 200147 Rolka faksowa 210mm*25m standard szt 2148 Rolka termoczuła 57mmx25m szt 260149 Rolka termiczna o wymiarach 57x15 szt 80150 Rozszywacz do zszywek szt 10151 Segregator A4 marmurek 80mm szt 1 350152 Segregator A5/70 zwykły czarny szt 10153 Segregator A5/70 zwykły czerwony szt 10154 Segregator A5/70 zwykły niebieski szt 10155 Segregator A5/70 zwykły zielony szt 10156 Segregator A5/70 zwykły żółty szt 40157 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 czarny szt 15158 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 czerwony szt 20159 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 niebieski szt 110160 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 zielony szt 20161 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 żółty szt 20162 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik czarny szt 20163 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik czerwony szt 60164 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik niebieski szt 200165 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik zielony szt 30166 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik żółty szt 30167 Segregator Esselte lub równoważny A4 na 4 kółka 14459 4RL/25 mm szt 20168 Skoroszyt zaciskowy A4 1-30 kartek szt. 100169 Skoroszyt papierowy szt 10170 Skoroszyt z perforacją na grzbiecie do wpięcia w segregator plastik szt 850171 Skorowidz A4 twarda oprawa 96k szt 4172 Skorowidz A-5 twarda oprawa szt 6173 Spinacz krzyżowy 41mm R-50 op 10174 Spinacz biurowy mały 25mm/28mm szt 200175 Spód karton kolor p.100 do bindowania kpl 10176 Sprężone powietrze w spray poj. 400ml. szt 3177 System harm. 32 kieszenie szt 4178 System harm. 24 kieszenie szt 2179 Serwetki białe trójwarstwowe 150x150mm op=200szt op 10180 Świeczki małe wkłady - podgrzewacze kolor biały bez zapachu 1 op = 100 szt. op 2181 Tablica korkowa 40*60 drew. szt 5182 Tablica korkowa 80*100 drew. szt 4183 Tablica magnetyczna 90 x 60 szt 5184 Taśma brązowa 46*66 Tesa lub równoważna, kauczuk szt 20185 Taśma dwustronna 50*10 szt 15186 Taśma Epson ERC 28 lub równoważna szt 10187 Taśma maskująca 50mm szt 5188 Taśma maskująca 25mm szt 10189 Taśma piankowa montażowa Scotch lub równoważna, 19 mm x 1,5 m szt 2190 Taśma przeźroczysta biurowa18mmx30m zestaw 8 szt kpl 30191 Taśma samoprzylepna scotch lub równoważna, wym.19mmx33m szt. 4192 Taśma samoprzylepna bezbarwna 48*50 akryl szt 8193 Taśma szara TESA lub równoważna, akryl 48mm*46 szt 20194 Teczka do akt osobowych A4 segregator szt 100195 Teczka do podpisu A4 ELBA lub równoważna szt 4196 Teczka karton wiązana 250g kolor biały szt 200197 Teczka plastikowa na dwie gumki szt 100198 Teczka plastikowa wiązana A4 mix kolorów szt 110199 Teczka skrzydłowa FCK 4cm 2 rzepy szt 10200 Teczka z gumką kolorowa szt 150201 Telefon bezprzewodowy 1 słuchawka z funkcją CLIP (pamięć 10 ostatnio wybranych numerów i rejestracja numerów przychodzących) szt 30202 Telefon bezprzewodowy 2 słuchawki z funkcją CLIP szt 10203 Temperówka metalowa pojedyncza mała szt 20204 Torebki strunowe 80*120 p.100 op 2205 Torebki strunowe 120*180 p.100 op 2206 Torebki strunowe 160*220 p.100 op 70207 Torebki strunowe 200*300 p.100 op 10208 Torebki strunowe 320*230 p.100 op 10209 Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, buteleczka 25ml z końcówką ułatwiającą nasączenie, nakrętka w kolorze tuszu, czarny szt 20210 Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, buteleczka 25ml z końcówką ułatwiającą nasączenie, nakrętka w kolorze tuszu, czerwony szt 20211 Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, buteleczka 25ml z końcówką ułatwiającą nasączenie, nakrętka w kolorze tuszu, niebieski szt 2212 Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, buteleczka 25ml z końcówką ułatwiającą nasączenie, nakrętka w kolorze tuszu, zielony szt 2213 Wąsy do akt 25szt 6901 Durabl lub równoważne op 10214 Wkłady do długopisów A131 szt 10215 Wkład do ołówka, grafity 0,5 Pentel, fiolki szt 10216 Zakreślacz ścięta końcówka 1-5mm różne kolory szt 150217 Zapalniczka J25 mini szt 20218 Zeszyt A4 60k kratka miękka oprawa szt 30219 Zeszyt A4 96k kratka twarda oprawa szt 50220 Zeszyt A4 200k kratka twarda oprawa szt 40221 Zeszyt A5 16k kratka szt 10222 Zeszyt A5 32k kratka szt 60223 Zeszyt A5 60k kratka szt 40224 Zeszyt A5 80k kratka szt 50225 Brulion A5 96k kratka szyty, twarda oprawa szt 50226 Brulion B5 160k kratka twarda oprawa szt 5227 Zszywacz biurowy dł. 10 cm do zszywek 24/6 szt 70228 Zszywacz elektryczny szt 4229 Zszywki kompatybilne do zszywacza elektrycznego z poz. 228 op 40230 Zszywki 3/8 do 30-50 stron op 10231 Zszywki Rapid 66/6 lub równoważne op 1232 Zszywki Rapid 66/8 lub równoważne op 1233 Zszywki biurowe 24/6 kompatybilne z zszywaczem z poz. 227 p.1000 op 400234 Zszywki STANLEY 1,000 10 mm lub równoważne op 2235 Zszywki STANLEY 1,000 12 mm lub równoważne op 1236 Zszywki małe op 4237 Zwilżacz do palców glicerynowy 20ml szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najnizsza cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Środki czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Proszek do szorowania powierzchni IZO 0,5 kg lub równoważny, proszek do czyszczenia bardzo trudnych zabrudzeń i plam, do szorowania urządzeń sanitarnych, a także garnków, zlewów, nierysujący powierzchni szt 4802 Płyn do mycia podłóg Ajax lub równoważny 1L kwiatowy lub bezzapachowy szt 303 Żel 500ml do łazienek, do wc szt 554 Mleczko do urządzeń sanitarnych 500ml szt 705 Płyn do WC poj.max do 1250ml zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący 24H ,zabijający bakterie, wirusy, grzyby, wirus grypy typu H1N1,usuwający 99,999% bakterii, substancja czynna – podchloryn sodu szt 156 Gąbka-zmywak z jedną ze stron nieco bardziej szorstka do mycia wszystkich rodzajów naczyń oraz kuchennych powierzchni pak. po 10 szt. op. 707 Krem do golenia poj. od 65 ml – 100ml szt 308 Krem do rąk glicerynowy poj. 100 ml szt 1409 Płyn do mycia naczyń Ludwik lub równoważny, o gęstej konsystencji, wysoka zdolność do emulgowania tłuszczów, mycie naczyń zarówno w ciepłej jak i zimnej wodzie, skład: 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, poj. 1L szt 2510 Mleczko Cif lub równoważne, uniwersalne i nierysujące powierzchni, poj. 500 ml szt 211 Maszynka do golenia 1 x uż szt 1 55012 Mydło toaletowe do rąk w kostce 90g – 100 g szt 1013 Mydło szare w płynie, pojemnik z pompką 500g op 8514 Mydło w płynie poj. 5L szt 1015 Odkamieniacz do czajnika szt 1016 Odświeżacz powietrza. Spray mix zapachów, poj. 300 ml szt 15017 Papier toaletowy szary 2-warstwowy rol 26018 Pasta BHP 500g szt 1019 Płyn do mycia naczyń 1L szt 17020 Płyn do mycia naczyń 5L szt 4021 Płyn do mycia szyb poj. Od 750 ml- 1000 ml zapas szt 622 Proszek do prania/ małe opakowanie poj. 400g szt 1423 Prześcieradło jednorazowe.50cm*80m zielone nieprzemakalne szt 1 29024 Prześcieradło jednorazowe.50cm*80m białe szt 23025 Preparat na mole zawieszka szt 326 Ręcznik składany zielony/sz 200 skł kpl 1 00027 Ręczniki kuchenny papierowy, biały dwuwarstwowy 1 kpl=2 rol. kpl 1 60028 Rękawice gumowe grube nr 9 par 529 Ścierka mikrofibra 100% 35x35,5, +/-5cm szt 90030 Żyletki p.5 kpl 5031 MOP bawełniany płaski 40 cm na klips szt 532 MOP bawełniany 40 cm z 2 kieszeniami szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Worki foliowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Buty foliowe p.100 op. 202 Worki foliowe czarne 35L op. 403 Worki foliowe 30L 50*60 czarne op. 104 Worki foliowe 150/160L czarne op. 6505 Worki foliowe 60L czarne op. 1206 Worki foliowe 120L czarne op. 1507 Worki foliowe LDPE gruba folia 60L czarne op. 1908 Worki foliowe 60L 60*80 czerwone op. 409 Worki foliowe 120L 70*110 czerwone op. 3010 Worki foliowe 160L niebieskie op. 10011 Worki foliowe 60L niebieskie op. 1012 Worki foliowe 60L przeźroczysty op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18930000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Baterie i akumulatorki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Bateria CR2032 p.2 kpl 302 Bateria LR44 p.1 szt 43 Bateria LR03 p. 4 alkal. kpl 1804 Bateria LR6 p. 4 alkal. kpl 5205 Bateria R14 p.2 kpl 4806 Bateria R9 6F22 alkal. szt 207 Akumulator R03 szt 208 Akumulator R6 2450 p.2 kpl 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31440000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Kable komputerowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 3 metrów, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps. do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 302 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 2 metrów, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps. do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 403 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 1 metr, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps.do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najnizsza cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Krzesło biurowe obrotowe z mechanizmem CPT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, siedzisko o wymiarach: szerokość 440 mm, głębokość 395-420 mm, możliwość blokady kąta odchylenia oparcia w wybranej pozycji za pomocą śruby, regulowana wysokość krzesła, regulowana wysokość oparcia za pomocą śruby, stałe, wygodne podłokietniki, podstawa stalowa z nakładkami z tworzywa sztucznego szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39112000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Kawa, herbata, cukier
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kawa średnio palona, mieszanka ziaren 100% Arabika - mielona 500g szt 142 Herbata expresowa czarna z naturalnym aromatem konfekcjonowana pojedynczo opakowanie po 100 szt. /Lipton lub równoważna szt 143 Herbata owocowa expresowa konfekcjonowana pojedynczo /op=20szt szt 244 Cukier klasyczny biały o charakterystycznych kryształach i dobrej rozpuszczalności. 1op=1kg kg 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15860000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Krzesło biurowe obrotowe z mechanizmem CPT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krzesło z siedziskiem z ekoskóra/skaj oparcie, siedzisko o wymiarach: szerokość 440 mm, głębokość 395-420 mm., możliwość blokady kąta odchylenia oparcia w wybranej pozycji za pomocą śruby, regulowana głębokość siedziska za pomocą śruby, regulowana wysokość krzesła, regulowana wysokość oparcia za pomocą śruby, stałe, wygodne podłokietniki, podstawa stalowa z nakładkami z tworzywa sztucznego szt 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39112000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wydruku i wyklejenia tablicy reklamowej - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie wykonanie wydruku i wyklejenia tablicy reklamowej/billboardu z dwóch stron o wymiarze 4m x 2,5m. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI